Rattlehead
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gundit
Vai että draamaa palstalla? Taas. Tällä kertaa ei kaiketi ole perustettu uusia foorumeita sen takia niin kuin silloin joskus.
Tarkoitin että jos on jotain riitoja, niistä sovittaisiin puhumalla keskenään, ei silleen että kohta niistä tietää puoli palstaa. Tämä ei ole mikään v*tun juorukerho vaan keskustelufoorumi. Sitä varten on Suomi24, Ylilauta, Vauva.fi, Demi ja vastaavat. Tämä on, tai ainakin oli joskus aikanaan anonyymi nettipalsta missä yksittäisiin henkilöihin ei hyökätty kostomielessä tai muutenkaan.Hyvä puheenvuoro @Breeze Harbour vaikken allekirjoitakaan tuota mikä olla muka miehekästä, jotkuthan on täällä ylpeillyt kuinka jollain oli munaa ja miehekkyyttä lähtee tappelee kasvotusten livenä. Ehkä et ihan tätä tarkoittanut omalla sanomisellasi "miehekkäästä" toiminnasta?
Sulla on paljon älyä tutkailla maailmaa ja toivon ettet kokonaan lähtisi palstalta.
Juu, sori pienestä saivartelusta, en usko että sinä syyllistyisit tuollaiseen sen vähän perusteella mitä olen viestejäsi lukenut tässä vuoden parin sisällä.Tarkoitin että jos on jotain riitoja, niistä sovittaisiin puhumalla keskenään, ei silleen että kohta niistä tietää puoli palstaa. Tämä ei ole mikään v*tun juorukerho vaan keskustelufoorumi. Sitä varten on Suomi24, Ylilauta, Vauva.fi, Demi ja vastaavat. Tämä on, tai ainakin oli joskus aikanaan anonyymi nettipalsta missä yksittäisiin henkilöihin ei hyökätty kostomielessä tai muutenkaan.
Olen harjoittanut fyysistä väkivaltaa tasan kerran elämässäni lapsena puolustautuessani kiusaajalta, niin että minä en todellakaan kannata mitään baaritappeluita vaan kypsien aikuisten kypsää keskustelua kahden kesken, jossa asiat puhutaan puhtaiksi ilman tarvetta tuottaa toiselle tietoisesti mielipahaa tai vahinkoa.
Puniksen poistuminen palstalta jättää kyllä oudon fiiliksen. Aika harvassa lienevät ne, jotka oikeasti toivoivat hänen lähtevän.Kiitokset nimimerkille @Punamusta ajastasi tällä keskustelupalstalla. Parhaimmillasi olit raikas tuulahdus palstan tunkkaiseen ilmapiiriin. Toivon, että jaksat maailmaa.
No joo, ei tuo siemenpora-homma toiminut. Konsultoin äitiä ja hän sanoi että ne kannattaa halkoa ja poistaa siemenet sitten. Aika puuduttavaa hommaa tämä omenoiden pilkkominen. Mutta omenahillo on hyvää esim. aamupuuron kanssa (jota en kyllä koskaan syö, pitäisi ehkä aloittaa kun on hilloakin tulossa, jos onnistuu). No eteenpäin (sanoi mummo lumessa)...Siemenkodat pois (omenaporalla), omenat mehumaijaan ja höyrästämistä kunnes ne pehmeää.
Toki näin, mutta jos pyytää pysyviä oikeuksien poistoja, niin pitäisi myös tarkoittaa sitä. Kovin hyvällä tuskin katsotaan, jos yksi käyttäjä on jatkuvasti pyytämässä oikeuksien poistoja ja palautuksia. Toki jos vasta vuosien jälkeen pyytää palautusta, niin sehän on ihan ok, mutta jos ei ole täysin varma, niin ehkä joku väliaikainen ratkaisu olisi parempi.Takaisin pääsee halutessaan, kun on itse pyytänyt kirjoitusoikeuksien poistamista. Olin pois neljä vuotta ja ylläpito palautti kirjoitusoikeuteni, kun moderaattoreista ei siihen ollut.
En vaan voi käsittää mitä just luin. Ja ilmeisesti, sinun logiikalla, mä hyökkään juuri nyt sinua vastaan olemalla voimakkaasti eri mieltä. Jos täällä onkin arvosteltu kyseisten nimimerkkien (Malkkinen, mikko600, Turha Kaukalo) toimesta teidän ryyppäämistä ja tapaa toimia, niin eihän se mitään hyökkäämistä ole. Olen suoraan sanoen minäkin saanut sanallista sivautusta herroilta Malkkinen ja mikko600, mutta ansaitusti. Ei kännissä kirjoitetut ja omasta mielestä hauskat jutut välttämättä naurata muita ja se pitää hyväksyä. Kun laittaa tänne kaikkea paskaa (edit. tarkoitan itseäni), niin pitää olla valmis myös vastaanottamaan kritiikkiä/arvostelua eikä sitä pidä ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä.@redpecka tässä tiivistetysti. Oikeasti koko homma ei johdu kenestäkään palstalla tällä hetkellä vaikuttavasta,
Koko vitun riitasaaga johtuu kahden ihmisen välisestä riidasta. Eli jo pois potkittu @abianos ja @Käyttäjänimetön. Ystäväni abi on hyökännyt yksityisviestein nimetöntä sekä myös nimimerkkiä @FASlapsi kohtaan. Ja hän teki sen siksi, että huomasi, että nämä nimimerkit hyökkäsivat minua ja minun kavereitani (@Punamusta , @banaaninviljelijä) kohtaan palstalla. Ja hyökkääjinä myös oli esim. @Malkkinen ja jossain määrin myös @Turha Kaukalo ja @mikko600.
