Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 632
  • 66 869

cornix

Jäsen
Anakin tuossa Tampereen pelle porukassa oli aika monta naista mukana myös. En mä usko rehellisesti sanottuna, että tuo pelle porukka kykenee ketään pieksemään. En tiedä onko Joensuussa sitten millainen pelle porukka.

Anakin Sky walker on pelle, ainakin porukassa.

Huuh helpotti myös, tattis Radiopää pelin avaamisesta. Mietin jo aikaisemmin mihin ketjuun tuosta vingun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Älkää vittu kattoko ihmisessä mitään muuta kuin sitä miten hän kohtelee muita. Millään muulla ei ole merkitystä. Mulle on aivan sama onko lama, sota tai nousukausi, sillä mulle vain sulla, ihmisellä on merkitystä. Kaikki muu on vain bonusta.
Juuri näin. Se mitä sä kuulet muiden sanovan toisesta, älä anna sen hämätä. Koe, näe, todista kaikki itse ja tee sen jälkeen omat päätelmät. Hyvä lähtökohta on monen eri uskonnon oppi: Kohtele toisia, kuten haluat itseäsi kohtelevan. Suurimmaksi osaksi tuo toimii, aina tietty tulee vastaan yksilöitä, joilla ei ole päässä mitään, mutta se on niiden oma häpeä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Häähää... Soldiers Of Onan -nimitystä käytetty! On sitä varmaan muutkin käyttäneet ja muut keksineet, mutta niinpä keksin minäkin!

Olen siis ottanut osaa ajankohtaiseen keskusteluun. I soo happy now.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mikä helvetin piipittäjä tuosta Kalle Palanderista on tullu? Hirvee itku jostain Vuoden Urheilijan pöntöstä...

Olis rauhassa eläkkeellä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olis rauhassa eläkkeellä.

Ei se voi, kun sille on s**tana valehdettu ja naurettu. Vaimolta ei lohkea ja siltä paloi hihatkin jonkun tv-ohjelman takia. Perhe vietiin Espanjaan, mutta siellä paloi kalju. Massun voi nostaa pöydälle ja todeta, että s**tana mä olen lihava. Aina voi sentään murjottaa, s**tana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Järkyttävän kylmä. Ja töllössä ilmastonlämpenemisestä.

Onko MTV3 tehnyt milloinkaan mitään hyvää? Varmaan joskus.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Kun olin menossa syömään ystäväni kanssa, liikunnanopettaja pyysi muistuttamaan, että antaisi erään paperin ennen vanhojen tanssi-harkkoja. Tätä hän sanoi myös monille muille meidän luokkalaisille samalla käytävällä.

No kun harjoitukset olivat pikku hiljaa alkamassa, ystäväni muistutti opettajaa siitä paperista. Opettaja antoi paperin ystävälleni, jonka luettuaan hän tyrkkäsi sen mun käteen, sanoen "Ei oo mun huolia." Paperi liittyi valokuvauksiin vanhojen päivänä. Itse aloin sitten odottamaan että muutama meidän luokan tyttö saapuisi harjoituksiin ja antaisin paperin heille. He kun yleensä ovat hoitaneet tälläiset asiat. Tytöt saapuivat, menin heidän luokseen ja tokaisin että "Te varmaan teette tällä enemmän kuin mä." Palasin ystäväni luo ja sanoin "Ei oo myöskään mun huolia."

Tästä hetki ja nämä joille olin paperin juuri ojentanut, tulivat ryhmän eteen ja kysyivät kenellä ei ole vielä mitään työtä tanssien järjestämisessä. Mä olin ainoa joka nosti kätensä vaikka en todellakaan ole ainut. Se paperi oli sittenkin mun heiniä. Karma is a bitch.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolme kertaa olen hakenut oikeasti kiinnostavaa virkaa ja kaksi kertaa olen todella katkerasti jäänyt hopealle. Nyt sentään nappas, jihaa. Olen tietysti jollain tavalla iloinen tästä, mutta tapa millä nää muut avoimet virat jaettiin saa mut voimaan todella pahoin.

Vaikka kuinka sitä selitellään, että esim. valtion virkahauissa aina parhaat menestyisivät, niin se on paskan puhetta. Hakijoissa voi olla monta meriiteiltään parempaa hakijaa, mutta hakijoiden mielestä sopivin valitaan.

Olen surullisen läheltä joutunut muutamia virkahakuja katselemaan ja näinhän se menee, kuten yksi hyvin tuntemani semitason johtava virkamies kertoi. Ensin valitaan se, kenet halutaan ja nimitysmuistiot kirjoitellaan sen mukaan, pthui!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, katselin tänään elokuvaa, jolle olisin antanut nolla tähteä. En katsonut kuin kolmasosan. En kyennyt enempään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kolme kertaa olen hakenut oikeasti kiinnostavaa virkaa ja kaksi kertaa olen todella katkerasti jäänyt hopealle. Nyt sentään nappas, jihaa. Olen tietysti jollain tavalla iloinen tästä, mutta tapa millä nää muut avoimet virat jaettiin saa mut voimaan todella pahoin.

Vaikka kuinka sitä selitellään, että esim. valtion virkahauissa aina parhaat menestyisivät, niin se on paskan puhetta. Hakijoissa voi olla monta meriiteiltään parempaa hakijaa, mutta hakijoiden mielestä sopivin valitaan.

Olen surullisen läheltä joutunut muutamia virkahakuja katselemaan ja näinhän se menee, kuten yksi hyvin tuntemani semitason johtava virkamies kertoi. Ensin valitaan se, kenet halutaan ja nimitysmuistiot kirjoitellaan sen mukaan, pthui!

Sulla on väärän värinen puoluekirja tai sitten se puuttuu kokonaan.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen luultavasti aika ilkeä luonteeltani.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
@tulevaton taisi tappaa vastakkainasettelu-ketjun. Piti mennä sinne lattamaan mielestäni hyvä vastakkainasettelu, mutta en pystynyt valitsemaan viimeisimmän viestin vaihtoehdoista kumpaakaan. Vastaa ite tähän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onpahan taas tällainen hieman matalapaineen omainen fiilis päällä. Ei tässä nyt depressiota ole puskemassa takaisin päälle, vaikka tämä talvi hieman haasteellinen on ollutkin. Onneksi ensi viikolla on luvassa ihan mukavaa ohjelmaa isolla kirkolla. Sitä ennen pitää saada koulurintamalla aikaan asioita. En ole talvi-ihminen, enkä vissiin oikein enää kotikaupunkini-ihminenkään. Jälkimmäinen tahtoo siis sanoa, että en tiedä onko täällä minulle mitään. Toki työ ja toinen vanhemmistani ja kait jokunen kaverikin.

Melankolimusalistalla tänään:
Simon & Garfunkel - The Concert In Central Park
Tapio Liinoja - Lapinlahdenkatu (hienoja, uusia sovituksia vanhoista Lapinlahden Lintujen klassikoista)

Edit: taidanpa huomenna lähteä ulkoiluttamaan vähän kameraa, kun toi pakkanenkin tuosta vähän hellittänee.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
En omista enää minkään väristä kirjaa, mutta se että omistaa munat on nykyään aika huono juttu viranhaussa.

Oman näkemykseni mukaan värikirjoilla ei ole nykyisin merkitystä valtion viranhaussa lukuunottamatta ihan korkeimpia virkoja. Munilla tai niiden puutteella on huomattavasti suurempi merkitys. Ja sillä, että on oikeiden ihmisten kaveri.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kunta Kinte eleli rauhallista elämää Gambiassa, kunnes hänet siepattiin brutaalisti voimakeinoja säästelemättä. Sen jälkeen oli vuorossa pitkä taival merellä ja epäonnistunut yritys paeta plantaasilta. Huonostihan siinä kävi, kun jalka veisteltiin katki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös