Pitikö lähettää jonkun törkyviesti vai läähätysviesti? Silloin ei hätää koska:Instagramin yv-viestit lagaa? Ei pysty lähettämään?
Pitikö lähettää jonkun törkyviesti vai läähätysviesti? Silloin ei hätää koska:
Mä kun vuoden siivosin roskia yhdellä alueella niin täytin meidän taukokopin ilmoitustaulun heijastimilla mitä maasta löytys eli sen 20+ tjsp, kaksi on edelleen repussa.Tämän päivän heijastinhankinnat (liite). Punainen Riksu (Riihimäki), valkoinen hiutale Lasimuseosta ja pyöreä Otso metsästysmuseossa... Olen tänä vuonna muutenkin hommannut (entisten heijastinten jatkoksi) kasan matkamuistoheijastimia. Alkaa olla jo niin paljon ettei takit ja laukut riitä niiden esillä pitämiseen... ;-) Olen vissiin vähän hassu.
Minun entinen kämppis heräsi joka aamu viiden maissa tekemään avomiehelleen eväsleipiä kun mies oli jossain vähän kauempana raksahommissa. Eikä eväitä voinut tehdä edellisenä iltana kun ne vettyy tms. Ja mieshän ei tietenkään voinut tehdä eväitä itse. Oli kyllä minun mielestäni aikamoinen kusipää koko ukko sen verran kun häntä ehdin tavata. Oli myös kontrolloiva ja tiettävästi myös väkivaltainen. Mutta ex-kämppikselle niin rakas... Ja ihana.No hemmetti äiti ei ollut muistanut tehdä mulle leipiä valmiiksi töihin. Piti sitten alkaa ihan itse tekee eväitä töihin.
Riippuu missä seurassa. Vieraan naisen kanssa ei kannata, jos muija, mutta jos pomo kyselee, niin sanoo vain "mul o tänää yskä bro".Kumpi teitä ahdistaa enemmän? Tyttöystävä kun kyselee missä oot vai että duunista kysellään. Ja kun istut kapakassa.
Niin mikä oli?Miksi linkkaat tänne tappiopelejä, Unkari 98
Valita mun instaan, ignooraa, tykkää, raportoi sekä no jotain. Ihan jokaisella tulee joskus lapsuuksia vuosiluvuissa, sinullekin, mutta kukaan ei niistä reagoi haukkumistyylillä, ellei...Niin mikä oli?
Muistaakseni -97 tapahtui tämä.
Joo, no hard feelings. On tuo vain niin legendaarinen ottelu ja vuosi, että pakko oli näsäviisastella.Valita mun instaan, ignooraa, tykkää, raportoi sekä no jotain. Ihan jokaisella tulee joskus lapsuuksia vuosiluvuissa, sinullekin, mutta kukaan ei niistä reagoi haukkumistyylillä, ellei...
Mä tiedän osoitteenki missä sillo asusin sekä television mistä katsoin ja vuodesohvan missä istuin...Joo, no hard feelings. On tuo vain niin legendaarinen ottelu ja vuosi, että pakko oli näsäviisastella.
Mäkin tiedän erään tänne kirjoittavan jonka osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä vuonna 1997.Mä tiedän osoitteenki missä sillo asusin sekä television mistä katsoin ja vuodesohvan missä istuin...
Mä tiedän osoitteenki missä sillo asusin sekä television mistä katsoin ja vuodesohvan missä istuin...
Tykkäsin viestistä, vaikka en edes ymmärrä, mitä tarkoittaa että osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä. Mutta jotenkin hauska mielleyhtymä siitä tuli silti. Ja siksi tykkäsin.Mäkin tiedän erään tänne kirjoittavan jonka osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä vuonna 1997.
Kyllä sä ihan oikein assosioit. Ainakin omassa perheessä oli ihan vakiojuttu kun pienenä uteliaana taaperona kysyin mistä mä oikein tänne maailmaan tulin niin vanhemmat vastasi että me haettiin sut rautakaupan hyllyltä tietenkin, siellä ne kaikki odottaa siististi rivissä ennen kuin oikeat "omistajat" heidät sieltä noutaa.Tykkäsin viestistä, vaikka en edes ymmärrä, mitä tarkoittaa että osoite oli vielä rautakaupan hyllyllä. Mutta jotenkin hauska mielleyhtymä siitä tuli silti. Ja siksi tykkäsin.