K
Kiekkokatsoja
On toki. Rumistakin jätkistä, saa hyvän kuvan. Kun on kännissä. Siis kuvan katsoja.Hyvä kuva!
Juu mukavaa iltaa, ja pitäkää toisistanne huolta!
On toki. Rumistakin jätkistä, saa hyvän kuvan. Kun on kännissä. Siis kuvan katsoja.Hyvä kuva!
On toki. Rumistakin jätkistä, saa hyvän kuvan. Kun on kännissä. Siis kuvan katsoja.
Juu mukavaa iltaa, ja pitäkää toisistanne huolta!
Miehiä kun sanoo rumiksi, niin se on kohteliaisuus =). Paitsi tosikoille.Laita hyvä mies oma rumuutesi tai komeutesi testiin tänne kuvan muodossa. Vai tuleeko pelkkää mirritarinaa?
Luulen puolestaan, että tässäkin on lopulta happy ending. Vaikkei siltä vaikutakkaan nyt.Tämä saaga ei pääty hyvin.
Luulen puolestaan, että tässäkin on lopulta happy ending. Vaikkei siltä vaikutakkaan nyt.
Oikeasti.ITSE
Sanalla on vastineita kaikissa muissa sukukielihaaroissa paitsi samojedissa, esimerkiksi karjalan itše, vatjan ize, viron ise, pohjoissaamen ieš, ersämordvan eś, mansin is 'varjo, henki' ja hantin is 'sielu, henki, elämä'. Sanan alkuperäiseksi asuksi on rekonstruoitu *iće tai iśe.
Ugrilaiskielten sanavastineiden merkitys osoittaa, ettei itse alun perin ole ollut refleksiivipronomini vaan substantiivi, jonka merkitys lienee ollut 'varjo' tai 'varjosielu'. Muutos on ymmärrettävä sitä taustaa vasten, että ihmisen sielun on aikoinaan uskottu asuvan hänen varjossaan, jolloin varjo on tavallaan edustanut ihmisten henkistä minää. Suomen kirjakielessä itse on esiintynyt Agricolasta ja kaikista samanaikaisista käsikirjoituksista alkaen.
SKES 1955: itse, UEW 1988 79-80; SSA 1992 itse; Jussila 1998 itse, Häkkinen 2004 itse.
Tästä voimme päätellä, että itseni mielestä -lausuma tarkoittaa "sieluni mielestä".
Voiko olla tylsempää kysymystä kuin että mitä kuuluu. Pakko vastata tylsimmällä vastauksella. Eipä ihmeitä.
Josko vastaisi, että eipä mitään?Voiko olla tylsempää kysymystä kuin että mitä kuuluu. Pakko vastata tylsimmällä vastauksella. Eipä ihmeitä.
Mitä useammin tätä kuuluu, ja minun makuun trilogian keskimmäistä, sen parempaa. ❤Itse asiassa Kingston Wallia kuuluu nyt.
Kakkonen on kyllä parhaita Suomessa tehtyjä levyjä ikinä.Mitä useammin tätä kuuluu, ja minun makuun trilogian keskimmäistä, sen parempaa. ❤
JOS kaikki olisi tiukkapipoja?Mietittekö te koskaan millanen paikka tää maailma oliskaan jos kaikki olis tiukkapipoja ja jumissa omissa ideaaleissaan? Joo, niin mäki ajattelin tossa äsken, mut sit taas toisaalta, antaa kaikkien kukkien kukkia. Kyllä tällä pallolla on kaikille tilaa.
Sitä mä vaan et tota et, itsekin oon vaan yks tavallinen tallaaja muiden keskellä. Mikäs mä oon sanomaan miten muiden kuuluisi olla? Jees, ei mul ollu tähän muuta lisättävää. Jatketaan harjotuksia.
Olen sitä mieltä että noiden välillä on merkityksellinen ero. Käyttämällä sanaa itse, korostaa paljon enemmän tekijää kuin minää käyttämällä.Itse olen sitä mieltä...
Ai ihan itse? Ettei käsistä pitäen autettu?
Minä olen sitä mieltä...
Sepä se. Itse on itsekkäämpi.Olen sitä mieltä että noiden välillä on merkityksellinen ero. Käyttämällä sanaa itse, korostaa paljon enemmän tekijää kuin minää käyttämällä.
"Itse näkisin..." vs. "minä näkisin" on se ero että itseä käyttämällä korostetaan omaa ainutlaatisuuttaan tai eroa kuulijaan. Minää sen sijaan käyttäessä tarkoitetaan että lähes kuka tahansa muukin voisi tehdä samoin.
Se on sana, jonka ympärille olet luonut käsityksen, josta et näytä pääsevän yli. Suosittelisin sen sijaan yrittämään, sillä aika moni käyttää sitä kirjoittaessa vailla minkäänlaisia itsekkäitä motiiveja.Sepä se. Itse on itsekkäämpi.
Minä sanoisin tuohon, että minäkin muuten käytän.Se on sana, jonka ympärille olet luonut käsityksen, josta et näytä pääsevän yli. Suosittelisin sen sijaan yrittämään, sillä aika moni käyttää sitä kirjoittaessa vailla itsekkäitä motiiveja.
Itsekin muuten käytän