Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 368
  • 66 802

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ulosotossa oleva velkani on alittanut taas uuden tuhatluvun. Edellisestä palkastani meni ulosottoon jopa melkein 600 euroa mutta tuleepahan tuo velka sitten vähitellen kuitattua.

Lokakuussa sainkin varmaan kyllä vähemmän rahaa käteen kuin työttömänä ollessani eli pistäähän se vähän miettimään että mitä järkeä sitä on töissä käydä. Mutta täytyy motivaatiota vaan hakea tuota kautta että pääsee veloistaan eroon jonain päivänä.

Velkaa on nyt sitten ulosotossa noin 2800 euroa. Jos saisi nyt viideltä kuukaudelta taas saman verran palkkaa bruttona kuin lokakuussakin niin velka tulisi kai sillä reippaastikin jo kuitattua. Jos ei sitten tule korkoja?

Tuota olen alkanut miettimään että kannattaako minun syödä töissä aamupala ja lounas joka päivä. Kun yhteensä noista tulee yhdelle päivälle hintaa vähintään 7 euroa. Se on aika paljon, edullisemmin voisi päästä sillä että tekee kotona ruoat ja syö sitä ruokaa sitten töissä. Ja syö aamupalan kotona.

Mutta onhan tuo nyt helpompaa toisaalta sitten taas syödä ruoat töissä. Ja tämä on varmaan ainoa asia elämässäni mihin vaikuttaa myös sosiaalinen painekin. Kun muutkin syö työmaan ruokaa usein vielä samassa pöydässä niin pitäähän minunkin.

Mutta säästöähän tuolla voisi saada aika paljon aikaan että tekee tosiaan ruoat kotona ja syö niitä töissä eväänä. Hankala asia päätettäväksi.

No, äsken leivoin sämpylöitä pari pellillistä. Onhan tuo uunituoreen sämpylän ja jo ihan kasvirasvalevitteenkin makuyhdistelmä ihan herkullinen...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Paljonkahan tuosta on peniksen osuus? Siis prosenteissa.
 
Erikoista. Varsinkin, kun siinä ketjussa on kirjoitettu kuitenkin varsin ammattimaisella ja erittelevällä otteella. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, vieläkö Danny on tauolla freelancer-hommistaan ja onko mahdollisesti löytänyt etäpalvelujen tuottamisesta uutta markkinarakoa.

No, sainpa tämän tilanteen myötä erinomaisen syyn päivittää suosikkijoukkuettani.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Mitä täällä oikein tapahtuu??! Ensimmäisellä sivulla on ketjuina persekarvat miehellä- kyllä vai ei, mitä kaikkea olet tunkenut rectumiisi, paras kuppikoko, kiihottavat vaatekappaleet ja sit joku siveellisyysjuttu, hurjaa on meno, eh nimittäin!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Testipuolelta suljettu näköjään sain pillua -ketju. Mihinkäs vanhat ihmiset nyt kirjoittelee aktin jälkeisiä lukemia Garministaan kerran vuodessa? Sykemittari-ketjuun varmaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä täällä oikein tapahtuu??! Ensimmäisellä sivulla on ketjuina persekarvat miehellä- kyllä vai ei, mitä kaikkea olet tunkenut rectumiisi, paras kuppikoko, kiihottavat vaatekappaleet ja sit joku siveellisyysjuttu, hurjaa on meno, eh nimittäin!

Son poka rykimäaika ny. Niinku joka vuosi tähän aikaan.

Tissit!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävi vieraita ja kehuivat että oli mukavaa ja että uudestaan tulevat. Tämä ei ollut tarkoituksena. Tarkoituksenani oli, kuten aina, etteivät tulisi enää uudestaan, koska A) minä en pidä vieraista ja B) en tahdo vieraita kotiimme. Eukkoa tästä saa TAAS syyttää, koska tarjosi syötävää ja juotavaa ja keskusteli. Tietääkseni suoritin naimakaupan hänen enkä vieraiden kanssa. Olen ennenkin tästä täällä puhunut, etten pidä vieraista. Puhuin taas.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kävi vieraita ja kehuivat että oli mukavaa ja että uudestaan tulevat. Tämä ei ollut tarkoituksena. Tarkoituksenani oli, kuten aina, etteivät tulisi enää uudestaan, koska A) minä en pidä vieraista ja B) en tahdo vieraita kotiimme. Eukkoa tästä saa TAAS syyttää, koska tarjosi syötävää ja juotavaa ja keskusteli. Tietääkseni suoritin naimakaupan hänen enkä vieraiden kanssa. Olen ennenkin tästä täällä puhunut, etten pidä vieraista. Puhuin taas.
Sinä kohtelet niitä vieraita väärin. Juota niille viinaa ja vie lähikuppilaan karaokelle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävi vieraita ja kehuivat että oli mukavaa ja että uudestaan tulevat. Tämä ei ollut tarkoituksena. Tarkoituksenani oli, kuten aina, etteivät tulisi enää uudestaan, koska A) minä en pidä vieraista ja B) en tahdo vieraita kotiimme. Eukkoa tästä saa TAAS syyttää, koska tarjosi syötävää ja juotavaa ja keskusteli. Tietääkseni suoritin naimakaupan hänen enkä vieraiden kanssa. Olen ennenkin tästä täällä puhunut, etten pidä vieraista. Puhuin taas.
Ja onko mitään junttimaisempaa kun vierailla? Jos on asiaa, lähettää vaan tekstiviestin tai soittaa
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onpas komea auringon paiste. Sääli olla sisällä joten lähden ulos. Näyttää kyllä vielä olevan lämpötila pakkasen puolella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seuraavan kerran kannattaa puhua tästä vieraiden läsnäollessa. Kännissä huutaminen ja housuun ulostaminen kahvipöydässä saattaa myös toimia.

En ole tottunut näihin tilanteisiin, mutta toimin tuolla tavalla seuraavalla kerralla.

Sinä kohtelet niitä vieraita väärin. Juota niille viinaa ja vie lähikuppilaan karaokelle.

No niin. Viime vuonna jouduin kerran menemään lähikuppilaan karaokelle. Se oli hirveää.

Tässä järkipuhetta:
Ja onko mitään junttimaisempaa kun vierailla? Jos on asiaa, lähettää vaan tekstiviestin tai soittaa
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viimeiset kukat sinnittelee vielä terassille. Sinne ei ole vielä halla purrut. Ei noista belargonian nupuista välttämättä enää kukkia tule...
 

Liitteet

  • IMG_20201020_111533~2.jpg
    IMG_20201020_111533~2.jpg
    541 KB · kertaa luettu: 115

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeiset kukat sinnittelee vielä terassille. Sinne ei ole vielä halla purrut. Ei noista belargonian nupuista välttämättä enää kukkia tule...
Hieno ja kiva kuva. No ei oikeesti, lähinnä harmiton. Mutta ole varovainen näiden kukkakuvien kanssa jatkossa. Tällä tarkoitan esim. sitä ettei mehiläinen eksy samaan kuvaan kukan kanssa. Puhumattakaan juuri avautumassa olevasta nupusta. Edellä mainitut esimerkit kun ovat vertauskuvia sek.......HYS! ja siten nykylinjan mukaan vaarallisia nuorisolle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jälleen niitä hetkiä kun tarvitsisin jonkun fiksumman vähän suomentamaan minulle näitä juttuja. Siksi olenkin täällä.

Kävin vihdoin siellä fysioterapiassa niiden jalkakipujen vuoksi. Fyssari totesi jalkapohjissani jonkin helkkarin pitkittäisholvin laskeutuneen ja tämän aiheuttavan mahdollisesti kipua? Minä itse en ole koskaan kuullutkaan jaloissa olevan myös holveja mutta hienoa jos apua kipuihin tulee kuitenkin nyt.

Fyssari laittoi molempiin jalkapohjiini kinesioteipit. Onko nämä nyt sitten jotain kiputeippejä? Fyssari antoi myös melko ison kasan voimisteluohjeita ja neuvoi ostamaan kokeilun vuoksi tukipohjalliset työkenkiin. No, oli miten oli niin tosiaan toivottavasti näillä toimenpiteillä saan vähitellen helpotusta noihin välillä pisteliäsiinkin kipuihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin vihdoin siellä fysioterapiassa niiden jalkakipujen vuoksi. Fyssari totesi jalkapohjissani jonkin helkkarin pitkittäisholvin laskeutuneen ja tämän aiheuttavan mahdollisesti kipua? Minä itse en ole koskaan kuullutkaan jaloissa olevan myös holveja mutta hienoa jos apua kipuihin tulee kuitenkin nyt.


Täältä lisätietoa: Yleistä jalkaterästä
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mulla olisi tunnin päästä taas vaihteeksi höntsäliigan salibandymatsi. Äsken sitten muistin noi mun kesällä saamat Deep as Oceanin bänditarrat ja yhtäkkiä päässä välähti idea. Kustomoin pienessä hetkessä mun maskin takaosan oman makuni mukaiseksi. Lopputulos miellyttää silmää.
 

Liitteet

  • maski.jpg
    maski.jpg
    263 KB · kertaa luettu: 144

Glove

Jäsen
Jälleen niitä hetkiä kun tarvitsisin jonkun fiksumman vähän suomentamaan minulle näitä juttuja. Siksi olenkin täällä.

Kävin vihdoin siellä fysioterapiassa niiden jalkakipujen vuoksi. Fyssari totesi jalkapohjissani jonkin helkkarin pitkittäisholvin laskeutuneen ja tämän aiheuttavan mahdollisesti kipua? Minä itse en ole koskaan kuullutkaan jaloissa olevan myös holveja mutta hienoa jos apua kipuihin tulee kuitenkin nyt.

Fyssari laittoi molempiin jalkapohjiini kinesioteipit. Onko nämä nyt sitten jotain kiputeippejä? Fyssari antoi myös melko ison kasan voimisteluohjeita ja neuvoi ostamaan kokeilun vuoksi tukipohjalliset työkenkiin. No, oli miten oli niin tosiaan toivottavasti näillä toimenpiteillä saan vähitellen helpotusta noihin välillä pisteliäsiinkin kipuihin.
Jumppaa vaan. Luultavasti aika lailla samoilla ohjeilla olen saanut muutaman juniorin jalkavaivat kuntoon. Pohjalliset on hieman kaksiteräinen juttu. Ne auttaa jalkaa, mutta kun niitä käyttää niin ne tarvittavat lihakset pääsee liian helpolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Fyssari totesi jalkapohjissani jonkin helkkarin pitkittäisholvin laskeutuneen ja tämän aiheuttavan mahdollisesti kipua?
Hyvä että sait apua. Minulla on sama vaiva ja se kyllä aiheuttaa kipua. Huomasin jalkaholvin laskeutuneen kun toisen jalan jalanjäljessä (esim. suihkun jälkeen) ei ollut enää sitä ihmisjälkeen liitettyä kurvia isovarpaan puolella. Oli vain yksi tasainen lättäjalanjälki. Yhdistin sen sitten jalassa oleviin jatkuviin kipuihin joita tulee rasituksessa.

Jumppaa vaan. Luultavasti aika lailla samoilla ohjeilla olen saanut muutaman juniorin jalkavaivat kuntoon.
Minulla on kuntoitettu jumpalla molempia jalkoja. Se jalka jossa jalkaholvi on laskenut ei ole vastannut jumppaan ihan odotetulla tavalla. Toinen jalka on toipunut hyvin (siinäkin jalkaholvin laskeutuminen oli alussa). Tällä hetkellä käytän tukipohjallista parissa kengässä. Muuten mennään ilman ja pärjään lähes kivutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös