4
444
Voi kuule.. kyllä se voi. Ei tosin aiheuta samanlaista häpeän tunnetta kuin... moni muu asia.Mirri ei voikaan tulla ennenaikaisesti.
Voi kuule.. kyllä se voi. Ei tosin aiheuta samanlaista häpeän tunnetta kuin... moni muu asia.Mirri ei voikaan tulla ennenaikaisesti.
Eikö siellä keittiön seinässä voisi olla A4-kokoinen muistilista mitä iltavuorossa pitää tehdä, niin ei jäisi hommia muistin varaan? Huomenna menet tällaisen aloitteen kanssa vuoroon.No niin, armahdus siellä töissä tuli. Jännittyneenä menin töihin mutta positiivinen oli vastaanotto. Sanoivat vain että unohduksia sattuu kaikille, ja yksi työntekijä jopa ihmetteli että miten niin nopeasti ehdin pois lähtemään (20 minuuttia meni minulla ylityön puolelle) kun hänellä meni kuulemma ensimmäisellä kerralla jopa tunti yli.
Keittiö oli kuulemma siistissä kunnossa ja vuoro meni ihan okei. Sanoivat myös että sellainen ruokasalin pöytien pyyhkimisen unohtaminen on pieni juttu kun muuten tärkeämmät hommat pelaa.
Ja tänään meni sitten vuoro taas vielä paremmin. Nytkin minulla oli apuri viiteen asti mutta nyt ehdin kaiken tekemään kuuteen mennessä ja muistin myös kaiken melkein tehdä. Se perkeleen ruokanäyte vaan unohtui vieläkin ottaa talteen vaikka aikaa olisi hyvin ollut siihenkin.
Mutta positiivinen fiilis jäi tänään työvuorosta. Ehkä se lähtee vielä tosiaan sujumaan? Nyt ei jäänyt niin epävarmaa oloa vaan fiilis on paljon luottavaisempi.
Helena näkyy olevan samaa ikää kun Tapparan kultanen sukupolvi eli vm.68. Mutta minkä mittanen? D vaiko peräti E...?vaikka oma parini onkin Helenan ikäinen ja näköjään muuten aika lailla saman mittainenkin).
No ei kiitos... Luumut on alkanut tympiä ihan kympillä.Meillä olis tuolla landella 600 luumupuuta. Tuu keräämään!
Twerkkaus on kyllä niin turn-off kuin vain voi olla, jää kyllä äänestämättä näissä vaaleissa.En tiedä miksi mutta minulle tuli kauhea tarve päästä äänestämään kun olin katsonut tuon videon.
No ei kiitos... Luumut on alkanut tympiä ihan kympillä.
Mä kerkeisin vetään saman setin 12 minuuttiin. Ja paneen kaikkia lisäks. Kahdesti.Viime sunnuntai. Noin 12 tuntia. Siinä ajassa kolme naista, neljä eri sänkyä ja mitä mä sain? Muutamat todella kuumat suutelot ja vähän käsipäivää. Ei bansku näin. Alkaa ote lipsua ja huolella.
Johnny on taas löytänyt uusia nettisivustoja, kun vaimo on ollut pois kotoa :).Mä kerkeisin vetään saman setin 12 minuuttiin. Ja paneen kaikkia lisäks. Kahdesti.
Eikö siellä keittiön seinässä voisi olla A4-kokoinen muistilista mitä iltavuorossa pitää tehdä, niin ei jäisi hommia muistin varaan? Huomenna menet tällaisen aloitteen kanssa vuoroon.
Paistaa. +21 ja pilvetön taivas.@Kiekkokatsoja
Päivän suuret kysymykset ovat: Paistaako aurinko? Onko näkynyt mirriä? Täällä Etelä-Kurjalassa paistaa niin, että tulee jo kesä mieleen tästä. Mutta se mikä nyt eniten ihmetyttää, niin katti on nukkunut jo monta tuntia tuolla uunin päällä eikä ole näköjään ihan heti ulos lähdössä. Just äsken kävin rapsuttamassa mahasta kun se on taas noin hauskassa asennossa.
Comebackista yllättyneet nostakoon käden ylös. Olisiko nuoren miehen kierrokset maltillisemmat, aina ei kannata kaahata kaasu pohjassa.
Itsellä tuli mieleen Gandalf Harmaan uusi tuleminen Gandalf Valkoisena. Tervetuloa takaisin!
Olihan se vissiin viikon poissa. Tosin niin pitkä taisi se pelikieltokin olla, joten ihan normaali paluu.