Pahoittelen muuten jo etukäteen mitaliputken katkeamista. Tapaan tiistaina kumppanini jälleen puolentoista viikon tauon jälkeen, ja nuorta lempeä ei mikään voi estää. Aiemmat mitalit ovat tulleet silloin, kun peitto ei sattuneesta syystä ole heilunut, joten lisämitaleja ei ole enää odotettavissa. #sorisiitä Olen itsekäs ihminen.Tulipa tuossa mieleen, että molempina Suomen MM-mitalipäivinä on tullut lemmittyä vaimoa (siis tiedostamatta tätä sattumaa). Pitääpä yrittää jatkaa samaa sarjaa, tuskinpa niitä mitaleja enää montaa tulee. Saattaa muuten vanhalta jo veto loppua.
Onneksi en ole norjalainen.
Millonkohan musiikkimies herää ja alkaa saarnansa? Vahvaa suorittamista ollut viime yönä. Eikö tässä ole hiihtelyloma koulusta jossain susirajan tuolla puolen, joten tätä hubaa voi olla luvassa koko viikon elleivät sitten ostetut moderaattorit ohjaa poksiin tai parkkipaikalle vaikkei tunnu missään?
Jos nyt samasta musiikkimiehestä kirjoitetaan niin nyt se lensi 3 kuukauden ajaksi pohtimaan kannattaako vähintään joka toinen viesti vetää vittuilun puolelle.
Olen pettynyt moderaattorien, parhaimpien ystävieni, toimintaan, kun noin sanansäilänvapautta estelevät. Hänhän vain kertoi, ettei häntä kiinnosta yhä uudelleen ja uudelleen, mikä toki tuo lisäuskottavuutta sille, ettei kiinnosta.
En tiedä kuka oli viikonvaihteen suurin epäonnistuja, Ylläpito vai Moderaattorit. Ehkä kuitenkin Ylläpito.
En tiedä katsotaanko tämän kuvan linkittäminen nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi, mutta otan riskin...Minua ei kiinnosta
En tiedä katsotaanko tämän kuvan linkittäminen nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi, mutta otan riskin...
Minua ei kiinnosta kuka on suurin epäonnistuja sillä Minä. Olen. Jatkoaika. Ehkei mulla vaan oo sitä keskitysleirinvartijastevarifasistisielua kun "vahingossa" alkoi kokeilu kun juuri olin kirjautuneena Jatkoaikaan. Minä. Olen.
Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta.
Sanot vaan.
Mitä kuuluu?
Hyvää kiitos kysymästä. kysymysb oli oikein hyvä ja hyvin aseteltu.
Oli helppo vastata koska kysymys oli asiallinen
Kiitos palautteesta. Otamme sen vastaan ja käsittelemme asiakaspalautteessa.
@Roger Moore siinäOlkaa hyvä ja kiitos myös teille.
Näyttäisi että @attendo :n nicki on yhä voimassa mutta paikalla nähty viimeksi tuolloin kun penalttia paukkui. Taisi ottaa itteensä vaan jäähystä.Täällä jatkoajassa oli joskus joku nimimerkki joka keskusteli itsensä kanssa jossain ketjussa, ilmeisesti hieman kaljapäissään. Taisi saada myös ikuisen pelikiellon tuon toiminnan jälkeen
Näyttäisi että @attendo :n nicki on yhä voimassa mutta paikalla nähty viimeksi tuolloin kun penalttia paukkui. Taisi ottaa itteensä vaan jäähystä.
Vasemmistoanarkistina on pakko kertoa, että mun poikani se sitä sun tiliä näemmä käyttää, koska juuri katsoi kyseisen ghettojoujou leffan. Nyt menet ihan kiltisti ulos ja halaat ensimmäistä puuta, niin se helpottaa.Jumalauta. Epäilen että joku käyttää salaa mun Netflix-tiliä tai sitten em. firmalla on sairas huumorintaju. Nimittäin nämä viimeaikaiset suositteluthan ovat silkkaa vittuilua. Viimesimpänä suositeltiin jonkun seulaksi ammutun läskin gettojoujoun elämäkertaa (?) ja aiemmin tuli suositus dokkarista jossa oli pääosassa jatsitupakki ja sen hienouksista kertovat mm. Snoop Dogg, Louis Armstrong ja muut musiikilliset ikirakkauteni. Mitä vittua täälä tapahtuu...?! Odottelen seuraavaksi fanileffaa jehovantodistajista tai vasemmistoanarkisteista. Vittu.
What a wonderful world on maailmankaikkeuden yksi kauneimmista kappaleista.aiemmin tuli suositus dokkarista jossa oli pääosassa jatsitupakki ja sen hienouksista kertovat mm. Snoop Dogg, Louis Armstrong ja muut musiikilliset ikirakkauteni.
Olet varmasti hieno mies, veli Individual, mutta ei. Ei ole.What a wonderful world on maailmankaikkeuden yksi kauneimmista kappaleista.
Ei toki yhtä kova kuin tämä:Olet varmasti hieno mies, veli Individual, mutta ei. Ei ole.
Mikähän Belindassa on. Teini Johnny ei ollu koskaan nähnyt edes kuvaa em. mimmistä, mutta aina kun kiimaisiin teinikorviini kantautui Circle in the sand, niin kuvittelin orhivani seksikästä maturetammaa paratiisisaaren biitsillä. Aiii prrrrkele.Aloin kuunnella Belinda Carlislea. Ihan kuin ois pikkupoika taas. Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt, niin ostin laatikon Kurjalaa, laitoin pojan kantamaan laatikon kotiin, isi ei jaksanut.