Tänään on ollut lähinnä vain tällainen päivä kun olen matkustanut Lappeenrantaan, löytänyt majoituskohteeseeni täällä Lappeenrannassa ja käynyt kaupassa niin että pärjään tämän Lappeenrannan osuuden reissusta. Tänään piti olla myös se saunavuoro minulla mutta en ollut itsekään huomannut että se olikin varattu lauantain sijasta minulle perjantaiksi aikoinaan. No onneksi saunavuoron pystyi vieläkin siirtämään sunnuntaille ilman lisäkustannuksia.
Tämä mökki täällä Lappeenrannassa on aika siisti ja hyvä. Mielestäni muuten perusleirintämökkiä parempi mutta yksi tärkeä asia ei näytä toimivan ja se on ulko-oven lukko. Olen saanut ohjeita neuvonnasta että sitä ovea saa joko paiskata kunnolla kiinni tai sitten nostaa lukittaessa niin menee lukkoon. No, olen kumpaakin yrittänyt mutta en ole saanut ovea vielä menemään lukkoon. En testannut tullessani tänne että oliko ovi silloin lukossa, en tajunnut sitä kokeilla siinä vaiheessa.
Muuten tämä mökki on kyllä parempi ja vähän isompikin kuin esimerkiksi viime kesän lomareissulla ne Naantali Campingin lomamökit. Ainakin se lomamökki mikä minulla Naantalissa oli käytössä. Ja tämä mökki on aika fiksusti sisustettu. Tai mikä olisikaan parempi sana. Tänne mahtuu niin kaksi kerrossänkyä, jääkaappi kuin myös oikein pirttipöytä penkkeineen. Naantalissakaan kun ei ollut oikein kuin kälyinen kirjoituspöytä. Ja silti, tämä Lappeenrannan mökki taitaa olla jopa edullisempi yhden yön hinnaltaan.
Joo, mutta tämä ensimmäinen päivä oli tällainen matkustuspäivä lähinnä. Tässä täytyisi nyt viimeistään vähän tsekata mitä täällä huomenna kiertelisi, tehdä suunnitelmaa ja sitten huomenna on edessä pidempikin kierros Lappeenrannassa.
Ja asiat on hyvin vaikka oli niitä välitystilisotkuja. Sopii hyvin että maksan yöpymiset ja saunat pois vasta maanantaina täältä lähtiessäni. Silloin minulla pitäisi olla sitä rahaa kun otan heti 8.00 yhteyttä sinne sosiaalitoimistoon. Siskon lainarahalla taas makselin jo Savonlinnan yöpymiset joiden deadline oli myös tänään.