Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 228
  • 66 866

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voisin maksaa melkoisen summan rahaa siitä, että ei tarvitsisi kuunnella 'Happy' -biisiä enää ikinä...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä voisin maksaa jonkin verran siitä, että Happy soisi radiossa useammin. Katson nyt ensimmäistä kertaa sen musiikkivideota Youtubesta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käri-Zein

Mistä Star Trekin jaksosta tuo olikaan vai oliko se nyt Teräsmiehen äiti?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuolla jonkin ketjun otsikossa kysellään siihen malliin, onko monikulttuurisuus rikkaus vai vitsaus. Sitä vaan, että lähtökohtaisesti miten se voisi olla vitsaus. Tai voihan sitä kahakkaa tulla kulttuurien välillä, mutta on silti kiva että on olemassa vaikka tamperelaisia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka aamu samat rutiinit. Ensin puoli litraa vettä mahaan ja sitten kuselle. Seuraavaksi NHL-tulokset ja suomalaisten maalit plus kurkkaus Jatkoaikaan että enhän mä taas vaan oo käynyt yöllä kirjoittelemassa ja sitten monesti iskeekin se ei saatana mä hyppään kaivoon -fiilis. Ei tänään. Nyt on aamupalakin syöty. Kilohaileja vetelin suoraan purkista. Ja tyrnimehusta sain päivän vitamiinit.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tällä keskustelupalstalla on nykyään hyvin yleistä vastata jonkun toisen viestiin siten ettei lainata sitä viestiä tai mainita sitä kirjoittajaa jolle vastataan.
Eipähän toi nyt iso asia ole, mutta kuitenkin...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tällä keskustelupalstalla on nykyään hyvin yleistä vastata jonkun toisen viestiin siten ettei lainata sitä viestiä tai mainita sitä kirjoittajaa jolle vastataan. Eipähän toi nyt iso asia ole, mutta kuitenkin...

On se melko yleistä ja syyhän siihen on täysin selvä. Vastaus on kirjoitettu mobiililaitteella.
--

Käytän palvelua missä salasanan vaaditaan olevan ihan syystäkin aika vahva. Sitten salasanasta kuitenkin kysytään vain esimerkiksi 4., 8., 9. ja 11. merkki. En keksi mitenkään mitä järkeä tuossa on. Ainoa mikä tulee mieleen olisi se, että pitkä salasana olisi jotenkin helpompi kirjoittaa lyhyempänä. Ei vain todellakaan ole, mistä helvetistä sitä suoraan muistaa mikä on kahdeksas merkki, vaikka koko salasanan osaa kirjoittaa pettter-kuosissakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Huomasin aamulla vaatekaapissani stringit. Eivät olleet omat, sen voin käsi Lajien synty -kirjan päällä vannoa. Heitin stringit roskiin. Äsken huomasin, että minulla on kaksi hiusrenksulaa keittiön erään hyllyni päällä. Eivät varmasti ole omiani nuokaan. Ja olen varma, että nuo ovat eri naisten kämpilleni jättämiä. Vaiko jäämiä. Tekevätkö ne sen tahalleen. Kusevat koirat pientareille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarissa mainostettiin jotain Myrskynmetsästäjät-sarjaa. Mä niin ymmärrän niitä tyyppejä. Joihinkin sodassa oleviin maihin olisi myös kiva matkustaa ja muillekin valikoiduille kriisialueille. Tärkeintä elämässä on vältellä tylsiä arkirutiineja ja pakkoja. Yhdeltätoista nukkumaan ja kuudelta herätys kun asuntolainan takia on pakko mennä töihin jne. Hitto niihin verrattuna linnakunditkin on vapaita miehiä.

Sä et tunne eläväsi jos et välillä saa vähän actionia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös