Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 330
  • 66 797

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä minäkin teen elämälläni kun nukuin ensin legit yhden vuorokauden yhteen soittoon ja nyt kuuntelen neljän aikaan yöllä musiikkia... no jaa, musiikki pitää pystyssä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä minäkin teen elämälläni kun nukuin ensin legit yhden vuorokauden yhteen soittoon ja nyt kuuntelen neljän aikaan yöllä musiikkia... no jaa, musiikki pitää pystyssä.
Musiikki on parasta mistä ihminen voi nauttia housut jalassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jalkapohjat tosi kipeät jostain syystä eilen illalla ja nyt yölläkin. Mietin jo jäämistä kotiinkin sairauslomalle niiden takia. Kipu niin v-mäisessä paikassa, sattuu aina kun astuu ja töissäkin täytyy astella paljon. No, en uskalla kuitenkaan jäädä nyt kotiin koska kukaan ei mielellään tuuraakaan sunnuntaina. Kai ne jalkapohjat mukana roikkuvat ja pystyy sitä pientä kipua sietämään? Nyt täytyy ottaa vaikka buranakin.

Pitkään jalkapohjani ovat hyvässä kunnossa olleetkin. Ostin ne geelipohjalliset ja ne auttoivat asiaan. Jopa niin paljon että olen laiskana miehenä jättänyt ne jalkapohjien voimistelut tekemättä.

En tiedä sitten miksi jalkapohjat olivat nyt niin kipeät? Asiaan vaikutti varmaan 8,5 tunnin työvuoro ja tuo aikas kova maa jossa joutui matkan kotiin tekemään työvuoron jälkeen. Maa oli jäistä, koppuraista ja ei joustanut yhtään. Ei välttämättä tehnyt jalkapohjille hyvää. Tämän takia jäisin mielelläni kokonaan pois töistä kotiin suosiolla jos jalkapohjat huonossa kunnossa, mutta täytyy vaikka palata taksilla kesken työvuoron kotiin jos siltä tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oma naiseni on kuulkaas.
"Nyt Kuulkaas saatte oikeen isin käestä! Ja jalkovälistä!" "Se on Kuulkaas semmonen homma että ny pylly pystyyn, paikat rennoks ja Johnny tuuraa mua välillä!"

Jatkakaa. Koko päivä tulee hei.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te koskaan funtsinut. Frendeistä kun 0/50 käyttää mitään internettiä, mutta entä jos niissä on sellaisia kuin te. Ootte netissä, mutta ette vaan ole kehdannut kertoa sitä muille.

Ei hitto meitsi miettii syvällisiä. Kaikki exät olitte väärässä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Millonkohan musiikkimies herää ja alkaa saarnansa? Vahvaa suorittamista ollut viime yönä. Eikö tässä ole hiihtelyloma koulusta jossain susirajan tuolla puolen, joten tätä hubaa voi olla luvassa koko viikon elleivät sitten ostetut moderaattorit ohjaa poksiin tai parkkipaikalle vaikkei tunnu missään?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen lakossa, mutta huoltani ei näytetä otettavan vakavasti. En ole yllättynyt. Olen kuitenkin pettynyt. En jaksa enää olla lakossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmetelly kun tuntuu että Teslaa pidetään jonain saman kaliiberin statussymbolina kun jotain Ferraria tai Lamboa, mutta silti kun tua kylillä pyärii niin suurinpiirtein joka neljäs tai viides ohi menevä tai vastaantuleva pirssi on nykyään Tesla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä huomasin! Olisin ryhtynyt myötätuntolakkoon mutta kukaan ei ehdottanut että rupeaisin myötätuntolakkoon.
Niin.. ja sulla oli eilen liian kiire lakkoillaksesi. Muuten olisin vinkannut. Joko löysit kotiin?
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Millonkohan musiikkimies herää ja alkaa saarnansa? Vahvaa suorittamista ollut viime yönä. Eikö tässä ole hiihtelyloma koulusta jossain susirajan tuolla puolen, joten tätä hubaa voi olla luvassa koko viikon elleivät sitten ostetut moderaattorit ohjaa poksiin tai parkkipaikalle vaikkei tunnu missään?
Täytyy kerätä energiaa seuraavaa yötä varten, tunnen kyllä taktiikan hyvin.

Päätin että huomenna en mene töihin ja vedän kännit! Sunnareista onkin sitten aikaa, mutta koko viikon panos työelämässä vaatii tämän. Saunon, syön ja juon kuin sika!
No niin! C'mon, go get 'em boy!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipa tehtyä erinomaista makaronilaatikkoa. Tottakai munamaitoon. Äitini tekee tuon yleensä lihaliemeen, mutta kyllä vaan munamaitoon on se oikea tapa ainakin minulle.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tulipa tehtyä erinomaista makaronilaatikkoa. Tottakai munamaitoon. Äitini tekee tuon yleensä lihaliemeen, mutta kyllä vaan munamaitoon on se oikea tapa ainakin minulle.

Perkele, meillä on joku yhteys tässä. Väsäsin nimittäin omin pikku kätösin tänään perheelle ruuaksi makaronilaatikon. Pienenä kauneusvirheenä tein sen lihaliemeen, vaan hyvää oli silti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkele, meillä on joku yhteys tässä. Väsäsin nimittäin omin pikku kätösin tänään perheelle ruuaksi makaronilaatikon. Pienenä kauneusvirheenä tein sen lihaliemeen, vaan hyvää oli silti.
Makaronilodju toimii aina. Ja ei se toki lihaliemeenkään huono ole, siinä vaan säästää hitusen aikaa kun tekee sen tuohon munamaitoon, vaikka ei nyt toki lihaliemessäkään kauaa mene.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Thänks Punis, mä torkahdin kauneusunille mutta nyt kyllä jatkan sunnuntaita!
Jos ei huomenna olisi töitä ja joisin vielä nykyään kunnolla viinaa, tulisin kännäilemään. Pidähän lippu korkealla!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nyt mitään varsinaista kännäämistä, vaikka loma onkin alussa. Iltapäivällä käytiin anopin luona syömässä ja siellä ruuan kanssa pari lasia viiniä ja nyt kotiin tullessa pari lasia vinkkua till. Vuorotyöläisenä viikonpäivillä ei niin suurta merkitystä ole, mutta virka-aikaakin paljon tehneenä vihasin aina maanantaiaamuja. Vieläkin lomalla ollessa maanantaiaamut tuntuvat erityisen mukavilta, kun jengi aloittelee tatti otsassa työviikkoa ja lomailija voi aamiaisen jälkeen vaiks käpertyä sohvalle ottamaan pikkunokoset, jos siltä tuntuu. Mielummin oltais tietty jossain lämpimässä, mutta menee se nyt näinkin, kun ei tarvii työjuttuja funtsia pariin viikkoon.
 
Menee kyllä pää solmuun kun lukee noita Löylyhuone puolen ketjuja. Miten jotkut jaksaa jankata noinkin tylsistä aiheista sivu tolkulla.

Saunassa käyty, sipsipussi avattu ja maistettu, dippi tekeytyy ja kohta koiran kanssa sohvalle viltin alle katsomaan viimein tuo Yesterday elokuva kera aiemmin mainittujen herkkujen. Olen kuullut siitä niin paljon hyvää että olen säästellyt sitä jollekin kunnon laiskalle sunnuntaille kun ei enää kiinnosta mikään muu kuin löhöily, nyt on se fiilis. Beatlesin ystävänä odotukset on kovat. Oletteko katsoneet, mitä piditte?

Huomenna olis vika aamuvuoro ennen vapaita, fiilis hyvä. Viikonloppu meni töissä pitkästä aikaa ilman mitään isompia ongelmia kun pakkaset jäi taakse, tuotantoteollisuudessa jossa iso osa työtä on automaatio ja automaattisesti "toimivat" laitteet ulkona kelien armoilla tuottaa kovilla pakkasilla ongelmia. Hyvähän noita on siellä etelässä suunnitella ja piirtää, täällä kun semmoiset olosuhteet on se max 3kk vuodesta. Ylitöitä on saanut tehdä mikä nyt tietty sinkkumiehelle sopii, ainahan sille rahalle on tarvetta.

Kaikenkaikkiaan hyvä fiilis, nautitaan nyt.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos ei huomenna olisi töitä ja joisin vielä nykyään kunnolla viinaa, tulisin kännäilemään. Pidähän lippu korkealla!
Hyvää työpäivää!

Menee kyllä pää solmuun kun lukee noita Löylyhuone puolen ketjuja. Miten jotkut jaksaa jankata noinkin tylsistä aiheista sivu tolkulla.
Kai sitä jaksaa jos aihe kiinnostaa. Ymmärrän kyllä sinuakin.

Kaikenkaikkiaan hyvä fiilis, nautitaan nyt.
Mukava kuulla. Hyviä tulevia vapaita!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Menee kyllä pää solmuun kun lukee noita Löylyhuone puolen ketjuja. Miten jotkut jaksaa jankata noinkin tylsistä aiheista sivu tolkulla.

Saunassa käyty, sipsipussi avattu ja maistettu, dippi tekeytyy ja kohta koiran kanssa sohvalle viltin alle katsomaan viimein tuo Yesterday elokuva kera aiemmin mainittujen herkkujen. Olen kuullut siitä niin paljon hyvää että olen säästellyt sitä jollekin kunnon laiskalle sunnuntaille kun ei enää kiinnosta mikään muu kuin löhöily, nyt on se fiilis. Beatlesin ystävänä odotukset on kovat. Oletteko katsoneet, mitä piditte?

Huomenna olis vika aamuvuoro ennen vapaita, fiilis hyvä. Viikonloppu meni töissä pitkästä aikaa ilman mitään isompia ongelmia kun pakkaset jäi taakse, tuotantoteollisuudessa jossa iso osa työtä on automaatio ja automaattisesti "toimivat" laitteet ulkona kelien armoilla tuottaa kovilla pakkasilla ongelmia. Hyvähän noita on siellä etelässä suunnitella ja piirtää, täällä kun semmoiset olosuhteet on se max 3kk vuodesta. Ylitöitä on saanut tehdä mikä nyt tietty sinkkumiehelle sopii, ainahan sille rahalle on tarvetta.

Kaikenkaikkiaan hyvä fiilis, nautitaan nyt.

Jotkut väittelevät politiikasta, toiset kertovat mitä tekevät joukolle tuntemattomia ihmisiä. Semmoista se on.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vuorotyöläisenä viikonpäivillä ei niin suurta merkitystä ole, mutta virka-aikaakin paljon tehneenä vihasin aina maanantaiaamuja. Vieläkin lomalla ollessa maanantaiaamut tuntuvat erityisen mukavilta, kun jengi aloittelee tatti otsassa työviikkoa ja lomailija voi aamiaisen jälkeen vaiks käpertyä sohvalle ottamaan pikkunokoset, jos siltä tuntuu.
Minulla alkaa loma vasta viikon päästä, mutta huomenaamulla on luvassa vuorotyöläisen herkkua, kun viikonlopun valvomisten jälkeen ajelen kotiin nukkumaan ja vapaille ja kaikki vastaantulijat aloittelevat juurikin se tatti otsassa sitä 7-15 arkeaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös