Olet sitten leon de reserva, eli reservin leijona.Kamoon, kaikkienhan tähän ketjuun on pakko kirjoittaa. Täytin vain velvollisuuteni. Nyt voin siirtyä reserviin.
Olet sitten leon de reserva, eli reservin leijona.Kamoon, kaikkienhan tähän ketjuun on pakko kirjoittaa. Täytin vain velvollisuuteni. Nyt voin siirtyä reserviin.
Kamoon, kaikkienhan tähän ketjuun on pakko kirjoittaa. Täytin vain velvollisuuteni. Nyt voin siirtyä reserviin.
Nään on näitä. Ehkä opit itsekkin kun se pyykkikone kerran kärähtää. Kaveri lähti aikanaan saunakaljoja hakemaan ja joi tuopposen baarissa matkalla. Sähkökiukaan laitto päälle lähtiessään ja aatteli että onpa valmiit löylyt kun tulee. No palokunta sammutteli jo kämppänsä.Tuli taas mielenkiintoinen keskustelu vastaan näistä sähkölaitteista ja ruanlaitosta yms. Itse jätän ihan huoletta astianpesukoneen, pyykinpesukoneen päälle kun lähden kotoa, myös ruoka uunissa monesti yön yli. Perunat saa jäädä kiehumaan jos käyn kaupassa tai koiran kanssa 20min lenkillä, en koe mitään ongelmaa. Moni kauhistelee näitä. Kuka vittu kyttää kun nykypesukoneet pyörittää sukkia 3h kun pitää olla A+++++++++++++++ merkinnät niissä ja säästöt sitä kautta?
On joo vierailut yleensäkin täällä kierrätyskeskuksessa itselläni vähentyneet todella reilusti.Aina mukavaa kun joku muukin HPK-kannattajista kirjoittaa tähän ketjuun viestejä kuin vain lähinnä minä ja @banaaninviljelijä sekä joskus, nykyään aika harvoin @Vuokralainen
Shakiralla on Barcelonan Gerard Pique.
Pandoralla on vantaalainen Peltosen Mikko.
Tänne kun vaan kirjoittaa niin ei saa vastakaikua viesteilleen niin paljoa ja usein kuin kirjoittaisi lätkä- tai vapaan puolen keskusteluihin.
Kyllä mä ainakin viestejäsi usein luen ja tuskin olen kovin outo lintu sen suhteen. En ole HPK:n miehiä mutta olen leiponut kiekon reppuun Rinkelinmäellä joskus aikoja sitten. PS kaikille vitsailijoille: kyse ei ollut alkulämmittelystä.
Todella pieni. Ja jos pureman ympärille ei tule punaisia renkuloita ja otus oli vain vähän aikaa iholla niin borrelioosin riski on pieni. Se ei ole niinkään tappava tauti vaan lähinnä hyvin vittumainen...Mitkä todennäköisyydet minulla nyt on saada hengenvaarallinen sairaus,
En kyllä tiedä... Hautaustoimistoon sitten kun joku on kuollut. Hatanpäästä en tiedä... sitten kun aika on.Ja kuinka pian tiedän, että pitää soittaa Hatanpäälle ja hautaustoimistoon?
Todella pieni. Ja jos pureman ympärille ei tule punaisia renkuloita ja otus oli vain vähän aikaa iholla niin borrelioosin riski on pieni. Se ei ole niinkään tappava tauti vaan lähinnä hyvin vittumainen...
En kyllä tiedä... Hautaustoimistoon sitten kun joku on kuollut. Hatanpäästä en tiedä... sitten kun aika on.
Kyllä minä puutiaisaivokuumeen tiedän ja kuten kirjoitin niin pidän riskiä pienenä sinun tiedoilla. Mutta hei, elämä voi yllättää... Hyviä vointeja sinne.Ainahan TBE:n voi saada.
En minä vaan kuullut. Häästäg Meltsi.Kuulin juuri kaksi aseen laukausta, ei voi erehtyä. Häästäg itä-Helsinki.
PuotilaEn minä vaan kuullut. Häästäg Meltsi.
Kuolet 100% varmuudella.Perkele. Elämäni eka punkinpurema. Ei täällä ole ennen niitä ollut. Metsässä varmaan kiipesi housunpuntista sisään. Suihkussa huomasin kun oli purrut sääreen. Ihan pieni oli edelleen, tuskin kauaa oli tuossa. Mitkä todennäköisyydet minulla nyt on saada hengenvaarallinen sairaus, jos kyseinen punkki esiintyi Pirkanmaan keskiosissa? Ja kuinka pian tiedän, että pitää soittaa Hatanpäälle ja hautaustoimistoon?
Googletin itse, ei tarvitse kertoa.
Kuolet 100% varmuudella.