Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 586 210
  • 68 232

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Melkein 25 vuotta tullut asuttua Helsingissä ja vasta tänään tuli käytyä ensimmäistä kertaa Sinebrychoffin puistossa. Nätti paikka, mutta aivan liian kaukana omilta kulmiltani.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onkohan jollain oletettavasti persufaneilla oikein tarkoitus levittää disinformaatiota?
Tänään tuli Israelin ja Palestiinan ketjuun viesti missä sanottiin, että media ei uutisoi väkivaltaisuuksia.
Kaikki muut olivat lukeneet aiheesta jo tunteja sitten YLE, HS, IS, IL Teksti-Tv to name a few ja tämä sankari väitti, että media ei vaan puhu.
Eikä ole ensimmäinen kerta kun ei mukamas "löydä" juttua vaikak kaikki muut ovat aikoja sit löytäneet.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuli sitten elämäni ensimmäistä kertaa leikattua veitsellä sormeen ja pieni pala peukalon päätä on mennyttä. Tykyttää aika lailla. Taitaa tänään jäädä sauna välistä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli sitten elämäni ensimmäistä kertaa leikattua veitsellä sormeen ja pieni pala peukalon päätä on mennyttä. Tykyttää aika lailla. Taitaa tänään jäädä sauna välistä.
Vuosikausia sitten tuli viillettyä faijan kohtalaisen terävällä sahalaitaisella leipäveitsellä suunnilleen parin kolmen millin syvyinen ja lähes luuhun asti ulottunut haava vasempaan etusormeen, vaikka tarkoitus oli ollut leikata kestileivästä kunnon palanen. Kipu oli aika mojova ja niin oli veren määräkin, mutta ihan kotikonstein saatiin haava toipumaan. Aikaa siihen kyllä meni muistaakseni reilusti yli viikko.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Melkein 25 vuotta tullut asuttua Helsingissä ja vasta tänään tuli käytyä ensimmäistä kertaa Sinebrychoffin puistossa. Nätti paikka, mutta aivan liian kaukana omilta kulmiltani.
Käytiin 2014 kaverin kanssa pussikaljalla Koffin puistossa ennen ZZ Topin keikkaa.

Alejandro

Jäsen
Onkohan jollain oletettavasti persufaneilla oikein tarkoitus levittää disinformaatiota?
Eikö olisi kohteliaampaa kysyä asiaa samaisessa ketjussa tai sitten kysyä suoraan käyttäjältä @LuKi, jos häneen siis viittaat. En itse pidä mitään puoluerekisteriä täällä palstalla, mutta olen saanut käsityksen, että kyseessä on sivistynyt ja Lähi-Itää nähnyt kaveri.

Vähän ikävää alkaa ns. haukkumaan selän takana eri ketjussa.

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Eikö olisi kohteliaampaa kysyä asiaa samaisessa ketjussa tai sitten kysyä suoraan käyttäjältä @LuKi, jos häneen siis viittaat. En itse pidä mitään puoluerekisteriä täällä palstalla, mutta olen saanut käsityksen, että kyseessä on sivistynyt ja Lähi-Itää nähnyt kaveri.

No kiitos @Alejandro . Ja kun en ole koskaan edes perussuomalaista puoluetta äänestänyt. Pressanvaaleistakin voi kaivaa Olli Rehniä puolustelleita kommentteja. Enkä ole mikään kepunkaan vakioäänestäjä. Olen tainnut äänestää elämäni aikana viittä puoluetta, äärilaidat (persut ja vassarit) on jäänyt väliin. Kai se lasketaan jo liikkuvaksi äänestämiseksi.

Juu, Lähi-itää olen nähnyt useista näkökulmista. Osaan turkkia, hepreaa ja vähän arabiaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

En sanonut, että hän olisi ainoa vaan näitä on ennenkin nähnyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy