Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 154
  • 66 798

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkaa tässä olemaan jo sellaista fiilistä että elämä ja jopa työtkin alkavat taas kiinnostamaan. Itse asiassa sellaista fiilistä oli jo eilen. Se maanantai, arki ja työt tulivat aivan liian nopeasti vastaan hävityn MM-finaalin jälkeen eikä maanantaina olisi kiinnostanut varmaan lopulta mikään ja kaikki tuntui olevan lähinnä pakkopullaa. Mutta tiistain vapaapäivä tuli kyllä hyvään saumaan, pääsi kokoamaan taas itsensä.

Mutta ei tuo sunnuntain hävitty MM-finaali miksikään legendaksi nouse ainakaan minun papereissani. Se oli se sunnuntai-ilta ja maanantai kun jaksoi tappiosta olla harmissaan mutta se siitä. Pettymys on nyt täällä jo käsitelty ja nokka on suunnattu kohti uusia pettymyksiä. Ei tästä mitään Torinon olympiafinaalin kaltaista legendaa tule joka vituttaa vähän jopa vieläkin ainakin minua.

Nyt taas elämä alkaa maistumaan muultakin kuin puulta. Ja on hieman helpompaa motivoida itsensä töihinkin kuin silloin maanantaina. Tänään onkin töissä iltavuoro ja työpäiviä on tällä viikolla edessä kolme ennen viikonloppuvapaata.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Minulla oli vahatulppa korvassa. Pirunmoinen vaikkuvaiva. Kuulo häviää olemattomiin, tasapainoaisti häviää, humisee ym.
Korvakäytäväni ei poista vaikkua normaalilla tavalla. Googlen mukaan yleinen vaiva ihmisillä. Korvalääkärien vastaanotolla päivittäin tuollainen asiakas, vaikka ei ole laisinkaan vaarallinen terveydelle.
Sain omani pois omatoimisesti. Hankin itselleni ensin ummetuksen ja pinnistin pytyllä puolisen tuntia ja kun lopulta kakka räjähti posliiniin - niin vaikkutukos aukeni ja valui poskea pitkin lattialle.
Säästin turhanpäiväisiä lääkärikuluja. Siellä olisi käytetty pumpattavaa ilmaa tai korvatippoja.
Tulipahan todistetuksi että persereikä ja korvakäytävä on yhteydessä toisiinsa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla oli vahatulppa korvassa. Pirunmoinen vaikkuvaiva. Kuulo häviää olemattomiin, tasapainoaisti häviää, humisee ym.
Korvakäytäväni ei poista vaikkua normaalilla tavalla.
Pääsin riemukseni aikoinaan testaamaan Rovajärvellä Tampellan 155 kanuunoita. Korkeahkoissa hisseissä ja pitkäaikaisessa saunasessiossa vasen korva saa vinkumiskohtauksen. Syynä taisi olla armeijan huonokuntoiset kuulosuojaimet, joita en pidä enää päässäni, kai? Jotain hyviä puolia: maalilaukaus 44 kilometrin päästä pussasi 100 x 100 metrisen merkkikeppiä.

Jos olen oikein "kuullut" Eukkikseni diagnoosin, kuulovamma johtuu siitä, että pääni on täynnä paskaa.
Seuraava lääkärintarkastus on jälleen syyskuussa.
Jään odottelemaan lopullista analyysia...
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Heilutelkoon niitä lippujaan ihan rauhassa, mutta ei nyt vittu tarvitse suojateitä mennä maalaamaan. Voisihan sitten vastaavasti joku käydä värittämässä samaiselle paikalle vaikka tienlevyisen K-Raudan mainoksen. En vastusta ennakkoluulottomuutta, suvaitsevaisuutta tai tasa-arvoa, mutta tällaista hölmöilyä en arvosta.

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te muuten paljonkin mukana järjestötoiminnassa tai siis jossain yhdistyksissä ja vaikka niiden hallituksissa? Spugejen kanssa ollaan mietitty että perustettaisiin tänne yhdistys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Heilutelkoon niitä lippujaan ihan rauhassa, mutta ei nyt vittu tarvitse suojateitä mennä maalaamaan. Voisihan sitten vastaavasti joku käydä värittämässä samaiselle paikalle vaikka tienlevyisen K-Raudan mainoksen. En vastusta ennakkoluulottomuutta, suvaitsevaisuutta tai tasa-arvoa, mutta tällaista hölmöilyä en arvosta.


Tuo on kyllä omaan makuuni irvokasta miten tietyt tahot kiillottelevat sädekehiä ja yrittävät poimia irtopisteitä seksuaalivähemmistöjen kustannuksella.

Mutta kukin tyylillään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vastaat johonkin topikkiin ja sitten vasta menet lukemaan juttuja vaikkapa ihan alusta. Tuota tuota, no, onhan sinne aiemminkin eksynyt ties mitä juttuja...
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Heilutelkoon niitä lippujaan ihan rauhassa, mutta ei nyt vittu tarvitse suojateitä mennä maalaamaan. Voisihan sitten vastaavasti joku käydä värittämässä samaiselle paikalle vaikka tienlevyisen K-Raudan mainoksen. En vastusta ennakkoluulottomuutta, suvaitsevaisuutta tai tasa-arvoa, mutta tällaista hölmöilyä en arvosta.


Ei täs varmaan kauaa mee, kun joku pahoittaa mielensä siitä, että suojatien varsinaisessa (uudessa) merkissä:
* on musta henkilö
* selkeästi miespuolinen henkilö
* ja on jähmettynyt keskelle suojatietä ilman älypuhelinta
(vanhassa merkissä sentään suojatietä ylitettiin reippaasti marssien)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heilutelkoon niitä lippujaan ihan rauhassa, mutta ei nyt vittu tarvitse suojateitä mennä maalaamaan. Voisihan sitten vastaavasti joku käydä värittämässä samaiselle paikalle vaikka tienlevyisen K-Raudan mainoksen. En vastusta ennakkoluulottomuutta, suvaitsevaisuutta tai tasa-arvoa, mutta tällaista hölmöilyä en arvosta.

Kun noi sateenkaarisotkut maalataan uudestaan vanhaan kuosiin, niin kauankohan menee kun rivistö takkutukkasia täipesäkkeitä tukkii polviasennossa liikenteen tolta kohtaa ja laulaa samalla, käsi kädessä, jotain hippien we are the world siirappikusi-itkuvirsiä...?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka nyt vittu oikeasti noista sateenkaaren väreistä suuttuu. Ihan harmitonta, myös itse asia. Ajatelkaa nyt oikeasti.

Minä suutun vasta siinä vaiheessa, kun noissa merkeissä on meillä kaikilla rusketus. Kun me kalpeanaamat kärähdämme, me emme rusketu, vaan meistä tulee punaisia.
 

Glove

Jäsen
Suojatie on määritelty lakipykälissä ja sateenkaaret kuuluu taivaalle. Ei se sen kummempaa ole. Vähän sama kuin vaikka uskontojen tai veganismin kanssa, pidä omana tietonasi äläkä tyrkytä muille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suojatie on määritelty lakipykälissä ja sateenkaaret kuuluu taivaalle. Ei se sen kummempaa ole. Vähän sama kuin vaikka uskontojen tai veganismin kanssa, pidä omana tietonasi äläkä tyrkytä muille.
Jos tuo on virallisesti lainvastaista, niin sitten on. En minä siitä käy nyyhkimään, mutta ei se silti myöskään muuta mielipidettäni siitä, että kaikista paljon puhutuista vähemmistöistä minä näen tämän sateenkaarijengin suunnilleen ainoana, josta ei oikeasti ole mitään haittaa kenellekään. Jos heidät kokee haittana, niin ei ole todellakaan nähnyt vielä tarpeeksi.

Enkä nyt silti kärsi siitä, jos suojatiet ovat edelleen täysin valkoisia.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jos tuo on virallisesti lainvastaista, niin sitten on. En minä siitä käy nyyhkimään, mutta ei se silti myöskään muuta mielipidettäni siitä, että kaikista paljon puhutuista vähemmistöistä minä näen tämän sateenkaarijengin suunnilleen ainoana, josta ei oikeasti ole mitään haittaa kenellekään. Jos heidät kokee haittana, niin ei ole todellakaan nähnyt vielä tarpeeksi.

Enkä nyt silti kärsi siitä, jos suojatiet ovat edelleen täysin valkoisia.
Ei kai sateenkaariporukasta kukaan enemmälti kärsi, mutta voi heille osoittaa tukensa muutenkin kuin sotkemalla suojatiet tunnistamattomiksi. Eihän tuollaisella suojatiellä autoilija edes huomaa Bermuda-shortseissa ja paidassa kulkevaa kansalaista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kai sateenkaariporukasta kukaan enemmälti kärsi, mutta voi heille osoittaa tukensa muutenkin kuin sotkemalla suojatiet tunnistamattomiksi. Eihän tuollaisella suojatiellä autoilija edes huomaa Bermuda-shortseissa ja paidassa kulkevaa kansalaista.
Tästä olen ehkä vähän samaa mieltä. Itse olen osoittanut tukeni tälle porukalle jo 90-luvun lopusta saakka niin, etten tee mitään. En yhtään mitään. Kerran-pari olen käynyt Pridessa, mutta se on tuntunut minusta vähän vaivaannuttavalta. Turha kai sanoakaan, että olen mennyt tuonne sellaisten ihmisten kanssa, joita asia ei henkilökohtaisesti koske. Tähän vähemmistöön kuuluvia ihmisiä olen tavannut niin paljon jo töideni puolesta, etten ole kokenut tarvetta reagoida heihin mitenkään erityisesti. Ja käsittääkseni hekin sitä toivovat.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tästä olen ehkä vähän samaa mieltä. Itse olen osoittanut tukeni tälle porukalle jo 90-luvun lopusta saakka niin, etten tee mitään. En yhtään mitään. Kerran-pari olen käynyt Pridessa, mutta se on tuntunut minusta vähän vaivaannuttavalta. Turha kai sanoakaan, että olen mennyt tuonne sellaisten ihmisten kanssa, joita asia ei henkilökohtaisesti koske. Tähän vähemmistöön kuuluvia ihmisiä olen tavannut niin paljon jo töideni puolesta, etten ole kokenut tarvetta reagoida heihin mitenkään erityisesti. Ja käsittääkseni hekin sitä toivovat.
Juuri näin paitsi itse en ole Pridessa käynyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alkoholi on se kovin juttu pillun ohella. Nuo molemmat ovat kyllä se räjähtävin yhdistelmä.

Voiko tänne raportoida sen, että Ben tulee vastaan usein aamulenkillä. Vaikkei se nyt sinänsä kiihota.

Ben on vuosien aikainen näky.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on Phil Collenin skitan hihna.




Mulla on Nikki Sixxin plektra. Se hetki kun poimin sen Nikkin heittämänä maasta. Elämän tähtihetkiä. Se muovinpala säilyy ikuisesti arkistoissani.

Nikki Sixx oli minulle nuorena esikuva ja on ollut sitä sen jälkeenkin, vaikken väitä että olisimme olleet samanlaisia aina. Mutta Nikki on seurannut mukanani sen 35 vuotta ja aina äijän tekemiset ovat kiinnostaneet.

Minä olen brittipoppari ollut jo vuosia, mutta Nikki Sixx on minulle edelleen tärkeimpiä kulttuurihenkilöitä. Olkoon sitten outoa! Nikki Sixx on aina mukanani.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja aina minä joka ilta tarkistan, että Nikkin plektra on paikallaan. Ihan joka ilta. Sillä on aina tietty paikka kirjahyllyssä. Se ei jää ikinä tarkistamatta. Ja joka aamu.

Koska kenellä muulla voisi Nikki Sixxin plektraa tai jotain muuta tästä sankarista?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli




Mulla on Nikki Sixxin plektra. Se hetki kun poimin sen Nikkin heittämänä maasta. Elämän tähtihetkiä. Se muovinpala säilyy ikuisesti arkistoissani.

Nikki Sixx oli minulle nuorena esikuva ja on ollut sitä sen jälkeenkin, vaikken väitä että olisimme olleet samanlaisia aina. Mutta Nikki on seurannut mukanani sen 35 vuotta ja aina äijän tekemiset ovat kiinnostaneet.

Minä olen brittipoppari ollut jo vuosia, mutta Nikki Sixx on minulle edelleen tärkeimpiä kulttuurihenkilöitä. Olkoon sitten outoa! Nikki Sixx on aina mukanani.

En muista enää vuotta, mutta se Brides Of Destructionin keikka Tavastialla oli aivan helvetin kova ja mielenkiintoinen. Nikki Sixx & Tracii Guns samalla lavalla helsinkiläisellä klubilla. Those were the days...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Noi vanhemmat vaan vanhenee. Yksi vaihtoi hiippakuntaa ja toinen (josta ei koskaan ole tarvinnut olla huolissaan) vanhenee silmissä. Ei pää toimi entiseen malliin. No, toimii se verran että mutsi itsekin sen tietää.
Mutta kun olen mammanpoju, niin huoli pitää hereillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noi vanhemmat vaan vanhenee. Yksi vaihtoi hiippakuntaa ja toinen (josta ei koskaan ole tarvinnut olla huolissaan) vanhenee silmissä. Ei pää toimi entiseen malliin. No, toimii se verran että mutsi itsekin sen tietää.
Mutta kun olen mammanpoju, niin pitää hereillä.
Veli hyvä, suosittelen sinulle Hectoria. Eikä tämä ole edes mitään vittuilua. Voidaan fiilistellä ja kuunnella Hekaa siellä kesäriennoissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noi vanhemmat vaan vanhenee. Yksi vaihtoi hiippakuntaa ja toinen (josta ei koskaan ole tarvinnut olla huolissaan) vanhenee silmissä. Ei pää toimi entiseen malliin. No, toimii se verran että mutsi itsekin sen tietää.
Mutta kun olen mammanpoju, niin huoli pitää hereillä.
Mistä hevibändistä tää oli? Vai oliko noin yleisesti? Jos oli, niin hienosti sanottu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös