Koodinimi: kukkahattutätiTS: Veden roiskiminen uimahallissa pillastutti valtuutetun – vaatii kaupungilta 500 euron korvausta mielipahasta
Salolainen kaupunginvaltuutettu aikoo viedä asian hallinto-oikeuteen.www.is.fi
No nyt on kyllä kunnon mielensäpahoittaja liikenteessä. Ei jestas.TS: Veden roiskiminen uimahallissa pillastutti valtuutetun – vaatii kaupungilta 500 euron korvausta mielipahasta
Sitä toivoisi, että kunnanvaltuutettu ymmärtäisi myös sen, että virkamiehellä ja lautakunnalla olisi luultavasti tärkeämpiäkin asioita ratkottavana ja käsiteltävänä kuin moiset hakemukset. Verorahojen hyötykäyttöä tosiaankin.TS: Veden roiskiminen uimahallissa pillastutti valtuutetun – vaatii kaupungilta 500 euron korvausta mielipahasta
Ai että uimahallissa voi roiskua vettä päälle? Mitä v....a??!!!
On siinä taas jollain aika vähän elämää uimahallin ulkopuolella ilmeisesti kun pitää tuollaisesta ruveta itkemään. Sitten ihmetellään kun asioita pyöritellään byrokratian rattaissa pitkään ja hartaasti, mutta tällaiset urpothan niitä kuormittaa jollain ihan turhilla itkuvirsillä.
Edit: tälle itkupellelle vinkkinä että pidä se suu kiinni kun uit. Saattaa mennä vähän muutakin sisään noista altaista kuin vettä.
Todistaa vaan sen väittämän, että on niitä tutkintoja kuinka paljon tahansa, voi silti olla täysi pässi. Tuo naakka varmaan erotessaan veisi takasta ne tuhkat mennessään, kun ne hänelle on kirjattu.Nyt puhuu kaupungilta 500 euron korvausta vaativa valtuutettu: Näin veden roiskiminen uimahallissa johti ”mielipahaan ja liikunnan ilon katoamiseen”
Salolainen kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalo vaatii kaupungilta korvauksia huonosta kohtelusta uimahallissa.www.is.fi
Voi luoja
Teidän pitää nimetä se vaikka ei-nyt-ainakaan-supikoira-loukuksi. Ehkä sitten sinne sellainenkin eksyy.Hah, harakka oli löytänyt tiensä meitin supikoiraloukkuun. Oli kyllä myös ehtinyt tyhjentää sen kaikista syöttimateriaaliaalista ennen kuin se havaittiin. Aamulla ei ollut, iltapäivällä oli, nyt jo lentänyt pois. Kyllä siellä loukussa monenmoista on ollut... Kuten närhi, harakoita (jopa kaksi yhdellä kertaa), varis, orava ja kissa... Mutta yhtään supikoiraa sinne ei ole eksynyt. Höh...
Ei meillä ole aikaa (~viitseliäisyyttä) eikä myöskään osaamista supikoirametsälle menoon. Ehkä joku tuttava (tai tutuntuttu) osaisi tuon asian mutta ei viitsi kysellä. Olen minä vähän metsästystä harrastanut mutta aina muiden johtamissa jahdeissa enkä koskaan ole ollut supikoirametsällä.Miksi niitä varten pitää olla loukku? Mä olen pentuna ollut supikoiramettällä, ihan kiväärin kera.
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...Mä oon vanha.
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...
Nyt puhuu kaupungilta 500 euron korvausta vaativa valtuutettu: Näin veden roiskiminen uimahallissa johti ”mielipahaan ja liikunnan ilon katoamiseen”
Salolainen kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalo vaatii kaupungilta korvauksia huonosta kohtelusta uimahallissa.www.is.fi
Voi luoja
En nyt niin minäkään mutta kyllä se ystävän mummo-ilmoitus sai miettimään ettei tässä mitään nuoria enää olla. Ja onhan ystäväni pienen lapsen äiti eikä pelkästään tuleva mummo. Että kuitenkin melko laaja skaala naisten lisääntymiselle vaikka miehillä se on vielä laajempi...No joo, en mä oikeasti itseäni vanhaksi tunne näin muutamaa vuotta vaille viiskymppisenä.
Tällähän on mielensäpahoittamisesta enemmänkin historiaa. Löytyy tuolta Iltasanomista.Koodinimi: kukkahattutäti
Joo?Eikö jalkapalloonkin sopisi sellainen mestaruusvyö-tyyppinen käytäntö, eli voittamalla mestarin, tulet mestariksi