Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos jokin aika sitten kirjoittelin, että ei ole paljon ampiaisia tänä kesänä näkynyt, niin nyt on päinvastaisen huomion aika. Ikinä en ole nähnyt niin paljon ritariperhosia kuin tässä viime viikkojen aikana. Ja ei, kyseessä ei ole yksi ja sama, vaan äskenkin niitä tässä lenteli jopa kuusi samaan aikaan. Tyyni ilma, ilta-aurinko kajastelee puiden takaa, koirat makailevat rauhassa nurtsilla ja kuusi ritariperhosta lentelee meidän ympärillä.

Aloin itkemään.

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nukuin viime yön huonosti ja kirjoittelinkin nukahtamisvaikeuksistani jo tuonne Yöketjuunkin. Nukahdin lopulta kyllä joskus aikavälillä 00.00-02.00 ja herätys oli sitten kuudelta. Eli nukuin jotain 4-6 tuntia varmaan yhteensä.

Eihän se työvuoro sitten niiden unien jälkeen kovin leppoisa ollut, vielä kun on tuo kipu vasemmassa jalkaterässä. Ja kaiken kukkuraksi kun mahakin tuntui olevan hieman sekaisin. Varmaan jotain heikkojen yöunien sivuseurauksia.

Juu, mutta selvisin tästäkin työvuorosta. Vaikka oli peräti jopa sovitusti 15 minuuttia pitempi kuin mitä piti olla. Ehkä tämäkin taas näytti sen että työvuorosta voi selvitä heikommillakin unilla ja pelko huonosti nukkumista kohtaan vähenee? Se auttaisi sitten taas puolestaan siinä nukahtamisessakin.

Ja kotona sain siivottua vaatekaappini. Aion sieltä kaikki epäsopivat vaatteet viedä vielä häkkivarastoon. Jos intoudun joskus taas vaikka laihduttaan niin on sitten taas vaatteita. Mutta kyllä siellä kaapissa aika hyvin vaatteita onkin.

Niin hyvin että voi pestä pyykit vaikka joka viikon sijaan joka toinen viikko. En tiedä tuleeko siitä rahallista säästöä koska ehkä sitten pyykkikerralla täytyy pestä useampi koneellinen mutta onhan ainakin joka toiselta viikolta tylsä velvollisuus pois.

Ja pyrin nyt ihan tosissani tekemään arjestakin parempaa. Ei enää niin painokkaasti että arjet töitä ja viikonloput relaamista ja juhlaa vaan että niitä iloja olisi jo arkenakin. Ainakin näiden kahden ensimmäisen päivän perusteella olen jaksanutkin kotonakin työvuorojen jälkeen yllättävänkin hyvin.

Tietenkin viikonloput tuntuu aina ekstra mukavilta. Vapaat on aina vapaat eikä sille mitään voi mutta jos sitä riemun tunnetta saisi hieman madallettua niin eipähän olisi sitten niinkään vertaa mitään himoja juoda alkoholia tai jotain.

Kun elämä pyörii ja toivottavasti minullakin tulee pitkään pyörimään kuitenkin sen arjen ympärillä.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

Glove

Jäsen
Etusormi meinaa krampata kun pyörittelen hiiren rullaa. Pitää vissiin lopettaa tämä koneella istuminen tältä erää.

Viimeksi muokattu:
Fair play and respect

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Isomäessä kelpaa katsella lätkää metsän keskellä, keskustan kupeessa. Matala mieli muuttuu aina korkeaksi kun pyöräilee paikalle tai sen ohi. Porilainen tietää.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei tuo minun kotikasvatus (kasvihuoneella) oikein leiville lyö... Ostin viisi kurkuntainta á 2,5-3€. Kurkkuja on tullut vajaa parikymmentä. Kurkun hinta on näin kesäisin euron pinnassa (/kilo) ja yksi kurkku painaa vissiin sen reilun 300g. Ei tuosta nyt itselle mitään säästöä tule. Ihan vain omaksi iloksi kasvattelee... Kiva on nähdä kun kasvit kasvaa. Olisi sitten eri asia jos itse taimet kasvattaisi mutta minulla ei oikein ole niille hyviä olosuhteita ja helposti niistä tulisi hotjakoita ja heikkoja (pieniä).

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei tuo minun kotikasvatus (kasvihuoneella) oikein leiville lyö... Ostin viisi kurkuntainta á 2,5-3€. Kurkkuja on tullut vajaa parikymmentä. Kurkun hinta on näin kesäisin euron pinnassa (/kilo) ja yksi kurkku painaa vissiin sen reilun 300g. Ei tuosta nyt itselle mitään säästöä tule. Ihan vain omaksi iloksi kasvattelee... Kiva on nähdä kun kasvit kasvaa. Olisi sitten eri asia jos itse taimet kasvattaisi mutta minulla ei oikein ole niille hyviä olosuhteita ja helposti niistä tulisi hotjakoita ja heikkoja (pieniä).
Sulla on vaan vääränlaiset rehut kasvamassa, ma sistah. One love!

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Kari Runk

Jäsen
"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Kari Runk

Jäsen
Kari perkele, ootko töissä?
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.

Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.

Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.
Taidat olla sellainen yökyöpeli.

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

Kari Runk

Jäsen
Taidat olla sellainen yökyöpeli.
Joo, fiksumpaa se olisi varmaan mennä suoraan lähes nukkumaan niin ehtisi käydä lenkillä aamupäivällä ennen klo 14 töihin menemistä, mutta noissa vilpoisissa kesäilloissakin on omaa fiilistänsä. Ja nyt ei hetkeen uni taas varmaan tulekaan.
Jos kurkistaa kellonajan hiiren painikkeella, se on 00:07.
No hitto, palstasofta kusettaa, kun en tuota mobiililla nähnyt. Taas 0.37 ja viesti lähetetty 29 minuuttia sitten...

Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Ah, mitä mainioin alkamisaika Dallasin pelille tänään. Let's go Stars!

The sensation as I look at you; there's eyeworks in your fires. Burning lightning,; deep desire
You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pahuuden akseli
Onhan tämä dinosaurushommaa kirjoitella keskustelupalstalle. Vähän kuin lankapuhelinta käyttäisi. Olisi syytä luoda kysely, että pitäisikö Jatkoajan keskustelupalsta - ja varmaan samalla verkkolehtikin - siirtää Snäppiin (eli Snapchatiin)? Vai TikTokiin?

Oltaisiin sitten tieteen ja taiteen etulinjassa, kuten da Vincikin aikoinaan.

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Miettikääpä muuten sitä, että jos on olemassa loputon määrä rinnakkaisia todellisuuksia niin tälläkin hetkellä on olemassa sellainen todellisuus, missä ruohonleikkurit eivät ole päältä ajettavia vaan alta ajettavia.

Päihteillä ei ole osuutta tähän ajatukseen.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miettikääpä muuten sitä, että jos on olemassa loputon määrä rinnakkaisia todellisuuksia niin tälläkin hetkellä on olemassa sellainen todellisuus, missä ruohonleikkurit eivät ole päältä ajettavia vaan alta ajettavia.

Päihteillä ei ole osuutta tähän ajatukseen.
Rinnakkaistodellisuus missä Ässät on 14 mestaruuden suurseura. Kelpais.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuo on silti melko vaatimaton ajatus, kun ottaa huomioon sen rinnakkaistodellisuuden, jossa jääkiekko keksittiin jo ennen ajanlaskun alkua ja Ässät on voittanut sittemmin jokaisen jaossa olleen mestaruuden.
Liian tasapaksua. Mieluummin hillitympi versio.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy