Mä olin nuorena miehenä vähän ihastunut Belindaan.Aloin kuunnella Belinda Carlislea. Ihan kuin ois pikkupoika taas. Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt, niin ostin laatikon Kurjalaa, laitoin pojan kantamaan laatikon kotiin, isi ei jaksanut.
Minkäs kokosta haeskelet?Ihan kuin ois pikkupoika taas. Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt,
Semmoista parikymmentä kilosta, pitää mahtua vaatehuoneeseen. Ja mielellään silleen, että saan rahaa kaupan päälle.Minkäs kokosta haeskelet?
Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt,
Ja mielellään silleen, että saan rahaa kaupan päälle.
Tommosia mitättömyyksiä mitättömissä peijaisissa. Suomen itsenäisyyspäivän puhe tullaan vielä pitämään Suomen Turun Kuusamakujalta.Andy oli kaivettu seiskauutisiin. Mitähän seuraavaksi, varmaan Jere Tulosruudussa.
Pakkohan se on olla, ku lasten äiti on hevosten hoitaja.Hai! Siehän se hevosmies oot! :D
Ahh, heppatytöillä on yleensä aina hyvät perseet. Muutenkin ne vetää jotenkin pualeensa. Vähän niinku hoitsut. Kokeiltu on kumpaakin lajia. Mutta Kyra Kyrklundin tai Aino Nykoppin kanssa en kyllä alkas millekkään. "Kohuhoitsu" Kata Pantilan ex-miehen kanssa oltiin tosin skloddeina tuttuja. Eli melkein siis pannu Kataakin.Pakkohan se on olla, ku lasten äiti on hevosten hoitaja.
Itsehän olen ollut hoitsu jo 24 vuotta ja olen itseäni kokeillut. Törkeen hyvä.Ahh, heppatytöillä on yleensä aina hyvät perseet. Muutenkin ne vetää jotenkin pualeensa. Vähän niinku hoitsut. Kokeiltu on kumpaakin lajia. Mutta Kyra Kyrklundin tai Aino Nykoppin kanssa en kyllä alkas millekkään. "Kohuhoitsu" Kata Pantilan ex-miehen kanssa oltiin tosin skloddeina tuttuja. Eli melkein siis pannu Kataakin.
Itsehän olen ollut hoitsu jo 24 vuotta ja olen itseäni kokeillut. Törkeen hyvä.
Jaa, semmoinen homma pojat, että nykyään mua vituttaa ihan armottomasti se, että en ole koskaan Kingston Wallia nähnyt. Ehkä parasta, mitä on Suomesta tullut.
Tykkäät vaan kun se vilauttaa kullia joka leffassa. Vähä niinku Vihinen.Suomalaisista mieslaulajista, joo saan huutokonsertin päälle, mutta Samuli Edelman on ihan omaa luokkaa, kuten on myös näyttelijänä. Arvostan.
Suomalaisista mieslaulajista, joo saan huutokonsertin päälle, mutta Samuli Edelman on ihan omaa luokkaa, kuten on myös näyttelijänä. Arvostan.
Tuo savikko ei kyllä oikein houkuttele, kuulostaa siltä että on jäänyt pyyhkimättä.Tykkääköhän aikoinaan Ylen Aamua juontanut Sanna Savikko ottaa ennemmin savikkoon vai pusikkoon?
Tykkääköhän aikoinaan Ylen Aamua juontanut Sanna Savikko ottaa ennemmin savikkoon vai pusikkoon?
Go get 'em boy! Tekisin mielelläni ihan samoin mutta olen varannut jo muita suunnitelmia tälle viikolle.Perhe lähtee sukuloimaan mää aattelin rynnättä kapakkarundille jo päivällä. Alustavat toimet on tehty ja pekkanen puhuttuna. Pitkän kaavan mukaan, mutta nyt ajoissa liikenteeseen, riekun ihan täysillä. Juhlin vielä kun ehdin, ja hallitus pitäköön poikkeustilansa. Muutama satanen siirretty sivuun jo hyvissä ajoin (toisin ostin niillä jo junnulle mailan, mutta 300€ jäi). Dädää! Pääkatu huutaa kutsuen nimeäni.
Meillä taas perhe (mies&hänen lapsi) on ollut tässä läsnä ja siitä olen hyvillään. Kyllähän meillä on mennyt monet jutut hyvin sunnuntain Iisopin loputtoman hiihtourheilun seuraamisen jälkeen. Tänään käytiin yhdessä hiihtämässä hangilla jotka kannatti meitä täällä. Aurinko paistoi meille. Ei se lenkki naapurin pelloilla ollut kovin pitkä. Sen jälkeen maistui hyvin kaakao terassilla täytekeksien kanssa.Perhe lähtee sukuloimaan
Eihän tuo ole ikä eikä mikhään opetella uutta soitinta. Varsinkin kun...Onnistuukohan basson soiton aloitus nollapohjilla ja kokemuksella mitenkä helposti 30 vuotiaana? Olis kiva ottaa olutta ja läpsytellä menemään jotain kotimaista iskelmää ja poppia Ripe Paanasen, Kai Pulliaisen ja kumppanien jalanjäljillä.
Miksei onnistuisi. Tarvitset pitkää pinnaa, kärsivällisyyttä ja motivaatiota.Onnistuukohan basson soiton aloitus nollapohjilla ja kokemuksella mitenkä helposti 30 vuotiaana? Olis kiva ottaa olutta ja läpsytellä menemään jotain kotimaista iskelmää ja poppia Ripe Paanasen, Kai Pulliaisen ja kumppanien jalanjäljillä.