Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Bonolla on kuulemma pieni meisseli. Näin olen lukenut.
Mutta ei se haittaa koska Bonon kakka ei haise ja se on Jeesuksempi kuin Tommi Läntinen.Bonolla on kuulemma pieni meisseli. Näin olen lukenut.
Ai ootko sä sitä bändäri sivustoa lukenut? Sitä jossa kerrotaan juttuja erilaisista rokkitähdistä/muusikoista ja miten hyviä ne on panemaan?Bonolla on kuulemma pieni meisseli. Näin olen lukenut.
Ai ootko sä sitä bändäri sivustoa lukenut? Sitä jossa kerrotaan juttuja erilaisista rokkitähdistä/muusikoista ja miten hyviä ne on panemaan?
Tommy ja Peter ovat ainakin esitelleet ihan kuvamateriaalia lemmenheinistään. Ja Ozzyhan totesi Tommyn kullin nähtyään että se näytti nuoren pojan käsivarrelta, jossa on nyrkkeilyhanska.Sen muistan, että Tommy Lee, Peter Steele ja Phil Anselmo o(li)vat siunattuja mahtimeisseleillä.
Tommy ja Peter ovat ainakin esitelleet ihan kuvamateriaalia lemmenheinistään. Ja Ozzyhan totesi Tommyn kullin nähtyään että se näytti nuoren pojan käsivarrelta, jossa on nyrkkeilyhanska.
Borathan esitteli valokuvaa nuoresta sukulaispojastaan joka nosti munasillaan Boratin suorille käsille. Veljellä oli valtava fallos ja oli nimeltään Huey Lewis. Very nice.Nostaisin lisäksi mustana hevosena esille nimen Huey Lewis. Kuulemma ihan mahdottoman kokoinen vehje kaverilla.
Minkä ihmeen takia Anselmon muna on Steelen elämänkerrassa esillä? Voi hyvänen aika sentään. Petteri Teräksen poseerauskuvat ovat toki tuttuja ja onhan se elin melkoinen. Itselläni myös onneksi 20cm muna, niin ei tarvitse tuntea peniskateutta.Jotenkin arvasin, että eräs tietty veli haistoi tämän puheenaiheen. Meinasin jopa tägätä sinut tuohon lainauksen tekstiin.
Joo, totta. Tommyn ja Pamelan legendaarinen kotivideo 90-luvulta on tietenkin tuttua tavaraa. Ozzyn kirjakin on totta kai kirjahyllyssäni. Ja onhan noiden muidenkin jäppisten lemmenletkut nostaneet päätään muissa yhteyksissä.
Peter Steelen elämäkerrassa on juttua kantajansa melasta ja hän poseerasi myös Playgirl-lehdessä nakkena. Aviisihan oli enemmänkin mieslukijoille suunnattu ja Steele katuikin kuvia myöhemmin. Anselmon munakin taisi olla Steelen kirjassa esillä.
Nostaisin lisäksi mustana hevosena esille nimen Huey Lewis. Kuulemma ihan mahdottoman kokoinen vehje kaverilla.
Onneksi mun munat on semmoisia normaaleja, Muikku onkin sitten saatanan pitkä ja paksu.Itselläni myös onneksi 20cm muna, niin ei tarvitse tuntea peniskateutta.
Itselläni myös onneksi 20cm muna, niin ei tarvitse tuntea peniskateutta.
Sou vat. Hitlerillä ei ollu kun yks sipuli eikä vissiin pannu ketään ikinä. Silti se oli aikansa kuuluisin gubbe.Onneksi mun munat on semmoisia normaaleja, Muikku onkin sitten saatanan pitkä ja paksu.
Minkä ihmeen takia Anselmon muna on Steelen elämänkerrassa esillä?
Tässäpä se. Jos Aatu ois aikoinaan oikein pykälään, niinku kunnolla päässy, niin tuskinpa iltapaskat kirjottelis näinä päivinä mistään koronoista taikka aamupaloista.Sou vat. Hitlerillä ei ollu kun yks sipuli eikä vissiin pannu ketään ikinä. Silti se oli aikansa kuuluisin gubbe.
Niimpä. Vittu. Addis olis saanu koska vaan teinifotzee Geli Raubalilta, mutta jäbä ei alkanu millekkään. Geli tyrkytti tjujooniaan niin vimmalla että ampu ittensä kun tuleva führer vaan pelas politiikkaa eikä uhrannu aatostakaan hyvälle tavaralle.Tässäpä se. Jos Aatu ois aikoinaan oikein pykälään, niinku kunnolla päässy, niin tuskinpa iltapaskat kirjottelis näinä päivinä mistään koronoista taikka aamupaloista.
Tuosta tavarasta en tiiä, mutta varmaan ois maistunu itellekkin, jos kerran hyvää...Niimpä. Vittu. Addis olis saanu koska vaan teinifotzee Geli Raubalilta, mutta jäbä ei alkanu millekkään. Geli tyrkytti tjujooniaan niin vimmalla että ampu ittensä kun tuleva führer vaan pelas politiikkaa eikä uhrannu aatostakaan hyvälle tavaralle.
Bonolla on kuulemma pieni meisseli. Näin olen lukenut.
@vilperi Todennäköisesti sinun ei tarvitse hakea mitään väliaikaista henkkaria, jos sinulla on se vanha yhä tallessa. Ks. lisää täältä.
Vanha henkkari ei käy matkustusasiakirjana tai vahvaa tunnistautumista (esim. verkkopankkitunnusten hakeminen) vaativissa tilanteissa, mutta useimmissa muissa tapauksissa se voidaan hyväksyä, jos siitä se henkilö on yhä todennettavissa.
Pitäisikö muuttaa nimimerkiksi "Sinä" ja sitten käydä tykkäämässä urakalla typerimmistä mahdollisista viesteistä ja ottaa popcornit esille, kun jengi rupeaa flippailemaan, että "koska minä olen tuollaisesta paskasta tykännyt"?