Olen yrittänyt purkaa huolen aiheitani ja sitä että olen jäänyt aivan liikaa paikoilleen yksinäni murheideni kanssa. Painolasti on ollut yhdellä miehellä aivan liian iso pitkän aikaa kannettavaksi. Ja tästä on seurannut se että elämäni on nyt täysin jäänyt paikoilleen. En vain ole enää pystynyt kuin murehtimaan näitä tiettyjä asioita ja en ole pystynyt ollenkaan keskittymään muihin asioihin. Laskuja on erääntynyt varmaan jo, asunto on hirveässä kunnossa, kuusikin vielä helmikuussa koristeineen paikoillaan ja muutenkin asunto aivan surkeassa kunnossa.
Päässänikin on pitkään kyllä aivot jääneet paikoilleen pyörittämään tiettyjä asioita kun en ole saanut niitä purettua kenellekään, kärsivällisyys ja hermot ovat olleet koetuksella. Olen itkenytkin oikein tämän kaiken takia asunnossa ja sen vuoksi että jouduin sitten lopulta toimimaan ja purkamaan huolen aiheeni suoraan lääkärille. Minun oli saatava jo vaihdolla oma elämä kuntoonm.
Sitten kaiken paskan jälkeen minut tuodaan siskon miehen kanssa sairaalaan, jossa jopa sairaalassa! on minulle viritetty näemmä jonkinlainen ansa, näin vähän uskoisin näkemäni ja kokemani perusteella. Ja sain sitten vielä osoitettua käydä läpi niitä samoja raskaita asioita joita olen just elämässäni kokenut. Pitkä, raskas tie, pitkä kärsivällisyyttä vaativa odotus, vähän kuin pilkataan tietääkö poika edes mitä tarkoittaa kun aivot käy hitaalla. Kyllä tiedän, kun nyt on ollut minulla tilanne se. Otetaan minulta väkivallan keinoin koronatesti jota töissäkin todella inhosin. Otettiin muutaman kerran alkotesti ja hermostutettiin minua. Siis kaiken tämän paskan elämäni keskellä vielä tällaista sontaa ja vielä sairaalassa?
Maalissa piti kai sitten odottaa tämä minun nainen seksivaatteet päällä ja antamassa kiimapennulle pakit. Minäpä arvasin onneksi vähän etukäteen mitä on vastassa ja sanoin että minulla on nyt niin paljon oikeasti ajatus hukassa että minä en siihen ole valmis. Ja kun minulla itselläni olisi ollut vakavammat jutut mielessä tämän naisen kanssa, kun tiedän itse olevan kypsä aikuinen niin ei ihan näin sitten sänkyyn hypätä ja vielä sairaalassa. Onhan siinä jotain mätää muuten kun seksin olisi pitänyt tapahtua sairaalassa?
Milloin tämä paska loppuu ja minuakin kuunnellaan aidosti? Haluan oman elämäni kuntoon.