Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 440
  • 68 332

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt jatkojan isokulliset alfat ilmoittautumaan ja palauttamaan minut maan pinnalle.

Myös tästä asiastani jotain tajuavat naiset saavat kommentoida. Ikään kuin nyt voisin määritellä kuka saa kirjoittaa ja mihin. Tämäkin alustus meni vihkoon.

No vihkoon meni aamuinen kauppakäyntikin. En ole koskaan flirttailua tajunnut ja tuskin tajuankaan. Tullut varmasti tuhottua naisseuran saantia tällä tyhjäpäisyydellä.

No anyway kaupassa oli hiljaista ja päädyin kassalle. Minulla ei ollut maskia ja kassaneidillä sellainen pleksihelvetti. Näki kuitenkin kasvot.

Hän jo tervehtiessä katsoi minua hymyillen ja tervehdin takaisin. Ja koska olen nykyaikainen 34wee hasbeen, oli luonnollisesti "tärkeää tsekata whatssappia, eli jatkoaikaa" luurista.

Ostosteni lopussa oli koiran keksit ja vähän herkkuja kotona odottaneelle koiralleni. Kassaneiti kysyi että onko minulla koira vastasin että kyllä löytyy. Olisin halunnut vastata ettei ole, mutta haluan monipuolisempaa ruokaa.

No siinä maksaessani sitten kysyi koiran rotua ja ikää. Kerroin ja kysyin onko koirakuume vai löytyykö jo. No häneltä löytyi koira ja juttelimme ne perusläpät pakatessani ja vielä sen jälkeenkin. Eli miten onnekasta että kummankin koiralle voi syöttää ihmisten normiruokaa, ei ole allergioita ja plaa plaa plaa.

No sitten hän kertoi out of nowhere asuvansa täälläpäin ja koiralle olisi kuulemma kiva saada lenkki -ja leikkikavereita. Hän katsoi minua jotenkin ujon oloisesti.

Kiinnitin huomiota siihen että katseli minua ihmeen paljon, oli ihan laittoman kaunis ja arviolta ysärin puolivälin jälkeen syntynyt. Tein ilmeisesti jotain tietämätöntä analyysia kuitenkin. Oli ihan eri leveliä kuin minä ja kassaneidit nyt ovat vain kovin kohteliaita.

Tein tuossa kohtaa ehkä virheen. Totesin että eiköhän niitä löydy varmasti kun koiria piisaa kyseisellä alueella. Kaverini asuu siellä ja kertonut.

Sitten hän totesi lähtiessäni moikka ja minulta vielä naulana arkkuun moi moi.

Eli ihan oikeasti mietin että yrittikö hän parittaa koiriamme ja tietenkin mietin että tuurilla saatoin hoitaa kaverille naisseuraa.

Mutta ehkäpä kassaneiti oikeasti vain halusi rupatella kun hiljaista oli.

Mutta näin suoritti ZayWest.

Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se neito ei varmaan enää ole siellä töissä ja kauppakin on todennäköisesti mennyt nurin.

No klo 8 nurkilla aamulla siellä ei ollut juuri ketään ja voin kertoa että tuossa kaupassa myyjä saattaa ruuhkassakin vaihtaa muutaman sanan tuttunsa kanssa. Ja tuo S-ryhmän kauppa voi oikein hyvin.

En nyt saanut pointistasi kiinni, mutta miinaan saatoin talsia. Sopisi meininkiin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No klo 8 nurkilla aamulla siellä ei ollut juuri ketään ja voin kertoa että tuossa kaupassa myyjä saattaa ruuhkassakin vaihtaa muutaman sanan tuttunsa kanssa. Ja tuo S-ryhmän kauppa voi oikein hyvin.

En nyt saanut pointistasi kiinni, mutta miinaan saatoin talsia. Sopisi meininkiin.
Lakkaa nössöilemästä ja vie sille 20 euron seteli.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lakkaa nössöilemästä ja vie sille 20 euron seteli.

Eli tulkitsenko oikein että setelin ojentaessa kysytään "Saako tällä puoli tuntia vai täyden tunnin".

Ei teistä isolekaisista voittajatyypeistä aina tiedä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt jatkojan isokulliset alfat ilmoittautumaan ja palauttamaan minut maan pinnalle.

Myös tästä asiastani jotain tajuavat naiset saavat kommentoida. Ikään kuin nyt voisin määritellä kuka saa kirjoittaa ja mihin. Tämäkin alustus meni vihkoon.

No vihkoon meni aamuinen kauppakäyntikin. En ole koskaan flirttailua tajunnut ja tuskin tajuankaan. Tullut varmasti tuhottua naisseuran saantia tällä tyhjäpäisyydellä.

No anyway kaupassa oli hiljaista ja päädyin kassalle. Minulla ei ollut maskia ja kassaneidillä sellainen pleksihelvetti. Näki kuitenkin kasvot.

Hän jo tervehtiessä katsoi minua hymyillen ja tervehdin takaisin. Ja koska olen nykyaikainen 34wee hasbeen, oli luonnollisesti "tärkeää tsekata whatssappia, eli jatkoaikaa" luurista.

Ostosteni lopussa oli koiran keksit ja vähän herkkuja kotona odottaneelle koiralleni. Kassaneiti kysyi että onko minulla koira vastasin että kyllä löytyy. Olisin halunnut vastata ettei ole, mutta haluan monipuolisempaa ruokaa.

No siinä maksaessani sitten kysyi koiran rotua ja ikää. Kerroin ja kysyin onko koirakuume vai löytyykö jo. No häneltä löytyi koira ja juttelimme ne perusläpät pakatessani ja vielä sen jälkeenkin. Eli miten onnekasta että kummankin koiralle voi syöttää ihmisten normiruokaa, ei ole allergioita ja plaa plaa plaa.

No sitten hän kertoi out of nowhere asuvansa täälläpäin ja koiralle olisi kuulemma kiva saada lenkki -ja leikkikavereita. Hän katsoi minua jotenkin ujon oloisesti.

Kiinnitin huomiota siihen että katseli minua ihmeen paljon, oli ihan laittoman kaunis ja arviolta ysärin puolivälin jälkeen syntynyt. Tein ilmeisesti jotain tietämätöntä analyysia kuitenkin. Oli ihan eri leveliä kuin minä ja kassaneidit nyt ovat vain kovin kohteliaita.

Tein tuossa kohtaa ehkä virheen. Totesin että eiköhän niitä löydy varmasti kun koiria piisaa kyseisellä alueella. Kaverini asuu siellä ja kertonut.

Sitten hän totesi lähtiessäni moikka ja minulta vielä naulana arkkuun moi moi.

Eli ihan oikeasti mietin että yrittikö hän parittaa koiriamme ja tietenkin mietin että tuurilla saatoin hoitaa kaverille naisseuraa.

Mutta ehkäpä kassaneiti oikeasti vain halusi rupatella kun hiljaista oli.

Mutta näin suoritti ZayWest.
Nuija ja tosinuija -elokuvan viimeinen kohtaus tuli tarinastasi mieleen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen illalla katselin peliä tietenkin kotona kun halliin ainakaan katsomoihinkaan ei päässyt täällä Hämeenlinnassa. Siinä sitten pelin edetessä lähettelin muutaman viestin isälleni, tyyliin "vittu, Kärpät tasoitti."

Ja tänään aamullakin kahvitauolla pistin vielä viestiä isälleni että täällä työpaikallani on taas koronaa todettu, nyt tuolla erillisessä pienemmässä asumisyksikössä ja sen takia mekin taas keittiölläkin joudutaan pitämään maskeja.

Ihmettelin vaan kun isä ei vastannut sitten yhtään mitään. Ei edes odottelunkaan jälkeen. Lounastauolla huvitti ja hävetti sitten kun tajusin lähetelleeni noita viestejä jostain syystä tälle tukihenkilölleni. Yleensä isäni puhelinnumero on siinä viestien lähetys numeroiden kärjessä, mutta olin siinä välissä lähettänyt tukihenkilölle viestiä milloin taas käytäis keskustelua puhelimitse noihin peliongelmiini liittyen. En ollut sitten muistanut tarkistaa että seuraavat viestit menevät isälleni.

Ja käsittääkseni tämä tukihenkilöni puhelin on hänen tuolta Pelirajattomilta saatu puhelin jota käyttää vain näihin peliongelmiin liittyvissä asioissa niin ei hänkään välttämättä lue niitä viestejä niin nopeasti.

Huvitti ja hävettikin vaan sitten kun tajusin viimein virheeni. Ei nyt välttämättä tälle tukihenkilölle kiroilua sisältäviä viestejä tai ei hänen nyt olisi tarvinnut saada tietää edes työpaikkani koronatilanteesta. Mutta näitä sattuu ja eteenpäin.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina sitä nuorta saa. Pätee myös miehiin.

Niinhän se Nykäsen Matti-vainaakin muistaakseni sanoi, että ei joka poika ole maistanut ylikypsää Tapolaa.

Rauha heidän molempien muistolle toki.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä on tinat on valettu. En kyllä tiedä mitä noista voi ennustaa... vauhtia elämään?

Liitteet

• -5942501486888073310_121.jpg
    -5942501486888073310_121.jpg
    143 KB · kertaa luettu: 56

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oli tarkoitus ostaa sipsipussi naposteltavaksi, mutta sehän sitten unohtui. Harmittaa..,
Eikös kaupat ole kuitenkin auki, niin mitä se haittaa?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensimmäiset "raketit" ammuttu taivahalle. Mukavaa ja turvallista loppu iltaa kaikille! En usko että jaksan/viitsin valvoa puoleen yöhön...

Liitteet

• IMG_20211231_194557_HDR.jpg
    IMG_20211231_194557_HDR.jpg
    940,4 KB · kertaa luettu: 48

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon viinaa ja kuuntelen poikkeuksellisesti kotimaista ja vielä enemmän poikkeuksellisesti Neljää Ruusua. Mutta ei se ole poikkeus.

Tämän ajan eli ysärin alun Neljä Ruusua on se bändi ihan parhaimmillaan. Loistava bändi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, tällä menolla ensi vuonna edessä uuden työpaikan haku. En olisi halunnut että tämä menee tähän mutta en vain ymmärrä miksi työpaikkani ilmapiiri on muuttunut näin lyhyessä ajassa noin paljon. Mutta en minä tietenkään töissä paljoa valita, teen sen mitä täytyy vaikka ei sitä tunnuta paljon enää arvostettavan.

Emäntä on nykyään aika tiukka. Ei oikein tiedä enää miten sille pitäisi puhua. Aina tulee näpeille.

En minä ymmärrä oikein tuota nykymenoa työpaikallani. Hermot on ainakin riekaleina joka työvuoron jälkeen ja itku kurkussa olen melkein kotiin lähtenyt, vanhukset ei osaa päättää haluaako ne nyt mitä teelajia juoda mutta hermostua ei saa, vaatimuksia on paljon, ilmapiiri on huono, esimies on vaativa, huumori ei kuki ja jotenkin nyt ei hyvältä maistu.

Kyllä minä yhä olen mielestäni työni hyvin hoitanut mutta tuntuu että se ei riitä, sitä ei arvosteta. En minä tiedä mitä siellä on tapahtunut sairauslomani aikana mutta ei tämä kyllä hyvältä nyt näytä. En minä tuolla viihdy, teen sen mitä täytyy että palkkaa saan. Vituttaa että tuo meno on oikeasti noin paljon muuttunut.

Kyllä tässä alan etsimään uutta työpaikkaa. Vituttaa miksi tuo meno on näin paljon muuttunut lyhyessä ajassa. En oikein ymmärrä ja sitä olen tässä sairauslomani jälkeen paljon ihmetellyt.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Huhhuh, pitäsköhän sitä tehdä uudelle vuodelle kerrankin lupaus ja aloittaa laihdutus. Tai sitten haen töihin laivan ankkuriksi

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy