Puhutko kenties tästä pelistä:
Päättyi Ässille 2-3 jatkoajalla.
Juurikin tämä. Ai että.
Puhutko kenties tästä pelistä:
Päättyi Ässille 2-3 jatkoajalla.
Eikös haave jatkopeleistä karannut kuitenkin aivan viimeisellä kierroksella?Juurikin tämä. Ai että.
Eikös haave jatkopeleistä karannut kuitenkin aivan viimeisellä kierroksella?
Kohtalaisen tiukka kisa viimeisestä paikasta jatkoon. Harmi että Ässät jäi silloin rannalle. Palkinto tuli kuitenkin seuraavana keväänä ja vielä suurempi sitä seuraavana.Hoh, itse peli oli huikea ja toi Ässät mukaan kamppailuun pudotuspeleihin, mutta näköjään hävittiin kaksi viimeistä. Kahden pisteen päähän jäi JYP. Patahistorysta piti tarkistaa tämä.
Ikimuistoisin on JYP-Ässät, kolme (!) linja-autollista ässäfaneja matkaan. Kuuluisa "Klaadin Jaken" huima peli. Ässät selvisi pudotuspeleihin. Itse olin jo Porista lähtiessä hyvässä nousussa. Huima reissu!
Meidän niin ikään (ainakin) parin-kolmen bussin kiertueella idässä meni sikälikin hienosti että Pataljoona oli aiemmin saanut tuplapeleistä saldoksi korkeintaan vain kaksi pistettä, tuolla kertaa tuli täydet kuusi kun olin mukana. Viime syksynä oli tarkoitus tehdä tuplareissu mallia Kuopio-Oulu mutta jäi tekemättä koronan vuoksi. Olisin mennyt.Onhan tuo kolme bussilastillista aika hyvin kyllä jos ja kun kyseessä on ollut runkosarjapeli. Muistan kuitenkin itse kun menimme keväällä 2010 toiseen finaalipeliin Turkuun niin busseja taisi siihen peliin lähteä jopa ainakin viisi. Mutta onhan finaalipeli kuitenkin vähän eri asia kuin runkosarjamatsi.
Jossain Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan iso amerikkalainen(?) lava-auto, jonka keulassa luki KIHO. Liekö ollut itse iso kiho vai kenties pikku kiho.Näin juuri Mersun jonka takalasissa luki isolla RINKI. No, ei kai se tulotasoa katso. Liekö oli kiire Malmille.
Meidän niin ikään (ainakin) parin-kolmen bussin kiertueella idässä meni sikälikin hienosti että Pataljoona oli aiemmin saanut tuplapeleistä saldoksi korkeintaan vain kaksi pistettä, tuolla kertaa tuli täydet kuusi kun olin mukana. Viime syksynä oli tarkoitus tehdä tuplareissu mallia Kuopio-Oulu mutta jäi tekemättä koronan vuoksi. Olisin mennyt.
Meillä on näemmä jonkinlainen luontainen positiivinen aura joka vaikuttaa myönteisesti urheiluseurojen suorituksiin. Pidetään lippu korkealla.Mä olin täällä paikallisen palloseuran matseja katsomassa ja aina tuli voitto. Sitä ennen eivät olleet voittaneet juuri koskaan. Vaimon veli raahas mut sitten kymmenen asteen pakkasessakin katsomaan pelejä koska muuten ois tullut pataan.
Olis vissiin pitänyt olla paikalla kun pelasivat Champions Leagueakin yhdessä vaiheessa, mutta olin silloin Kreikassa lomalla ja ilmeisesti telkkarista katsominen ei ollut tarpeeksi maagista.
Mä olin täällä paikallisen palloseuran matseja katsomassa ja aina tuli voitto. Sitä ennen eivät olleet voittaneet juuri koskaan. Vaimon veli raahas mut sitten kymmenen asteen pakkasessakin katsomaan pelejä koska muuten ois tullut pataan.
Olis vissiin pitänyt olla paikalla kun pelasivat Champions Leagueakin yhdessä vaiheessa, mutta olin silloin Kreikassa lomalla ja ilmeisesti telkkarista katsominen ei ollut tarpeeksi maagista.
Nyt alan sitten kokkaamaan, pastasalaattia, kanahodareita ja meksikolaista jauhelihapaistosta.
Sinäkö nyt siis soittelet mun ovikelloa vimmatusti ja huudat nälkääsi? No, on mulla hernekeittoa.Ja osoite oli? Voisin kävästä.
Tuli nälkä. Otin jo taksin.
Sinäkö nyt siis soittelet mun ovikelloa vimmatusti ja huudat nälkääsi? No, on mulla hernekeittoa.
Perkele. Luulin että lainoja matkassa. Ostan sulle tikkarin.Nyt olen jo poliisiasemalla.
Juhannukseen mennessä. Toki pahimmissa varjopaikoissa voi olla lunta vielä silloinkin. Foreca tietää kertoa, että täällä meilläpäin on 71 cm lunta. Paljonko teillä?Lunta taas satanut lisää. Huoh, ei jaksaisi enää. Kyllä minä lumesta voisin tykätäkin mutta kun se tuo samalla aina mukanaan myös ainakin jossain vaiheessa liukkautta, loskaa sun muuta kakkaa.
Kaikki lumet voisi jo sulaa. Onneksi kohta on jo huhtikuu, kai ne silloin viimeistään?
Juhannukseen mennessä. Toki pahimmissa varjopaikoissa voi olla lunta vielä silloinkin. Foreca tietää kertoa, että täällä meilläpäin on 71 cm lunta. Paljonko teillä?
Kuka on keksinyt OmaPostin? Sähköposti sähköpostin sisällä? Ei saakeli kun tekee laskujen maksamisen vaikeaksi. Toki aika monet laskut saa sitten e-laskuksi, mutta ensimmäinen tulee tuonne.
Saa. Mutta ensin pitää muistella käyttäjätunnuksia ja salasanoja, että pääsee omapostiin. Ja tilata uudet. Miksei se lasku voi tulla ihan vain suoraan omaan sähköpostiin?Eikö sieltä pysty jostain kohtaa kopioida virtuaalisen viivakoodin, jonka saa syötettyä mobiilipankissa maksaessa? Voi olla, että muistan väärin.
Saa. Mutta ensin pitää muistella käyttäjätunnuksia ja salasanoja, että pääsee omapostiin. Ja tilata uudet. Miksei se lasku voi tulla ihan vain suoraan omaan sähköpostiin?