Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 959
  • 66 807

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Saman asian voi esittää kovin eri tavoin:

HS: Metsästäjä ampui maastopyöräilijän kuoliaaksi Urho Kekkosen kansallispuistossa.
YLE: Pyöräilijä kuoli luotiin Lapissa.

Propsit Hesarille kun kertoo mitä tapahtui ja lampaan perse YLE:lle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamulla satoi räntää ja maa oli valkeana. Veli lähetteli kuvia lapsista lumenluonti hommissa. Nyt on sateet loppuneet ja muutaman tunnin on ollut kirkasta ja välillä jopa aurinko paistellut. Eipä ole enää paljon "lunta" maassa. Märkää siellä kyllä on... Postikaan ei ole vielä tullut. Kävin juuri katsomassa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ruokitteks te kans presidenttejä vai ruokkiiks presidentit teitä? Että kummin päin se menee.
Joo, Idi Aminin hovissa valmistin useinkin hänelle suurta suosikkiruokaa "Naapurikylää". En tosin tiedä, että oliko Idi pressa kaikkien muiden titteleittensä lisäksi ja mitä ruuassa oli, mutta tuntui maistuvan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lapsuuden ystävästä on tulossa mummo (vai miksi nyt itseään haluaa kutsuttavan). Ollaanko me jo niin vanhoja... Herran jestas. Enhän minä ole kuin "vähän" päälle 40-vuotias.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakkaudentäyteistä päivää @Sue :lle.

Kun mul ei oo mitään. Mikään ei vaa'assa paina. Mä elän mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina.
Kuuletsä kun mun sydän huutaa sua hullun lailla
Se lyö mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina


Näin maanantain kunniaksi sisäinen romantikkoni otti vallan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rakkaudentäyteistä päivää @Sue :lle.

Kun mul ei oo mitään. Mikään ei vaa'assa paina. Mä elän mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina.
Kuuletsä kun mun sydän huutaa sua hullun lailla
Se lyö mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina


Näin maanantain kunniaksi sisäinen romantikkoni otti vallan.

Kun Sämppäri huomaa, että kilikello on soinut niin se luulee että Sue on vastannut hänelle ja nyt pettyy kun huomaa että mällärihän se vain olikin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Lapsuuden ystävästä on tulossa mummo (vai miksi nyt itseään haluaa kutsuttavan). Ollaanko me jo niin vanhoja... Herran jestas. Enhän minä ole kuin "vähän" päälle 40-vuotias.
Minun luokkakaveri yläasteelta sai tytön 16-vuotiaana. Muutimme silloisen tyttöystävän kanssa samaan taloyhtiöön vuonna 99 kun me oltiin 31 vuotiaita. Naurettiin yhtenä iltana että jos tuon luokkakaverin tytär tulisi raskaaksi, niin hän olisi olisi mummo jo 32-vuotiaana. Niinhän siinä sitten myös lopulta kävi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pakko kai se on tunnustaa, että ilmiannoin cunt-ketjun, jotta saataisiin vähän maanantaisäpinää. Ilmiannoin kaikki muutkin ketjut ja jokaisen käyttäjän. Sitten ignoroin, vastasin, tykkäsin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Nyt meni mälläriketju kiinni, mutta seuraava on jo tulilla. Voittaakohan modet tämänkin taiston?
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Rakkaudentäyteistä päivää @Sue :lle.

Kun mul ei oo mitään. Mikään ei vaa'assa paina. Mä elän mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina.
Kuuletsä kun mun sydän huutaa sua hullun lailla
Se lyö mielummin vaan yhden päivän sun kaa
Ku ilman sua aina


Näin maanantain kunniaksi sisäinen romantikkoni otti vallan.

Kävi polkuin Jatkoaikaan
ja mitä lahjaks sainkaan:
sotur' uljas, peloton
mua runol' muistant on!

Kuulkaa, kun mulle lausui asian
jok' urhoil avaa riemun rasian!
Jo värää pinta pimpyen
ja karkaa aatos impyen:

Sa ethän kuunaan mua vaihda,
et lempeyttäni säiky, kaihda?
Sa valo harmaan päivyen -
sun luotas koskaan häivy en!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mä olin muuten kirjoittamassa pitkähköä stooria mun erikoisimmasta runkkukokemuksesta tonne mälläreiden ketjuun, mutta lähetä-nappia painaessani ketju olikin jo säpissä. Ei sitten.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävi polkuin Jatkoaikaan
ja mitä lahjaks sainkaan:
sotur' uljas, peloton
mua runol' muistant on!

Kuulkaa, kun mulle lausui asian
jok' urhoil avaa riemun rasian!
Jo värää pinta pimpyen
ja karkaa aatos impyen:

Sa ethän kuunaan mua vaihda,
et lempeyttäni säiky, kaihda?
Sa valo harmaan päivyen -
sun luotas koskaan häivy en!
Pusi pusi. Tässä on 98kg sulaa vahaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
@Turha Kaukalo @Sämppäri

Hyvää työtä soturit! Eiköhän kaiveta saman tien kaikki mahdolliset kierrätyskeskuksen seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvät ketjut esiin.
Kun laitoin hakuun *seksi ja etsi vain otsikoista, silmille tärähti viisi kappaletta äärettömän rasvaista materiaalia sisältävää ketjua. Raportoin ne kaikki ja nyt vaan odotellaan, kiittäkää minua kun ne laitetaan munalukolla kiinni. Siveys ennen kaikkea näinä perversseinä aikoina!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kävin katsomassa ja huomasin että nyt myöskin Danny D -ketju on lukossa. Millä perusteella? Siihen ei ollut kukaan kirjoittanut pitkään aikaan mitään. :(

Erikoista. Varsinkin, kun siinä ketjussa on kirjoitettu kuitenkin varsin ammattimaisella ja erittelevällä otteella. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, vieläkö Danny on tauolla freelancer-hommistaan ja onko mahdollisesti löytänyt etäpalvelujen tuottamisesta uutta markkinarakoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös