Sanotaan niin, että olet todella taitava jos et sieltä Siljan terminaalia löydä :D
Jos vetäisin illalla 14 bisseä ennen huomista duunipäivää, töistä ei tulisi yhtään mitään. En edes halua ajatella sitä kärsimystä. Yöunet olisivat koko seuraavan viikon pilalla ja olo muutenkin huono. Alkoholi on suurina määrinä aivan hirveää ainetta.Monta bisseä te yleensä vedätte iltaisin ennen duunipäivää? No nyt meni 14, mutta yleensä stoppaan siihen kun 12. Joskus on mennyt vaan 10, jos on vaikka aloittanut myöhemmin tai jotain. Muina päivinä sitten tietty se normi max.
Ylipäätään jos seuraavana päivänä pitäisi jotain järkevää tehdä, en ota yleensä pisaraakaan tai korkeintaan yhden oluen/viinilasillisen/paukun jos sitä nyt joku väkisin haluaisi tarjota. Pari kertaa tullut vedettyä keittoa keskellä arkiviikkoa (opiskelijabileet) ja kyllä siinä seuraava päivä väkisinkin rokuliksi meni, joka arkena ei ole pääsääntöisesti hyvä asia.Jos vetäisin illalla 14 bisseä ennen huomista duunipäivää, töistä ei tulisi yhtään mitään. En edes halua ajatella sitä kärsimystä. Yöunet olisivat koko seuraavan viikon pilalla ja olo muutenkin huono. Alkoholi on suurina määrinä aivan hirveää ainetta.
Sama. Tai siis mun ennätysmäärä alkoholia yhden illan aikana lienee niistä mun entisen työpaikan bileistä viis vuotta sitten, jolloin meni muistaakseni kahdeksan juomaa illan aikana. En usko että mulla on koskaan mennyt edes kymmentä juomaa dokatessa. Osaan yleensä lopettaa ajoissa.Jos vetäisin illalla 14 bisseä ennen huomista duunipäivää, töistä ei tulisi yhtään mitään. En edes halua ajatella sitä kärsimystä. Yöunet olisivat koko seuraavan viikon pilalla ja olo muutenkin huono. Alkoholi on suurina määrinä aivan hirveää ainetta.
Oho, teikäläisen minäkin pystyisin ehkä juomaan pöydän alle.Sama. Tai siis mun ennätysmäärä alkoholia yhden illan aikana lienee niistä mun entisen työpaikan bileistä viis vuotta sitten, jolloin meni muistaakseni kahdeksan juomaa illan aikana. En usko että mulla on koskaan mennyt edes kymmentä juomaa dokatessa. Osaan yleensä lopettaa ajoissa.
Yleensä ostan kaveribileisiin sen 5-6 juomaa ja huomaan kuinka aika ei meinaa riittää kaikkien juomiseen.Oho, teikäläisen minäkin pystyisin ehkä juomaan pöydän alle.
Mutta joo, ihan tyytyväinen olen että vähempikin määrä riittää yleensä jo hauskaan iltaan.
Jos vetäisin illalla 14 bisseä ennen huomista duunipäivää, töistä ei tulisi yhtään mitään. En edes halua ajatella sitä kärsimystä. Yöunet olisivat koko seuraavan viikon pilalla ja olo muutenkin huono. Alkoholi on suurina määrinä aivan hirveää ainetta.
Ylipäätään jos seuraavana päivänä pitäisi jotain järkevää tehdä, en ota yleensä pisaraakaan tai korkeintaan yhden oluen/viinilasillisen/paukun jos sitä nyt joku väkisin haluaisi tarjota. Pari kertaa tullut vedettyä keittoa keskellä arkiviikkoa (opiskelijabileet) ja kyllä siinä seuraava päivä väkisinkin rokuliksi meni, joka arkena ei ole pääsääntöisesti hyvä asia.
Viisaita sanoja kaikilta kolmelta. Voin kokemuksesta sanoa, ettei se ole mitään herkkua, kun viina vie ja kaikki menee ennen pitkää vituiksi. Jatkuvaa krapulan korjailua ja kelaamista, että mitenhän taas saisi päivän duunit jotenkin hoidettua. Mulla tietty vaikutti se, kun töitä pystyi tekemään kännissä, mutta samallahan se oli oikeasti iso ongelma. Onneksi tajusin lopulta jättää viinan kokonaan, vaikka tietyt terveysjutut nyt sitten seuraavatkin mukana hautaan asti.Sama. Tai siis mun ennätysmäärä alkoholia yhden illan aikana lienee niistä mun entisen työpaikan bileistä viis vuotta sitten, jolloin meni muistaakseni kahdeksan juomaa illan aikana. En usko että mulla on koskaan mennyt edes kymmentä juomaa dokatessa. Osaan yleensä lopettaa ajoissa.
Harrastatko väkeviä yhtään vai vain mietoja?Yleensä ostan kaveribileisiin sen 5-6 juomaa ja huomaan kuinka aika ei meinaa riittää kaikkien juomiseen.
Pari viikkoa sitten otin frendin tupareihin vain neljä pientä tölkkiä (kolme olutta ja yks hard seltzer) ja tuo oli aivan passeli määrä. Ja ilman mitään laskuhumalan tai krapulan oireita selvittiin, mikä oli hyvä koska seuraavana päivänä oli töitä.
En käytännössä harrasta väkeviä ollenkaan. Mulla on himassa pari lahjaksi saatua pulloa väkeviä mutta todella harvoin noistakaan tullut otettua. Olen ennen kaikkea olutfani mutta rakastuin myös päättyneenä kesänä Olvin hard seltzereihin, nykyisin niitä menee semmoinen 2-3 viikossa. Lonkeroista ehdoton suosikki on Hartwallin ananaslonkero ja siidereistä varmaan Crowmoor.Harrastatko väkeviä yhtään vai vain mietoja?
Sitä paitsi tällaiselle makunautiskelijalle kuten minä, iso osa väkevistä alkoholeista maistuu yksinkertaisesti pahalle.Kokemuksesta voin suositella miedoissa pysymistä, jos alkoholia juo. Sanovat, että viina on viisasten juoma, mutta harvalle ihmisotukselle tuo sopii.
Join kerran melkein kokonaisen 0.5l pullon raakaa Koskenkorvaa mietojen kaveriksi, ihan vain kokeiluna kun en noita kirkkaita muuten harrastele. Hyi helvetti, ei enää ikinä. Varmaan kaikki pahimmat krapulat saatu väkevien avustuksella.Kokemuksesta voin suositella miedoissa pysymistä, jos alkoholia juo. Sanovat, että viina on viisasten juoma, mutta harvalle ihmisotukselle tuo sopii.
Ostin neljä erilaista hard selzeriä joku viikko sitten, eikä ne kyllä ollut minun juttu ollenkaan.En käytännössä harrasta väkeviä ollenkaan. Mulla on himassa pari lahjaksi saatua pulloa väkeviä mutta todella harvoin noistakaan tullut otettua. Olen ennen kaikkea olutfani mutta rakastuin myös päättyneenä kesänä Olvin hard seltzereihin, nykyisin niitä menee semmoinen 2-3 viikossa. Lonkeroista ehdoton suosikki on Hartwallin ananaslonkero ja siidereistä varmaan Crowmoor.
Mutta joo, vapaa-ajalla juon lähinnä lagereita ja hard seltzereitä.
Ostin neljä erilaista hard selzeriä joku viikko sitten, eikä ne kyllä ollut minun juttu ollenkaan.