Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pääsenkö takapenkille?Ei vittu. Nyt riitti. Täällä oli joskus miellyttävää.
Pääsenkö takapenkille?Ei vittu. Nyt riitti. Täällä oli joskus miellyttävää.
Pääsenkö takapenkille?
Ihmettelin ihan samaa. Menee ihan ohi nämä ketjun viimeisimmät viestit, kun niiden konteksti lienee jossain muualla kuin tässä ketjussa.Onko porukka nyt saanut jotain y-veitsiä vai tuohduitteko tämän ketjun perusteella? Hämmentävää lukea kun ilmeisesti puolet teksteistä on jonkun metaspoilerin alla.
Mitäs jos naapuri käy kuseksimassa puutarhaan? Ja naapurikin on jatkiksessa?Voisiko joku tulla tänne kirjoittelemaan puutarhajuttuja tms? Niitä lukisin paljon mieluummin kuin ainaista kinastelua ja vihanpitoa.
Arviolta ainakin 20 käyttäjää voisi sinulle antaa selvityksen tapahtuneista, mutta jokainen näistä selvityksistä poikkeaisi toisistaan aika rankasti. Ei tässä taida pysyä ihan täysin kärryillä edes asianomaisetkaan enää.Tämä ketju on ollut ihan huippu tilitysikkuna, mutta mä en nyt kyllä käsitä että mitä täällä on tapahtunut? Yrittänyt selailla kohta tunnin tätä ja ekan kerran modeketjua, pääsemättä kuitenkaan ymmärrykseen että mitä on käynyt? Jossain puhutaan kiusaamisesta ja että joku nimimerkki lähtenyt. Sitten omien viinojen juomisesta kuppilassa tai FASlapsesta. Siis onko nämä kaikki kytköksissä toisiinsa? Ja onko Fasu lähtenyt tai joutunut lähtemään? Ilmeisesti myös jotain yksityisviestihyökkäyksiä? Mä oon liian tyhmä ymmärtämään, myöskin liian vanha. Kiteyttäisikö joku vaikka neljään lauseeseen tapahtuneen, utelias kun olen.
Samaa mieltä. @Iisoppi tuus laittaa meille taas jotain kuvaa niistä sun hienoista kukkaistutuksista!Voisiko joku tulla tänne kirjoittelemaan puutarhajuttuja tms? Niitä lukisin paljon mieluummin kuin ainaista kinastelua ja vihanpitoa.
Arviolta ainakin 20 käyttäjää voisi sinulle antaa selvityksen tapahtuneista, mutta jokainen näistä selvityksistä poikkeaisi toisistaan aika rankasti. Ei tässä taida pysyä ihan täysin kärryillä edes asianomaisetkaan enää.
Asioita tapahtui, mielet pahoitettiin joka puolella, lisää asioita tapahtui ja taas mielet pahoitettiin... Ja sitä rataa. Enkä nyt siis väheksy mitään tapahtunutta, mutta onhan tämä aikamoinen keitos. Kukaan ei ole syyllinen näihin tapahtumiin, mutta kaikki ovat syyllisiä.
Itsekin olen varsinaisten tapahtumien ulkopuolella, enkä rehellisesti sanottuna tiedä lähimainkaan kaikkia faktoja.
Enkä tiedä kannattaako näitä tapahtumia lähteä joka välissä selostamaan omin sanoin, kun se tuntuu joka kerta nykäisevän moottorin uudelleen käyntiin. Jos jollain on tallessa tietoja, että mistä ketjuista ja miltä sivuilta draaman kaarta voi itse lähteä selvittämään, niin ne voi tuoda kyllä esille, jos joku haluaa päästä kärryihin mukaan.
Ja @Gennadi FASlapsi vetäytyi palstalta täysin omasta päätöksestään. Sai ns. tarpeekseen tästä paskasta siinä kohtaa kun alkoi saamaan henkilökohtaisia uhkauksia tahoilta, jotka jätettäköön kaikkien parhaaksi tässä mainitsematta.
Väykkähän tulee aina takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Joten voinemme siis luottaa, että FASlapsesta kuullaan vielä.No voi perse! Tämä oli shokki! Siinä oli persoona, käytännössä jatkoajan Paavo Väyrynen. Viihteellinen arvo oli huipussaan.
Tänään tein omenahilloa eilen haetuista omenoista. Tai ei se nyt ole vielä ihan valmista vaan on hautumassa uunissa. Kesäperuna (~aikainen) on kuokittu jo pois ja viety kellariin mutta talviperuna on vielä maassa. Voisi sen kohta kuokkia pois. Tillin, pinaatin ja kehäkukat olen ottanut pois maasta. Tilliä ja pinaattia löytyy kohtalaiset määrät pakkasesta. Kohta voisi ottaa punajuuria maasta keitettäväksi ja säilöttäväksi. Puolukassa kävin tänään. Tällasta täältä näin alku hätään.Voisiko joku tulla tänne kirjoittelemaan puutarhajuttuja tms?
Tässä nyt näitä pistokkaista kasvatettuja kerrattuja ahkeraliisoja. Ne on tänä vuonna kasvaneet ja kukkineet oikein mukavasti. Vähän sateet on hakanneet kukkia irti mutta niitä kyllä riittää...@Iisoppi tuus laittaa meille taas jotain kuvaa niistä sun hienoista kukkaistutuksista!
Kiitokset tästä! Olipa mukava lukea muutakin kuin pelkkää riitelyä.Tänään tein omenahilloa eilen haetuista omenoista. Tai ei se nyt ole vielä ihan valmista vaan on hautumassa uunissa. Kesäperuna (~aikainen) on kuokittu jo pois ja viety kellariin mutta talviperuna on vielä maassa. Voisi sen kohta kuokkia pois. Tillin, pinaatin ja kehäkukat olen ottanut pois maasta. Tilliä ja pinaattia löytyy kohtalaiset määrät pakkasesta. Kohta voisi ottaa punajuuria maasta keitettäväksi ja säilöttäväksi. Puolukassa kävin tänään. Tällasta täältä näin alku hätään.
Tässä nyt näitä pistokkaista kasvatettuja kerrattuja ahkeraliisoja. Ne on tänä vuonna kasvaneet ja kukkineet oikein mukavasti. Vähän sateet on hakanneet kukkia irti mutta niitä kyllä riittää...
Jotkut näyttelee puutarhaansa, ja meitsi puhelee mirristä.Samaa mieltä. @Iisoppi tuus laittaa meille taas jotain kuvaa niistä sun hienoista kukkaistutuksista!
Tuon ohjaajan jumpalle mäkin voisin tulla. Vaikka mummo en olekaan. Mut faari olen, kelpaako se?Tässähän hän on... Meidän jumppaohjaaja. Se josta mummot tykkää. Ja kyllä minäkin vaikka jumpat oli melko helppoja. Komea mies kun käskyttää niin mielellään kuuntelee. Hän oli paikallisessa lehdessä kertomassa burn outistaan, treenatun kehon häviämisestä väsymyksen alla ja kuinka löysi kehopositiivisuuden. Sitä hän varmaan meidän jumpissa toteutti... hyvää oloa ilman rääkkiä. Ehkä joku ymmärtää miksi pidin ohjaajamme upeana ilmestyksenä kun kuvaa katsoo. Jo on vähän ikävä mutta hän ei jatka meidän kanssa vaikka oli luvattu.
Jotkut näyttelee puutarhaansa, ja meitsi puhelee mirristä.
Mirristä puheenollen, naapurin mummo puhua lässyttää terassilla siihenmalliin, että taisi mirri luiskahtaa sisälle.