Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Naakatkin ne panee jo naapuri koivussa. Kevättä rinnassa lienee.
Eipä oo muuten ite koskaan tullu runkattua kiikari toisessa kädessä. Jäikö mimmoset vibat hommasta?Naakatkin ne panee jo naapuri koivussa. Kevättä rinnassa lienee.
Eipä oikeestaan minkäänlaisia. Mutta näin jälkikäteen vedettynä vituttaa itseasiassa kun tuli kirpparilla kiikarit myytyä, ja liian halvalla kun heti menivät.Eipä oo muuten ite koskaan tullu runkattua kiikari toisessa kädessä. Jäikö mimmoset vibat hommasta?
Nyt on kyllä niin hardcore juttu, ettei ole tullut koskaan mieleenkään. No, ei mullä kyllä ole kiikareitakaan.Eipä oo muuten ite koskaan tullu runkattua kiikari toisessa kädessä. Jäikö mimmoset vibat hommasta?
Sorry kun huutelen väliin tositarinan. Ne on pienet ja lopulta siniset.@Johnny B. Goode, vanha ornitologi. Minkä väriset on muuten närhen munat?
Lauralta en löytäny mutta Matin oli violetit mun käsittelyn jäliltä.@Johnny B. Goode, vanha ornitologi. Minkä väriset on muuten närhen munat?
Sorry kun huutelen väliin tositarinan. Ne on pienet ja lopulta siniset.
Ai saatna sentään. Enhän minä kyllä niihin aikoihin vielä ollu pahoilla teillä. Tai siis noin pahoilla.Joku 80-90 -lukujen vaihteen Heikki Kinnusen tähdittämän sarja sketsihän tämä taisi tosiaan olla. ÄWPK tai Paha yskä?
@vilperi Kokeilepa Googlella hakua tukipohjalliset Hämeenlinna ja löydät muitakin vaihtoehtoja kuin paikallisen urheilutarvikekaupan.
Minä olen nähnyt kun lehtokotilot nai. Yllätin heidät yhden haavanlehden alta. Rauhallista menoa oli...Naakatkin ne panee jo naapuri koivussa.
Lääkäri kirjoitti minulle lähetteen fyssarille jos siitä on taas jotain apua. Mutta varsinkaan kun ei löytynyt mitään varmaa kipujen aiheuttajaa niin se kai tarkoittaa sitä että mitään oikotietä onneen ei kai ole olemassa. Voi olla siis että joudun tuosta kivusta kärsimään vielä pitkäänkin aina aika ajoin.
Aikoinaan piti kolmevuotiaalle selittää miksi toinen sorsa yrittää hukuttaa toista... en kyllä enää muista mitä keksin selitykseksi.Minä olen nähnyt kun lehtokotilot nai. Yllätin heidät yhden haavanlehden alta. Rauhallista menoa oli...
Mä oon nähnyt, kun kaksi isoa maakilpikonnaa painaa menemään. Aika rauhallista menoa sekin, mutta niitä ääniä ei kyllä unohda.Minä olen nähnyt kun lehtokotilot nai. Yllätin heidät yhden haavanlehden alta. Rauhallista menoa oli...
Siinä pitää olla varovainen, ettei tule touhutippa linssiin.Eipä oo muuten ite koskaan tullu runkattua kiikari toisessa kädessä. Jäikö mimmoset vibat hommasta?
Joku uteliaanpi vois kysyä että mikä sai sut juuri tolloin kurkkaamaan juuri sen haavanlehden alle? Oliko ilmassa vahva odeur d'amour...?Minä olen nähnyt kun lehtokotilot nai. Yllätin heidät yhden haavanlehden alta. Rauhallista menoa oli...
Limainen litinä ja läiske kavalsi kotiloiden lemmentyön ja sitten joku pervo tuli kurkkimaan.Joku uteliaanpi vois kysyä että mikä sai sut juuri tolloin kurkkaamaan juuri sen haavanlehden alle? Oliko ilmassa vahva odeur d'amour...?
Mä oon nähnyt, kun kaksi isoa maakilpikonnaa painaa menemään. Aika rauhallista menoa sekin, mutta niitä ääniä ei kyllä unohda.
Käy siellä fyssarilla ja sen jälkeen vasta kenkäkaupoille. Toisekseen hyvä fyssari saattaa hyvinkin huomata mikä siellä jalassa kinnaa, hieroa sen auki ja antaa ohjeet miten venyttää.
Mikä saa ihmisen tekemään jotain tällaista:
Sarja-ulostaja iskee Espoossa (HS)
Olikos Oulussa se sankari joka paskoi uima-altaaseen? Huvinsa kullakin.En tiedä tarkemmin, mutta ihan pelkällä viinalla tuskin onnistuu (enkä tarkoita, että tarvii jotain kiinteetä höhöö).
Vai olisiko joku Tampereen reviirinmerkkaajista tehnyt kevätmuuton Espooseen?
Olikos Oulussa se sankari joka paskoi uima-altaaseen? Huvinsa kullakin.