Poliisi soittaa myös tuntemattomasta numerosta. Tiedoksi aiempaan keskusteluun.
Juu, pari kertaa soittanut.
Ilmeisesti eksyneet, kun jäsen @Turha Kaukalo ei ole raportoinut heidän läsnäoloaan.
Veljemme @Turha Kaukalo onkin siellä jo muutaman kuukauden tainnut olla. I Assume, että @Fiftie sekä @CuJo#31 ovat siellä kanssa viihtyneet
Minkähän näköinen se Valavuori on, joka ilmeisesti monissa kiihkeitä tunteita herättää? Elän varmaan jossain oudossa kuplassa kun en tiedä. No ehkä hyvä niin.
Totanoin... Etkö ihan oikeasti huomannut sitä känsää? Luulisi että tuollaisen huomaa jos se noin voimakkaan kivun aiheuttaa.Kävin eilen tosiaan lääkärissä niiden jalkakipujen vuoksi, taas. Lääkäri tutki varsinkin vasemman jalkapohjan koska kipua on esiintynyt siinä etenkin. Tuloksena varpaasta löytyi känsä joka on myös tulehtunut. Se oli sitten aiheuttanut sitä jumalatonta särkyä työkenkien kanssa joka pisti melkein itkemään.
Totanoin... Etkö ihan oikeasti huomannut sitä känsää? Luulisi että tuollaisen huomaa jos se noin voimakkaan kivun aiheuttaa.
Jos vaikkapa ensi yönä rimputtaa kelloa. No, siinä sitten meikäläinen on pahoinpitelijä ja työpaikka on vaarassa. Mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä?
Näin itsekin ajattelen. Palaa vaan käämi tämän idiootin vuoksi.Näin ulkopuolisena neuvoisin olemaan avaamatta ovea ja korkeintaan pyytäisin painumaan helvettiin oven läpi. Älä nyt omaa elämääs pilaa jonkun känniääliön takia.
Viimeisenä valittiin, mutta johtui siitä että kokeista tuli kaseja ja ysejä. Lätkäjätkät sai liikunnasta sentään kymppejä. Kuten minäkin ysin keväällä kun opettaja tajusi että olen piirinmestari golfissa.Tuli mieleen eräässä ketjussa, että millaista on häviäjillä elämä, häviäjäluonteilla. Itse en tiedä, enkä oikeastaan haluaisikaan tietää, mutta jos joku tahtoo kertoa niin sopiihan se. Oletko häviäjä? Menikö jo ala-asteella kaikki vähän joten kuten? Kerro elämästäsi! Miltä tuntuu, kun valitaan viimeisenä joukkueeseen ja kokeista tulee kutosta, parhaimmillaan. Kerro. Minä en tiedä ja tuskin olen yksin.