Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä on puhuttu asiaa @tulevaton . Kaikki ei ole menetetty.
Olis rauhassa eläkkeellä.
Järkyttävän kylmä. Ja töllössä ilmastonlämpenemisestä.
Onko MTV3 tehnyt milloinkaan mitään hyvää? Varmaan joskus.
Kolme kertaa olen hakenut oikeasti kiinnostavaa virkaa ja kaksi kertaa olen todella katkerasti jäänyt hopealle. Nyt sentään nappas, jihaa. Olen tietysti jollain tavalla iloinen tästä, mutta tapa millä nää muut avoimet virat jaettiin saa mut voimaan todella pahoin.
Vaikka kuinka sitä selitellään, että esim. valtion virkahauissa aina parhaat menestyisivät, niin se on paskan puhetta. Hakijoissa voi olla monta meriiteiltään parempaa hakijaa, mutta hakijoiden mielestä sopivin valitaan.
Olen surullisen läheltä joutunut muutamia virkahakuja katselemaan ja näinhän se menee, kuten yksi hyvin tuntemani semitason johtava virkamies kertoi. Ensin valitaan se, kenet halutaan ja nimitysmuistiot kirjoitellaan sen mukaan, pthui!
Sulla on väärän värinen puoluekirja tai sitten se puuttuu kokonaan.
En omista enää minkään väristä kirjaa, mutta se että omistaa munat on nykyään aika huono juttu viranhaussa.
@tulevaton taisi tappaa vastakkainasettelu-ketjun. Piti mennä sinne lattamaan mielestäni hyvä vastakkainasettelu, mutta en pystynyt valitsemaan viimeisimmän viestin vaihtoehdoista kumpaakaan. Vastaa ite tähän.
Voisin ottaa molemmat, mielellään samanaikaisesti. Mutta vielä edelliseen palaten, kyllähän kulli nyt varmaan hyvin liukastetussa perseessä paremmalta tuntuisi kuin suussa. Jotenkin suu on homompi ja etovampi. Miksi muka suuhun? Nielisitkö?Taisin panna vielä hankalamman.
Voisin ottaa molemmat, mielellään samanaikaisesti. Mutta vielä edelliseen palaten, kyllähän kulli nyt varmaan hyvin liukastetussa perseessä paremmalta tuntuisi kuin suussa. Jotenkin suu on homompi ja etovampi. Miksi muka suuhun? Nielisitkö?
Ihan kokeilumielellä. Kokeilumielellä!Nyt kun mietin lisää, kenties valitsisin anaalin.