4
444
Eikä ole. Älä narraa.Kello on jälleen 0.07.
Eikä ole. Älä narraa.Kello on jälleen 0.07.
Nään on näitä. Ehkä opit itsekkin kun se pyykkikone kerran kärähtää. Kaveri lähti aikanaan saunakaljoja hakemaan ja joi tuopposen baarissa matkalla. Sähkökiukaan laitto päälle lähtiessään ja aatteli että onpa valmiit löylyt kun tulee. No palokunta sammutteli jo kämppänsä.
Harvoinhan nää omalle kohdalle sattuu, mutta tolkku on sallittua.
Tervetuloa Lahteen. Kyllä täällä yhden päivän saa kulumaan... ;-)Tämä päivä olisi siis tarkoitus saada kulumaan Lahdessa.
Tervetuloa Lahteen. Kyllä täällä yhden päivän saa kulumaan... ;-)
Joku naisoletettu jätti tänne jotain vodkaspritz-juomia Kuopiorockin aikana. Onkohan nuo kunnon alkoholia eli kannattaako niitä juoda?
Niin ja jos joku nyt miettii miksi juomat jäi juomatta niin tietysti siksi että joimme vuoden '53 Dom Perignonia.Olisit mieluummin ottanut naisoletetun ja jättänyt vodkaspritzit.
Niin ja jos joku nyt miettii miksi juomat jäi juomatta niin tietysti siksi että joimme vuoden '53 Dom Perignonia.
Olin joskus kävelemässä duunista kohti steissiä, ja joku kohtelias turisti pysäytti minut Svenska Teaternin kulmalla ja kysyi englanniksi, että osaisinko neuvoa hänet ”valkoiselle kirkolle”. Hetken aikaa löi tyhjää, mutta sitten syttyi lamppu pään päällä ja opastin hänet Talvikirkolle. Tai Vanha kirkko vai mikä onkaan siinä Ruttopuistossa. Kiitti kohteliaasti. Junalle päästyäni tajusin, että saattoi kyllä tarkoittaa sitä vähän tunnetumpaa valkoista kirkkoa 180 astetta toiseen suuntaan. No, ehkä hän lopulta pääsi sinne Tuomiokirkolle.Eilen iltalenkiltä palatessani ulkomaalaistaustainen henkilö pysäytti minut ymmärtääkseni tiedustellakseen neuvoja kotiinsa (en muista paikkakunnan nimeä, suomi oli sen verran heikkoa) – neuvoin hänet oman käsitykseni mukaan hyvinkin kohteliaasti ja selkeästi siitä Fabianinkadun ja Aleksin kulmalta rautatieaseman suuntaan ja tiedustelemaan sieltä parempia neuvoja... kiitokseksi sain herralta "vitun huora" -huudon.
Kunnon "okei" -hetki taas kerran ja muistutus, miksi en yleensä pysähdy tuntemattomien ihmisten viittoilujen sun muiden takia.
Itse lähinnä mietein, miten hän jäi naisoletetuksi ilman varmuutta.
Tuli sut vilperi mieleen, kun luin tämän artikkelin. Itsekin ehkä joskus sortunut moiseeen.Olen luonnollisesti iloinen siitä että kesälomani alkoi mutta myös jokseenkin vapautunut, huojentunut. En sen vuoksi että pääsin kahdeksi viikoksi töistä eroon vaan sen vuoksi että loppui tämä jo taas hermojakin raastavaksi muodostunut odotus.
Minä en tiedä mikä minua vaivaa mutta ainahan tuosta odottamisesta tuppaa tulemaan minulle melkoinen koetinkivi. Oli loma, joulu tai mikä hyvänsä vähän isompi ja merkittävämpi odotuksen arvoinen asia niin aina se odotus tuppaa muodostumaan minulle ihan sellaiseksi asiaksi joka vie ajatuksissani kaiken huomion. Ja sitten kun se pyörii siellä ajatuksissa niin saa siitä kuulla myös muut viestieni muodossa.
Ajatukset pyörivät vain siinä odotuksen kohteessa, malttamattomuus ja yli-innokkuus siinä niitä oireita joita tuo odottamiseni aiheuttaa. Viihdyn kyllä hyvin töissäkin mutta taas tuli lomaakin odotettua vähintään kuin kuuta nousevaa.
En tiedä mikä minua vaivaa mutta voisihan tuota odottamista saada jatkossa jotenkin vähennettyä? Ei jaksaisi taas vähintään neljän kuukauden päästä odottaa näin kovasti joulua.
Eilen iltalenkiltä palatessani ulkomaalaistaustainen henkilö pysäytti minut ymmärtääkseni tiedustellakseen neuvoja kotiinsa (en muista paikkakunnan nimeä, suomi oli sen verran heikkoa) – neuvoin hänet oman käsitykseni mukaan hyvinkin kohteliaasti ja selkeästi siitä Fabianinkadun ja Aleksin kulmalta rautatieaseman suuntaan ja tiedustelemaan sieltä parempia neuvoja... kiitokseksi sain herralta "vitun huora" -huudon.
Kunnon "okei" -hetki taas kerran ja muistutus, miksi en yleensä pysähdy tuntemattomien ihmisten viittoilujen sun muiden takia.
Kyllä ne suomalaisetkin!
Jaahas, veli @Roger Moore, oot näköjään pillua saanu viime aikoina.Joku naisoletettu jätti tänne jotain vodkaspritz-juomia Kuopiorockin aikana. Onkohan nuo kunnon alkoholia eli kannattaako niitä juoda?
"Mitäs vittua sä koitat tulla neuvomaan?!"
Ei voi yleistää!