Toivon että ei näitä viestejä enää tänne. Tämä on valitettavasti karannut nyt täysin lapasesta kun ei ole suoraan puhuttu, minua ei ole uskottu oikein muuta kuin vasta nyt, muut eivät ole kai oikein edes tienneet että käyttämiäni sivistyssanoja on olemassa. Enkä minä ole sitä hoksannut ajatella. Eikä kukaan ole minulta koskaan kysynyt suoraan tiedätkö itse mitä nämä tarkoittavat?
Tehdään tämä nyt täysin selväksi: uskon 100% että tiedät mistä puhut kun sanot tuntevasi narsismin varoitusmerkit.
Nyt kun se on selvä niin sanoit aiemmin tänään että esimiehelläsi diagnosoitiin se ja sinä olit oikeassa.
Kävikö siis tämä esimies itse lääkärissä vai saitko "vahvistuksesi" keskustelemalla oman lääkärisi kanssa?
Tässä ei ole nyt kyse mistään sivistyssanojen ymmärtämisestä.
Nyt toivon todella että tämän asian jauhaminen vain yksinkertaisesti päättyy täällä. Tämä karkasi nyt todella pahasti lapasesta, vakava asia.
Ei tässä muukaan auta. Älä tosiaan missään mene enää huutelemaan esimiehesi asioita ulkopuolisille vaikka miten luulet tietäväsi paremmin.
Olen seurannut vierestä ao. tekstiä tuottavaa "generaattoria" ja vain, tympääntyneenäkin välillä, ihmetellyt, koska se hirttää kiinni lopullisesti, vai voittaako rationaalisuus ja kyky tunnistaa oma tila, josta todellinen tie valoon alkaa.Äh, vittu tää on turhauttavaa. Mitä tässä voi tehdä? Pitääkö vaan siirtyä kattelemaan vierestä tätä syöksykierrettä? Kun ei mikään viesti tai pointti keneltäkään lääkäristä lähtien mene perille?
Olen seurannut vierestä ao. tekstiä tuottavaa "generaattoria" ja vain, tympääntyneenäkin välillä, ihmetellyt, koska se hirttää kiinni lopullisesti, vai voittaako rationaalisuus ja kyky tunnistaa oma tila, josta todellinen tie valoon alkaa.
Eikaitsiinä - voimia yritykselle...
@vilperi yrittää nyt rauhoittua ja ottaa uudestaan yhteyttä lääkäriin. Me muut voisimme antaa asian olla eikä jaeltaisi liikaa neuvoja, vaikka niillä hyvää tarkoitetaankin.
Ne on varmaan ne samat ihmiset joiden sydämmeen mahtuu kaksi ämmää.Mitalli. Mitalli. Mitalli. Mitalli.
Taas se aika meneillään kun taistellaan MITALLEISTA. Miten paska Suomen peruskoulun opetuksen taso on kun ilmeisesti aikuiset ihmiset ei osaa kirjoittaa sanaa mitali oikein?
Tuo oli kyllä kuin kyynerpään isku vasten kasvoja. En tykkää kirjoituksistasi enään.Mitalli. Mitalli. Mitalli. Mitalli.
Taas se aika meneillään kun taistellaan MITALLEISTA. Miten paska Suomen peruskoulun opetuksen taso on kun ilmeisesti aikuiset ihmiset ei osaa kirjoittaa sanaa mitali oikein?
Ei ne lue jatkoaikaa.Tiedoksi esimerkiksi CMorelle: pelikellon ja maaliluvut voi laittaa näkyville ruutuun myös pelikatkojen aikana.
Suattaapi lukea tai suattaapi nuo olla lukemattakin.Ei ne lue jatkoaikaa.
Ja aika monet vuoroista on ainakin viisi minuuttia jäljellä aikatauluista. Joku vuosi HSL:n kannattaisi kokeilla laittaa kunnon talvirenkaat busseihinsa, jottei ne jää sutimaan jokaiselle pysäkille tai ylämäkeen.On muuten paljon jengiä bussissa ja monet menevät lyhyitä matkoja. Ei tosin ihmetytä kun jalkakäytävillä on metrin kinos.