Syön joka vuosi.506 perunaa...
Ei tarvinne sentään alusta aloittaa kun viimeisen valmiiksi saa?506 perunaa...
Ei tarvinne sentään alusta aloittaa kun viimeisen valmiiksi saa?
Syksyn ensimmäinen räntäsade Porissa. Yhtä kolea ja ankea kuin edellisinäkin vuosina. Kesä tekisi poikaa. Ei oikein tee hyvää tämä syksy.
Toivottavasti paikalliset metsätiet ovat paremmassa kunnossa kuin minun vierailuni aikana viisi vuotta sitten.
Paitsi jos kävelee, mitään ei mene rikki.
Syksyhän nimenomaan tekee hyvää, siis tolle luonnolle meidän ympärillä. Puut riisuvat itsensä lehdistä jotta voivat kukoistaa vihreinä sitten taas ensi vuonna. Maapohja saa rutkasti vettä juuri ennen kuin luontoäiti vetäytyy talviunille muutamaksi kuukaudeksi,Ei oikein tee hyvää tämä syksy.
Kyllä mä oon miettinyt näitä asioita monestikin. Elän silti nykyisin siinä tietoisuudessa, että kohtaloaan ei voi kukaan määrätä, mutta siihen millaisen kohtalon lopulta kokee voi vaikuttaa omilla päätöksillään. En vaivaa paljoakaan päätäni sillä millä tavalla tulen täältä poistumaan. Se tapahtuu sitten joskus kun sen aika tulee ja siihen asti on vain koitettava elää ja puskettava läpi vaikeuksien.Ootteks te koskaan miettinyt teidän kohtaloa?
Vesisade muuttui näköjään rännäksi. Hyvää alkutalvea kaikille.
Syksyn ensimmäinen räntäsade Porissa.
Hitsi vieköön. Sittenhän täällä Päijät-Hämeessä on ollut mukava ilma. Puolesta päivästä saakka on paistanut aurinko eikä sateesta ole tietoa. Täytyykin lähteä tästä vähän ulkoilemaan. Lämmintä on kyllä vain 4 astetta... mutta pitää pukea tarpeeksi päälle.Etelä-Kurjalassa satelee myöskin ja ulkoilut ei oikein nappaa
Olen muuten kuullut sekä samanlaista palautetta muiltakin ihmisiltä että testi on varsin epämiellyttävä mutta sitten myös sellaista kommenttia että testi ei tuntunut juuri missään. Onko siis testin kokeminen näin yksilöllistä vai onko siihen jotain neuvoja ettei testi tuntuisi niin epämiellyttävältä?
Kuuntelin ja katselin BeeGeesin Stayin' Alivea ja jälleen kerran mietin, miltä pikkuveljistä on tuntunut, kun isoveikka on saanut kaikki hius-, hammas-, hartia-, ripsi- ja pituusulkonäkögeenit.
Joo, Idi Aminin hovissa valmistin useinkin hänelle suurta suosikkiruokaa "Naapurikylää". En tosin tiedä, että oliko Idi pressa kaikkien muiden titteleittensä lisäksi ja mitä ruuassa oli, mutta tuntui maistuvan.Ruokitteks te kans presidenttejä vai ruokkiiks presidentit teitä? Että kummin päin se menee.
Ruokitteks te kans presidenttejä vai ruokkiiks presidentit teitä? Että kummin päin se menee.