Tuli tossa sellainen otsikko vastaan, joka oli "Vappu Pimiällä yllättävää kesäseuraa". Klikkasin sitten suurella mielenkiinnolla jutun auki ja sieltähän paljastui, että Vapun kesämökille oli saapunut yllättäen kesäseuraksi Mikko Leppilampi.
Muistelen vaan joskus nähneeni samalla viikolla ensin ohjelman, jossa Pimiä haastatteli Leppilampea ja toisessa ohjelmassa Leppilampi haastatteli... yllätys, yllätys... Pimiää. Luontevasti kummankin ensimmäinen kysymys oli vielä erittäin hyvin muotoiltu: kerrohan nyt Mikko/Vappu mitä sulle kuuluu ja mitä olet puuhaillut viime aikoina? Siitähän ne syvälliset keskustelut sitten lähtivätkin käyntiin, kunnes muutaman minuutin päästä tulikin jo aika esittää viimeinen kysymys ennen kiirehtimistä mainoskatkolle. Vappu olisi ainakin tässä jälkimmäisessä ohjelmassa voinut vastata aivan rehellisesti puuhailleensa viime aikoina mm. sellaista, että haastatteli tuossa pari iltaa sitten Mikko Leppilampea ja kyseli hänen kuulumisiaan. Vaikka tuskin ne edes mitään suoria lähetyksiä olivat, vaan ihan hyvin ne on voitu kuvata samana päivänä peräkkäin eli siinähän on voinut hoitaa kätevästi kaksi hommaa samalla reissulla.
Ehkä tällä mökkireissulla päästiin sitten jo syvällisemmällekin tasolle keskusteluissa.
Miksi mä tän viestin sitten kirjoitin? No, miksi vitussa mä menen avaamaan tollasen klikkiotsikon ja miksi ihmeessä mä olen aikaisemmin katsonut sekä Vappu Pimiän että Mikko Leppilammen juontamia keskusteluohjelmia? Olen muuten huomannut Jatkoajan olevan parempaa ajanvietettä kuin Vappu Pimiän tai Mikko Leppilammen juontamat keskusteluohjelmat.