Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 739
  • 68 302

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No ei tullut lavoja uuteen kasvihuoneeseen. Mennään sitten kasvusäkeillä.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Juustonaksujen ystäville suositus. Ei tartte enää ostaa Taffelia näiden jälkeen. Makua on 64,6 % enemmän kuin Taffelin vastaavissa ja koko isompi, ei enää niitä katkaravun pyrstön kokoisia naksuja. Rapsahtaakin suussa mukavammin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai että. Pitäisi laittaa kuiva paita päälle, kun läikytin hieman juomaa päälleni. Pitäisi vaihtaa aurinkolasit normaaleihin laseihin. Pitäisi käydä vessassa pissillä. Pitäisi saada tyttären skootterin toimimaan. Pitäisi voittaa Eurojackpotissa päävoitto. Pitäisi yrittää kusettaa ulkolaista tyyppiä, joka yrittää kusettaa mua toista kertaa jo, viimeksi oli eri nimi, sama naama ja samasta paikasta mut bongasi ja sanoin jo asiasta sille, mutta jatkaa vaan. Liikaa mitä pitää. Ehkä mä vaan kusen housuihin ja mietin asioita uudestaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja @banaaninviljelijä - pidä se sama paita päällä, läikytät kuitenkin uudelleen. Ja kun et vaihda laseja niin et sä sitä näe. Tarpeeksi juomaa niin et tunnekaan.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja bansku haluaa vielä golfaamaankin uudestaan suoritettuaan green cardin tiistaina vaikka kädet lähes verillä sen jälkeen (nahkat lähti). Kova ukko. No minähän vien hänet kentälle (kun lahjoitin hänelle vanhat mailanikin). Onneksi täällä pk-seudulla pääsee pelaamaan ilman minkään seuran jäsenyyttäkään.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä on muuten tasan vuosi, kun kävin ensimmäisen kerran ensimmäisen koronapaussin jälkeen livekeikalla. Silloinen tauko ei ollut kolmea kuukauttakaan, mutta tuntui ikuisuudelta. Nyt se mikä näytti aluksi vain parin viikon "katsotaan miten tilanne kehittyy" paussilta, venyi lähes seitsemään kuukauteen. Kuitenkin, kiitos Luukas Oja ja Räjäyttäjät - ja tietysti Tampereen G Livelab. Perkele, kun oikein tunsi miten akut latautui vaikka olikin pakollinen istumakeikka.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuudennelta luokalta päässyt tytär sitten päihitti isänsä kutosluokan todistuksen keskiarvossa. Näinköhän tuo aikoinaan sitten kirjoittaa jonkun 8 ällää, kun minä sain niitä 5.

Nuorempikin sai toisen luokan päätteeksi ensimmäiset arvosanat, kaksi A:ta (suomi ja englanti) ja yhden B:n (matikka). Enkkuluokilla näköjään käytössä enkkuarvosteluasteikkokin (A-E).

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vähitellen tuohon kasvomaskiin jota on pidettävä kasvojen yllä lähes koko työvuoron ajan on tottunutkin jo mutta nyt kun kelit on taas reilusti lämpimämmät ja sisäilma huonompi kuin viileämmillä keleillä niin kyllä se kasvomaski aiheuttaa taas lisää tukalaa oloa mielestäni. Kyllä sen huomaa selkeästi silloin kun tauolla tai työvuoron päätteeksi riisuu maskin pois kuinka paljon sisäilma raikastuu. Aika tukalat olot oli välillä tänään duunissa. Ja uskon että kasvomaski vain heikensi niitä oloja.

Kyllähän kesä ja lämpimät päivät ovat muuten ihan kivoja mutta ei silloin kun täytyy töissä olla. Kyllä talvella on sisällä varsinkin paljon kivempi tehdä töitä. Kun siis ei ole niin kuuma. Ja kun tässä nyt tänä kesänä iso osa ajasta menee töissä ja kotona aika menee kisoja katsellessa niin ei minun puolestani tarvitse edes olla kovin lämmin kesä. Joku +20 on ihan sopiva.

Mutta siitä silti plussaa että nyt alkaa jo aamullakin ennen kuuttakin siis uskaltamaan liikkua tuolla ulkona ylävartalon päällä pelkkä t-paita. Eilisaamuun asti vetelin siellä vielä aamuisin t-paidan yllä vielä lähes pakkastakkikin avonaisena. Mutta eilisaamusta asti olen rohjennut liikkua jo aamullakin pelkkä t-paita yllä (siis ylävartalon yllä ettei taas näsäviisaat innostu) ja toivottavasti näin on läpi kesän.

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...no nyt ne on alkanut syödä jo hiiliäkin. Vaikka grillinestettä saisi käyttää, niin kuvittelisin melko kuivaksi snackiksi.

Otsikko IL:n sivuilta.
- Testissä kalliimmat grillihiilet - yksi oli ylivoimainen: "Makuero oli järkyttävän iso" -

Ei mulla tällä erää muuta.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Istun pytyllä ja raato/paskakärpänen pörrää posliinikuilussa pääsemättä ulos tai ehkä ei haluakaan sujahtaa kiveksieni välistä, koska pyytonia pukkaa, joka juhla-ateria siivekkäälle verkkosilmälle. Kutittaa ahteria jaloillaan, mutta antaa kutittaa.
Tämä on elämää! Kesä ja kärpäset.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Istun pytyllä ja raato/paskakärpänen pörrää posliinikuilussa pääsemättä ulos tai ehkä ei haluakaan sujahtaa kiveksieni välistä, koska pyytonia pukkaa, joka juhla-ateria siivekkäälle verkkosilmälle. Kutittaa ahteria jaloillaan, mutta antaa kutittaa.
Tämä on elämää! Kesä ja kärpäset.

@Ulos T. Ei ole vielä tykännyt?!

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juustonaksujen ystäville suositus. Ei tartte enää ostaa Taffelia näiden jälkeen. Makua on 64,6 % enemmän kuin Taffelin vastaavissa ja koko isompi, ei enää niitä katkaravun pyrstön kokoisia naksuja. Rapsahtaakin suussa mukavammin.

Miten vertautuu Taffelin Jumbojuustoon? Tuntuu että niistä Taffelin perusnaksuista on nykyään poistettu se juusto, ja ne maistuu enimmäkseen sille pohjalla olevalle maissihötölle. Tuo jumboversio maistuu aika hyvin yhä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli äsken huono fiilis. Äsken tuli joku ostamaan netissä kauppaamiani GTA-pelejä peräti Porvoosta asti ja kai lähinnä vain näiden pelien takia ajeli sieltä tänne. Olin selkeästi mainoksessani maininnut kyllä että nämä GTA-pelit ovat PS3-konsolille. Jouduin kuitenkin perumaan kaupat ja palauttamaan hänen maksamansa rahansa kun selvisi että hänellä on sittenkin PS4-konsoli ja käsittääkseni nämä kolmosen pelit eivät käy neloselle?

Paskat se minun kannaltani on. Ihan yhdentekevää. En olisi kuitenkaan rikastunut kuin kympillä. Lähinnä käykin sääliksi tätä toista osapuolta. Mainokseni otsikko kuului pelejä PS3 ja PS4 konsolille koska samassa yhteydessä myyn NBA-peliä neloselle. Mutta mainoksen tekstissä olin erikseen korostanut että GTA:t ovat kolmoselle.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli äsken huono fiilis. Äsken tuli joku ostamaan netissä kauppaamiani GTA-pelejä peräti Porvoosta asti ja kai lähinnä vain näiden pelien takia ajeli sieltä tänne. Olin selkeästi mainoksessani maininnut kyllä että nämä GTA-pelit ovat PS3-konsolille. Jouduin kuitenkin perumaan kaupat ja palauttamaan hänen maksamansa rahansa kun selvisi että hänellä on sittenkin PS4-konsoli ja käsittääkseni nämä kolmosen pelit eivät käy neloselle?

Paskat se minun kannaltani on. Ihan yhdentekevää. En olisi kuitenkaan rikastunut kuin kympillä. Lähinnä käykin sääliksi tätä toista osapuolta. Mainokseni otsikko kuului pelejä PS3 ja PS4 konsolille koska samassa yhteydessä myyn NBA-peliä neloselle. Mutta mainoksen tekstissä olin erikseen korostanut että GTA:t ovat kolmoselle.
Kyllähän ne kolmosen pelit pyörivät nelosellakin. Tai ainakin itse olen asian niin ymmärtänyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy