Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 580 863
  • 68 195

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Instagramin yv-viestit lagaa? Ei pysty lähettämään?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämän päivän heijastinhankinnat (liite). Punainen Riksu (Riihimäki), valkoinen hiutale Lasimuseosta ja pyöreä Otso metsästysmuseossa... Olen tänä vuonna muutenkin hommannut (entisten heijastinten jatkoksi) kasan matkamuistoheijastimia. Alkaa olla jo niin paljon ettei takit ja laukut riitä niiden esillä pitämiseen... ;-) Olen vissiin vähän hassu.

Liitteet

• heijastimet.jpg
    heijastimet.jpg
    1,5 MB · kertaa luettu: 38

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämän päivän heijastinhankinnat (liite). Punainen Riksu (Riihimäki), valkoinen hiutale Lasimuseosta ja pyöreä Otso metsästysmuseossa... Olen tänä vuonna muutenkin hommannut (entisten heijastinten jatkoksi) kasan matkamuistoheijastimia. Alkaa olla jo niin paljon ettei takit ja laukut riitä niiden esillä pitämiseen... ;-) Olen vissiin vähän hassu.
Mä kun vuoden siivosin roskia yhdellä alueella niin täytin meidän taukokopin ilmoitustaulun heijastimilla mitä maasta löytys eli sen 20+ tjsp, kaksi on edelleen repussa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kyllä tänään taas tämä maailma missä asumme näytti sen kurjan puolensa. Eräs meidän firman työntekijä tuli aamulla töihin sen 20min myöhässä. Pikkuisen vaikutti olevan kiukkuisella tuulella. No osuttiin samaan aikaa kahville. Niin päätin kysyä että onko kaikki hyvin? Vastaus olikin sellainen mikä sai minut hyvin hiljaiseksi:

Arvaa kuinka kahdesti minkä takia aamulla myöhästyin töistä?
En osaa yhtään sanoa.
No hemmetti äiti ei ollut muistanut tehdä mulle leipiä valmiiksi töihin. Piti sitten alkaa ihan itse tekee eväitä töihin.
Tähän vain totesin että kyllä tuollainen on ihan penaalista.
Tämä meidän työntekijä on arviolta 25-30vuoden ikään ehtinyt.

Kyllä tämä maailma vain osaa olla hyvin julma joskus

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No hemmetti äiti ei ollut muistanut tehdä mulle leipiä valmiiksi töihin. Piti sitten alkaa ihan itse tekee eväitä töihin.
Minun entinen kämppis heräsi joka aamu viiden maissa tekemään avomiehelleen eväsleipiä kun mies oli jossain vähän kauempana raksahommissa. Eikä eväitä voinut tehdä edellisenä iltana kun ne vettyy tms. Ja mieshän ei tietenkään voinut tehdä eväitä itse. Oli kyllä minun mielestäni aikamoinen kusipää koko ukko sen verran kun häntä ehdin tavata. Oli myös kontrolloiva ja tiettävästi myös väkivaltainen. Mutta ex-kämppikselle niin rakas... Ja ihana.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aivan mainiota markkinointiviestintää Porsche.fi-sivustolla juuri tällä hetkellä:

Kannatti viitata koulussa
Täysin sähköinen Porsche Macan alkaen 79 990 €.
Nyt koeajettavissa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kumpi teitä ahdistaa enemmän? Tyttöystävä kun kyselee missä oot vai että duunista kysellään. Ja kun istut kapakassa.
Riippuu missä seurassa. Vieraan naisen kanssa ei kannata, jos muija, mutta jos pomo kyselee, niin sanoo vain "mul o tänää yskä bro".

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin mikä oli?

Muistaakseni -97 tapahtui tämä.
Valita mun instaan, ignooraa, tykkää, raportoi sekä no jotain. Ihan jokaisella tulee joskus lapsuuksia vuosiluvuissa, sinullekin, mutta kukaan ei niistä reagoi haukkumistyylillä, ellei...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, no hard feelings. On tuo vain niin legendaarinen ottelu ja vuosi, että pakko oli näsäviisastella.
Mä tiedän osoitteenki missä sillo asusin sekä television mistä katsoin ja vuodesohvan missä istuin...

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mä tiedän osoitteenki missä sillo asusin sekä television mistä katsoin ja vuodesohvan missä istuin...
Mäkin tiedän erään tänne kirjoittavan jonka osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä vuonna 1997.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mäkin tiedän erään tänne kirjoittavan jonka osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä vuonna 1997.
Tykkäsin viestistä, vaikka en edes ymmärrä, mitä tarkoittaa että osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä. Mutta jotenkin hauska mielleyhtymä siitä tuli silti. Ja siksi tykkäsin.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tykkäsin viestistä, vaikka en edes ymmärrä, mitä tarkoittaa että osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä. Mutta jotenkin hauska mielleyhtymä siitä tuli silti. Ja siksi tykkäsin.
Kyllä sä ihan oikein assosioit. Ainakin omassa perheessä oli ihan vakiojuttu kun pienenä uteliaana taaperona kysyin mistä mä oikein tänne maailmaan tulin niin vanhemmat vastasi että me haettiin sut rautakaupan hyllyltä tietenkin, siellä ne kaikki odottaa siististi rivissä ennen kuin oikeat "omistajat" heidät sieltä noutaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omat ongelmat tuntuvat kovin pieniltä ja vaatimattomilta, kun tuota @Gostisbehere n juttua työkaverista lukee. Toivottavasti huomenna ei ole enää samanlaisia järkyttäviä ongelmia tiedossa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken tuli kadulla vastaan skidi rullaluistimilla. Jotenkin vähän outo yhdistelmä: lokakuun loppu, vesisade, 0–5 asteen keli ja rullaluistelu.

Toisaalta, kaipa noilla tuolla liikkuu ihan samalla tavalla kuin jollain potkulaudalla…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy