Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 890
  • 66 709

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt telkkarissa rakastellaan. Kutosella joku Junakytät. Onko joku muuten koskaan kokeillut rakastella noin kuten elokuvissa? En mä ainakaan. Jänistyyli on paras tyyli tossa hommassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin muuten yöllä unta kahdesta jatkoaikalaisesta, jotka vaikuttavat Oulun suunnalla. Kävin kylässä toisella ja se toinenkin oli siellä ja silleen. Ainoa mikä ihmetyttää, on se, ettemme juoneet viinaa. Ouluhan on Suomen parhaita dokauspaikkoja, Oulussa selvinpäin oleminen on lähes rikollista ajantuhlausta. Feminiininen oululainen on antava luonteeltaan ja viinaanmenevä, eli nainen minuun ikijanoiseen makuuni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ainoa mikä ihmetyttää, on se, ettemme juoneet viinaa. Ouluhan on Suomen parhaita dokauspaikkoja, Oulussa selvinpäin oleminen on lähes rikollista ajantuhlausta.

Tee joku suunnitelma, niin hoidetaan heti alta pois. Yksi hyvä työnantajani oli oululainen pulju, mutta itse olin jumissa Helsingin konttorissa.

En ole koskaan käynyt Oulussa. Lappi ja kaikki on nähty, mutta ei Oulua. Tee joku suunnitelma.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oulun ohittaa maantie, mutta rautatieasema siellä on ja lähellä Oulunsalossa lentokenttä. Liikennevälinedokaaminen on ihanaa myös! Vähän homoa sanoa "ihanaa", mutta sanoin kuitenkin. Yks homoparturi sanoi mulle "sinä ihana mies" ja koin tilanteen uhkaavaksi. Vitut. Saa sanoa. Onkohan Oulussa homoja? Itse asiassa mulla olis Ouluun asian tynkää, koska siellä on kaksi esinettä, jotka omistan, eikä ne niitä palauta, täytyy hakea. Saavat pitää jos tahtovat, ja maksaa jos pystyvät. Katsoin just Patrick Kanen uraa pisteiden niin sanotussa valossa, käänsin kanavaa ja siellä Kane hyökkäsi niin sanotulla vihreällä veralla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse asiassa mulla olis Ouluun asian tynkää

Tietysti nämä kohta saapuvat liigafinaalit olisi syy näyttäytyä Oulussa. En ole liian vanha fanidösään, mutta mielummin junalla. Lentäminen taas sitten pilaisi koko tunnelman kaikessa helppoudessaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puolalainen uutiskanava kertoo painonnostotuloksia tuossa alareunassa missä muut maat kertovat ulkomaisia joukkueurheilutuloksia.

Eihän tuo mikään huono idea ole, on kai se nyt tärkeää tietää kuka nosti mitä verrattuna miten peli päättyi jossain helvetin Kroatian liigassa.

(esimerkki vain esimerkkinä eikä osoita väheksyntää Kroatian liigaa kohtaan)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tietysti nämä kohta saapuvat liigafinaalit olisi syy näyttäytyä Oulussa. En ole liian vanha fanidösään, mutta mielummin junalla. Lentäminen taas sitten pilaisi koko tunnelman kaikessa helppoudessaan.

Mähän en oo finaalien aikaan näillä niin sanotuilla huudeilla! Tajusin sen tänään. Juna kieltämättä on loistava paikka kaikkeen toimintaan.

Puolalainen uutiskanava kertoo painonnostotuloksia tuossa alareunassa missä muut maat kertovat ulkomaisia joukkueurheilutuloksia.

Eihän tuo mikään huono idea ole, on kai se nyt tärkeää tietää kuka nosti mitä verrattuna miten peli päättyi jossain helvetin Kroatian liigassa.

(esimerkki vain esimerkkinä eikä osoita väheksyntää Kroatian liigaa kohtaan)

Mulla on jotain vanhaa kaunaa Kroatiaa kohtaan, oon enemmän Serbian miehiä. Mutta siis en tietenkään toivo mitään negatiivista Kroatialle. Potkin ainoastaan niitä, joita saa potkia, vaikkei sanotakaan, että joitakin saa potkia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mulla on jotain vanhaa kaunaa Kroatiaa kohtaan, oon enemmän Serbian miehiä. Mutta siis en tietenkään toivo mitään negatiivista Kroatialle. Potkin ainoastaan niitä, joita saa potkia, vaikkei sanotakaan, että joitakin saa potkia.

Nämä on näitä milloin joutuu venyttämään hieman omaa moraalia ja myötäillä vastustajaa. Terveempänä pupilla säilyy, jos on kroaattien ystävä tai serbialainen. Tilanteen mukaan ja valkoihoiselle annetaan kyllä jonkun verran anteeksikin, jos epähuomioissaan erehtyy.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka ilmassa leijuu erittäin vahvasti katastrofin tuoksu, mä uskon parempaan huomiseen. Ihan vaikka jo siksi, että tuolla kylpyhuoneessa esikoinen vaan hekottaa, vailla mitään murheita tms. Tästä noustaan vielä, on sitä pahemmassakin jamassa oltu!
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomasin aamulla vaatekaapissani stringit. Eivät olleet omat, sen voin käsi Lajien synty -kirjan päällä vannoa. Heitin stringit roskiin. Äsken huomasin, että minulla on kaksi hiusrenksulaa keittiön erään hyllyni päällä. Eivät varmasti ole omiani nuokaan. Ja olen varma, että nuo ovat eri naisten kämpilleni jättämiä. Vaiko jäämiä. Tekevätkö ne sen tahalleen. Kusevat koirat pientareille.

Naiset tuntuvat jättävän hiesrenkuloita kaappien/hyllyjen päälle minne eivät itse näe. Aika monta renkulaa olen heittänyt menemään omasta kämpästä. Pikkareitakin on löytynyt sohvan alta ja vaatekaapista. Niitä en heittänyt roskiin vaan palautin, sillä tiesin kenelle kuuluivat. Tahallisuuteen en usko, vahingossa jäävät niin renkulat kuin pöksyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Elämän ja maailman paras ääni ikinä. Kaljatölkin suhahdus.

Ulkomailla ne ovat jopa puolen litran veroisia, isompiakin on. Mahdoton kyllä tietää onko suhahdus sama tai vastaava. Se vaatisi paljon tarkempaa tutkintaa.

Noihin renkula- ja stringijuttuihin ei voi kuin ihmetellä saako joku muka tuolla tavalla ilmaiseksi koko ajan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin Lippupalvelun sivulla ja huomasin, että Scorpions soittaa ensi kesänä Suomessa. Kahdesti. Montakos keikkaa ne on nyt vetäneet Suomessa jäähyväiskiertueensa jälkeen? Varmaan enemmän kuin Hector keikkailun lopettamispäätöksensä jälkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kävin Lippupalvelun sivulla ja huomasin, että Scorpions soittaa ensi kesänä Suomessa. Kahdesti. Montakos keikkaa ne on nyt vetäneet Suomessa jäähyväiskiertueensa jälkeen? Varmaan enemmän kuin Hector keikkailun lopettamispäätöksensä jälkeen.

Lukua en tiedä, mutta olin paikalla yhdellä viimeisimmistä keikoista Mannheimissa. Ja siitähän on jotain kuusi vuotta.

En ole koskaan rakastanut tuota Mäkäräistä, koska hän ei ole pantava ja lajikin on typerä. Sen sijaan tuo joukkueen lääkäri isoine lehmänsilmineen on melkoisen ihana. Eihän huipulla voi olla, jos ei taustajoukot ole kunnossa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kierrätyskeskuksessa on ylhäällä ketju yliarvostetuimmista elokuvista. Saa nähdä kuinka kauan menee ennen kuin joku ymmärtää otsikon väärin ja alkaa listata muuten vain huonoja elokuvia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Milloin alkaa riitely ko. elokuvaketjussa?

Toi Ilmestyskirja. Nyt on muuten mielenkiintoinen tapaus. Olen sen katsonut jokusen kerran ja alussa olin aika että haistakaa vittu, mutta vähitellen olen alkanut lämmetä elokuvalle, etenkin sen Redux-versiolle, joka muistaakseni on keväällä Elokuva-arkistossa (vai mikä sen nimi tänään on). Lynchin Fire Walk With Me oli perjantaina loppuunmyyty. Se on epätasainen ja hieman väsyneesti tehty, mutta loistava. Jännä nähdä, mitä noista Twin Peaksin jatkoista tulee, kun Lynch on elokuva elokuvalta mennyt mielenkiintoisemmaksi sitä ruohonleikkuri elokuvaa lukuun ottamatta: Lost Highway -> Mulholland Drive -> Inland Empire.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistan ajan, kun uutisoitiin, nyt on topit ja flopit. 20 vuotta sitten naurettiin, kun puhuttiin tiimipäälliköstä, se nauru vaimeni sittemmin.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Vitutti kun Tuomas Rajala ja Matti Ylönen lähti Novalle. Vuotta myöhemmin kumpikaan ei ole enää Novalla.
Meniköhän kaverien mielestä niin kuin olivat ajatelleet? Harmittaa silti kaverien puolesta, toivottavasti joku järkevä kanava nappaisi kuleksimasta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pikkareitakin on löytynyt sohvan alta ja vaatekaapista. Niitä en heittänyt roskiin vaan palautin, sillä tiesin kenelle kuuluivat.
Vasta myöhemmin tajusin, että olisi pitänyt myydä ne pikkarit jollekin japanialaiselle perverssille. Lähtöhintana huutokaupassa olisin pitänyt sataa euroa. Koko rahalla olisin ostanut kondomeja, ja aina pannessani olisin miettinyt, että nämä ovat pikkuhousuista saaduilla rahoilla ostettuja varmuusvälineitä.

Kyllä ne jättävät pikkuhousunsa tahalleen. Hiusrenkulat sen sijaan ovat omia entiteettejään ja valitsevat itse minne menevät ja minne eivät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennot 2 x 9.99e. Onnibussi Turkuun 2 x 1e + euron varausmaksu. Lentokenttäbussi 2 x 3e ja Gdanskissa alle euron per suunta. Hostelli 6 x 7e. Subwayn 30 cm patonki 7 x 3.40e. Panot per muija 27e tai jotain sinne päin. Ilme panojen jälkeen kun naama virneessä kittaat baarissa kaljaa: priceless
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt pitää mennä nukkumaan, että jaksaa kärvistellä toimistolla kolmasosan vuorokautta. Liity joukkoon, kurkistellaan peliä huomenna, siellä pelataan lohkovoitosta, molemmat ovat siis jo jatkossa. Vaan aika harvoin lohkovoitto on turhaa jatko-ohjelman kannalta. Voidaan mennä pubiin tai voit tulla tähän kämpillekin. Kaikki käy, kunhan nyt ensin saisi vain vähän nukuttua.

Mitään työtehtävää ei ole eikä myöskään pakotusta esittää tekevänsä töitä. Sillä tavalla ei ole jokaisessa puljussa ja se on aivan helvetin raskasta olla tekevinään jotain, jos mitään ei kerran vain ole. Se ei ole työntekijän ongelma, jos ei työnantajalla ole keikkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Paitsi katsotaan nyt Urheiluruutu vielä ja sehän alkaa komeasti Sopotissa pelatun tennisturnauksen ottelumanipulaatiosta. Hieno paikka, kaikkea siellä puuhaillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös