Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 684 444
  • 68 054
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Saatoin just ottaa vahingossa tupla-annoksen mun psyykelääkettä.

Höpöttelin itsekseni ekalla kerralla kun piti ottaa lääke (tämä on täysin arkipäivää mulle :D). Yhtäkkiä olinkin jo tyhjentänyt lasini ja vienyt sen tiskipöydälle oikeastaan yhtään keskittymättä.

Mentyäni sänkyyn jäin varmaan ainakin noin vartiksi miettimään että otinkohan mä nyt sen pillerin vai en. Asia jäi häiritsemään niin paljon että menin sit keittiöön ja otin tällä kertaa lääkkeen keskittyen siihen mitä teen.

Heti kun olin tuon tehnyt niin tuli fiilis että saatoin ehkä sittenkin nyt syödä lääkkeen kahteen otteeseen...

No onneks mun normiannos psyykelääkettä on nykysin enää vaan 5mg niin jos nyt kerran otinkin vahingossa 10mg niin ehkä mä jään henkiin... Ärsyttää vaan, kun tätä koko tilannetta ei olis tapahtunut jos en olis koittanut taas keskittyä kahteen asiaan samaan aikaan.

Tämmönen yöavautuminen tällä kertaa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ärsyttää, vituttaa eikä avaudu eli tänne.

Tehnyt siis jo tovin mieli ostaa NHL24 PS4.lle. No ei oota kaikkialla, siis ei edes Tori.fi auta asiassa. Toki PS Storesta saisi, mutten halua maksaa 70e pelistä ilman että se on käsin kosketeltavissa.
Kaiketi tuo nelonen on vaan sitten alas ajettu. Ostaisin myös 23.sen, muttei sitäkään löydy ja storessa sekin sen 70e.
Sittenhän sieltä Storesta löysin nostalgisen 94.sen. No siitähän jo innostumaan jotta original 77#/ Bruins ja verkot tötteröihinsä.
No sehän olikin jotain 20/21 kokoonpanoilla. Ok. Sitten kun tarkemmin katsoin niin kannessa boikotoimani pelaaja niin kiitos ei.

Sen verta vituttaa tuo EA.n änäri peli kokonaisuudessaan, jotta toivon joskun se yksi rikkoo sen 99#.n ennätyksen (jolle en tosin anna arvoa koska teräprofiilit nykyään ihan eri kun 99#.n aikoina), niin toivon siis jotta se yksi pääsee heti naamallaan taas pelin kanteen ja se on kuolemantuomio pelisarjalle.

Saa suorittaa.

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Ärsyttää, vituttaa eikä avaudu eli tänne.

Tehnyt siis jo tovin mieli ostaa NHL24 PS4.lle. No ei oota kaikkialla, siis ei edes Tori.fi auta asiassa. Toki PS Storesta saisi, mutten halua maksaa 70e pelistä ilman että se on käsin kosketeltavissa.
Kaiketi tuo nelonen on vaan sitten alas ajettu. Ostaisin myös 23.sen, muttei sitäkään löydy ja storessa sekin sen 70e.
Sittenhän sieltä Storesta löysin nostalgisen 94.sen. No siitähän jo innostumaan jotta original 77#/ Bruins ja verkot tötteröihinsä.
No sehän olikin jotain 20/21 kokoonpanoilla. Ok. Sitten kun tarkemmin katsoin niin kannessa boikotoimani pelaaja niin kiitos ei.

Sen verta vituttaa tuo EA.n änäri peli kokonaisuudessaan, jotta toivon joskun se yksi rikkoo sen 99#.n ennätyksen (jolle en tosin anna arvoa koska teräprofiilit nykyään ihan eri kun 99#.n aikoina), niin toivon siis jotta se yksi pääsee heti naamallaan taas pelin kanteen ja se on kuolemantuomio pelisarjalle.

Saa suorittaa.
Käytätkö facebookia? Siellä ainaki ps4 & ps5 kirppis ryhmässä voisi kysellä noiden pelien perään jos joku myisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy