Ihmisyyden nimissä suosittelen taksia.Tässä kaupunginosassa ei ole yhtään baaria. Ei sillä, että menisin, mutta tieto siitä, että ei ole edes mahdollisuutta, on se hirveää. Missä ihmisyys.
Ihmisyyden nimissä suosittelen taksia.Tässä kaupunginosassa ei ole yhtään baaria. Ei sillä, että menisin, mutta tieto siitä, että ei ole edes mahdollisuutta, on se hirveää. Missä ihmisyys.
Vain ilmaiset ämpärit puuttuu!!!Turkulaiset!!
"
Mikä olisikaan parempi tapa juhlia kuin piispanmunkkikahvien kera. Tietääksemme järjestämme Suomen ensimmäiset piispiskahvit tulevana tiistaina 21.1.2025 klo 10.00 alkaen. Piispanmunkkeja on reilu 1000 kpl erä. Kahvin kaveriksi tarjoamme Kulta Katriina kahvia. Tervetuloa. "
Pitäisi tietää missä.
Se missä nykyisin asun, on juuri samanlainen tilanne. Reilun vuoden aikana olen baarissa käynyt ottamassa yhden oluen, kun kävimme oresidentin vaaleissa ennakkoäänestämässä. Vaimo ajoi autolla, joten päätin kokeilla. Ei ollut häävi kokemus sekään.Tässä kaupunginosassa ei ole yhtään baaria. Ei sillä, että menisin, mutta tieto siitä, että ei ole edes mahdollisuutta, on se hirveää. Missä ihmisyys.
Tuusulassa kun asuin niin siellä Hyrylässä oli yksi baari mikä kalliimpi kuin turun keskustan ja vessa paskaisempi vielä sen lisäksi.Se missä nykyisin asun, on juuri samanlainen tilanne. Reilun vuoden aikana olen baarissa käynyt ottamassa yhden oluen, kun kävimme oresidentin vaaleissa ennakkoäänestämässä. Vaimo ajoi autolla, joten päätin kokeilla. Ei ollut häävi kokemus sekään.
Petellä ollut matkassa juhannuskassi, kun kymppisäkillinen viinapullojakin mukana.Viinat saan vasta kun puhallan nollat. Kymmenkunta siellä odottaa.
Toivottavasti onnistut lopettamaan! Tekee keuhkoille hyvää hyvinkin pian.Nyt on alkanut jo huomattavasti helpottaa, kun olen ollut kokonaan ilman tupakkaa tai muitakaan korvaavia tuotteita vuodenvaihteesta asti. Edellinen ennätys oli noin kolme vuorokautta erään sairaalareissun yhteydessä vuosia sitten. Yhtään kaunistelematta, ensimmäinen viikko oli yhtä helvettiä hikeä puskiessa, päätä särkiessä ja aika vähällä nukkumisellakin meni. Tässähän alkaa jo uskoa itsekin, että lopultakin tämä toteutuu. Hyvä minä.
Olihan se kärynnyt 1980-luvulta asti, joten on se jo aikakin.
Tehdäänkö niin, että et juo tänään tuota pulloa?No nyt musta tuli ituhippi. Missä on lähin elokapina?
Nyt on kuva. Ehkä uskon näitä tarinoita.No nyt musta tuli ituhippi. Missä on lähin elokapina?