Hassu tämä palsta. Joku pyytää että ottakaa nyt joku hänet tunteva yhteyttä ja kun otan niin se on väärin. @vilperi kiitos että suostuit juttelemaan. Kohti parempaa huomista!
Salatut Elämät -maratoni alkaen ihan ensimmäisestä jaksosta? Pääsee heti lomatunnelmaan ja aika kuluu kuin siivillä laadukkaassa seurassa.Tänään aamulla toistä päästyäni alkoi kahden viikon loma. Ihan kiva joo, mutta normaalisti tähän aikaan lomaa on ollut vähintään neljä viikkoa edessä, laukut pakattuna ja tiedossa monta viikkoa aurinkoa ja lämpöä. Nyt ei ole ja lomafiilikset sen mukaiset. Kaiken kruununa rouvalla eilen todettu tod.näk. korona. Mitä vittua sitä keksis täällä sohjon ja paskan keskellä, kun kelitkin vituttaa niin paljon, että pää hajoo? Tehtiin hyvät sapuskat ja vähän viiniä till loman kunniaks, mutta onhan joskus paremmatkin lomanaloitusfiilikset ollu.
Kuinka pahassa kunnossa se sun kämppä @vilperi on? Pitääkö hälyttää siivooja-Auri apuun.
Mutta kyllä mä yleensä jätän. Joskus käy kuten @Individual että sattuu kävelemään kadulla ja yhtäkkiä siihen pärähtää joku gay-paraati tai nolo natsikulkue ja pääsee hesarin kuvaan tyhmä ilme naamallaan.
Feikki. Näkee pikseleistä.Tänään paistoi aurinkokin vähän aikaa. Otin siitä jopa kuvan todisteeksi. Nyt sataa lunta...
Joo, se oli hyvä. Just kattelinkin kaikki Y-Areenan Chaplinit läpi. Eikös tuo ollut Nykyaika. Hauska vielä, että kun ëikö Chaplinia epäilty kommunistiksi?
Taisi ollakin vähän kommunisti. Kuitenkin lähti vapaaehtoiseen maanpakoon Isoon-Britanniaan ja vietti siellä loppuelämänsä.Joo, se oli hyvä. Just kattelinkin kaikki Y-Areenan Chaplinit läpi. Eikös tuo ollut Nykyaika. Hauska vielä, että kun ëikö Chaplinia epäilty kommunistiksi?
Joo olihan sekin kommunismista syytettynä. Noina aikoina taisi monet Hollywoodissa olla. John Wayne sentään säästyi vainolta.
Olihan se.Eikös Wayne ollut juuri näitä jotka vainosivat kommunisteja?
Krapulassa monesti sydän hakkaa jne. Mietitteks te usein että jos se pumppu oikeasti pettää ja delaatte niin ei jäisi teksti-tv:lle päälle Maikkarin gay-chatti? Vähän tyylikkäämpi tapa lähteä olisi vaikka Ylen 235, näin urheilumiehenä.
Chaplin eli viimeiset vuotensa Sveitsissä ja myös haudattiin sinne. Oli just yhdessä ohjelmassa juttua Chaplinin haudan ryöstöstä... Siitä tuo jäi mieleen.Kuitenkin lähti vapaaehtoiseen maanpakoon Isoon-Britanniaan ja vietti siellä loppuelämänsä.
No kappas. Miten muistin jääneen Isoon-Britanniaan. Noh kaikkea ei voi aina muistaa.Chaplin eli viimeiset vuotensa Sveitsissä ja myös haudattiin sinne. Oli just yhdessä ohjelmassa juttua Chaplinin haudan ryöstöstä... Siitä tuo jäi mieleen.
Lepäile ja ota rennosti siellä. Elämää ulkopuolella ehdit miettimään myöhemminkin, kaksi viikkoa menee tosi nopeasti. Ota rauhoittumisen kannalta tämä lyhyt hoitojakso, kuntoudut kyllä äkkiä. Et ole mikään pöpipää, tuotat kuitenkin täysin selkeää ja järkevää tekstiä. Kuka tahansa voi ylikuormittua haastavassa elämäntilanteessa, siinä ei ole mitään hävettävää.Olen nyt kolmatta yötä ollut jo pakkohoidossa mielenterveysosastolla. Eilen lääkäri antoi lopullisen diagnoosin että minulla on vakava mielensairaus. Minut määrättiin muistaakseni jopa kahdeksi viikoksi pakkohoitoon. Eli tällaiseen hoitoon missä olen tahdosta riippumattomassa hoidossa. Minulla ei kai ole edes ulkona liikkumismahdollisuutta ettei tällainen ihmishirviö pääse karkuun.
Jokaista elettäni tarkkaillaan nyt tosi tarkkaan ja alan olemaan turhautunut. Te tiedätte sen minun nolon tapani johon joskus sorrun, taisin jäädä jopa siitäkin eilen kiinni. Voi helvetti. Tiedätte varmaan mistä puhun jätkät ja likat! Minua punastuttaa. Se on sellainen reaktio että kokee voimakasta häpeää ja sen vuoksi naamalle nousee jopa punainen väri. Nolo tapahan se on eikä kovin aikuismaista mutta se on vain jäänyt päälle lapsuudesta asti. En edes kerro suoraan mikä se tapa on, kyllä te minut tätä kautta tietävät tiedätte sen. Ja käsi naaman eteen ettei jää punastelusta tai muusta kiinni.
Suomen presidenteistä jos puhutaan niin mielestäni paras minun elinaikanani presidenttinä ollut on kyllä Sauli Niinistö. Jostain syystä pidän ja arvostan häntä tosi paljon presidenttinä. Hän puhuu asiat suoraan, on jämäkkä ja tyylikäs sekä asiallinen. Mutta eihän presidentin viralla enää niin paljon valtaa ole. Voisiko koko toimen jopa lopettaa? En tiedä.
Todella hyvin minut tuntevat ja muistavat muistavat varmaan kuinka tärkeää minulle oli aikoinaan tällä palstalla puolustaa Tarja Halonen vastaan Sauli NIinistö presidenttipelissä Tarja Halosta, sitä muumimammaa. Minä pidin hänen huumoristaan ja olin vahvasti hänen puolellaan. Silloin niskaani satoi paskaakin kun olin niin vahvasti Tavjan puolella mutta minä vain jankutin silloinkin että Tarja on ykkönen!
Voi, voi. Välillä vähän politiikkaa ja asiaakin. Sekä muistoja menneisyydestä. Hyvää huomenta teille Jatkoajan nimimerkit! Olette minulle tärkeitä.