Huomasin aamulla vaatekaapissani stringit. Eivät olleet omat, sen voin käsi Lajien synty -kirjan päällä vannoa. Heitin stringit roskiin. Äsken huomasin, että minulla on kaksi hiusrenksulaa keittiön erään hyllyni päällä. Eivät varmasti ole omiani nuokaan. Ja olen varma, että nuo ovat eri naisten kämpilleni jättämiä. Vaiko jäämiä. Tekevätkö ne sen tahalleen. Kusevat koirat pientareille.
Elämän ja maailman paras ääni ikinä. Kaljatölkin suhahdus.
Kävin Lippupalvelun sivulla ja huomasin, että Scorpions soittaa ensi kesänä Suomessa. Kahdesti. Montakos keikkaa ne on nyt vetäneet Suomessa jäähyväiskiertueensa jälkeen? Varmaan enemmän kuin Hector keikkailun lopettamispäätöksensä jälkeen.
Vasta myöhemmin tajusin, että olisi pitänyt myydä ne pikkarit jollekin japanialaiselle perverssille. Lähtöhintana huutokaupassa olisin pitänyt sataa euroa. Koko rahalla olisin ostanut kondomeja, ja aina pannessani olisin miettinyt, että nämä ovat pikkuhousuista saaduilla rahoilla ostettuja varmuusvälineitä.Pikkareitakin on löytynyt sohvan alta ja vaatekaapista. Niitä en heittänyt roskiin vaan palautin, sillä tiesin kenelle kuuluivat.
Cardinalsin edellisestä mestaruudesta on kulunut tuollaiset 70-vuotta, eli eipä tarvitse tuota enempää miettiä.
Mä olen jo kohta 20 vuotta partioinut jalkapatikassa aamulla kotoa töihin ja illalla töistä kotiin.
Jo helpotti.
Anakin tuossa Tampereen pelle porukassa oli aika monta naista mukana myös. En mä usko rehellisesti sanottuna, että tuo pelle porukka kykenee ketään pieksemään. En tiedä onko Joensuussa sitten millainen pelle porukka.
Huuh helpotti myös, tattis Radiopää pelin avaamisesta. Mietin jo aikaisemmin mihin ketjuun tuosta vingun.
Meillä on aivan oma kielipoliisiketju.
Juuri näin. Se mitä sä kuulet muiden sanovan toisesta, älä anna sen hämätä. Koe, näe, todista kaikki itse ja tee sen jälkeen omat päätelmät. Hyvä lähtökohta on monen eri uskonnon oppi: Kohtele toisia, kuten haluat itseäsi kohtelevan. Suurimmaksi osaksi tuo toimii, aina tietty tulee vastaan yksilöitä, joilla ei ole päässä mitään, mutta se on niiden oma häpeä.Älkää vittu kattoko ihmisessä mitään muuta kuin sitä miten hän kohtelee muita. Millään muulla ei ole merkitystä. Mulle on aivan sama onko lama, sota tai nousukausi, sillä mulle vain sulla, ihmisellä on merkitystä. Kaikki muu on vain bonusta.