Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei tuo minun kotikasvatus (kasvihuoneella) oikein leiville lyö... Ostin viisi kurkuntainta á 2,5-3€. Kurkkuja on tullut vajaa parikymmentä. Kurkun hinta on näin kesäisin euron pinnassa (/kilo) ja yksi kurkku painaa vissiin sen reilun 300g. Ei tuosta nyt itselle mitään säästöä tule. Ihan vain omaksi iloksi kasvattelee... Kiva on nähdä kun kasvit kasvaa. Olisi sitten eri asia jos itse taimet kasvattaisi mutta minulla ei oikein ole niille hyviä olosuhteita ja helposti niistä tulisi hotjakoita ja heikkoja (pieniä).

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei tuo minun kotikasvatus (kasvihuoneella) oikein leiville lyö... Ostin viisi kurkuntainta á 2,5-3€. Kurkkuja on tullut vajaa parikymmentä. Kurkun hinta on näin kesäisin euron pinnassa (/kilo) ja yksi kurkku painaa vissiin sen reilun 300g. Ei tuosta nyt itselle mitään säästöä tule. Ihan vain omaksi iloksi kasvattelee... Kiva on nähdä kun kasvit kasvaa. Olisi sitten eri asia jos itse taimet kasvattaisi mutta minulla ei oikein ole niille hyviä olosuhteita ja helposti niistä tulisi hotjakoita ja heikkoja (pieniä).
Sulla on vaan vääränlaiset rehut kasvamassa, ma sistah. One love!

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Kari Runk

Jäsen
"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Kari Runk

Jäsen
Kari perkele, ootko töissä?
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.

Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.

Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.
Taidat olla sellainen yökyöpeli.

Kaksinkertainen yhdyssana-pelin voittaja!

Kari Runk

Jäsen
Taidat olla sellainen yökyöpeli.
Joo, fiksumpaa se olisi varmaan mennä suoraan lähes nukkumaan niin ehtisi käydä lenkillä aamupäivällä ennen klo 14 töihin menemistä, mutta noissa vilpoisissa kesäilloissakin on omaa fiilistänsä. Ja nyt ei hetkeen uni taas varmaan tulekaan.
Jos kurkistaa kellonajan hiiren painikkeella, se on 00:07.
No hitto, palstasofta kusettaa, kun en tuota mobiililla nähnyt. Taas 0.37 ja viesti lähetetty 29 minuuttia sitten...

Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Ah, mitä mainioin alkamisaika Dallasin pelille tänään. Let's go Stars!

I learnt how to breathe in the waves so I could learn to swim in your flames | You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pahuuden akseli
Onhan tämä dinosaurushommaa kirjoitella keskustelupalstalle. Vähän kuin lankapuhelinta käyttäisi. Olisi syytä luoda kysely, että pitäisikö Jatkoajan keskustelupalsta - ja varmaan samalla verkkolehtikin - siirtää Snäppiin (eli Snapchatiin)? Vai TikTokiin?

Oltaisiin sitten tieteen ja taiteen etulinjassa, kuten da Vincikin aikoinaan.

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Miettikääpä muuten sitä, että jos on olemassa loputon määrä rinnakkaisia todellisuuksia niin tälläkin hetkellä on olemassa sellainen todellisuus, missä ruohonleikkurit eivät ole päältä ajettavia vaan alta ajettavia.

Päihteillä ei ole osuutta tähän ajatukseen.

Punamusta

Jäsen
Miettikääpä muuten sitä, että jos on olemassa loputon määrä rinnakkaisia todellisuuksia niin tälläkin hetkellä on olemassa sellainen todellisuus, missä ruohonleikkurit eivät ole päältä ajettavia vaan alta ajettavia.

Päihteillä ei ole osuutta tähän ajatukseen.
Rinnakkaistodellisuus missä Ässät on 14 mestaruuden suurseura. Kelpais.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sisäkkö, sisäkkö, tyynylläni on muurahainen...

Ja vikkelä otos on, meni jo... Mistä lie tullut?

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Glove

Jäsen
Nettiautosta olen katsellut autoja ja siellä oli yksi mukava vaihtoehto. Oli ollut jo pitemmän aikaa, Mutta perkele oli mennyt kaupaksi kun tänään katsoin. Onhan siellä samanlaisia, mutta ei keltaista. Pitää vissiin tyytyä valkoiseen tai punaiseen.

Fair play and respect
Mirri tuli taas kylään. Sisälle se halusi, mutta ainoastaan terassilla annoin namia. No tuohon se jäi sitten terassilleni lepäilemään varjoon.
Melkoinen kyläluuta se on.

Lisäys. No lopulta mummon oven taakse, että josko saisi lisää ruokaa.

Glove

Jäsen
Tekisi mieli jotain mausteista ruokaa. Mutta hiivatin kallista tilata kotiinkuljettuna. Tässä lähellä ei ole kuin pizzeria eikä se nyt oikein ole se mitä mieli tekisi. Kiinalaista tai jotain.

Fair play and respect
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy