Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin sain homon maineen. Kaveri kerto, että otti kerran kännissä poskeen, ehkä siksikin valitsin suuhun oton. On muuten hienoa että on ystäviä. Niiltä kuulee kaikenlaista.

Olispa tuplanikki, kävisin tuolla vastaamassa, jotta häpeäni peittyisi.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuo kokeilumielellä oli jostain suomalaisesta tv-sarjasta, jonka nimeä en nyt saa päähäni. Santeri Kinnunen taisi olla se, jota se se toinen olisi halunnut saunassa kokeilumielellä kokeilla. No muistanhan. Häräntappoase se oli. Montako kuutio sun asunnossa on? Kaneetti...

On muuten mukava olla tekemättä mitään ja sen perään levätä.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aktiivisuusmittari on kyllä paskahko vehje. Ei laske pyöräilyä miksikään. Tällä hetkellä tulee pyöräiltyä n tunti päivässä ja aktiivisuusmittatin mielestä istun tuon ajan. Sitten jatkuvasti valittaa, etten liiku tarpeeksi.

Miten vaikeaa voi olla tehdä vaikka pyörän matkamittari, jonka synkronoi tuon kanssa?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimmoset hermot otettais jos menis tekemään NHL-osioon otteluseurannan tähän tyyliin:

Vancouver miukumauku Pitssburgh

Florida miukumauku Washington

Jne.

Näitähän on näitä vakavia jääkiekon seuraajia.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Politiikkaketjut vuotavat Kierrätyskeskukseen. #natsi #suvakki #öyhöttäjä #pelle #odin #lolders #persut #vihervasemmisto #eijumalautatätäkeskustelua

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto meitsistä tulis hyvä astronautti. Ei kait mulla ole mitään siteitä tälle pallolle. Avaruusasemalla kittaisi kaljaa ja hoitaisi homman himaan, tai mitä pillereitä ne siellä syökään. Ei tuota tunnontuskia vetää joku tyyppi kylmäksi tai jäädä sinne avaruuteen. Miten niihin avaruusohjelmiin pääsee. Joo ton jonkun astronautin space oddityn katsoin taas äsken. No en ole ihan selvänä tässä. Aamusta asti oon kitannut. Hitto pakko oli vetää pari ennen lentoa. Jossain puistikossa ensin ja sitten lentoaseman vessassa kaadoin hätäseen kurkusta alas. No Turussa taas baarissa pari ja bussissakin jokunen lisää, kunnes Helsingissä sitten Kallion kapakkaan ja nyt täällä himassa. Ja huomenna pitäis muka mennä matkamessuille. Myykää mulle lippu avaruuteen. Nolla euroa. Mä oon James Bond, paitsi en niin nynny. Mä hoidan homman himaan.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En ole ikinä avannut Monikulttuurisuus-ketjua, mutta mietin tässä, että siellä taitaa olla aika yksipuolista keskustelua. Tai siis kapealla kaistaleella. Siis niinku mikä se sana on, että keskustellaan yhdestä puusta metsässä? Kyllä te tiedätte mitä mä tarkoitan. Että onko se sellaista?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei hitto meitsistä tulis hyvä astronautti. Ei kait mulla ole mitään siteitä tälle pallolle. Avaruusasemalla kittaisi kaljaa ja hoitaisi homman himaan, tai mitä pillereitä ne siellä syökään. Ei tuota tunnontuskia vetää joku tyyppi kylmäksi tai jäädä sinne avaruuteen. Miten niihin avaruusohjelmiin pääsee.

Niin kuin maailman monissa asioissa, niin internetistä löytyy apua:

BBC iWonder - Do you have what it takes to be an astronaut?

Kovaa kuntoa se vaatii ja kaljaa ei taida saada juoda. Englannin kielen osaaminen on pakollista ja venäjä erittäin iso bonus, koska tunnetusti venäläisilläkin on melko paljon tämän alan juttuja menossa.

Lisätään vielä tämä:

"Please be aware that the European Space Agency is not currently looking for new astronauts, but as you'll hear in the video statement from an expert on the subject: it is never too early to start preparing for your future!"

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö pettter olekin monikulttuurisuuden ystäviä, boldaus minun:

"Current Esa astronauts have passed tests to prove they are highly motivated, flexible, empathetic, emotionally stable, gregarious and adept at working in a multicultural team."

Luullakseni hyvät mahdollisuudet pettterillä, vuoden 2015 jatkoaikalaisella, olisi astronautiksi. Siellä avaruusasemalla ilostelisi venakkojen kanssa. Jatkonautti pettter.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
"Current Esa astronauts have passed tests to prove they are highly motivated, flexible, empathetic, emotionally stable, gregarious and adept at working in a multicultural team."

Kuulostaa Iron Sky kakkoselta. Pelleasuiset unelmajoukot lentävät keppihevosta muistuttavalla aluksella taisteluun kuunatseja vastaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi varmaan aika näky, kun astronautit kävelevät kohti laukaisualustaa ryhdikkäästi kypärät kainalossaan - ja pettter muutaman askeleen perässä kaljakärryä kiskoen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lidl-oluita pettter sihauttelisi avaruusasemalla kertoillen tarinoitaan ja näkemyksiään. Se olis hienoo. "Näyttäkää mulle se mies, joka menee salaatin kanssa kassalle."

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisi varmaan aika näky, kun astronautit kävelevät kohti laukaisualustaa ryhdikkäästi kypärät kainalossaan - ja pettter muutaman askeleen perässä kaljakärryä kiskoen.

Tunnetusti tavaran lähettäminen kiertoradalle on erittäin kallista ja jokainen gramma maksaa ja niitä pohditaan. Astronauttien henkisen hyvinvoinnin takia jokainen saa kuitenkin ottaa myös pienen määrän henkilökohtaisia tavaroita. Yleensä se on sitten jotain valokuvia ja muita tärkeitä juttuja. Lukeeko missään ohjesäännössä, että oma tavara ei saa olla alkoholituotteita. Se kärry jäisi kyllä Maahan.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Lidl-oluita pettter sihauttelisi avaruusasemalla kertoillen tarinoitaan ja näkemyksiään. Se olis hienoo. "Näyttäkää mulle se mies, joka menee salaatin kanssa kassalle."
Kyllä se avaruusasema ois aivan eri paikka kun pettter menisi sinne. "Voi hittolainen, eikö täällä oo yhtään tallinnalaista sihteeriopiston tyttöä. Ootteko te jotain nörttejä vai, hä?"

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kait niissä sukkuloissa jonkinlainen kasvihuone voisi olla, mistä saisi vähän pössyteltävää. Kaikilla olisi hauskaa pitkilläkin komennuksilla ja jengi pysyisi kuitenkin toimintakuntoisena. Muutenkin mä oon aina ihmetellyt miksi hitossa ne valitsee sinne jotain nyyh pikku-liisa 7v menee tänään kouluun nyyh -porukkaa. Alieneita pitäis listiä tai muuten vaan maailma pelastaa niin kaivavatkin kypärästään tyttöystävän kuvan ja alkavat pillittää. Mä möisin mummonikin Nobelanerista. Ja muutenkin mä oon tälle vuodelle suunnitellut pitkää yksinvaellusta pohjoisessa niin eikö se olisi sama mennä yksikseen avaruuteen. Jonkinlainen kaipuukin on sellaiseen eristäytymiseen muista. Ja hitto mitä eroa runkkailetko 24/7 himassa vai jossain avaruussukkulassa vähän paremmilla maisemilla. Jonkun apinan ottaisi mukaan sukkulaan ja sen kanssa pariutuisi jos sillä välin maapallo tuhoutuisi. Ei varmaan tulisi paljoa eroa tähän nykyiseenkään populaatioon.

Joo en päässyt matkamessuille vaikka ilmaislippukin oli. Kyllä viikon ränni jättää jäljet. Kirkkaat valot ja ihmisvilinä ei innostanut. Hitto nytkin parin kaljan jälkeen naama hehkuu kirkkaanpunaisena ja silmien alla on isommat pussit kuin kikkelin takana. Tai no onhan tässä pitempäänkin tissuteltu, mutta viikko piti 20v tyttöjen kanssa majailla samassa dormissa. Askel aina heitti kun keskellä yötä kömmin sinne kapakasta. Aamulla ei päässyt sängystä ylös ja illalla ei kapakasta ulos. Se on made in Finland perkele. No pari yötä olin ihan yksinkin.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Miksei täällä ole "päivän facepalm"-ketjua? En ehdi töistä käsin moista avata, joten laitan tänne.

HIFK-osastoa kävin lukemassa ja nimenomaan sitä katsomotoiminta&tunnelma-ketjua. Kyllä kannatti! Sai myötähäpeä-mittarin räjähtämään jo näin maanantaina...

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei hitto meitsistä tulis hyvä astronautti.

Miltä Pettterin suojapuvusta roiskunut nobelaneravaruusvirtsa näyttäisi valokuvissa? Kauniisti kelluva helmeilevä kultainen nestepurske, joka aaltoilee painottomuudessaan.
Lidl totaalisesti räjähtäisi riemusta?
Kuussa on muuten oma ilmakehänsä. Todisteena asiasta on oheinen Youtuben biisi, jonka teutonibändi Rammstein osoittaa oikeaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kattelin eilen futistuloksia tekstiteeveestä ja pisti silmään, että Hollannin liigassa joku Havenaar oli tehnyt kaks maalia... Havenaar... HAVENAAR. Siiskö tämä sama mies, joka ei HJK:ssa viime kesänä osunut edes päätykatsomoon? Ilmeisesti. Eihän Forssellkaan osunut HJK:ssa mutta seuraavana talvena Chelseassa teki tuhojaan. Selanteen maalikeskiarvo 92-93 Winnipegissä oli parempi kuin 91-92 Suomessa. Semmosta tämä on. Ja ensi vuonna sama juttu Puljulaineella. Mutta vittu Havenaar! Dokasko se koko kesän Stadissa ja pani vosuja? Niin sanotusti latasi akkuja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta vittu Havenaar! Dokasko se koko kesän Stadissa ja pani vosuja? Niin sanotusti latasi akkuja.

Tuohan se on. Ulkomaalaiset saavat Stadista pillua enemmän kuin jaksaisivatkaan samanmaalaisen jäädessä aina ilman. Olen kuullut useammankin ulkomaalaisen suusta, että olipas teidän maassa helppoa yöelämässä. Voin toki olla väärässäkin, mutta ei tämä nyt ihan sattumaakaan ole.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kattelin eilen futistuloksia tekstiteeveestä ja pisti silmään, että Hollannin liigassa joku Havenaar oli tehnyt kaks maalia... Havenaar... HAVENAAR. Siiskö tämä sama mies, joka ei HJK:ssa viime kesänä osunut edes päätykatsomoon? Ilmeisesti. Eihän Forssellkaan osunut HJK:ssa mutta seuraavana talvena Chelseassa teki tuhojaan. Selanteen maalikeskiarvo 92-93 Winnipegissä oli parempi kuin 91-92 Suomessa. Semmosta tämä on. Ja ensi vuonna sama juttu Puljulaineella. Mutta vittu Havenaar! Dokasko se koko kesän Stadissa ja pani vosuja? Niin sanotusti latasi akkuja.
Mainittakoon vielä jos et ole tarkemmin seurannut ja jos et samalla tätä jostain jo katsonut, Havenaar on Klubista poistumisensa jälkeen pelannut kauden aikana 17 Eredivisie-matsia Den Haagissa, ja tehnyt niissä jo 10 maalia. Uransa saldo Hollannin pääsarjassa nyt 96 peliä ja 36 maalia.

Eli mies, joka sai kesällä lokaa niskaansa Suomessa ja jolle ei löytynyt käyttöä Veikkausliigassa tuskailleessa Klubissa, on kuitenkin sen tason pelimies ja maalintekijä edelleen että on täyden kauden taulukolla pelaamassa sellaista parinkymmenen maalin kautta Hollannin liigassa.

Sitä kelpaa ihmetellä, tämä ei siis kritiikkinä sen enempää Klubia tai ketään muutakaan kohtaan, mutta kertoo hyvin sen että varmasti olisi Klubissakin ollut paljon enemmän tehoja otettavissa irti. Osoittaa hyvin myös sen, että vaikea aina sanoa, mikä se pelaajan ns. oikea taso on ja miten paljon sekin riippuu siitä ympäristöstä. Varmasti kesällä Havenaarin taso on dumattu aika paljon heikommaksi kuin miltä se nyt näyttää, tätä tahtiahan kaveri on kohta taas Japanin maajoukkueringissäkin mukana ja spekulaatioissa taas isompiin ympyröihin kuten Espanjaan josta Klubiinkin kesäksi siirtyi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toimii toistepäin myös. Ikuinen väittelyn aihe. Ulkomaalaiset saa joka ikisessä maassa erittäin helposti pildee. Suomi ei oo mikää poikkeus tai keskivertoo helpompi paikka rietastella.

Ymmärrän. Joku on vain unohtanut kertoa asiasta esimerkiksi pohjoiskorealaisille.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minä sain tänään sähköpostia työsähköpostiini Viestintäviraston Kyberturvallisuuskeskukselta. Siinä varoitettiin laskun muodossa leviävästä haitta-ohjelmasta JSocket RAT joka kaappaa pöytäkoneen tai android-laitteen. Tuollaista laskua en ole koskaan saanut mutta se on ilmeisesti jäänyt palvelimen suodattimeen. Kyseisellä instanssilla on ilmeisesti tieto kenelle tuo haitta-ohjelman sisältänyt lasku on lähetetty tai yritetty lähettää. Hämmästyin suuresti.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Työkaveri totesi kahvitauolla, että työterveyshoitaja oli ohjeistanut lopettamaan herkkujen syönnin niin voisi laihtua n. 8 kiloa vuodessa tekemättä muita muutoksia elämässä. Samalla hän tietenkin söi konvehteja, karkkeja ja pullaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...työterveyshoitaja oli ohjeistanut lopettamaan herkkujen syönnin niin voisi laihtua n. 8 kiloa vuodessa tekemättä muita muutoksia elämässä. Samalla hän tietenkin söi konvehteja, karkkeja ja pullaa.
Kyseenalaista touhua, että työterveyshoitaja neuvoo asiakkaitaan painonhallinta-asioissa ja mussuttaa samanaikaisesti konvehteja, karkkeja ja pullaa. Luulisi tuossa työssä ammattilaisen jättävän herkuttelunsa tauoille tai vähentävän ylipäätänsä.

Ehe ehe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy