Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 662
  • 66 863

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...no nyt ne on alkanut syödä jo hiiliäkin. Vaikka grillinestettä saisi käyttää, niin kuvittelisin melko kuivaksi snackiksi.

Otsikko IL:n sivuilta.
- Testissä kalliimmat grillihiilet - yksi oli ylivoimainen: "Makuero oli järkyttävän iso" -

Ei mulla tällä erää muuta.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Istun pytyllä ja raato/paskakärpänen pörrää posliinikuilussa pääsemättä ulos tai ehkä ei haluakaan sujahtaa kiveksieni välistä, koska pyytonia pukkaa, joka juhla-ateria siivekkäälle verkkosilmälle. Kutittaa ahteria jaloillaan, mutta antaa kutittaa.
Tämä on elämää! Kesä ja kärpäset.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Istun pytyllä ja raato/paskakärpänen pörrää posliinikuilussa pääsemättä ulos tai ehkä ei haluakaan sujahtaa kiveksieni välistä, koska pyytonia pukkaa, joka juhla-ateria siivekkäälle verkkosilmälle. Kutittaa ahteria jaloillaan, mutta antaa kutittaa.
Tämä on elämää! Kesä ja kärpäset.

@Ulos T. Ei ole vielä tykännyt?!
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juustonaksujen ystäville suositus. Ei tartte enää ostaa Taffelia näiden jälkeen. Makua on 64,6 % enemmän kuin Taffelin vastaavissa ja koko isompi, ei enää niitä katkaravun pyrstön kokoisia naksuja. Rapsahtaakin suussa mukavammin.

Miten vertautuu Taffelin Jumbojuustoon? Tuntuu että niistä Taffelin perusnaksuista on nykyään poistettu se juusto, ja ne maistuu enimmäkseen sille pohjalla olevalle maissihötölle. Tuo jumboversio maistuu aika hyvin yhä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli äsken huono fiilis. Äsken tuli joku ostamaan netissä kauppaamiani GTA-pelejä peräti Porvoosta asti ja kai lähinnä vain näiden pelien takia ajeli sieltä tänne. Olin selkeästi mainoksessani maininnut kyllä että nämä GTA-pelit ovat PS3-konsolille. Jouduin kuitenkin perumaan kaupat ja palauttamaan hänen maksamansa rahansa kun selvisi että hänellä on sittenkin PS4-konsoli ja käsittääkseni nämä kolmosen pelit eivät käy neloselle?

Paskat se minun kannaltani on. Ihan yhdentekevää. En olisi kuitenkaan rikastunut kuin kympillä. Lähinnä käykin sääliksi tätä toista osapuolta. Mainokseni otsikko kuului pelejä PS3 ja PS4 konsolille koska samassa yhteydessä myyn NBA-peliä neloselle. Mutta mainoksen tekstissä olin erikseen korostanut että GTA:t ovat kolmoselle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli äsken huono fiilis. Äsken tuli joku ostamaan netissä kauppaamiani GTA-pelejä peräti Porvoosta asti ja kai lähinnä vain näiden pelien takia ajeli sieltä tänne. Olin selkeästi mainoksessani maininnut kyllä että nämä GTA-pelit ovat PS3-konsolille. Jouduin kuitenkin perumaan kaupat ja palauttamaan hänen maksamansa rahansa kun selvisi että hänellä on sittenkin PS4-konsoli ja käsittääkseni nämä kolmosen pelit eivät käy neloselle?

Paskat se minun kannaltani on. Ihan yhdentekevää. En olisi kuitenkaan rikastunut kuin kympillä. Lähinnä käykin sääliksi tätä toista osapuolta. Mainokseni otsikko kuului pelejä PS3 ja PS4 konsolille koska samassa yhteydessä myyn NBA-peliä neloselle. Mutta mainoksen tekstissä olin erikseen korostanut että GTA:t ovat kolmoselle.
Kyllähän ne kolmosen pelit pyörivät nelosellakin. Tai ainakin itse olen asian niin ymmärtänyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin se syy miksi tulin tähän ketjuun. Olen nyt kahdesti ostanut Lidlin naudan grillipihvejä. Paketissa lukee 2kpl, mutta niitä on nyt molemmilla kerroilla ollut kolme. En valita, halusin vain tehdä tällaisen huomion.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän ne kolmosen pelit pyörivät nelosellakin. Tai ainakin itse olen asian niin ymmärtänyt.

Ai, tämä on sitten minulle valitettavasti ihan uutta tietoa. Netistä olen vain lukenut tietoa ja keskusteluja ettei kolmosen pelit toimi nelosella ja en ole itse edes asiaa sen kummemmin testannut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai, tämä on sitten minulle valitettavasti ihan uutta tietoa. Netistä olen vain lukenut tietoa ja keskusteluja ettei kolmosen pelit toimi nelosella ja en ole itse edes asiaa sen kummemmin testannut.
Kappas olitkin oikeassa. Muistikuva oli vahva että toimisivat mutta tietokone sanoi: "Ei"
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ai, tämä on sitten minulle valitettavasti ihan uutta tietoa. Netistä olen vain lukenut tietoa ja keskusteluja ettei kolmosen pelit toimi nelosella ja en ole itse edes asiaa sen kummemmin testannut.
Eikä ne munkaan muistin mukaan toimi. Aiemmin edeltävän konsolin pelit kävi uuteen ja ahneuttaan tais Sony jättää tän mahdollisuuden tässä kohtaa pois.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olen Tallinnan satamassa. Kansiterassilla tupakalla ja lapset huvittavat itseään tuossa heitä nuoremmille rakennetussa leikkipaikassä. Koulut loppuivat joten ei huvita noita pistää nukkumaankaan kun parin vuoden tauon jälkeen pääsivät vihdoin laivalle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin pelaamassa harri hylkeen bingoa. Vanhempi tytär sai ekan bingon, nuorempi toisen ja minä kolmannen. Vähän harmittaa, että tuli tuuri käytettyä tuohon kun kohta alkaisi paffin bingokin mistä voisi saada ihan rahaakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On muuten kivaa kun lapset kasvavat. Ensimmäinen reissu ikinä lasteni kanssa tämä 22h risteily ilman toista aikuista (viime vuosina äitini) ja meni aivan loistavasti. Kyllä näiden kanssa uskaltaa jatkossa lähteä kauemmaksikin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On muuten kivaa kun lapset kasvavat. Ensimmäinen reissu ikinä lasteni kanssa tämä 22h risteily ilman toista aikuista (viime vuosina äitini) ja meni aivan loistavasti. Kyllä näiden kanssa uskaltaa jatkossa lähteä kauemmaksikin.
Voin kokemuksesta sanoa, että tulee vielä sekin aika, kun sua ei huolita mukaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä nyt tuntuu siltä että tuli arki vastaan aivan liian nopeasti hävityn MM-finaalin jälkeen. Työt kiinnostaisi nyt poikkeuksellisen vähän, samoin toisten ihmisten pirteys, hymyily ja muutenkin lähes minkään tasoinen oleilu.

Koville ottaisi mutta ainakin omien tapojeni ja periaatteideni mukaan vitusta ei saa suoranaisesti töissä näyttää. Edes palkan takia täytyisi jaksaa olla positiivinen, hyväkäytöksinen ja energinen vaikka vituttaa oikeasti kuin pientä oravaa. Miksi ylipäänsä edes sanotaan että vituttaa kuin pientä oravaa eikö silloin vituta vähän? Luulisi jonkin isomman eläimen vitutus kuvaavan nyt fiilistäni enemmän.

Mielestäni työ-ja siviiliminällä on eroja. Siviilissä voi sitten olla aivan miten lystää ja olla ärrin murrin mutta töissä pitäisi jaksaa olla positiivishenkinen. Mielestäni ja se valitettavasti koskee tätäkin päivää. Meillä jokaisella on oma mahdollisuus vaikuttaa kuitenkin työilmapiiriin ja niin usein metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Noh, onneksi tänään pääsen töistä viimeistään 12.45 ja huomenna on vapaapäivä. Kohta saa alkaa siis kunnolla vituttamaan ja kasaamaan itseään. Kyllä se aurinko kohta taas paistaa mutta ei oikeasti vielä. Nyt pitää ihan vain rahankin takia vähän nyt teeskennelläkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä tämä oma rehellisyys ja kiltteys alkaa menemään jo ylikin. Äsken Tokmannin kassalla ihmettelin ostoksiini nähden pientä ostosten yhteishintaa ja olin niin rehellinen että kyseenalaistin Tokmannin siis ihmiskassalle (ei siis mikään automaatti, että edes oma virhe olisi ollut) ostosten pientä hintaa ja mietin ääneen onko jokin virhe tullut? Ja niinhän siinä sitten kävi että ostokset ajettiin uudestaan kassan läpi ja ostosten yhteishinta kasvoi. Aika reilustikin.

Olisi kannattanut varmaan vaan olla hiljaa ja hymyillä mutta ei ollut kanttia siihen minulla. Rehellisyys kai sitten lopulta kuitenkin maan perii? Toivottavasti ainakin.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä nyt tuntuu siltä että tuli arki vastaan aivan liian nopeasti hävityn MM-finaalin jälkeen. Työt kiinnostaisi nyt poikkeuksellisen vähän, samoin toisten ihmisten pirteys, hymyily ja muutenkin lähes minkään tasoinen oleilu.

Koville ottaisi mutta ainakin omien tapojeni ja periaatteideni mukaan vitusta ei saa suoranaisesti töissä näyttää. Edes palkan takia täytyisi jaksaa olla positiivinen, hyväkäytöksinen ja energinen vaikka vituttaa oikeasti kuin pientä oravaa. Miksi ylipäänsä edes sanotaan että vituttaa kuin pientä oravaa eikö silloin vituta vähän? Luulisi jonkin isomman eläimen vitutus kuvaavan nyt fiilistäni enemmän.

Mielestäni työ-ja siviiliminällä on eroja. Siviilissä voi sitten olla aivan miten lystää ja olla ärrin murrin mutta töissä pitäisi jaksaa olla positiivishenkinen. Mielestäni ja se valitettavasti koskee tätäkin päivää. Meillä jokaisella on oma mahdollisuus vaikuttaa kuitenkin työilmapiiriin ja niin usein metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Noh, onneksi tänään pääsen töistä viimeistään 12.45 ja huomenna on vapaapäivä. Kohta saa alkaa siis kunnolla vituttamaan ja kasaamaan itseään. Kyllä se aurinko kohta taas paistaa mutta ei oikeasti vielä. Nyt pitää ihan vain rahankin takia vähän nyt teeskennelläkin.
Hatunnosto, jos pystyt pitämään naaman peruslukemilla. Tämä on kyllä semmoinen päivä, että suorastaan vituttaa, jos jotakuta edes hymyilyttää. Tänään ei ole mitään aihetta hymyillä, se pitäisi Suomessa olla jokaisella nettiyhteyden omaavalla tähän mennessä tiedossa. Lehtiäkään ei voi lukea, koska sieltä tursuaa tuota saamarin MM-paskaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hatunnosto, jos pystyt pitämään naaman peruslukemilla. Tämä on kyllä semmoinen päivä, että suorastaan vituttaa, jos jotakuta edes hymyilyttää. Tänään ei ole mitään aihetta hymyillä, se pitäisi Suomessa olla jokaisella nettiyhteyden omaavalla tähän mennessä tiedossa. Lehtiäkään ei voi lukea, koska sieltä tursuaa tuota saamarin MM-paskaa.

No onneksi hyvät ja mukavat työkaverit ja asukkaat auttoivat paljon siinä että oli helppoa kuitenkin olla positiivinen tänäänkin töissä. Hyvän työpaikan olen löytänyt vaikeuksienkin jälkeen ja se hymyilyttää. Etenkin työvuoron aamu tuli kuudelta liian nopeasti vastaan ja oli vaikeaa motivoida itseään töihin mutta onneksi töissä on alkanut minullakin löytymään jo sellaista rutiiniakin että selvisin. Sämpylät tuli paistettua heti aamusta hyvällä tasolla ja se on hieno juttu.

Ymmärtäväinen esimies, hyvät työkaverit ja rutiini tekivät tästä työpäivästä kuitenkin sellaisen että selvisin varmasti puhtain paperein tästäkin työvuorosta. Keittiön emäntäkin kuitenkin sanoi minulle ennen kuin lähdin töistä että koita nyt jaksaa ja tsempata. Hopea on hieno saavutus sekin. Hymyilytti kun oli kerrankin esimies joka ymmärsi tällaisen jääkiekonkin aiheuttaman vitutuksen päälle. Edellisessä työpaikassani olisi esimies vaan ihmetellyt miksi nyt olen niin maani myynyt. Hyvät välit on kyllä häneenkin mutta ei hän ymmärtäisi tällaisien asioiden päälle.

Ja se on hieno juttu että alkaa löytymään jo sellaista rutiiniakin minulta selvitä työvuoroistani. Motivaationi oli hukassa tänään mutta niin vain sieltä taas tuli ne tutut ja vaaditut salaatitkin. Hyvällä tasolla mielestäni vieläpä. Salaattinurkkaus jäi minulta kyllä nyt tosi epäsiistiksi mutta se johtui siitä että työvuoron loppui jo etuajassa tänään. Onneksi löytyi tilalleni nurkkauksen siivoaja.

Tämän päiväinen työvuoro tuli liian nopeasti vastaan mutta ennen kaikkea rutiinillakin siitä selvisin. Ja minua jotenkin hymyilyttää vaikeuksien jälkeen se että rutiinilla tuövuorostani selvisin.

Tämä eilinen finaalitappio jatkoajalla vituttaa korkeintaan vielä tänään. Tuskinpa tästä tulee sellaista Torinon kaltaista legendaa joka ottaa päähän vielä 15 vuoden jälkeenkin. Finaalitappio silloin Ruotsille, Saku Koivun katkennut maila ja Teppo Nummisen kyyneleet ottavat päähän vieläkin. Eilinen jatkoaikatappio Kanadalle vituttaa korkeintaan tämän päivän ja huomenna hopea on jo hieno saavutus näistä kisoista.

Harmittaa vain sekin että en osannut repiä tarpeeksi riemua kevään 2019 mestaruudesta. Silloin minut hyvin lätkäfaniksi tietävä hoitajakin totesi kuitenkin minusta että ei sinusta uskoisi että Suomi voitti eilen MM-kultaa. Sama hoitaja oli todennut minusta aiemmin muun muassa että olen kovin HPK-fani jonka hän tietää. Ehkä se olikin siinä, mahani oli täyttynyt liikaa kun ennen Leijonien mestaruutta oli kultaa voittaneet sekä HPK että Kauhajoen Karhu Basket. Kevät 2019 oli minulle kolmen kullan kevät.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuossa kun luki uutisointeja koulujen lopuista ja katseli kuvia miten porukkaa oli ollut kaupungilla ihan peijjoonisti niin alkoi kyllä tuo kesäloman kaipuu vähän jo poltella. Mutta in your face bitch, vielä sellaiset reilut kuusi viikkoa lomille kun 23.7. on viimeinen työpäivä ennen lomaa. Ja eipä siinä, tuonne minä loman halusinkin kun sattuu paremmin omiin aikatauluihin. Silti vaan tuli vähän sellainen fiilis että lomille joutaisi kun niin moni kirmaa lomille tässä kesäkuun alkuun ja onhan tässä nyt ainakin parina kesänä ollut aika kovia hellekelejä jo kesän alkuun.

Mutta hyvää kannattaa odottaa, paremmalta se loma tuntuu kyllä sitten lopummalla kesää. Nojoo, myönnetään että en ole koskaan kesäkuussa lomaillut mutta itse kyllä olen nauttinut suunnattomasti tuosta että loma on siellä suht lopulla kesää, mutta kuitenkin selkeästi vielä kesän puolella eikä mennä syyskuuhun. Vaikka hienoja ulkoilukelejä olisi varmasti vielä silloinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös