Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hankalaksi tämä menee.
Pitää jatkossa hoitaa vittuilut kuutamokeikkana.
Hankalaksi tämä menee.
Vahvistan tämän väitteen olevan puhdasta pötyä. Eilen tuli Tinderissä vastaan, eikä ehdotellut mitään törkyjä. Eikä kyllä asiallisiakaan. Olis edes jotain ehdottanut, saatana.Annimari Korte oli taas ns. somevirrassa ja tuli mieleen, että hän kenties on oikea miesten unelma, joka suostuu monenlaisiin kauniin tekemisen ehdotuksiin ja ehdottaa myös itse. Sellaisen vaikutelman olen saanut.
Vahvistan tämän väitteen olevan puhdasta pötyä. Eilen tuli Tinderissä vastaan, eikä ehdotellut mitään törkyjä. Eikä kyllä asiallisiakaan. Olis edes jotain ehdottanut, saatana.
Minä olen kohderyhmä.Et kuulu kohderyhmään.
Minä olen kohderyhmä.
Tuli vietettyä päivä Tampereella nimimerkin @peksa kanssa. Kyseinen nimimerkki toimi ikään kuin oppaanani ja tuli nähtyä Tampereella taas uusiakin paikkoja. Vaikka joukossa oli vanhoja tuttujakin, kuten Pyynikin munkkikahvila näkötorneineen. Oli hieno päivä taas.
Ja täältä keskustelupalstalta löytyy kyllä nimimerkkien takaa luotettavia, fiksuja ja hyviä tyyppejä! Hyviä tuttavuuksia ei ole koskaan ihmisellä liikaa. Kiitos vielä peksalle päivästä!
tämän pisteen jälkeen ei ole enää mitään.
Suurin osa ihmisistä puhuttelee nykyään minua lempinimelläni.
Pari metriselle käärmeelle en semmoista ole löytänyt. Käärmeen hoito on toki kohtalaisen helppoa, mutta jo lähtökohtaisesti monet ihmiset pelkäävät käärmeitä. Saati, että niitä hoitaisivat. Pitää jatkaa etsintöjä jos löytyisi ratkaisu. Sitten voisi miettiä ostoksilla käyntiä.
Ex-anoppi ei mennyt edes samaan huoneeseen, missä meillä oli käärmeitä. Eikä ole tässä lähellä sukua tai kavereita, jotka voisi käärmettä käydä hoitamassa. Hoitoonkaan sitä ei oikein voi jonkun tutun luokse viedä kun se vaatisi puolentoista kuutiometrin terraarion roudaamista. SItä varten pitäisi sitten vuokrata paku.Eikö nämä mene yleensä hoidettaviksi anopeille? Jos sellainen sattuu löytymään.
Ex-anoppi ei mennyt edes samaan huoneeseen, missä meillä oli käärmeitä. Eikä ole tässä lähellä sukua tai kavereita, jotka voisi käärmettä käydä hoitamassa. Hoitoonkaan sitä ei oikein voi jonkun tutun luokse viedä kun se vaatisi puolentoista kuutiometrin terraarion roudaamista. SItä varten pitäisi sitten vuokrata paku.
Joo kotiinhan se jäisi ja jonkun pitäisi sitten käydä sitä hoitamassa. Käärmeen päivittäinen hoito on kutakuinkin veden vaihto, mahdollisten ulosteiden siivous ja siinä samalla tarkkailee, ettei käärmeellä on hyvä olla. Eli ei siis mitään rakettitiedettä. Syöttämisen osalta parin viikon reissukin on ihan ok. Ruokkii lähtiessä ja kotiin tullessa. Meillä oli kuningaspyton, joka vietti kerran paastoa ja oli monta kuukautta syömättä. Ongelma on löytää se henkilö, joka uskaltaa avata 2-3 metrisen kymmeniä kiloja painavan kuristajakäärmeen terraarion ja tehdä tarvittavat toimenpiteet.Juu, leikillänihän minä lähinnä tuota anoppia ehdottelin. Kun jostain syystä minulle tuli ensimmäisenä mieleeni viestistäsi anoppivitsit ja päätin toimia kerrankin spontaanisti, sen ihmeempiä ajattelematta ja kirjoittaa viittauksen anoppeihin.
Mutta jos tosissasi olet niin onhan tuo varmasti ongelmallinen kysymys. Ei löydy varmastikaan käärmeille niin helpolla varahoitopaikkaa. Tosin, en tiedä kuinka aktiivisen vahtimisen ja seuran käärmeet, etenkin myrkyttömät vaativat ja olisiko yksi vaihtoehto se että käärme jäisi yksinään kotiin ja joku kävisi siellä sitä välillä hoivaamassa?
Ei siskoni perheenkään kissat ole enää vuosiin muualle siskoni perheen kotoa siirtyneet silloinkaan kun perhe ei ole ollut kotona. Viimeksikin heidän paripäiväisen lomareissunsa aikana isä kävi niitä välillä ruokkimassa ja katsomassa että niillä on kaikki kunnossa.
On se toki tottumattomalle vaikea mitään havaita, mutta ajan myötä sen käärmeen oppii tuntemaan. Ei ole tarvinnut koskaan viedä käärmettä eläinlääkärille, joten en tiedä mitä ne osaisivat sairaalle käärmeelle tehdä. Papukaijastakin oli eräs eläinlääkäri ihmeissään.@Glove, ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä seikoista voit päätellä, onko käärmeelläsi hyvä olla vai ei? Mitä mahdollinen (tumpelo ja arka) sijaishoitaja voi tehdä, jos käärmeen hyvinvoinnissa tuntuisi ilmenevän ongelmia?
Ei ole tullut kyllä vastaan uutista, jossa kerrottaisiin lemmikkikäämeen syöneen omistajansa. Toki se esimerkiksi jollekin isolle pytonille olisi mahdollista, mutta aika harvalla näitä 6-7 metrisiä käärmeitä on. Maailmalta on kyllä tullut uutisia, joissa kerrotaan luonnossa eläneen käärmeen syöneen ihmisen.Tiedän lemmikkikäärmeistä sen verran, että siinä vaiheessa, kun käärme makaa öisin pitkin pituuttaan sängyn vieressä, on kiertotalousajattelun hengessä aika viedä käärme suutarin käsiteltäväksi.
Juusto, lehmänmaidosta tehtynä on kyllä hyvää syötävää. Kasvisversioihin en ole vielä tottunut.