Abille sanoin vappuriehojen jälkeen että vittu pysy erossa tästä. No ei sitä tehnyt vaan oli mennyt kirjoittamaan käyttäjänimettömän twitteriin tms pyytämään julkista anteeksipyyntöä. Sen seurauksena nimettömän tili hävisi. Kaverini vika, ei minun.
Tämänhetkisistä riennoista ei mitään hajua. Toki nyt tiedän ettei nummis tai peksa mikosta tykkää, mutta ei käsitääkseni miään tekemistä aiempien hauskuuksien kanssa.
Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.Punamustan poistuminen vähintäänkin erikoinen ratkaisu. Siis kaveri saa viikon pelikiellon ja sen jälkeen pyytää että kirjoitusoikeudet poistetaan kokonaan? Kuulostaa vähän siltä että palsta alkoi hallita elämää vähän liikaakin joten toki siinä mielessä hyvä jos itse huomasi asian, mutta onhan tämä erikoinen päätös silti.
Noh, jokainen tekee omat päätöksensä.
Jos nyt tosiaan viikon pelikiellosta ja sitä seuranneesta asiallisesta palautteesta ottaa noin kovasti itseensä niin ei voi kuin ihmetellä. Ihan perusteltuja viestejä hänelle mielestäni täällä kyllä laitettiin.Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.
Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.
Niin ennenkuin aletaan tekemää palstatotuutta teidän mielipiteistä, niin on syytä muistaa, että kaverilla takana aiempiakin pelikieltoja ja saanut kritiikkiä myös aiemminkin. Silti jatkanut palstalla näihin päiviin asti. Lähtekäämme siis siitä mitä oli viestiä moderaattoreiden kautta laittanut, että aika mennä elämässä eteenpäin.Jos nyt tosiaan viikon pelikiellosta ja sitä seuranneesta asiallisesta palautteesta ottaa noin kovasti itseensä niin ei voi kuin ihmetellä. Ihan perusteltuja viestejä hänelle mielestäni täällä kyllä laitettiin.
Toki tämä on vain nettifoorumi, mutta toivottavasti tämä käytös ei heijastu mitenkään tulevaisuudessa nuoren miehen elämään. Vai meinaako kyseinen käyttäjä esimerkiksi työ-/opiskeluelämässä ensimmäisen vastoinkäymisen ja kritiikin kohdalla ottaa hatkat samantien?
Toki on saanut pelikieltojakin, mutta viittasin tässä myös yleisimmin siihen että nyt moni käyttäjä on viime aikoina kritisoinut melko voimakkaastikin tuosta suuresta viestimäärästä. Sitä ei mielestäni ole aiemmin täällä juurikaan tapahtunut.Niin ennenkuin aletaan tekemää palstatotuutta teidän mielipiteistä, niin on syytä muistaa, että kaverilla takana aiempiakin pelikieltoja ja saanut kritiikkiä myös aiemminkin. Silti jatkanut palstalla näihin päiviin asti.
Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.Toki on saanut pelikieltojakin, mutta viittasin tässä myös yleisimmin siihen että nyt moni käyttäjä on viime aikoina kritisoinut melko voimakkaastikin tuosta suuresta viestimäärästä. Sitä ei mielestäni ole aiemmin täällä juurikaan tapahtunut.
Ei ollut suinkaan tarkoitus mustamaalata, ehkä vähän huonosti siis asettelin sanat tässä tapauksessa. Miehen taustoja on saanut täällä varsin paljon lukea joten toki toivon että saa asiansa järjestykseen ja jos Jatkoajasta pois jättäytyminen auttaa siinä niin ehdottomasti oikea ratkaisu.Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.
Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä. Ihan aidosti olen huolestunut mukavan palstaveljen puolesta.Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.
Olet oikeassa. Hämäsi minua kun viestinne oli peräkkäin ja toisessa viestissä alettiin jo puhumaan kaverin koko tulevaisuudesta. Pyydän anteeksi osaltasi.Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä.
Noh noh, jos mun viestit asiasta kykenee näkemään mustamaalaamisena, niin täytyy kyllä ihmetellä. Ihan aidosti olen huolestunut mukavan palstaveljen puolesta.
Punis sai mielestäni turhan kärkästä palautetta koskien pelkästään kirjoittamaansa viestimäärää. Huolestuin heti sen palautteen nähtyäni, koska mielestäni siinä mentiin vähän yli joidenkin kohdalla.
En ole samaa mieltä tästä. Palsta on toki niin laaja, että moderaattoreiden tehtävä ei ole helppo. Raportointia kannattaa käyttää, jos kokee, että jonkun käyttäjän viestit eivät ole asiallisia, vaan rikkovat palstan sääntöjä. Ja jos mietityttää moderaattoreiden antamat rangaistukset tai rankaisematta jättämiset, niin kannattaa kysyä heiltä asiasta.@Moderaattorit toiminta kaipaakin tämän takia pienen tukistuksen kun täällä vaan rankaistaan osaa sakkia ja pahimmat rikolliset pääsevät ilman sanktioita. Kun säännöt eivät ole kaikille samat.