Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 292
  • 66 856

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen seurannut vierestä ao. tekstiä tuottavaa "generaattoria" ja vain, tympääntyneenäkin välillä, ihmetellyt, koska se hirttää kiinni lopullisesti, vai voittaako rationaalisuus ja kyky tunnistaa oma tila, josta todellinen tie valoon alkaa.

Eikaitsiinä - voimia yritykselle...

Jeps. No uusia tuulia kohti minun elämässäni kai vihdoin. Kun sain ihmiset kai vihdoin ymmärtämään että en ole sekaisin, en ole vaaraksi perkele kenellekään vaikka valvoinkin, ja haluan nyt vain oikeasti elää omaa elämääni. Olen perkele kyllästynyt nyt ottamaan yhtään iskua enää vastaan. Joku voisi jo kuunnella minuakin. Eikä tulkita minua aina väärin. Elämä lähtenyt täysin lapasesta ja aivan liian julkiseksi.

Jos olen tulkinnut jotain ihmisten tunteista väärin niin sitten helvetti olen. Mutta antakaa nyt jumalauta jo minunkin elää taas omaa elämääni ja tehdä omia päätelmiä, omia ratkaisuja, omia valintoja. Rauhaa minullekin. Kiitos. Jos olen väärässä niin olen. Voi, voi. Mutta ei nyt yhtään enempää näitä taas jatkuvaa väärintulkitsemista ja minun yksityiselämäni jatkuvaa julkista penkomista. Eikä yhtään enempää nyt iskuja pääkoppaan, sillä olen kohta henkisesti loppu!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
@vilperi yrittää nyt rauhoittua ja ottaa uudestaan yhteyttä lääkäriin. Me muut voisimme antaa asian olla eikä jaeltaisi liikaa neuvoja, vaikka niillä hyvää tarkoitetaankin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi yrittää nyt rauhoittua ja ottaa uudestaan yhteyttä lääkäriin. Me muut voisimme antaa asian olla eikä jaeltaisi liikaa neuvoja, vaikka niillä hyvää tarkoitetaankin.

Jeps. Mutta en tarvitse liikaa neuvoja ja holhousta. Tiedän kyllä itsekin mitä elämässäni haluan tehdä ja kenelle tunteeni osoittaa. Jos en saa kuitenkaan vastakaikua niin sitten pitää tyytyä naida paukauttelemaan vain kertaalleen vaikka.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Helsingin kaupungin uusia rakennushankkeita on mukavaa seurata kaupungin omilta sivuilta. Niitä katselemalla havaitsee selvästi, että ydinkeskusta on pysynyt jokseenkin muuttumattomana, kun taas kaikissa muissa ilmansuunnissa (etelää lukuunottamatta) on tullut reilusti uusia rakennuksia ja asuinalueita.

Töölö on pysynyt käytännössä samanlaisena pitkälti yli 20 vuoden ajan, kun taas Vuosaari on muuttunut täydellisesti. 2000-luvun alussa kävin suorittamassa green cardin Vuosaaren golfkentällä ja tuolloin metsä ulottui aivan Uutelan kanavan kohdalle. Nykyisin koko alue on pelkkää kerrostaloa kerrostalon perään. Talvella, kun pakkasta on reilusti yli 20 astetta, niin onhan siellä aika karua liikuskella, varsinkin Aurinkolahden rannalla.

Aikoinaan puurakenteisia taloja oli ainoastaan omakotitaloasukkailla. Nyt puusta rakennetaan monikerroksisia kerrostaloja ja puu ylipäänsä elää uutta renesanssia. Mellunmäkeekin on tulossa kokonaan puurakennuksista koostuva lähiö. Kaupunki kehittyy ja kasvaa. Kalasataman kasvu on tästä hyvä esimerkki. Ensin oli vain muutama hassu talo ja nyt Redin etelänpuoleinen niemi on melkein kokonaan täyteen rakennettu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitalli. Mitalli. Mitalli. Mitalli.

Taas se aika meneillään kun taistellaan MITALLEISTA. Miten paska Suomen peruskoulun opetuksen taso on kun ilmeisesti aikuiset ihmiset ei osaa kirjoittaa sanaa mitali oikein?
Ne on varmaan ne samat ihmiset joiden sydämmeen mahtuu kaksi ämmää.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mitalli. Mitalli. Mitalli. Mitalli.

Taas se aika meneillään kun taistellaan MITALLEISTA. Miten paska Suomen peruskoulun opetuksen taso on kun ilmeisesti aikuiset ihmiset ei osaa kirjoittaa sanaa mitali oikein?
Tuo oli kyllä kuin kyynerpään isku vasten kasvoja. En tykkää kirjoituksistasi enään.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Koittaisit nyt @vilperi ottaa iisisti ja katsella rauhassa kisoja. Muista olla armollinen itsellesi. Jos rupeaa liikaa ahdistamaan, niin sitten lekurille. Olisit sitten iskussa kahden viikon päästä. ps. siivoa nyt se kämppä, kehtaat sitten pyytää naisiakin sinne kaffelle :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jeps. Täytyy tosiaan siivota asunto kuntoon. Äsken vasta syttyi valot päälle kuinka sotkuiseen kuntoon asuntoni on mennytkään. Olen ollut niin helvetin kiinni omissa ajatuksissani ja luottanut sitkeästi omiin mitättömiin kykyihini ja kokemuksiini että elämäkin on jumittunut siksi liian pitkäksi aikaa.

Jouduin sellaisen paskamyrskyn läpi käymään elämässäni tärkeän asian takia että edes täällä koitan kuittailla takaisin niitä solvauksia ja paskamyrskyä. Ihmiset eivät välttämättä hiffanneet että tajusin kyllä itsekin. Ei sen kummempaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vähän käyn vieläkin ylikierroksilla. Pitäisi koittaa rauhoittua mutta kai se rauhoittuminen tässä hiljalleen tapahtuu. Äsken syttyi vasta valot kunnolla päälle mikä oma tilanteeni elämässä oikein on ja ei se nyt kaksiselta näytä. Asunto on kuin sikolätti mutta kai se siitä korjaantuu.

Olen vetänyt niin päin persettä viime ajat ja ollut ihan paskassa elämän tilanteessa. Aivot on vieläkin vaan ylikierroksilla. Pitäisi koittaa rauhoittua. Koitan edes täällä paukutella noita solvauksia takaisin joita mielestäni sain tuon melkoisen myräkän keskellä niskaani. Jossain niitä on purettava tai muuten pää hajoaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep mieluummin täällä vilperi avaudut jos se helpottaa. Älä missään nimessä julkisesti enää es facessa. No niin eiköhän keskitytä nyt viikonlopun viettoon. Lätkämatsitkin menossa ja tulossa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiedoksi esimerkiksi CMorelle: pelikellon ja maaliluvut voi laittaa näkyville ruutuun myös pelikatkojen aikana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyvää Runebergin päivää!
Tein aamusella runebergintorttuja. Ei noista nyt mitään hienoja tullut mutta hyviä (varmaan) ovat....
 

Liitteet

  • IMG_20220205_095533_HDR.jpg
    IMG_20220205_095533_HDR.jpg
    833,4 KB · kertaa luettu: 62

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On muuten paljon jengiä bussissa ja monet menevät lyhyitä matkoja. Ei tosin ihmetytä kun jalkakäytävillä on metrin kinos.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
On muuten paljon jengiä bussissa ja monet menevät lyhyitä matkoja. Ei tosin ihmetytä kun jalkakäytävillä on metrin kinos.
Ja aika monet vuoroista on ainakin viisi minuuttia jäljellä aikatauluista. Joku vuosi HSL:n kannattaisi kokeilla laittaa kunnon talvirenkaat busseihinsa, jottei ne jää sutimaan jokaiselle pysäkille tai ylämäkeen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja aika monet vuoroista on ainakin viisi minuuttia jäljellä aikatauluista. Joku vuosi HSL:n kannattaisi kokeilla laittaa kunnon talvirenkaat busseihinsa, jottei ne jää sutimaan jokaiselle pysäkille tai ylämäkeen.
Juuri kun tämän luin niin pysäkiltä piti peruuttaa kun oli mitätön mäki eikä lähtenyt eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja aika monet vuoroista on ainakin viisi minuuttia jäljellä aikatauluista. Joku vuosi HSL:n kannattaisi kokeilla laittaa kunnon talvirenkaat busseihinsa, jottei ne jää sutimaan jokaiselle pysäkille tai ylämäkeen.
Idässä menee just ajallaan. Parempi maailma täällä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa aiemmin iltapäivällä ajelin kotia kohti. Auraajilla pitänyt hieman kiirettä viime aikoina, mutta suurin osa teistä oli kuitenkin saatu aurattua. Lumivalleja oli vielä joidenkin parkkipaikkojenkin kohdalla. Kuten erään koirapuiston parkkialueen kohdalla oli yli auton pohjan menevät kinokset edessä, kun aura ei sinne vielä ollut ehtinyt. No tämähän nyt hillitsee ihmisiä yrittämästä kyseiselle parkkipaikalle. Vaan olihan sinne eräs Volvo yrittänyt päästä. Puoleen väliin kinosta oli sitten auto juuttunut kiinni ja viereen oli traktorikin saatu auttamaan. Ihmettelen vaan, että millä logiikalla kaveri oli päättänyt autollaan tuonne yrittää. Kyllä tuon jo kaukaa näki, ettei autolla siitä mennä. No ehkä sitä sitten kaveri oppii vähän tulkitsemaan lumikinoksia jatkossa. Oli meinaan kohtalaisen jumissa auto siinä, kun ohi ajoin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa aiemmin iltapäivällä ajelin kotia kohti. Auraajilla pitänyt hieman kiirettä viime aikoina, mutta suurin osa teistä oli kuitenkin saatu aurattua. Lumivalleja oli vielä joidenkin parkkipaikkojenkin kohdalla. Kuten erään koirapuiston parkkialueen kohdalla oli yli auton pohjan menevät kinokset edessä, kun aura ei sinne vielä ollut ehtinyt. No tämähän nyt hillitsee ihmisiä yrittämästä kyseiselle parkkipaikalle. Vaan olihan sinne eräs Volvo yrittänyt päästä. Puoleen väliin kinosta oli sitten auto juuttunut kiinni ja viereen oli traktorikin saatu auttamaan. Ihmettelen vaan, että millä logiikalla kaveri oli päättänyt autollaan tuonne yrittää. Kyllä tuon jo kaukaa näki, ettei autolla siitä mennä. No ehkä sitä sitten kaveri oppii vähän tulkitsemaan lumikinoksia jatkossa. Oli meinaan kohtalaisen jumissa auto siinä, kun ohi ajoin.
No hei,Volvohan on legendaarinen traktorimerkki. Kyyyyyyllä sillä hankeen voi mennä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Monet (minä mukaanlukien) ovat huolissaan eräästä sekoilevasta nimimerkistä. Olen sopinut soittelevani hänen kanssaan huomenna. Hän haluaa jutella ja minäkin haluan tietää mitä vittua tämä sekoilu on.
Eiköpähän tuo mielenterveyteen liity. Ei välttämättä parannu puhelinsoitolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös