Vähän erikoinen tarina, jota vaimon kanssa vieläkin nauretaan, kun mieleen tulee. Viimeks pari päivää sitten jotenkin juttu tuli taas mieleen.
Tapahtui noin 15 vuotta sitten. Oltiin silloin vielä nuoren vaimon kanssa viettämässä romanttista viikonloppua Tampereella ja syömässä Plevnassa. Plevnassa aika raskaat ruuat, joten appeen jälkeen tuli tarve kakkoselle. Mulla vähän ujo kakka, enkä kovin mielelläni käy yleisissä mestoissa paskalla, jollei ole äärimmäinen hätä, mutta tuolloin oli.
Tuolloin ainakin Plevnassa oli kunnon vessakopit, joiden oviin oli jostain käsittämättömästä syystä tehty ns. kurkkausreikä (no glory hole) keskiarvomiehen silmien kohdalle. Olin pytyllä juuri melkein valmiina, kun kuulin parin kundin tulevan ihan vaan kuselle ja höpöttelevän siinä ihan normaalia juttua keskenään. Jotenkin jähmetyin kopissani ja ajattelin, että lähden vasta, kun em. herrat ovat poistuneet tilasta. Herrat tekivät lähtöä, joten menin taas jostain käsittämättömästä syystä kurkkaamaan em. kurkkausreiästä varmistamaan, että ovat poistuneet tilasta. Mutta miten vitussa sattuikin niin, että kun mulla oli silmä siinä reiässä, niin toinen poistumassa olevista jätkistä sattus just lähtiessään kääntämään katseensa suoraan siihen vitun kurkistusreikään. Jätkän ilme oli melkomoinen, kun näki Reverentin silmän möllöttävän reiästä. Vittu, että hävetti. En muista, kuinka kauan kesti, ennen kuin kehtasin vessasta poistua. Nyt jo naurattaa.