Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 679 607
  • 68 020

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Turkulaiset!!
"
Mikä olisikaan parempi tapa juhlia kuin piispanmunkkikahvien kera. Tietääksemme järjestämme Suomen ensimmäiset piispiskahvit tulevana tiistaina 21.1.2025 klo 10.00 alkaen. Piispanmunkkeja on reilu 1000 kpl erä. Kahvin kaveriksi tarjoamme Kulta Katriina kahvia. Tervetuloa. "
Pitäisi tietää missä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turkulaiset!!
"
Mikä olisikaan parempi tapa juhlia kuin piispanmunkkikahvien kera. Tietääksemme järjestämme Suomen ensimmäiset piispiskahvit tulevana tiistaina 21.1.2025 klo 10.00 alkaen. Piispanmunkkeja on reilu 1000 kpl erä. Kahvin kaveriksi tarjoamme Kulta Katriina kahvia. Tervetuloa. "
Pitäisi tietää missä.
Vain ilmaiset ämpärit puuttuu!!!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä kaupunginosassa ei ole yhtään baaria. Ei sillä, että menisin, mutta tieto siitä, että ei ole edes mahdollisuutta, on se hirveää. Missä ihmisyys.
Se missä nykyisin asun, on juuri samanlainen tilanne. Reilun vuoden aikana olen baarissa käynyt ottamassa yhden oluen, kun kävimme oresidentin vaaleissa ennakkoäänestämässä. Vaimo ajoi autolla, joten päätin kokeilla. Ei ollut häävi kokemus sekään.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se missä nykyisin asun, on juuri samanlainen tilanne. Reilun vuoden aikana olen baarissa käynyt ottamassa yhden oluen, kun kävimme oresidentin vaaleissa ennakkoäänestämässä. Vaimo ajoi autolla, joten päätin kokeilla. Ei ollut häävi kokemus sekään.
Tuusulassa kun asuin niin siellä Hyrylässä oli yksi baari mikä kalliimpi kuin turun keskustan ja vessa paskaisempi vielä sen lisäksi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
True crime sarjojen ystävänä jännä seurata partsilta, kun vastapäisen talon edessä näkyi poliisi. Satuin tupakalle juuri kun huoltomies toi poliisille avaimen. Seuraavan kerran sieltä kannettiinkin ruumisautoon joku. Poliisi lähti, mutta jätti ulko-oven auki. Oletan, että sieltä tulee vielä tutkintatiimi ihmettelemään.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slay!!
En onneksi muista mitä se tarkoittaa.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
En muista koska viimeeksi on ärsyttänyt hyvän sarjan kausien päättyminen ja uuden tuottiksen odottaminen kuin nyt From sarjan osalta. Seuraavaa tuotantokautta saa ilmeisesti odotella 2026 puolelle

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nyt on alkanut jo huomattavasti helpottaa, kun olen ollut kokonaan ilman tupakkaa tai muitakaan korvaavia tuotteita vuodenvaihteesta asti. Edellinen ennätys oli noin kolme vuorokautta erään sairaalareissun yhteydessä vuosia sitten. Yhtään kaunistelematta, ensimmäinen viikko oli yhtä helvettiä hikeä puskiessa, päätä särkiessä ja aika vähällä nukkumisellakin meni. Tässähän alkaa jo uskoa itsekin, että lopultakin tämä toteutuu. Hyvä minä.

Olihan se kärynnyt 1980-luvulta asti, joten on se jo aikakin.

Nyt on alkanut jo huomattavasti helpottaa, kun olen ollut kokonaan ilman tupakkaa tai muitakaan korvaavia tuotteita vuodenvaihteesta asti. Edellinen ennätys oli noin kolme vuorokautta erään sairaalareissun yhteydessä vuosia sitten. Yhtään kaunistelematta, ensimmäinen viikko oli yhtä helvettiä hikeä puskiessa, päätä särkiessä ja aika vähällä nukkumisellakin meni. Tässähän alkaa jo uskoa itsekin, että lopultakin tämä toteutuu. Hyvä minä.

Olihan se kärynnyt 1980-luvulta asti, joten on se jo aikakin.
Toivottavasti onnistut lopettamaan! Tekee keuhkoille hyvää hyvinkin pian.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli nähtyä nyt iltalenkiltä kotiin palatessa herraoletetulta sellainen ulostuminen puoliksi bussikaistalle pysähtyneestä taksista, joka toi mieleen vain ja ainoastaan tämän Vintiöt-videon:

Vaimo-oletetulla ei hänelläkään ollut jalka ihan vakaimmalla pohjalla, mutta mies tuli ulos taksin vasemmasta takaovesta heiluen melkein suoraan bussin alle, reppu samalla kunnon heiluriliikkeellä puolittain selkään ja sitten vielä komeasti pää suoraan taksin avoimen takakontin kulmaan.

Jyppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Carolina Hurricanes
Laitoin saunan päälle, mutta olutta on vaan 12 tölkkiä, joten älkää tulko saunomaan tänne.
12 tuntia ja 8 minuuttia aikaa ennen kuin kello soi ja pitää lähteä oravanpyörään. Maitoa on jääkaapissa ja kalsarit puhtaana, ainakin vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy