Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 591 438
  • 68 293

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@V-G- Täällä väitellään nyt tärkeistä asioista kuten ananaskonvehdeista.
Kuulostaa erinomaiselta. Itse pidän rasioista, joissa on ananaskonvehteja: kun muksut tulevat kärkkymään kädet ojossa namuja, niille voi lykätä ananaat sun muut kirsikka- ja kahvikonvehdit, ja itse saa herkutella kaikki ihmisille tarkoitetut namut rauhassa.

godspeed

Jäsen

Tää on aika hurja juttu, kannattaa lukea. Vaikka en ole itse kokki tai mitään sinnepäinkään, niin tiedän kun täydellisyyden tavoittelu johtaa kiusaamiseen. Ei sentään aina silkkaan terroriin, mutta huonoon kohteluun ties millä verukkeilla, kun tavoitteita pyritään saavuttamaan keinoilla millä hyvänsä.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä

Tää on aika hurja juttu, kannattaa lukea. Vaikka en ole itse kokki tai mitään sinnepäinkään, niin tiedän kun täydellisyyden tavoittelu johtaa kiusaamiseen. Ei sentään aina silkkaan terroriin, mutta huonoon kohteluun ties millä verukkeilla, kun tavoitteita pyritään saavuttamaan keinoilla millä hyvänsä.
No mulla ei kyynel tähän irtoa, väheksymättä hänen, tai muiden kohtaloa. Rahaa tuntuu olevan. Mites nämä meidän lähi- tai lastenhoitajat? Alipalkattuja ihmisiä, jotka joka päivä nielevät niin hoidettavien ja heidän omaistensa kuraa? Itsellä ei kummastakaan alasta ole kokemusta, mutta mielestäni tekevät arvokasta duunia. Vai pitäisikö papan ja mummon kalsarit itse vaihtaa, kunnes kuolema koittaa? Tai pitäisikö penskaa kasvattaa komerossa, kunnes itse tajuaa pois lähteä? En ole kommunisti tai persu, aina kokoomusta äänestänyt.

godspeed

Jäsen
No mulla ei kyynel tähän irtoa, väheksymättä hänen, tai muiden kohtaloa. Rahaa tuntuu olevan. Mites nämä meidän lähi- tai lastenhoitajat? Alipalkattuja ihmisiä, jotka joka päivä nielevät niin hoidettavien ja heidän omaistensa kuraa? Itsellä ei kummastakaan alasta ole kokemusta, mutta mielestäni tekevät arvokasta duunia. Vai pitäisikö papan ja mummon kalsarit itse vaihtaa, kunnes kuolema koittaa? Tai pitäisikö penskaa kasvattaa komerossa, kunnes itse tajuaa pois lähteä? En ole kommunisti tai persu, aina kokoomusta äänestänyt.

No jos esimerkiksi näitä hoitajia jotenkin kiusataan tms niin sitten ymmärrän kysymyksesi, mutta muuten en tiedä miten viestisi oikein liittyi minun alkuperäiseen viestiini :)

Glove

Jäsen
Kohtasinpa ensimmäistä kertaa eläessäni therianin. Ja peräti kaksi sellaista.

Kaksi lammasoletettua keskusteli nimittäin kaupan karkkihyllyllä kutakuinkin näin:
- Bää?
- Bää Bää.
- Bää Bää?
- Bääbääbää!

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastasin kyselyyn, jossa oli viisi ikäryhmää valittavana. Pääsi spontaani ”vittu!”, kun näin, että jouduin valitsemaan keskimmäisen vaihtoehdon. Vanhaks tulee, ku kauan elää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ortopedille aika keskiviikkona. Saas nähdä mikä on tuomio?

Toivottavasti saat apua sieltä ja kivut ainakin lieventyvät. Oletko sinä saanut nukuttua kun on ollut kipuja?

Pian tulee muuten minulla täyteen kolme vuotta aikaa ilman rahapelejä. Se on pitkä aika jonka olen pystynyt kohta olemaan ilman rahapelejä ja olen ansainnut sen että palkitsen itseni jollain tavalla. Se tietenkin on huono juttu kun kieltäydyn nykyään kaikista rahapeleistä niin en pysty sitten enää vakioveikkaamaankaan tai pitkävetoakaan harrastamaan. En minä niistä ole koskaan suuria summia voittanut mutta olen kyllä ihan tykännyt pelata kyseisiä pelejä. Mutta parempi kieltäytyä kaikista rahapeleistä.

Pelko repsahtamisesta tulee varmaan aina olemaan läsnä elämässäni jollain tasolla mutta ei minulla nyt niin suuret pelihalut onneksi ole. Rahatilanne on yksi iso juttu mistä sen näkee että en pelaa enää. Rahatilanne on nyt hyvä ja onnistun yleensä säästämäänkin nykyään kivan summan rahaa kuukausittain. Vuodenkin kun vielä säästän rahaa nykytahdilla niin sitten voi alkaa miettimään myös sitäkin mihin sijoitan säästetyn rahan. Jotain pieniä ja isompia haaveita minulla on, uudesta televisiosta aina omistusasuntoon asti.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Toivottavasti saat apua sieltä ja kivut ainakin lieventyvät. Oletko sinä saanut nukuttua kun on ollut kipuja?

Pian tulee muuten minulla täyteen kolme vuotta aikaa ilman rahapelejä. Se on pitkä aika jonka olen pystynyt kohta olemaan ilman rahapelejä ja olen ansainnut sen että palkitsen itseni jollain tavalla. Se tietenkin on huono juttu kun kieltäydyn nykyään kaikista rahapeleistä niin en pysty sitten enää vakioveikkaamaankaan tai pitkävetoakaan harrastamaan. En minä niistä ole koskaan suuria summia voittanut mutta olen kyllä ihan tykännyt pelata kyseisiä pelejä. Mutta parempi kieltäytyä kaikista rahapeleistä.

Pelko repsahtamisesta tulee varmaan aina olemaan läsnä elämässäni jollain tasolla mutta ei minulla nyt niin suuret pelihalut onneksi ole. Rahatilanne on yksi iso juttu mistä sen näkee että en pelaa enää. Rahatilanne on nyt hyvä ja onnistun yleensä säästämäänkin nykyään kivan summan rahaa kuukausittain. Vuodenkin kun vielä säästän rahaa nykytahdilla niin sitten voi alkaa miettimään myös sitäkin mihin sijoitan säästetyn rahan. Jotain pieniä ja isompia haaveita minulla on, uudesta televisiosta aina omistusasuntoon asti.

Saikkua vaan niin saa nukuttua. Mut saa nähdä tuleeko puukkoa?

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi ne pitää viemäriin kaataa? 50snt kappale myyntiin. Tänne ne kusiset oluet!

Tähän voi olla muutamiakin syitä, eli jossain "oman varastomyymälän poistoalesta" vahvasti laputettuna "SISÄLTÄÄ GLUTEENIA" voisi myydä, mutta uskoisin että veroja ei tarvitse maksaa jos niitä ei myy. Lisäksi varmaan jonkunnäköinen vakuutus tmv voi maksella osan ja kirjanpidollisesti saattaa käsittely olla helpompaa näin. Toki, meneekö kaikki viemäriin vai virkistysiltamiin... Paha sanoa. Mutta tosiaan uskoisin että siitä 50c/tölkki hinnasta kun ottaa pantin, alvin ja alkoholiveron pois niin ei siihen paljon jää kulujen jälkeen kuitattavaa. Kannattavampaa kaataa viemäriin kuin myydä "ilmaiseksi" pois.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Osui instassa silmään miten Craig Bierko, Ryan Reynolds, Dermot Mulroney & co. vietti Eric Gilliland memorial-kokoontumista.

Ei tv-tuottaja ja käsikirjoittaja kovin tuttu ole itsellenikään, mutta oli yksi Roseanne-tv sarjan taustavoimista. Aivan kuten Norm Macdonald.

Muistan miten kertoi tuon vitsin videopodissaan, mutten tiennyt sen olevan jonkinlainen juttu. Vai meemi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy