Olen voittanut Tokmanilta 1000 euron lahjakortin. Paitsi että kuvassa on S-ryhmän lahjakortteja. Lisäksi Tokmanilta tekemäni tilaus on valmis noudettavaksi. Paitsi että en ole mitään sieltä tilannut. Jotain mainosspämmipaskaa nuo on...
Lahjakortteja on tosiaan tullut useita. Kaikki jääneet noutamatta. Halvalla saisi myös bitcoineja.Olen voittanut Tokmanilta 1000 euron lahjakortin. Paitsi että kuvassa on S-ryhmän lahjakortteja. Lisäksi Tokmanilta tekemäni tilaus on valmis noudettavaksi. Paitsi että en ole mitään sieltä tilannut. Jotain mainosspämmipaskaa nuo on...
Saat ehkä joskus jossain meetingissä
Toivottavasti @Turha Kaukalo muistaa ottaa tämän lupauksen talteen:
Ihmettelyketjussa voisin puolestaan tämän tiimoilta ihmetellä, että mitäköhän kaikkea sellaista siellä varjomoderointiporukassa onkaan tehty ja tapahtunut, mistä ei meille muille hiiskuta? What happened in varjomoderointi, stays in varjomoderointi?
Mä kokeilen ensi viikolla onko ne Elisaa. Alunperin piti mennä tänään, mutta sitten suunnitelmamuutos kun luulin etten ole tänään kaupungissa. Duunireissu tuli ensin eteen ja sitten peruuntui. No, ehtii sitä tiistainakin.Kolmas koronapiikki haettu. Ei ole kyllä telian 5g liittymiä nämä rokotteet kun ei telian yhteys mökillä ole toiminut kahden jälkeenkään enkä usko että kolmas tekee poikkeusta.
Ei tule verotoimiston kirjeitä minulle kun laittavat nettiin tarvittavat tiedot.Availeeko jengi jotain verotoimiston kirjeitä. Samaa skeidaa sieltä tulee vuodesta toiseen. Tai tietty voi olla että ne on kymmenen vuotta koittanut tavoitella kun joku Amerikan serkku on delannut ja tässä olis sulle tällainen Ford Motor Company.
Sour cream sipsit kuulostaa hyvältä, pelaamista harrastan aika harvoin. Mutta pitää kai se lotto laittaa vetämään.Pelikoneet ja veikkauksen pelaamot tuntuvat menevän täällä useilla ihon alle. Taidanpa huomenna käväistä pelaamolla pelaamassa Emmaa ja nappaan kotimatkalla kaupasta pussillisen joitakin Sour Creamia sisältäviä sipsejä. Ihan vain teidän kiusaksi.
Myyrmäen faceryhmässä tänään kyseltiin että mikä meteli viime yönä oli. No tietenkin jotkut olivat raketteja ampuneet ja kuulin tännekin. (ja ei niin säännöllisille lukijoille tiedoksi että lainaamani nimimerkki on luonani käynyt useamman kerran).Joku aloitti uuden vuoden vieton ampumalla jonkinlaisen ilotulitteen taivaalle tuossa pihalla. Saapa nähdä jatkuuko tuo? Minä haluaisin kyllä nukkua. Kun on tämän nukkumisen kanssa jo muutenkin ongelmia ja ei tuo meteli sitä ainakaan auta.
Toista se oli nuorena. Nukuin intin teltassa ja pojat alkoivat ampumaan jossain 100-150 metrin päässä kuudella 122 H 63 tykillä. Heräsin ensimmäisiin laukauksiin, totesin, että alkoivat ampumaan ja jatkoin unia.
Koska ajattelit käyttää omaa nimimerkkiäsi?(ja ei niin säännöllisille lukijoille tiedoksi että lainaamani nimimerkki on luonani käynyt useamman kerran).
Itämeren keskisyvyys on 55m, Välimeren 1500m. Matala ja murtovesinen Itämeri on samea.En tiedä onko kysymys Itämeren saasteista, kuvauskaluston laadusta, vai merien maantieteellisistä eroista vai jopa kaikista näistä. En tiedä myöskään pitäisikö tälle nauraa, itkeä vai nauraa, onko tämä asia joka ei ihan naurattanut vai vetikö tämä hiljaiseksi/surulliseksi? Linkitän siis tänne.
Merenpohjasta löytyi italialaisen sukellusveneen hylky – upposi harvinaisessa kohtaamisessa
Kreikkalainen sukeltajaryhmä on löytynyt toisen maailmansodan aikana upotetun italialaisen sukellusveneen.www.is.fi
Nämä verrattuna suttuisiin kuviin Estonian hylystä, joka makaa matallammalla kuin kyseisen artikkelin hylky.