Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 943
  • 66 863

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Katselen ja fiilistelen 22.04.2006 tapahtumia. Perkele, että se oli hieno päivä. Ehkä joskus vielä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai naisen ohjaama toi joku toimintaakin sisältävä leffa. Jostain syystä ensimmäinen reaktio oli että en varmasti katso, mutta katsellaan. Annetaan mahdollisuus. Ei viitsi näin hölmösti tuomita. Ja onhan niillä vaikka mitä apulaisohjaajiakin. Iso tiimi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toimintaleffat on noin lähtökohtaisesti yleensä hirvittävää paskaa. Kauheeta koohotusta ilman järjen hiventäkään. Kyllä leffassa pitää juoni olla.
 

sinikettu

Jäsen
Lääppiminen on ilmeisesti päivän sana. Minäkin lääpin erästä naispuolista eilisiltana. Tänä iltana pitää viinin, tumman suklaan ja Dream Theaterin kera pohtia, olenko rasisti, fasisti ja natsisika. Persuja en kuitenkaan äänestänyt, mutta muihin synteihin, joita en viitsi sanalla mainita, on tämä kavala maailma on minut johdattanut.

Olisi hienoa olla elämänmakuista elämää viettävä poikamies, kuten @pettter, joka ei välitä vittuakaan, mutta nussii siltikin vitut. Noh, josko sitten kesällä taasen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin eilen Suomi Loven (nössöööh!) ja siinä oli "klassikkona" Suurlähettiläiden Pitääxunaina. Jussu Pöyhönen kertoi biisin saaneen alkunsa, kun hänen silloinen tyttöystävänsä oli sanonut "älä lääpi". Nuo sanathan ovat biisin ensimmäisessä säkeessä. Suurlähettiläät - 25 vuotta aikaansa edellä. Eikä itse asiassa tuo teinix-kielikään tainnut yleistyä kuin vasta seuraavalla vuosikymmenellä. Itse tosin muistan biisin lähinnä jäätävästä "ei autossani ole edes nastoja talvella"-virkkeestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Odotin Ovielta hattutemppua, joka oli lähellä. Olen Ovien miehiä, vaikken niitä miehiä, tiedättehän, niitä homomiehiä. Olen hetero. Tiedoksi. Eikä ole poikuus tallella! Oon pannut. Monta kertaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisköhän noi pahvilaatikot jo purkaa. Kuitenkin jo kuus vuotta oon asunut täällä. Toisaalta mitä hittoa jollain kulhoilla tekisi hyllyssä? Ottaa tuolta laatikosta jos joskus tarvitsee. Mitään DVD-leffojakaan en ole katsellut vuosikausiin. Miksi ne pitäisi ottaa esille tai jotkut kirjat?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viherahon kokkailuvideoista tuli nälkä niin tein tossa mac & cheesea. Tai no ei nyt silleen sitä vaan Lidlistä ostin tuollaisen juustoisen kinkku-makaronivuuan ja päälle mätkin reilusti euron emmentaalia.

Se Lidlin lasagne on kyllä parempaa ja maksaakin vähemmän.
 

sinikettu

Jäsen
Siellä näyttää jo toinen kovan brittiläinen musisoija kupsahtaneen tämän vuoden puolella. Kukahan lähtee seuraavaksi. David Gilmour?

edit: jaa, Lemmy näyttää nirhahtaneen jo ennen uutta vuotta. Lähellä kuitenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
MTV3:n SNL-mainos "tv-instituutteineen" (tai jokin sellanen) on kiitettävän suoraa vittuilua MTV3:n ynnä muiden "Televisioakatemialle", joka jakaa pikapuoliin Venlat. Vittuilusta suuri kiitos tässä naurettavassa kaupallisessa maailmassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Couple can't sell house used in 'The Silence of the Lambs' - NY Daily News

Joku pariskunta ei saa myytyä taloa, jota käytettiin Uhrilampaat-leffan kuvauksissa sarjamurhaajan talona. Hitto kun oisin rikas, niin ostaisin tuon talon ja huudattaisin Goodbye Horses-biisiä joka saatanan ilta tuolla. Veisi deittailunkin uusiin ulottuvuuksiin, kun toisi kotio neitokaisen ja pistäisi tuon biisin ämyreistä soimaan ja kysyisi että haluatko nähdä mun kellarin.

Linkki vie New York Daily News-lehden uutiseen asiasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks pitää hankkia jotain keinorusketusta tai kesäisin oikeaa sellaista? Eikö ole sama ryypätä viikko niin kasvoihin tulee lähes vastaava väri, tai no vähän ehkä punaisempi, mutta onhan se pärstä punainen silloinkin kun sä palat auringossa. Varmasti on kivempi tapa hankkia se juomalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamupalaksi sipsiä ja meetvurstia. Lihaa ja perunaa siis. Ne miehen tiellä pitää. Saankohan mä liikaa suolaa. No sitä pitääkin saada kun illalla juon kaljaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aamupalaksi sipsiä ja meetvurstia. Lihaa ja perunaa siis. Ne miehen tiellä pitää. Saankohan mä liikaa suolaa. No sitä pitääkin saada kun illalla juon kaljaa.

Tasapainohan tuosta muodostuu. Perunasta saa kaikkea hyödyllistä ja lihasta loput, liekö aivan proteiinia lihassa. Kalja huuhtoo liiat suolat pois ja muodostuu balanssi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Teennäinen kahvinryystäjien selkääntaputtelu tapahtuma tämä Urheilugaala.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Teennäinen kahvinryystäjien selkääntaputtelu tapahtuma tämä Urheilugaala.
Voi vittu että vituttaa katsoa tätä perseiden nuolemista. On kyllä melkoinen pyrkyreiden kokoontuminen Nyt vaihtuu kanava.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Teennäinen kahvinryystäjien selkääntaputtelu tapahtuma tämä Urheilugaala.

Ihan rohkeaa läppää kuitenkin. Timmyjimmy&Sievinen jakamassa palkintoa ja Sievinen esiteltiin yksinkertaisena olympiamitalistina.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kerran satuin näkemään erään piirin vuoden parhaiden palkitsemislistan ja se oli PITKÄ. Urheilu - monipuolinen ala!
Mietinkin, että eikö täällä ole missään mitään seurantaketjua Urheilugaalalle, mutta löytyihän se.

Edit: NEVÖ FOKET
Edit2: Saku Koivu saa standing ovationit
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei, ei, ei. Yle harrastaa MTV:tä ja tunkee urheilugaalan lähetykseen oman "toimittajansa" hassuttelua. Eikä parivaljakko Juusela & Henelius ainakaan loista. Saku Koivu on voittanut Gretzkyn ja syävän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mika Häkkinen Hall Of Fameen.
Kari O. Sohlbergille elämäntyöpalkinto.
Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki Kaisa Mäkäräisen MM-pronssi.
(Ja Hiihtofani vetää ranteita auki as we speak)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös