Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 061
  • 66 848
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Emmää löytäny parempaakaan ketjua, niin tuherran tänne. Ei ny saattana soikoon ruveta tappeleen vihervassarien ja natsirasistipersujen välillä. Nää vastakkainasettelut täyttää kohta kaikki ketjut. Mää oon ollu joissain osallisena ja maailmankuvani pysyy. Joka leiristä löytyy hyvää ja paskaa. Joistain löytyy paskaa enemmän kun toisista.

Asiasta kolmanteentoista; Oon hualissani omasta päästäni. Lähimuisti takkuilee, pudottelen juttuja käsistäni lyhyellekin matkalle ja välillä tulee tunne että haluisin vaan kualla tai olla omissa oloissa. Välillä taas haluisin panna kaikkee mikä liikkuu. Isä on 72v. ja sillä on alzheimer. Siitä hualimatta hiano miäs. Mutta se saa välillä jotain aggressioita ja rupee raivoon. Sitten sen vaimo tulee meille pakoon. En ikinä halua että mulle käy noin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alaselästä lähti irti noin 10 sentin mittainen selkäkarva. Joku esi-isistä taisi olla apina. Tai ihmissusi.

Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa?
Välillä saan saaliiksi niin perhanan komeita nenäkarvoja, että niitä pitää esitellä läheisillekin. Oikein sellaisia paksuja ja pitkiä jouhia. Hiano harrastus.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Alaselästä lähti irti noin 10 sentin mittainen selkäkarva. Joku esi-isistä taisi olla apina. Tai ihmissusi.

Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.
Tuosta tulikin mieleeni, täytyy tuota karvoitusta taas siistiä. En mä kehtaa enää mennä saunomaan kuin itsekseni kun ei muuta alapäässä ole kun karvoja. Luulevat vielä naiseksi.

Selässä ei ole karvoja. Nännikarvan oon joskus varmaan tuon mittaisen joskus löytänyt.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.

Yläselkä on aika karvainen, mutta ei ne yksittäiset pisimmät varmaan ole kuin 5 cm pitkiä. Niistäkin aina kuulee milloin keltäkin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka puhuttekaan täällä karvoista, kun eilen taas sheivattiin varpaista päähän. No hiukset vedettiin 9mm, mutta muut puliks. Olo on kuin nuudelilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Anna sataa vaan, sulla on sienet kerätty.
Eihän ne ihan vielä ole kerätty... Haaparouskukausi on kesken ja suppilovahveroita ei ole vielä edes kerätty. Tänäänkin lähdin keräämään kanttarelleja ystävän kanssa kun hän pyysi kaveriksi. Oli valmis paljastamaan sienipaikkansa saadakseen seuraa metsään. Tuli kanttarellien lisäksi vastaan myös mustatorvisieniä. Kun näin lupaavan kuusikon niin menin pyydystämään haaparouskuja. Löysin niitä ihan mukavasti...
 

Glove

Jäsen
Ei ole liiemmin sieniä näkynyt täällä kaupungilla. Ja ne harvat mitä olen bongannut on minulle tuntemattomia. Voihan ne ollakin ihan hyviä sieniä syötäväksi. Minä kun tunnistan vain kärpässienen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään oli iso hetki, kun löin ensimmäisen kerran eläissäni Älytöllöön muistitikun ja meinasin nauhottaa Skyfallin.

Fingers crossed.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun pihalla on tällä viikolla tuollainen taloyhtiön yhteisessä käytössä oleva romulava, niin tilaisuuden tullen päätin siivota kaappeja. No, ajattelin että eteisen kaappi, jossa on lähinnä käytöstä poistettuja kengänraatoja, täyttäisi jätesäkkiä vähän vaan pohjalta, mutta se perhanahan meni melkein piripintaan. Mikä hemmetin Imelda Marcos minä olen, vaikka ostan kenkiä vain silloin kuin tarvitsee ja silloinkin yleensä vituttaa lähteä niitä ostamaan?

Eikä siinä kaikki. Sieltä melkein pohjimmaisena löytyi hyväkuntoiset, joskin pölyiset talvikumisaappaat, joiden olemassaoloa en edes muistanut. Todennäköisesti hankin ne yhteen duunipaikan talvitapahtumaan Nuuksiossa joskus n. 10 vuotta sitten. Mitähän muuta täällä kämpän kätköissä onkaan?

Tänään oli iso hetki, kun löin ensimmäisen kerran eläissäni Älytöllöön muistitikun ja meinasin nauhottaa Skyfallin.

Fingers crossed.
Minä laitoin eilen valmiiksi Spectren nauhoitukseen kännykän kautta. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tein niin. Ihmeellinen tämä nykymaailma.

Jo aiemmin aukesi, että tuolla DNA Hubilla voi "nauhoittaa" ohjelman alusta asti vaikka se olisi jo alkanut. Tiedä häntä vaikka voisi vielä jälkikäteenkin, tulee niin harvoin enää käytettyä mitään tallennustoimintoja, kun lähes kaikki kiinnostava löytyy jostain Areenoista ja Ruuduistakin.
 

Glove

Jäsen
Jo aiemmin aukesi, että tuolla DNA Hubilla voi "nauhoittaa" ohjelman alusta asti vaikka se olisi jo alkanut. Tiedä häntä vaikka voisi vielä jälkikäteenkin, tulee niin harvoin enää käytettyä mitään tallennustoimintoja, kun lähes kaikki kiinnostava löytyy jostain Areenoista ja Ruuduistakin.
Minulla oli joskus PPO TV. Kaikki kahden viikon ajalta oli katsottavissa. Meni sekin vituiksi kun Elisa osti PPO:n. Ei ollut enää mitään nähtävissä kuten aiemmin.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kotona tuli sanomista junnun pelimääristä. Onko niitä joka vkl? On ja molempina päivinä + kelloo ja jäähyä. Matkustaakin saa. Auto pitäis päivittää muutamalle varustekassille. Lieneekö järkeä? Ei tullut napero valituksi parhampiin, mutta tykkää reenata ja pelata. Ei ole vissiin tarpeeksi tavoitteellinen ja jätti nuo koronasulkeiset keväällä vähemmälle. Toki nuo valinnat aina johonkin perustuvat. Junnu on kuitenkin tyytyväinen ja pitää joukkuettaan ihan hyvänä. Suurimmat mulkut kuulemma poistui NHL-putkeen. Sai muuten pelata testeissä sellaista paikkaa mitä ei ole ikinä pelannut ja joka pelissä sama. Ei nyt maaliin joutunut mutta hiukan haiskahti järjestely. No eipä tuo tunnu haittaavan, joten tämä on hyvä nyt.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No, ajattelin että eteisen kaappi, jossa on lähinnä käytöstä poistettuja kengänraatoja, täyttäisi jätesäkkiä vähän vaan pohjalta, mutta se perhanahan meni melkein piripintaan. Mikä hemmetin Imelda Marcos minä olen, vaikka ostan kenkiä vain silloin kuin tarvitsee ja silloinkin yleensä vituttaa lähteä niitä...
kun exäni kanssa laitettiin lusikoita jakoon, niin sen kenkiä oli 273 paria.
Niitä otin sitten useammat itsellenikin, taitaa pari paria olla vieläkin käytössä. Mökillä nyt ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Alaselästä lähti irti noin 10 sentin mittainen selkäkarva. Joku esi-isistä taisi olla apina. Tai ihmissusi.

Mitäs muilla on ennätykset karvojen pituudessa? Noi selkäkarvat on ihan luonnontilassa. Milläpä niihin ylettyisikään, ei kai mitenkään. Tarvisi jonkinlaisen nivelikkäällä varrella varustetun laitteen, mikä nyt on jo ajatuksena naurettava.

Holssi vielä nuori poika, ja Holssikin on karvaton koira.


Hyvät palstalaiset, palstbörgare.
On tullut aika meidän itsekukin kohdata omilla tahoillamme, niin, aukottumuuteen, moderaattiruiteen, viestimääriin, saatuihin tykkäyksiin tahi palstapippelin mittasuhteisiin katsomatta, sekä pelikiellosta kärsivien palstatovereiden kohdalla, heidän omatoimisen ja yleisen sähellyksen sekä turakoinnin aiheuttamien käänteiden seurauksena, nämä hylkiöt nyt ääneti ja idk taustalurkkeina tilanteen kehittymistä joutuvat seuraamaan. Teille jokaisella paöstalaoaelle myönnetään pääsy tähä asti hyvin salaisena pysytelleeseen dataan.

Tämä kaikki tieto on kaivettu käyttäjän @Hols Nilgerssön yksityisviesteistä, joita hän ylläpitää ikään kuin päiväkirjanaan. Hän myös satunnaisti saattaa niitä syväkurkuille kiljupäissään ja epähuomiohumalassa laverrela menemään.
Viimeosommet
Päiväkirjassa on asiantuntijan melko jämäkän arvauksen pohjalta kyetty aukottomasti ja erinäisiä logeja hyväksikäyttämällä selvittämän kysyisen käyttäjän ihokarvojen jakauma kehossa, sekä karvojen keskimääräinen pituus. Väriskaala asettuu johonkin lisäksi myöskin lujuusarvot tarkalla skaalalla.
Muutamia esimerkkejä mainitaksemme, palstalainen Holgersonin säärien karvat ovat "karkeasti" jossain Soft embon ja chinchillan peräkarva nöyhdän väliltä.
Tässä kohtaa kuitenkin siirrymme itse asiaan.

Useat bothan vakoojat menettivät henkensä tätä dataa hankkiessa. Piirtustuksista sekä useille c-kaseteille mumistun informaation nähtyä päivänvalon, Hols Nilgerssönin kehokarvoitus, jos sitä eulakien mukaan edes..
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Katsaus keskeytyi jonkun tyhmän jutun takia, mutta tämä ei ole high IQ bigbrain tilanne alkuunkaan, koska asian ydin tällä kertaa oli mutankkinännitkarvat sekä muut euo Ay e comova, heeeey macarena.

E: mun, siis piti kertoa teille, että mulla on, muutama mutanttikarva nänneissä. Ja tuuheammat ja ne kieltämättä on.

Siis nenässä ja nänneissä on niitä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!
Jos viikon kirjoitustauko ottaa noin koville niin varmaan ihan hyvä ratkaisu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Punamusta taisi sitten ottaa hatkat palstalta. Tai näin hän minulle ainakin yv:nä ilmoitti. Yllättävä ratkaisu, mutta toivotaan että mies teki itselleen parhaan mahdollisimman ratkaisun!
Niin. Oikeastaan arvasin tämän käänteen. Eiköhän sitä ~viikon päästä tulla ryminällä takaisin isolla pensselillä. Ei todellakaan mitään henkilökohtaista kenellekään, mutta alkaa oikeasti jo tulemaan korvista ulos tämä Suomi24 -draamailu.

Onneksi Kerho pelaa kohta. Make love, not warcraft. Ugh!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan virkistävää ettei kierrätyskeskuksessa ole päivän aikana kertynyt kymmeniä ketjuja, joissa on uusia viestejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös