Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 913
  • 66 802

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä ne lämmittävän auringon ensipuraisut tuntuvat joka kevät yhtä mahtavalta. Tai ei tässä nyt vielä kevättä uskalla povata, mutta hieno sää oli tänään. Paikoitellen jo jopa kuiva asfaltti, paljas hiekka meren rannalla ja hymyilevät ihmiset saa omankin mielen pirteäksi. Aurinko nautittiin tänään meren jäällä hienoissa maisemissa makkaraa grillaten. Tulet tarjosi Laajasalon latukahvila.
Ai että kun lumet sulavat ja sorat harjataan pois niin on kuivat ja sileät ajotiet. Maltan tuskin odottaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Muista aina hyysätessä
Tero Vaara ompi eessä
Siksi aina nuiva mieli
Se on Homma verraton!"

Kävi rallatuttaa. Tämän Juha Vainio-sanoittajpalkinnonkin pokanneen taiteilijan kotisivuilta tuon aikoinani bongasin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä ne lämmittävän auringon ensipuraisut tuntuvat joka kevät yhtä mahtavalta. Tai ei tässä nyt vielä kevättä uskalla povata, mutta hieno sää oli tänään. Paikoitellen jo jopa kuiva asfaltti, paljas hiekka meren rannalla ja hymyilevät ihmiset saa omankin mielen pirteäksi. Aurinko nautittiin tänään meren jäällä hienoissa maisemissa makkaraa grillaten. Tulet tarjosi Laajasalon latukahvila.

Olinkohan tänään auringonpaisteen huumaamana vähän turhan yltiöoptimistinen, kun kiikutin lumikolankin jo varastoon? Lähes kaikki lumet pihalta on jo sulaneet. Helmikuun viimeistä päivää viedään ja onhan maaliskuukin vielä ihan talvikuukausi. Vähän sellanen olo, että kola vielä varastosta tänä keväänä haetaan..
 

444

Jäsen
Olinkohan tänään auringonpaisteen huumaamana vähän turhan yltiöoptimistinen, kun kiikutin lumikolankin jo varastoon? Lähes kaikki lumet pihalta on jo sulaneet. Helmikuun viimeistä päivää viedään ja onhan maaliskuukin vielä ihan talvikuukausi. Vähän sellanen olo, että kola vielä varastosta tänä keväänä haetaan..
Ainakin tänne meille päin on luvattu tulevaksi viikonlopuksi toistakymmentä astetta pakkasta (yöllä) ja lumisadetta. Ei nyt varmaan mitään kolalla työnnettäviä määriä, mutta ei se kesä ihan vielä tule.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainakin tänne meille päin on luvattu tulevaksi viikonlopuksi toistakymmentä astetta pakkasta (yöllä) ja lumisadetta. Ei nyt varmaan mitään kolalla työnnettäviä määriä, mutta ei se kesä ihan vielä tule.
Näin se valitettavasti taitaa olla, mutta kyllähän tänään oli aivan upea päivä. Hyvä, etten ruvennu grilliä raahaamaan pihalle.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ihmetelly kun tuntuu että Teslaa pidetään jonain saman kaliiberin statussymbolina kun jotain Ferraria tai Lamboa, mutta silti kun tua kylillä pyärii niin suurinpiirtein joka neljäs tai viides ohi menevä tai vastaantuleva pirssi on nykyään Tesla.
Nykypäivänä Tessu on kuin entisaikoina Toyota Corolla tahi Lada.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tulipa tuossa mieleen, että molempina Suomen MM-mitalipäivinä on tullut lemmittyä vaimoa (siis tiedostamatta tätä sattumaa). Pitääpä yrittää jatkaa samaa sarjaa, tuskinpa niitä mitaleja enää montaa tulee. Saattaa muuten vanhalta jo veto loppua.

Onneksi en ole norjalainen.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Sabrina Salerno kuvaa instastoorissa Piironen/Kankkunen Lanciaa. Torille?
 

444

Jäsen
Tulipa tuossa mieleen, että molempina Suomen MM-mitalipäivinä on tullut lemmittyä vaimoa (siis tiedostamatta tätä sattumaa). Pitääpä yrittää jatkaa samaa sarjaa, tuskinpa niitä mitaleja enää montaa tulee. Saattaa muuten vanhalta jo veto loppua.

Onneksi en ole norjalainen.
Pahoittelen muuten jo etukäteen mitaliputken katkeamista. Tapaan tiistaina kumppanini jälleen puolentoista viikon tauon jälkeen, ja nuorta lempeä ei mikään voi estää. Aiemmat mitalit ovat tulleet silloin, kun peitto ei sattuneesta syystä ole heilunut, joten lisämitaleja ei ole enää odotettavissa. #sorisiitä Olen itsekäs ihminen.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Millonkohan musiikkimies herää ja alkaa saarnansa? Vahvaa suorittamista ollut viime yönä. Eikö tässä ole hiihtelyloma koulusta jossain susirajan tuolla puolen, joten tätä hubaa voi olla luvassa koko viikon elleivät sitten ostetut moderaattorit ohjaa poksiin tai parkkipaikalle vaikkei tunnu missään?

Jos nyt samasta musiikkimiehestä kirjoitetaan niin nyt se lensi 3 kuukauden ajaksi pohtimaan kannattaako vähintään joka toinen viesti vetää vittuilun puolelle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eilinen päivä meni kyllä aikalailla pohjoismaisia hiihtolajeja seuraten. Aina kun edellinen rypistys loppui niin oli pian uutta tulossa ja välissä oli välillä hyviä studio-osuuksia. Sai nyt teinikin nähdä että mitä se on kun Iisoppi katsoo urheilua. Se vie koko käden... Voin kyllä hyvin jättää jotain näistäkin kisoista väliin jos on parempaa ja/tai tärkeää tekemistä. Mutta jos ei ihmeempiä juttuja ole niin katsellaan sitten ja jännitetään. Se on harmi etten saa aikaiseksi mitään kunnon keskustelua mahdollisuuksista, suorituksista ja taktiikoista. Siksi kai roikun täällä Live-seurannassa vaikka ei minulla ole sinne mitään annettavaa itsestään selvyyksien lisäksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos nyt samasta musiikkimiehestä kirjoitetaan niin nyt se lensi 3 kuukauden ajaksi pohtimaan kannattaako vähintään joka toinen viesti vetää vittuilun puolelle.

Olen pettynyt moderaattorien, parhaimpien ystävieni, toimintaan, kun noin sanansäilänvapautta estelevät. Hänhän vain kertoi, ettei häntä kiinnosta yhä uudelleen ja uudelleen, mikä toki tuo lisäuskottavuutta sille, ettei kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen pettynyt moderaattorien, parhaimpien ystävieni, toimintaan, kun noin sanansäilänvapautta estelevät. Hänhän vain kertoi, ettei häntä kiinnosta yhä uudelleen ja uudelleen, mikä toki tuo lisäuskottavuutta sille, ettei kiinnosta.

En tiedä kuka oli viikonvaihteen suurin epäonnistuja, Ylläpito vai Moderaattorit. Ehkä kuitenkin Ylläpito.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä jatkoajassa oli joskus joku nimimerkki joka keskusteli itsensä kanssa jossain ketjussa, ilmeisesti hieman kaljapäissään. Taisi saada myös ikuisen pelikiellon tuon toiminnan jälkeen, mutta olihan se nyt jotenkin hauskaa luettavaa kun viestit olivat mallia "Kiitos kysymyksestä joka oli asiallinen ja hyvin muotoiltu" ja vastaus oli luokkaa "Kiitokset myös teille".

KUKA OLI TÄMÄ KÄYTTÄJÄ? Haluan lukea ne viestit, olivat muistaakseni hauskoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä kuka oli viikonvaihteen suurin epäonnistuja, Ylläpito vai Moderaattorit. Ehkä kuitenkin Ylläpito.

Minua ei kiinnosta kuka on suurin epäonnistuja sillä Minä. Olen. Jatkoaika. Ehkei mulla vaan oo sitä keskitysleirinvartijastevarifasistisielua kun "vahingossa" alkoi kokeilu kun juuri olin kirjautuneena Jatkoaikaan. Minä. Olen.

Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Liitteet

  • tumblr_ofe35r3jrF1vihrdso1_500.jpg
    tumblr_ofe35r3jrF1vihrdso1_500.jpg
    26,9 KB · kertaa luettu: 120

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä katsotaanko tämän kuvan linkittäminen nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi, mutta otan riskin...

**M*

Ei kiinnosta. Sitten on vielä se suuri kysymys, jota kierrellään kuin kissa kuumaa kattoa, että miten sitä itse katsotaan sormien läpi omia kiinnostamattomuuksia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minua ei kiinnosta kuka on suurin epäonnistuja sillä Minä. Olen. Jatkoaika. Ehkei mulla vaan oo sitä keskitysleirinvartijastevarifasistisielua kun "vahingossa" alkoi kokeilu kun juuri olin kirjautuneena Jatkoaikaan. Minä. Olen.

Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta.

Sanot vaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sanot vaan.

vastajännäreille edelleen kannustus: " Menkää lähimetsään huutamaan tuska ulos ja päälle parkumaan elämän kovuutta!! Olen kuullut, että se helpottaa - i assume!! "Keep rocking and have a great day; winner never quits- quitter never wins", Br Törde, Lion # 69
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jäin miettimään että tietävätköhän muut edes kuinka isosta ja tuntuvasta muutoksesta tuloihini puhutaan kun tuo ulosotto ei vie enää jatkossa palkastani mitään? En tiedä edes tarvitseeko muiden tietää mutta ehkä se tuo vähän pohjaa ja tukea lisää sille ilakoimiselleni. Tukihenkilöllenikin se oli kuitenkin yllätys kun sanoin hänelle paljon se ulosotto on pidättänyt ennen palkastani joka kuukausi.

Mikään sinänsä kovin pieni summahan tuo ei ole ollut vaan periaatteessa jopa kolmannes kuukausipalkastani eli noin 600 euroa. En kuitenkaan tule saamaan nytkään kokonaan tililleni tuota 600 euroa vaan veroprosenttinikin jonkin verran noussee tämän vuoden puolella. Viime vuoden lopussahan veroprosenttini oli nolla koska työkokeilun aikana maksoin veroja sen verran paljon. Mutta kyllä minä veikkaan näin mitään sen paremmin laskematta että tuloni kasvavat kuukausittain sen noin 300-400 euroa eli aika hyvin jo.

Kyllähän tuo varmasti tulee entisestään vaikuttamaan työmotivaatioon ja nimenomaan positiivisella tavalla. Ei tarvitse miettiä enää niin kuin aiemmin, että kannattaako tämä työnteko kun rahaa tulee tilille yhtä paljon kuin työttömänäkin. Nyt jatkossa saan tililleni asti sen jo ihan ok palkan, tai ainakin selkeästi isomman kuin työttömyyskorvauksen tai toimeentulotuen.

Ja nyt sitä motivaatiotakin kuitenkin kysytään. Minulla on tällä viikolla koko loppuviikko töitä eli tulee olemaan kuuden työvuoron putki. Viimeksi minulla on ollut näin pitkä työputki monia vuosia sitten että nyt vähän varmaan koetellaan kestävyyttäni ja jaksamistani. Kyllä uskon muuten jaksavani mutta tuo etenkin oikean jalan jalkapohja haraa vähän vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä jatkoajassa oli joskus joku nimimerkki joka keskusteli itsensä kanssa jossain ketjussa, ilmeisesti hieman kaljapäissään. Taisi saada myös ikuisen pelikiellon tuon toiminnan jälkeen
Näyttäisi että @attendo :n nicki on yhä voimassa mutta paikalla nähty viimeksi tuolloin kun penalttia paukkui. Taisi ottaa itteensä vaan jäähystä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näyttäisi että @attendo :n nicki on yhä voimassa mutta paikalla nähty viimeksi tuolloin kun penalttia paukkui. Taisi ottaa itteensä vaan jäähystä.

Johnnya taas näköjään lainaan, mutten ole niitä miehiä, mutta mitä sitten vaikka olisin [kymmenen riviä raivoamista] niin vittu!!!!! Eli siis: eikö attendo heitetty ulos? Ja syykin oli jokin todella vähäinen. En minä tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jumalauta. Epäilen että joku käyttää salaa mun Netflix-tiliä tai sitten em. firmalla on sairas huumorintaju. Nimittäin nämä viimeaikaiset suositteluthan ovat silkkaa vittuilua. Viimesimpänä suositeltiin jonkun seulaksi ammutun läskin gettojoujoun elämäkertaa (?) ja aiemmin tuli suositus dokkarista jossa oli pääosassa jatsitupakki ja sen hienouksista kertovat mm. Snoop Dogg, Louis Armstrong ja muut musiikilliset ikirakkauteni. Mitä vittua täälä tapahtuu...?! Odottelen seuraavaksi fanileffaa jehovantodistajista tai vasemmistoanarkisteista. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös