Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Jätkät hei. Siis kelatkaa, että jotkut ne viettää päivänsä modeketjussa olevaan vänkäämiseen.
Jep,se on mun mielestä se "the original Sarjakakkaaja".Olikos Oulussa se sankari joka paskoi uima-altaaseen? Huvinsa kullakin.
Jep,se on mun mielestä se "the original Sarjakakkaaja".
No etkö tajunnut että haravoimassahan minä olin kun heidät yllätin. Kattelin vaan että jassoo, siinähän se oli paritteluelin porautuneena toiseen eli hommissa oltiin. No siitä hommasta ei sitten munia tullut kun keräsin kaverit ja laitoin ne etikkapulloon. Sinne kuolivat saakelin syöpöt. En usko että tämä maailma kaipaa hirveästi lisää lehtokotiloita.Joku uteliaanpi vois kysyä että mikä sai sut juuri tolloin kurkkaamaan juuri sen haavanlehden alle?
Olisit nyt antanut edes jannuparan ampua napalmit kohteeseen ennen kun rupesit leikkiin jumalaa. Julmuri.No etkö tajunnut että haravoimassahan minä olin kun heidät yllätin. Kattelin vaan että jassoo, siinähän se oli paritteluelin porautuneena toiseen eli hommissa oltiin. No siitä hommasta ei sitten munia tullut kun keräsin kaverit ja laitoin ne etikkapulloon. Sinne kuolivat saakelin syöpöt. En usko että tämä maailma kaipaa hirveästi lisää lehtokotiloita.
Jätkät hei. Siis kelatkaa, että jotkut ne viettää päivänsä modeketjussa olevaan vänkäämiseen.
Ruokakaupoissahan on ihan ok syödä kesken ostoksien ja maksaa sitten kassalla se syömänsä banaani taikka suklaapatukka.
Joskus oon kyllä itekkin kovin janoisena limukkaa juonut ennen maksua, mutta entäpä jos oikeesti janottais, ja menis ennen ysiä, vaikka jo ihan seiskalta vetämään kaljaa ja menis sitten hylsyjen kanssa kassalle ysiltä?
Tuli vaan mieleen ku tänään Prismassa joku tulokas veteli broilerinkoipee, siis tiskistä otettua.
Sä veit tän pykälän pitemmälle, kun mielessä kävi toki sellasen tahmaisen Raton lunastaminen, mutteihan se nykyään ois ees mahdollista, kuten ei täällä päin oo yksittäsissä kortsuissakaan viivakoodeja.En halua edes miettiä kondomia ennen maksua. Kassalla heittää käytetyn hihnalle...
Mikä saa ihmisen tekemään jotain tällaista:
Sarja-ulostaja iskee Espoossa (HS)
Kaikki ymmärtää että käytännön pilat on kivoja mutta jossain mennee raja? Ja kaikilla varmaan monikin raja ylittynyt vahingossa tai puolivahingossa joskus, mutta että toistuvasti..??
Tiesitkös että lehtokotilot ovat kaksineuvoisia eli ovat niin kuin miehii ja naisii yhtäaikaa. Parittelussa se, joka ehtii poraamaan sen lisääntymiselinen toiseen, toimii koiraana ja toinen on naaras. Luin jostain että molemmat kuitenkin munii toimituksen jälkeen. Tiedä häntä kun en ole näiden nilviäisten sielunmaisemaan tarkemmin perehtynyt. EVVK... Ja olen edelleen sitä mieltä ettei niitä (kotiloita) tänne lisää tarvita... Aamen.Olisit nyt antanut edes jannuparan ampua napalmit kohteeseen ennen kun rupesit leikkiin jumalaa.
ovat niin kuin miehii ja naisii yhtäaikaa.
joka ehtii poraamaan
Mä vähän otin vapauksia lainata vain tiettyjä kohtia viestistäsi. Mutta näin mä sain hyvän vankilaleffan kässärin raakaversion aikaseksi. Tuli ihan Kylmä Rinki (Oz) vibat. Lähekkö ohjaan rainaa jos mää tuatan?toimii koiraana ja toinen on naaras.
Jep,se on mun mielestä se "the original Sarjakakkaaja".
Mä tuun pääosaan.Mä vähän otin vapauksia lainata vain tiettyjä kohtia viestistäsi. Mutta näin mä sain hyvän vankilaleffan kässärin raakaversion aikaseksi. Tuli ihan Kylmä Rinki (Oz) vibat. Lähekkö ohjaan rainaa jos mää tuatan?
Kai tiäsit että oot Adebisin ja Schillingerin yhteinen biaaatch?Mä tuun pääosaan.
Täytyy sanoa, että en tiennyt, koska en tiedä keitä ovat. Varmasti jotain mukavia tyyppejä.Kai tiäsit että oot Adebisin ja Schillingerin yhteinen biaaatch?
Saattas tehdä kipeetä, jos joutus Adebisin kanssa kahdestaan selliin. Apua!Kai tiäsit että oot Adebisin ja Schillingerin yhteinen biaaatch?
Ota selvää. Miäles tekee kummiski. Helliä veljiä ja aina tukena.Täytyy sanoa, että en tiennyt, koska en tiedä keitä ovat. Varmasti jotain mukavia tyyppejä.