Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Anna mennä, krapula on viinan vähyyttä. Maanantaina sitten uusi yritys.Saatana mikä viikko. Tekisi mieli vetää kännit, mutta ei viitsi huomista päivää sen takia pilata.
Anna mennä, krapula on viinan vähyyttä. Maanantaina sitten uusi yritys.Saatana mikä viikko. Tekisi mieli vetää kännit, mutta ei viitsi huomista päivää sen takia pilata.
Totta turiset. Mulla on myös ollut tuo tilanne, että kollega oli aivan helvetin ärsyttävä ja myös hidas kuin mikä työssään. Tuo sitten vielä kertautui alkuun muille työntekijöille, kun jouduttiin painamaan lisäduunia, kun tämä kyseinen kaveri ei hommistaan suoriutunut. Onneksi meillä sitten esimiehet oli hereillä, vaikka alkuun tilanne näyttikin huonolta. Mutta esimiehet olivat tajunneet tilanteen tosiaan ja asiaan puututtiin ja kyseinen kaveri pääsi etsimään uusia työpaikkoja. Toki hetkellisesti duunit kasautui sitten meille muille, mutta tilanteeseen pystyi sopeutumaan kun tiedettiin hommien etenevän ja pian tulikin uusi kaveri perehdytettäväksi ja hommat helpottui kaikille.No joo, mutta siinä vaiheessa kun työsuoritteeseen tarvitaan molempien panosta ja toinen on laiska tai tyhmä tai saamaton tai ammattitaidoton tai muuten vaan ärsyttävä ihminen, niin kyllähän se vituttaa.
Tässä oli sellainen eroottinen tunnelma. No mä olenkin perverssi, että ei mikään ihme.Kyllä, tänään tehtiin runebergin torttuja, olihan Runebergin päivä. Täytyy sanoa että taikina oli parempaa kuin valmiit tortut. Tein taikinan jossa oli korppu-, manteli- ja vehnäjauhoja. Oli todella sopiva sekoitus... Laitoin vattuhilloa jo ennen paistoa ja uunissa se upposi torttuun. Sitten vielä jäähdyttelyn jälkeen laitoin lisää vattuhilloa ja renkaan hillon ympärille sokerivesi-kuorrutteesta (vettä & tomusokeria). Hyviä nuo olivat... Meheviä ja maukkaita.
Torttua ei kuitenkaan kostutettu mitenkään... ;-)Tässä oli sellainen eroottinen tunnelma. No mä olenkin perverssi, että ei mikään ihme.
Ei se mikään ihme ole, Iisoppi on erittäin taitava tuossa maalailussaan... kiusoittelee meitä möllejä ;).Tässä oli sellainen eroottinen tunnelma. No mä olenkin perverssi, että ei mikään ihme.
Maailman terveysjärjestö Huusta tuttu mies.
En yhtään, mutta hyvä ku muistutit ni pitää huomenna käydä Tokmannilta kattomassa löytyiskö Jokioisten Leipomon torttuja. Jos löytyy niin monta syön sillä ovat niin hyviä.Montako torttua söitte? Mää söin kaksi. Yksi oli Fazerin ja yksi paikallisen Pekan parhaiden.
Kun tilaat taksia, pyydä ruotsia osaava kuljettaja. Veikkaan, ettei tule tummahipiäinen Mogadishun mies takseineen.On nuo taksikuskit nykyään jänniä. Kuski ei osannut täältä Myyrmäen kupeesta Flamingoon ilman navigaattoria. Paluumatkalle onneksi sattui ihan suomalainen kuski joka tunnisti SaiPa-maskini ja juttu luisti koko matkan. Menomatkalla oli täydellinen hiljaisuus jostain syystä.
Ja joukossa ei ole yhtään trollia?;)Iltapäivälehtien kommenttipalstat täyttyvät nykyään (persujen?) kommenteista joissa mollataan Sanna Marinia. Pekka Haavistoa ja hallitusta. Oli uutinen/juoru)sääilmiö mikä tahansa aina käännetään homma hallituksen syyksi. Silleen hauskasti.
On nuo taksikuskit nykyään jänniä. Kuski ei osannut täältä Myyrmäen kupeesta Flamingoon ilman navigaattoria. Paluumatkalle onneksi sattui ihan suomalainen kuski joka tunnisti SaiPa-maskini ja juttu luisti koko matkan. Menomatkalla oli täydellinen hiljaisuus jostain syystä.
Kyllä tässä joku raja pitää olla, ei Corsa ole taksiin kelpaava auto. AInakaan minun mielestä.Suosittelen Uberia. Hinta 1/3 ainakin halvempi, sovelluksen arvostelutoiminto pitää laadun hyvänä ja kuskilla on reitti suoraan sovelluksessa. Tosin keskiviikkona autona oli Opel Corsa, joka vähän huvitti...
On nuo taksikuskit nykyään jänniä. Kuski ei osannut täältä Myyrmäen kupeesta Flamingoon ilman navigaattoria. Paluumatkalle onneksi sattui ihan suomalainen kuski joka tunnisti SaiPa-maskini ja juttu luisti koko matkan. Menomatkalla oli täydellinen hiljaisuus jostain syystä.
Kyllä tässä joku raja pitää olla, ei Corsa ole taksiin kelpaava auto. AInakaan minun mielestä.
Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, pyydä tilatessasi keskukselta ruotsinkielinen kuljettaja. Et varmasti saa somppua rattiin. Mutta toki jos se halvempi hinta on määräävä tekijä niin sitten vaan tilaa mitä lystäät. Meillä ei täällä Oulussa ole vielä juurikaan vaihtoehtoja ja en minä niitä tarvitsekaan kun tilausosoite on aina serkun miehen auto. Maksaa mitä maksaa, mutta pääsen sinne minne haluan ja vielä kaiken lisäksi suomen kielellä.Osittain samaa mieltä, mutta toisaalta jos 35€ maksaa kyyti somalin ajamalla mersulla tai 20€ virolaisen ajamalla Opel Corsalla, niin Corsa kelpasi ihan hyvin.
Tähän mennessä olen syönyt viisi runebergin torttua. Itse tehtyjä tietenkin.Montako torttua söitte?
Minä olen syönyt neljä. Kaksi Pullapirtin tekemää ja kaksi Putaan Pullan leipomaan. Jälkimmäiset oli ihan jees, mutta Pullapirtin tekeleet olivat aivan liian kuivia.Tähän mennessä olen syönyt viisi runebergin torttua. Itse tehtyjä tietenkin.