Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 371
  • 68 332

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen voittanut Tokmanilta 1000 euron lahjakortin. Paitsi että kuvassa on S-ryhmän lahjakortteja. Lisäksi Tokmanilta tekemäni tilaus on valmis noudettavaksi. Paitsi että en ole mitään sieltä tilannut. Jotain mainosspämmipaskaa nuo on...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen voittanut Tokmanilta 1000 euron lahjakortin. Paitsi että kuvassa on S-ryhmän lahjakortteja. Lisäksi Tokmanilta tekemäni tilaus on valmis noudettavaksi. Paitsi että en ole mitään sieltä tilannut. Jotain mainosspämmipaskaa nuo on...
Lahjakortteja on tosiaan tullut useita. Kaikki jääneet noutamatta. Halvalla saisi myös bitcoineja.

Mulla on ties kuinka monta pakettia jäänyt postistakin hakematta. Facessa tulee toisinaan viestipyyntöjä toinen toistaan kauniimmalta nuorelta naiselta. Noin hyvin tekevät taustatyönsä :)

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi ovat kaukana ne ajat, kun suoratoistopalveluiden, kanavapakettien ja vastaavien irtisanominen oli tehty mahdollisimman hankalaksi. Nykyään se on yksi hiiren klikkaus ja tilaus päättyy. Ei tarvitse soitella tai venkslata mitään ylimääräistä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No, allekirjoitin minä lopulta tänään helmikuun loppuun asti ulottuvan sopimuksen tämän työpaikkani kanssa. Alkuperäissuunnitelman mukaisesti, eli nyt alkuun kahden kuukauden pesti ja kuuden tunnin työvuoroja. Jatkoa tarkastellaan sitten taas uudelleen helmikuun lopussa. Ja mukana on taas se palkkatuki.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivottavasti @Turha Kaukalo muistaa ottaa tämän lupauksen talteen:

Saat ehkä joskus jossain meetingissä

Ihmettelyketjussa voisin puolestaan tämän tiimoilta ihmetellä, että mitäköhän kaikkea sellaista siellä varjomoderointiporukassa onkaan tehty ja tapahtunut, mistä ei meille muille hiiskuta? What happened in varjomoderointi, stays in varjomoderointi?

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivottavasti @Turha Kaukalo muistaa ottaa tämän lupauksen talteen:

Ihmettelyketjussa voisin puolestaan tämän tiimoilta ihmetellä, että mitäköhän kaikkea sellaista siellä varjomoderointiporukassa onkaan tehty ja tapahtunut, mistä ei meille muille hiiskuta? What happened in varjomoderointi, stays in varjomoderointi?

Varjomodekeikka oli kuin Stanley Cupin 7.peli ja reissu Las Vegasiin yhdistettynä. Mut ei kuitenkaan ihan sellainen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Availeeko jengi jotain verotoimiston kirjeitä. Samaa skeidaa sieltä tulee vuodesta toiseen. Tai tietty voi olla että ne on kymmenen vuotta koittanut tavoitella kun joku Amerikan serkku on delannut ja tässä olis sulle tällainen Ford Motor Company.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kolmas koronapiikki haettu. Ei ole kyllä telian 5g liittymiä nämä rokotteet kun ei telian yhteys mökillä ole toiminut kahden jälkeenkään enkä usko että kolmas tekee poikkeusta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kolmas koronapiikki haettu. Ei ole kyllä telian 5g liittymiä nämä rokotteet kun ei telian yhteys mökillä ole toiminut kahden jälkeenkään enkä usko että kolmas tekee poikkeusta.
Mä kokeilen ensi viikolla onko ne Elisaa. Alunperin piti mennä tänään, mutta sitten suunnitelmamuutos kun luulin etten ole tänään kaupungissa. Duunireissu tuli ensin eteen ja sitten peruuntui. No, ehtii sitä tiistainakin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Availeeko jengi jotain verotoimiston kirjeitä. Samaa skeidaa sieltä tulee vuodesta toiseen. Tai tietty voi olla että ne on kymmenen vuotta koittanut tavoitella kun joku Amerikan serkku on delannut ja tässä olis sulle tällainen Ford Motor Company.
Ei tule verotoimiston kirjeitä minulle kun laittavat nettiin tarvittavat tiedot.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Presidentti Ahtisaarella on taas korona ja sama tautihan se vaivasi aikaisemmin Ed Sheeraniakin. Toivottavasti Mara toipuu kuten Edkin teki.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pelikoneet ja veikkauksen pelaamot tuntuvat menevän täällä useilla ihon alle. Taidanpa huomenna käväistä pelaamolla pelaamassa Emmaa ja nappaan kotimatkalla kaupasta pussillisen joitakin Sour Creamia sisältäviä sipsejä. Ihan vain teidän kiusaksi.

Glove

Jäsen
Pelikoneet ja veikkauksen pelaamot tuntuvat menevän täällä useilla ihon alle. Taidanpa huomenna käväistä pelaamolla pelaamassa Emmaa ja nappaan kotimatkalla kaupasta pussillisen joitakin Sour Creamia sisältäviä sipsejä. Ihan vain teidän kiusaksi.
Sour cream sipsit kuulostaa hyvältä, pelaamista harrastan aika harvoin. Mutta pitää kai se lotto laittaa vetämään.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikka huomenna onkin lasten kanssa sinänsä ikävä matka Lappeenrantaan kun perjantaisiin kummitätini hautajaisiin mennään niin kummasti tuli äsken hyvä mieli kun sisko pyysi ottamaan heidän koiransa mukaan.

Sisko majoittuu hotelliin ja minä äitimme luo. Ja koiran tarkoitus olla äitimme luona muutenkin hautajaisten ajan niin saavatpahan tyttäreni karvaista matkaseuraa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla oli onneksi pehmeä lasku työelämään työpuristuksen jälkeen. Kaksi työvuoroa ehdin pusertamaan ennen vapaata. Perjantaina on sitten taas töitä ja viikonloppu on jälleen vapaana.

Vähän on metkut muuttuneet sairauslomani aikana mutta kaippa siihenkin taas tottuu? Osaan kyllä työni hoitaa rutiininomaisesti mutta sitten kun siihen tulee muutosta niin olen kyllä herkästi vielä tuuliajolla.

Tänään siihen rutiiniin tuli hieman muutosta. Iltavuorolainen onnistui puristamaan itseään syövyttävällä pesuaineella silmiin, emäntä joutui häntä hoitamaan ja puristamaan hoitavaa pesuainetta hänen silmiinsä, ja minä sitten jouduin yks kaks niitä iltavuorolaisen ja emännän hommia hoitamaan.

Kalakeittoon taisi mennä kuutioperunoiden sijaan suikaleperunoita ja kahvin keittokin myöhästyi viidellä minuutilla kun unohdin ensin laittaa kahvipannuun sähköjohdon. En vielä oikein osaa toimia paineen alla mutta kaippa se siitä? Ja nyt on tärkeintä että sijaisella näkö säilyi ja nälkä tuli kaikilla tyydytettyä. Joskus se on tällaista.

Tuo vain on vielä haasteellista että osaa toimia myös kun tulee pelikirjaan muutoksia. Osaan kuitenkin aika hyvin tehdä jo ne rutiinit.

Onneksi työpaikallani on kuitenkin omat lääkärinsä jotka heti hoitivat tämän sijaisen silmiä.

Glove

Jäsen
Joku aloitti uuden vuoden vieton ampumalla jonkinlaisen ilotulitteen taivaalle tuossa pihalla. Saapa nähdä jatkuuko tuo? Minä haluaisin kyllä nukkua. Kun on tämän nukkumisen kanssa jo muutenkin ongelmia ja ei tuo meteli sitä ainakaan auta.

Toista se oli nuorena. Nukuin intin teltassa ja pojat alkoivat ampumaan jossain 100-150 metrin päässä kuudella 122 H 63 tykillä. Heräsin ensimmäisiin laukauksiin, totesin, että alkoivat ampumaan ja jatkoin unia.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku aloitti uuden vuoden vieton ampumalla jonkinlaisen ilotulitteen taivaalle tuossa pihalla. Saapa nähdä jatkuuko tuo? Minä haluaisin kyllä nukkua. Kun on tämän nukkumisen kanssa jo muutenkin ongelmia ja ei tuo meteli sitä ainakaan auta.

Toista se oli nuorena. Nukuin intin teltassa ja pojat alkoivat ampumaan jossain 100-150 metrin päässä kuudella 122 H 63 tykillä. Heräsin ensimmäisiin laukauksiin, totesin, että alkoivat ampumaan ja jatkoin unia.
Myyrmäen faceryhmässä tänään kyseltiin että mikä meteli viime yönä oli. No tietenkin jotkut olivat raketteja ampuneet ja kuulin tännekin. (ja ei niin säännöllisille lukijoille tiedoksi että lainaamani nimimerkki on luonani käynyt useamman kerran).

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla piti olla helmikuussa olympiaturnauksen aikaan lomaa. En ole varma kyllä miten ne lomapäivät nyt määräytyy kun olen ollut saikulla. Mutta minähän päätin lopulta kieltäytyä niistä lomapäivistä, turha niitä nyt on käyttää kun ei NHL-turnaustakaan pelata. Ja olen ollut pitkään saikulla, enköhän mnä jaksa.

Mutta kun ei sitä NHL-turnaustakaan kai pelata, kaikki tuntuu kai niin yhdentekevältä. Joskus toiste sitten. Mutta turha sitä ainutlaatuista lomaa on nyt käyttää. Vittu.

ace

Jäsen
En tiedä onko kysymys Itämeren saasteista, kuvauskaluston laadusta, vai merien maantieteellisistä eroista vai jopa kaikista näistä. En tiedä myöskään pitäisikö tälle nauraa, itkeä vai nauraa, onko tämä asia joka ei ihan naurattanut vai vetikö tämä hiljaiseksi/surulliseksi? Linkitän siis tänne.

Nämä verrattuna suttuisiin kuviin Estonian hylystä, joka makaa matallammalla kuin kyseisen artikkelin hylky.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helvete (areena).
Mitä tarvitaan, että norjalainen Black Metal aidosti alkaa kukoistaa? No, yhden kuolleen ruotsalaisen Pellen.

En tiedä onko kysymys Itämeren saasteista, kuvauskaluston laadusta, vai merien maantieteellisistä eroista vai jopa kaikista näistä. En tiedä myöskään pitäisikö tälle nauraa, itkeä vai nauraa, onko tämä asia joka ei ihan naurattanut vai vetikö tämä hiljaiseksi/surulliseksi? Linkitän siis tänne.

Nämä verrattuna suttuisiin kuviin Estonian hylystä, joka makaa matallammalla kuin kyseisen artikkelin hylky.
Itämeren keskisyvyys on 55m, Välimeren 1500m. Matala ja murtovesinen Itämeri on samea.
Lisäksi valon määrässä aika suuri ero.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahjahevosen suuhun ei kannata katsoa... mutta ihan siistin pienen joulutähden sain Tokmanilta ilmaiseksi (ruukku oma).

Liitteet

• IMG_20211230_091855_HDR.jpg
    IMG_20211230_091855_HDR.jpg
    925,7 KB · kertaa luettu: 50
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy