Jonkun verran vaatinut työntekoa tämä huomiointi kuitenkin. Ei sillä, että epäilisin siun panostasi työpaikkasi hyväksi.Olis meilläkin tuollainen pomo!
Jonkun verran vaatinut työntekoa tämä huomiointi kuitenkin. Ei sillä, että epäilisin siun panostasi työpaikkasi hyväksi.Olis meilläkin tuollainen pomo!
En tiedä mitään tuosta kertomastasi ominaisuudesta. Itse ostin ensimmäisen kännykkäni kesällä 98. Oli todella pienikokoinen Samsung. Maksoi yli 1000 markan rahaa, jotka tienasin omalla työnteolla. Samalla viikolla oli Ilosaari rock, jossa hävitin tuon puhelimen. Harmitti aikalailla, kun tuo tonni oli melko iso raha itselleni. Tuon jälkeen en ole hävittänyt puhelintani.On tuo find my device vain kätevä ominaisuus. Lasten äiti soitti, että nuorempi jossain eikä vastaa puhelimeen (koska pitää sitä lähes aina äänettömällä). No minun koneeseen tallennettu myös tytärten gmail tunnarit, joten nuoremman tunnuksilla sisään ja puhelin paikantui lähelle äitinsä kotia. Sieltä kävi äiti tyttärensä etsimässä ja löytämässä.
Sen kun päättää ettei kramppa yhtään ja nieleskelee vaan muina miehinä hopeavettä menemään. Positiivisia viboja, hei!Eihän tohon nyt mitään rokotteita pidä sotkea elimistöä vahingoittamaan, ei muuta kuin joku sopiva Nordinin kurssi ostoskoriin niin ruumiisi ja sielusi on turvattu.
Epäilyni osoittautuivat myös oikeaan ja esimiehelläni todella todettiin se narsistinen luonnehäiriö. Tämä oli kyllä nyt tosi raskas matka henkisesti. Mutta nyt tämä vääntö tästä asiasta saa minun puolestani olla. Asia on myös niin vakava että eipä sillä nyt paljoa juhlita.
Diagnosoitiinko se sillä esimiehellä oikeasti vai kerroitko vaan omat "tulkintasi" tilanteesta lääkärillesi ja hän ei suorilta jaloilta ampunut sinua alas?
Kyllä se nyt todettiin oikeasti. Tein ison virheen siinä kun en tajunnut avata noita julkisissa pohdinnoissani tarkoitettuja termejä ja sivistyssanoja ja siksi se sai näyttämään minut huonossa valossa. Ihmiset eivät olleet kartalla mitä tarkoitan ja piti minua tyhmänä. Lääkärille ne aukeutui lopulta hyvin.
Anteeksi, kirjoitin vähän sekavasti. Lääkäri siis kertoi sinulle että tällä esimiehelläsi on "narsistinen luonnehäiriö" vai kävikö tämä esimies itse lääkärissä ja kertoi sinulle diagnoosistaan?
Höpöhöpömies tulee taas. Ja rääväsuu. Naisia loukkaava törkyturpa, hintti jolla on aitoja tunteita erästä kaunista naista kohtaan... Ei kun? Kiimapentu joka käy ylikierroksilla? Köriläs jota naisten on säikyttävä. Naapureita hirveällä luonteellaan pelottava äijän köriläs vai kiltti herrasmies joka ei ole koskaan haastanut riitaa kenenkään kanssa? Esimiestään solvaava nössö? Liian kiltti mies joka ei millään sano vastaan esimiehelleen vaikka se nöyryyttäisi tätä miten? Vai sittenkin asioista perillä oleva sivistynyt ihminen?
No joo, nämä on ihan hupijuttuja. Pakko pistää jossain takaisin ja purkaa mieltään. Ei tästä muuten tule selviämään. Matka jatkuu varmaan minulla vaan eteenpäin vähitellen ja toivottavasti saan oman elämäni takaisin ettei jokaisesta eleestäni, seisokista ja suoraan sanomastani hupaisasta sivalluksesta tehtäisi hirveää harhaluuloja?
No joo, aika alkaa hieman tosiaan rauhoittumaan ja vaikka toivottavasti tapailemaan sitä harhakuvitelmanaistaan vähitellen. Vaikka ei tällainen äidin pikku poika voi aikuisen kypsän naisen kanssa alkaa olemaan?
Minulla on oma elämä ja haluan sen vihdoin takaisin.
Et varmaan itse huomannut mutta et vastannut kysymykseen?
En huomannut. Nyt on tenava juuttunut liian pitkiksi aikaa omiin ajatuksiinsa ja murheisiinsa. Ei voi mitään. Ei vain yksinkertaisesti voi mitään. Olisin minäkin voinut avata noita termejä enemmän mutta olisi joku voinut minulta kysyä tiedänkö mitä nuo tarkoittaa? Ettei kaikkea paskaa aina kaadettaisi minun niskaani.
Olen se kiltti poika joka täällä itkee oikein kiinnostusta osoittavaa naista kohtaan? Ja on täysin paniikissa. Vai sittenkin Miehellä muut huolen aiheet mielen päällä ja kärsivällisyys koetuksella?
Voihan vittu. Sun pitäs päästä lepäämään. Voimia sinne todella paljon!
Jeps. Naisen viekkuun vähitellen lepäilemään. Hyvällä tuurilla.
Kyllä tämä matka nyt tästä jatkuu. Mennään eteenpäin vihdoin sanoisi Jutikin.
Normaalisti epäilisin, että korkki meni sohvan alle eikä jaksa nostaa ylös.Mitä helvettiä täällä taas tapahtuu.
Samoja havaintoja tein viesteistä ja yritin vähän jotain vastaavaa kirjoittaakin, mutta en osannut ihan täysin muotoilla sitä ja jätin kirjoittamatta etten möläytä mitään sopimatonta. Mutta siis jos nyt asiallisesti yritän muotoilla niin tosiaan ensin tulee ihan järjetön uho ja sen jälkeen itsesääli/katkeroituminen ja ehkä jonkinlainen huomion kerjääminen.Tietyllä tavalla nyt kyllä myös itsesääli paistaa tietyistä viesteistä paljon läpi. Tarkoitan esim. tuota naisjuttua josta edellä puhetta. Kirjoitan näin koska sen huomaa helposti ja itselläni on ollut ja on vieläkin samanlaisia ongelmia myöskin.
Korjaa nyt vielä se yksi "väärintulkinta" kun sanoit että olit oikeassa esimiehesi narsismin suhteen ja muut ei vaan ymmärtänyt niin kävikö tämä esimies itse lääkärissä ja kertoi sinulle diagnoosistaan vai oliko tämä kaikki sinun ja lääkärisi välisiä keskusteluja?Ja muuten joskus se suoraan puhuminen kun tekisi ihan hyvää. Ettei tulisi näitä lukuisia väärintulkintoja. Joista on ollut nyt kai isojakin harmeja muille ihmisille.
Korjaa nyt vielä se yksi "väärintulkinta" kun sanoit että olit oikeassa esimiehesi narsismin suhteen ja muut ei vaan ymmärtänyt niin kävikö tämä esimies itse lääkärissä ja kertoi sinulle diagnoosistaan vai oliko tämä kaikki sinun ja lääkärisi välisiä keskusteluja?