Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aikamoinen “Mitä Vittua!” -fiilis tulee tuosta modeketjusta. Se, että pari palstahenkilöä on napit vastakkain on nyt ollut aina ihan normaalia, eikä noita yleensä ole modeketjussa käyty läpi. Mutta nyt näköjään käydään ja ihan urakalla.

Suurin ihmetys on se, että tuolla jotenkin katsotaan kaikki minun syykseni, siksi että olen tavannut osallisia ihmisiä. Ikään kuin mina käskisin jonain hitlerinä adjutanttejani hyökkäämään jotain palstahenkilöä vastaan. Kaikki aikuisia ihmisiä eikä minulla todellakaan ole tätä kohdetta vastaan mitään. Tutuillani näyttää olevan, mutta onko se sitten minun vikani? Joidenkin mielestä näköjään on. On minulla paljonkin tuttuja, jotka eivät keskenään tule toimeen edes livenä, mutta minä kyllä tulen heidän kanssa toimeen.

Vappuhulinoihinkin on viitattu. Se oli silloin ja se on taakse jäänyttä elämää. Modejen kehotuksesta en ole siihen palannut enkä palaa. Eikä ole mitään syytä. Silloin voimajuoman voimalla tunteet kuohahti, mutta se asia on loppuun käsitelty. Tiedän kyllä ettei täällä kaikki kirjoittajat ole samalla aaltopituudella kanssani tietyissä asioissa, mutta se on vain elämää. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Jospa siis siirryttäisiin kaikki vain käsi kädessä rauhanomaisesti eteen päin odotellen tulevaa lätkäkautta.
Olet hyvä tyyppi.
 

redpecka

Jäsen
@Czescku Hyvä että avasit edes jotain omalta kohdaltasi näistä draamoista, vaikkakin "vain" tässä ketjussa. Asennoitumisesi on sinänsä ookoo ja jopa hyvä, että sulla on toleranssia pyöriä erilaisten ihmisten kanssa etkä tietenkään ole heidän tekemisistään vastuussa. (Minä olin nuorempana myös tuollainen, edelleen olen suvaitsevainen mutten jaksa enää pyöriä.)

En tiedä, olisiko jopa tervehdyttävää nuhaisen palstan salaliitoille kun joskus vaikka ottaisit jyrkemmin kantaa jos joku (tunnettu kaverisi) perseilee, siinä ainakaan ei kellekään tulisi sellaista tunnetta että siellä paha mastermind Zesku ohjaa naruista koko näytelmää. Tietysti, eihän se sinun velvollisuutesi ole tuomita tai puolustaa jonnejen tekemisiä jollain ihme palstalla.
 

Glove

Jäsen
Minut ja peksan omien juomisesta pihalle heittänyt tarjoilija hyväksyi anteeksipyyntöni ja nyt kehtaa taas olla kantapaikassani eli topparissa.

Kuten aiemmin sanoin, asiat voi riidellä. Ihmiset hyvin harvoin.
Onko se joku jalkapallomesta? Toppareitahan On jalkapallojoukkueen puolustuslinjassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässähän hän on... Meidän jumppaohjaaja. Se josta mummot tykkää. Ja kyllä minäkin vaikka jumpat oli melko helppoja. Komea mies kun käskyttää niin mielellään kuuntelee. Hän oli paikallisessa lehdessä kertomassa burn outistaan, treenatun kehon häviämisestä väsymyksen alla ja kuinka löysi kehopositiivisuuden. Sitä hän varmaan meidän jumpissa toteutti... hyvää oloa ilman rääkkiä. Ehkä joku ymmärtää miksi pidin ohjaajamme upeana ilmestyksenä kun kuvaa katsoo. Jo on vähän ikävä mutta hän ei jatka meidän kanssa vaikka oli luvattu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200903-230022~2.png
    Screenshot_20200903-230022~2.png
    238,8 KB · kertaa luettu: 163
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@redpecka tässä tiivistetysti. Oikeasti koko homma ei johdu kenestäkään palstalla tällä hetkellä vaikuttavasta,

Koko vitun riitasaaga johtuu kahden ihmisen välisestä riidasta. Eli jo pois potkittu @abianos ja @Käyttäjänimetön. Ystäväni abi on hyökännyt yksityisviestein nimetöntä sekä myös nimimerkkiä @FASlapsi kohtaan. Ja hän teki sen siksi, että huomasi, että nämä nimimerkit hyökkäsivat minua ja minun kavereitani (@Punamusta , @banaaninviljelijä) kohtaan palstalla. Ja hyökkääjinä myös oli esim. @Malkkinen ja jossain määrin myös @Turha Kaukalo ja @mikko600.

Abille sanoin vappuriehojen jälkeen että vittu pysy erossa tästä. No ei sitä tehnyt vaan oli mennyt kirjoittamaan käyttäjänimettömän twitteriin tms pyytämään julkista anteeksipyyntöä. Sen seurauksena nimettömän tili hävisi. Kaverini vika, ei minun.

Tämänhetkisistä riennoista ei mitään hajua. Toki nyt tiedän ettei nummis tai peksa mikosta tykkää, mutta ei käsitääkseni miään tekemistä aiempien hauskuuksien kanssa.
Ihan hyvin tiivistetty. Ainakin alku siltä osin mitä minä asiasta tiedän. Loppuosaan olisi ihan kiva saada myös jotain konkreettista todistetta. Varsinkin omalta kohdaltani, muiden tägättyjen puolesta en puhu, hoitakoot sen itse. Minä en ole lähetellyt yksityisviesteillä tai muutenkaan mitään hyökkäyksiä. Sitä vastoin minulla on tallessa yhden tällä hetkellä viikon pelikieltoa istuvan herran yksityisviestejä, joissa minua haukutaan aika rajusti. Puhumattakaan siitä mitä kyseinen herra kirjoitti julkisesti palstalle muutamaan kertaan. Minä en ole edes puhunut yksityisviestein kenenkään muun tägätyn nimimerkin, kuin kyseisen herran kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nimistä viis, mua ei tässä vaiheessa kiinnosta lainkaan kuka teki ja mitä. Se että täällä on harrastettu puolin toisin julkisia hyökkäyksiä (joo, minäkin osallistuin omalta osaltani nimimerkin @FASlapsi "karkottamiseen" parilla melko kärkkäällä viestillä). Minä ja hän pääsimme ymmärtääkseni kuitenkin sovintoon lähes silloin saman tien sen jälkeen, kun modesedät olivat panneet meidät jäähylle aiheesta.

Niin, tässä tulee se mun pointtini. Mikään hetkellinen mielenhäiriö, humalatila tai edes vain antipatiat tiettyä nimimerkkiä kohtaan, ei oikeuta ketään hyökkäämään julkisesti kenenkään kimppuun. Ihan sama kuinka paljon vihaatte toisianne, asiat sovitaan keskenään, tuo on minun papereissani raukkamaista toimintaa tehdä toisesta julkisesti joku yleinen sylkykuppi ja syntipukki.

Jokainen kärhämä vaatii aina vähintään sen kaksi osapuolta, niin olisi suotavaa että tällaiset kahdenkeskiset eripurat hoidettaisiin miehekkäästi kahden kesken, ilman että siitä on tehtävä isoa haloota tai palstan laajuista kohua. Me kaikki näimme miten siinä kävi keväällä.

Punis nuorena kaverina järkyttyi kun koki tulleensa nettikiusatuksi aikuisten miesten toimesta ja sotatantereen toisella puolella FASlapsi sitten tajusi, että ei tässä tuubassa ole enää paskan vertaa järkeä ja ns. poistui valokeilasta. Vaikka meillä kahdella on ollut useampi yhteenotto tällä palstalla, niin nostan tästä päätöksestä hänelle kyllä tänäkin päivänä virtuaalista hattua.

Ja mä oon vielä sellainen kaveri että en jää kantamaan kellekään kaunaa ja yritän sopia mahdollisuuksien mukaan kaikki riidat ja erimielisyydet mahdollisimman pian ja hienovaraisesti. Niin tästäkin syystä mulle ei aukea tällainen toisen kimppuun käyminen internetpalstalla.

Olen sanonut sen jo aikaisemmin että mä en ole tässä häränsonnassa ollut enää aikoihin kenenkään "puolella". Totean vain neutraalisti ns. keskeltä että koko tämä paska saaga olisi, jos ei nyt vältetty niin selvitetty ainakin todella paljon helpommin ja vähemmin haavoin, jos eräät aikuiset miehet omaisivat edes sen verran munaa, että selvittäisivät henkilökohtaiset riidat keskenään ilman kohun- tahi huomionhakuista hyökkäystaktiikkaa.

Mä ja @mikko600 ei välttämättä olla sattuneestakin syystä tällä alustalla niitä ylimpiä ystäviä, mutta olen hänellekin antanut silti anteeksi ne typerät kränät mitä meillä oli. Olen myös sitä mieltä että ykisittäisen nimimerkin vainoaminen, somejen esille kaivaminen, puhelinnumeron etsiminen käsiinsä tai vastaava tahallinen häiriköinti ilman lupaa ei ole OK. Jokaisella pitäisi olla oikeus omaan elämäänsä. Toisen yksityisyyden loukkaaminen on typerää ja alhaista toimintaa, etenkin kun tässä ollaan anonyymillä foorumilla, jossa kenenkään henkilöllisyyden ei tulisi joutua uhatuksi ilman henkilön omakohtaista suostumusta.

Toivoisin että jos jollakulla on vielä hiekkaa siellä privaateissa jotakuta asianomaista kohtaan tämän homman osalta, sopisitte asiat keskenänne ettekä järjestäisi taas yhtä hulabaloota lisää. Kukaan ei enää jaksa sellaista. Jos minä pystyin nielemään oman ylpeyteni ja pyytämään anteeksi @FASlapsi , niin pystytte tekin hautaamaan sotakirveen ilman pitkiä hampaita.

Noin. OIen pitänyt puheenvuoroni. Toivottavasti viimeisen sellaisen tähän aiheeseen liittyen. Kiitän ja katoan.
 

redpecka

Jäsen
Hyvä puheenvuoro @Breeze Harbour vaikken allekirjoitakaan tuota mikä olla muka miehekästä, jotkuthan on täällä ylpeillyt kuinka jollain oli munaa ja miehekkyyttä lähtee tappelee kasvotusten livenä. Ehkä et ihan tätä tarkoittanut omalla sanomisellasi "miehekkäästä" toiminnasta?

Sulla on paljon älyä tutkailla maailmaa ja toivon ettet kokonaan lähtisi palstalta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mää en voi siätää räppiä mutta jumalauta, jos sais jonkun humeriikan julkimon kanssa istua iltaa ja nauttia päihteitä niin mää hengaisin Snoop Doggin kanssa. Se brotha on oikeasti cool ja smooth.
Vittu miten löysä ja feikki paska. Siinä dokkarissa meni Jamaikalle ja olevinaan oli aina halunnut olla rasta ja sydämeltään rakasti regeetä ja blaa blaa. Pääsi oikeiden rastaveljien messiin ja veti parhaat yrtit. Sitten vaan yksityiskoneen perävalot vilahti ja taas oltiin Los Fuckelesissa tekemässä sitä samaa hippien hoppien paskaa. Ihan naurettava ukko, vähän sama kuin Tommi Läntinen kävisi Lapissa tekemässä yhden joikulevyn ja sitten painuisi takaisin Turkuun vääntämään iskelmäpaskaa. Että viiiia dolorooooosaaaa....
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hyvä puheenvuoro @Breeze Harbour vaikken allekirjoitakaan tuota mikä olla muka miehekästä, jotkuthan on täällä ylpeillyt kuinka jollain oli munaa ja miehekkyyttä lähtee tappelee kasvotusten livenä. Ehkä et ihan tätä tarkoittanut omalla sanomisellasi "miehekkäästä" toiminnasta?

Sulla on paljon älyä tutkailla maailmaa ja toivon ettet kokonaan lähtisi palstalta.
Tarkoitin että jos on jotain riitoja, niistä sovittaisiin puhumalla keskenään, ei silleen että kohta niistä tietää puoli palstaa. Tämä ei ole mikään v*tun juorukerho vaan keskustelufoorumi. Sitä varten on Suomi24, Ylilauta, Vauva.fi, Demi ja vastaavat. Tämä on, tai ainakin oli joskus aikanaan anonyymi nettipalsta missä yksittäisiin henkilöihin ei hyökätty kostomielessä tai muutenkaan.

Olen harjoittanut fyysistä väkivaltaa tasan kerran elämässäni lapsena puolustautuessani kiusaajalta, niin että minä en todellakaan kannata mitään baaritappeluita vaan kypsien aikuisten kypsää keskustelua kahden kesken, jossa asiat puhutaan puhtaiksi ilman tarvetta tuottaa toiselle tietoisesti mielipahaa tai vahinkoa.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Tarkoitin että jos on jotain riitoja, niistä sovittaisiin puhumalla keskenään, ei silleen että kohta niistä tietää puoli palstaa. Tämä ei ole mikään v*tun juorukerho vaan keskustelufoorumi. Sitä varten on Suomi24, Ylilauta, Vauva.fi, Demi ja vastaavat. Tämä on, tai ainakin oli joskus aikanaan anonyymi nettipalsta missä yksittäisiin henkilöihin ei hyökätty kostomielessä tai muutenkaan.

Olen harjoittanut fyysistä väkivaltaa tasan kerran elämässäni lapsena puolustautuessani kiusaajalta, niin että minä en todellakaan kannata mitään baaritappeluita vaan kypsien aikuisten kypsää keskustelua kahden kesken, jossa asiat puhutaan puhtaiksi ilman tarvetta tuottaa toiselle tietoisesti mielipahaa tai vahinkoa.
Juu, sori pienestä saivartelusta, en usko että sinä syyllistyisit tuollaiseen sen vähän perusteella mitä olen viestejäsi lukenut tässä vuoden parin sisällä.

Mutta edelleen, diggaan kun olet tuollainen suoraselkäinen ja selvästi haluat oppia mahdollisista virheistäsi ja mennä eteenpäin. Ei kaikki kykene prosessoimaan itseään. En tiedä onko sulla ollut siihen jotain apuja joskus - oli tai ei niin pääasia että lopputulos on kannustavan hyvä ja jos tarvetta syödä lääkkeitä niin silloin niitä myös syödään eikä lähdetä sooloilemaan. Minäkin syön lääkkeitä. Ei mulla muuta. Öitä. Hyviä sellaisia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään olisi vuorossa omenahillon teko. Käytiin eilen hakemassa omenia pari kassillista. Siemenkodat pois (omenaporalla), omenat mehumaijaan ja höyrästämistä kunnes ne pehmeää. Sitten myllyllä soseeksi ja uunissa vielä haudutus. Sitten purkkiin ja kellariin. Kellari alkaa kyllä olla aika täynnä tavaraa. Vielä pitäisi puolukoita sinne laittaa ja ehkä puolukka-omenamehua jos saa tarpeeksi omenoita ja puolukoita.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitokset nimimerkille @Punamusta ajastasi tällä keskustelupalstalla. Parhaimmillasi olit raikas tuulahdus palstan tunkkaiseen ilmapiiriin. Toivon, että jaksat maailmaa.
Puniksen poistuminen palstalta jättää kyllä oudon fiiliksen. Aika harvassa lienevät ne, jotka oikeasti toivoivat hänen lähtevän.

Tietysti jos jatkis alkoi menemään jollain tavalla kaiken muun edelle elämässä, niin poistuminen voi olla järkevää, mutta tulikohan päätös tehtyä hätiköidysti? Toivottavasti tällä päätöksellä on enemmän positiivisia kuin negatiivisia vaikutuksia hänen elämäänsä.

Joka tapauksessa toivotan kaikkea hyvää Punikselle, kun siirtyy elämässä eteenpäin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siemenkodat pois (omenaporalla), omenat mehumaijaan ja höyrästämistä kunnes ne pehmeää.
No joo, ei tuo siemenpora-homma toiminut. Konsultoin äitiä ja hän sanoi että ne kannattaa halkoa ja poistaa siemenet sitten. Aika puuduttavaa hommaa tämä omenoiden pilkkominen. Mutta omenahillo on hyvää esim. aamupuuron kanssa (jota en kyllä koskaan syö, pitäisi ehkä aloittaa kun on hilloakin tulossa, jos onnistuu). No eteenpäin (sanoi mummo lumessa)...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takaisin pääsee halutessaan, kun on itse pyytänyt kirjoitusoikeuksien poistamista. Olin pois neljä vuotta ja ylläpito palautti kirjoitusoikeuteni, kun moderaattoreista ei siihen ollut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takaisin pääsee halutessaan, kun on itse pyytänyt kirjoitusoikeuksien poistamista. Olin pois neljä vuotta ja ylläpito palautti kirjoitusoikeuteni, kun moderaattoreista ei siihen ollut.
Toki näin, mutta jos pyytää pysyviä oikeuksien poistoja, niin pitäisi myös tarkoittaa sitä. Kovin hyvällä tuskin katsotaan, jos yksi käyttäjä on jatkuvasti pyytämässä oikeuksien poistoja ja palautuksia. Toki jos vasta vuosien jälkeen pyytää palautusta, niin sehän on ihan ok, mutta jos ei ole täysin varma, niin ehkä joku väliaikainen ratkaisu olisi parempi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@redpecka tässä tiivistetysti. Oikeasti koko homma ei johdu kenestäkään palstalla tällä hetkellä vaikuttavasta,

Koko vitun riitasaaga johtuu kahden ihmisen välisestä riidasta. Eli jo pois potkittu @abianos ja @Käyttäjänimetön. Ystäväni abi on hyökännyt yksityisviestein nimetöntä sekä myös nimimerkkiä @FASlapsi kohtaan. Ja hän teki sen siksi, että huomasi, että nämä nimimerkit hyökkäsivat minua ja minun kavereitani (@Punamusta , @banaaninviljelijä) kohtaan palstalla. Ja hyökkääjinä myös oli esim. @Malkkinen ja jossain määrin myös @Turha Kaukalo ja @mikko600.

Abille sanoin vappuriehojen jälkeen että vittu pysy erossa tästä. No ei sitä tehnyt vaan oli mennyt kirjoittamaan käyttäjänimettömän twitteriin tms pyytämään julkista anteeksipyyntöä. Sen seurauksena nimettömän tili hävisi. Kaverini vika, ei minun.

Tämänhetkisistä riennoista ei mitään hajua. Toki nyt tiedän ettei nummis tai peksa mikosta tykkää, mutta ei käsitääkseni miään tekemistä aiempien hauskuuksien kanssa.
En vaan voi käsittää mitä just luin. Ja ilmeisesti, sinun logiikalla, mä hyökkään juuri nyt sinua vastaan olemalla voimakkaasti eri mieltä. Jos täällä onkin arvosteltu kyseisten nimimerkkien (Malkkinen, mikko600, Turha Kaukalo) toimesta teidän ryyppäämistä ja tapaa toimia, niin eihän se mitään hyökkäämistä ole. Olen suoraan sanoen minäkin saanut sanallista sivautusta herroilta Malkkinen ja mikko600, mutta ansaitusti. Ei kännissä kirjoitetut ja omasta mielestä hauskat jutut välttämättä naurata muita ja se pitää hyväksyä. Kun laittaa tänne kaikkea paskaa (edit. tarkoitan itseäni), niin pitää olla valmis myös vastaanottamaan kritiikkiä/arvostelua eikä sitä pidä ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä.

Ja niille henkilöille ketkä näitä yksityisviestejä lähettelevät, kiusaavat mikko600 ja aiheuttavat omalla typerällä käytöksellään tämän saagan jatkumista edelleen, niin kasvattakaa nyt vittu jo ne munat. Ja vaikka omassa pikku piirissänne vaikutatte voittamattomilta, niin joku päivä voitte erehtyä ottamaan silmätikuksenne väärän henkilön ja sitten ei olekaan enää kivaa. Tämä ei ole missään nimessä uhkaus, vaan neuvo lopettaa ajoissa.

Tämä tästä asiasta osaltani.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Mirripuutetta olen ihmetellyt. Tai ei se mikään ihme ole, kun kesä meni jo. No pidemmän tauon jälkeen, olikin märkää mirriä tarjolla. Tuo kesällä luonani usein vieraillut karvakasa, käväisi kylässä. Naapurin mummolle se taas yritti ekana. Naukui siellä, ja kuulin sen äänen tuuletusikkunastani. Avasin terassini oven, ja huhuilin hetken. Nopeastihan tuo kaveri juoksi vauhdikkaasti luokseni. Tapaaminen oli iloisissa merkeissä molemminpuolista. Kissan nameja tarjosin, ja ne se popsi nopeasti. En anna nameja kovin paljoa, kun se näkyy närärstävän mirriä. Sillä oli perinteiset hellyydenkaipuut, ja se puski ja kehräsi mun luona. Näytti että se asettuisi kotiini joksikin aikaa. Sohvalle se taas hyppäsi, hakien lepopaikkaa.. mutta nostin sen alas. En halua sataa karvaa sohvalleni. Vähänaikaa me leikittiin lattialle ja terassillani. Sitten se vilkaisi mua, ja lähti tallustelemaan omille teilleen.
Näkyy tämä mirri liikkuvan myös tihkusateessa. Sateella se tuli, ja sateella lähti. Saa nähdä oliko viimeinen vierailu tänä kesänä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Punamustan poistuminen vähintäänkin erikoinen ratkaisu. Siis kaveri saa viikon pelikiellon ja sen jälkeen pyytää että kirjoitusoikeudet poistetaan kokonaan? Kuulostaa vähän siltä että palsta alkoi hallita elämää vähän liikaakin joten toki siinä mielessä hyvä jos itse huomasi asian, mutta onhan tämä erikoinen päätös silti.

Noh, jokainen tekee omat päätöksensä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Punamustan poistuminen vähintäänkin erikoinen ratkaisu. Siis kaveri saa viikon pelikiellon ja sen jälkeen pyytää että kirjoitusoikeudet poistetaan kokonaan? Kuulostaa vähän siltä että palsta alkoi hallita elämää vähän liikaakin joten toki siinä mielessä hyvä jos itse huomasi asian, mutta onhan tämä erikoinen päätös silti.

Noh, jokainen tekee omat päätöksensä.
Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.
Jos nyt tosiaan viikon pelikiellosta ja sitä seuranneesta asiallisesta palautteesta ottaa noin kovasti itseensä niin ei voi kuin ihmetellä. Ihan perusteltuja viestejä hänelle mielestäni täällä kyllä laitettiin.

Toki tämä on vain nettifoorumi, mutta toivottavasti tämä käytös ei heijastu mitenkään tulevaisuudessa nuoren miehen elämään. Vai meinaako kyseinen käyttäjä esimerkiksi työ-/opiskeluelämässä ensimmäisen vastoinkäymisen ja kritiikin kohdalla ottaa hatkat samantien?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sellainen tunne vähän tulee, että ottiko liikaa itseensä siitä pelikiellosta tai saamistaan kommenteista samaan asiaan liittyen. Toivottavasti ei.
Jos nyt tosiaan viikon pelikiellosta ja sitä seuranneesta asiallisesta palautteesta ottaa noin kovasti itseensä niin ei voi kuin ihmetellä. Ihan perusteltuja viestejä hänelle mielestäni täällä kyllä laitettiin.

Toki tämä on vain nettifoorumi, mutta toivottavasti tämä käytös ei heijastu mitenkään tulevaisuudessa nuoren miehen elämään. Vai meinaako kyseinen käyttäjä esimerkiksi työ-/opiskeluelämässä ensimmäisen vastoinkäymisen ja kritiikin kohdalla ottaa hatkat samantien?
Niin ennenkuin aletaan tekemää palstatotuutta teidän mielipiteistä, niin on syytä muistaa, että kaverilla takana aiempiakin pelikieltoja ja saanut kritiikkiä myös aiemminkin. Silti jatkanut palstalla näihin päiviin asti. Lähtekäämme siis siitä mitä oli viestiä moderaattoreiden kautta laittanut, että aika mennä elämässä eteenpäin.

Kaikkea hyvää sinne Poriin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin ennenkuin aletaan tekemää palstatotuutta teidän mielipiteistä, niin on syytä muistaa, että kaverilla takana aiempiakin pelikieltoja ja saanut kritiikkiä myös aiemminkin. Silti jatkanut palstalla näihin päiviin asti.
Toki on saanut pelikieltojakin, mutta viittasin tässä myös yleisimmin siihen että nyt moni käyttäjä on viime aikoina kritisoinut melko voimakkaastikin tuosta suuresta viestimäärästä. Sitä ei mielestäni ole aiemmin täällä juurikaan tapahtunut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki on saanut pelikieltojakin, mutta viittasin tässä myös yleisimmin siihen että nyt moni käyttäjä on viime aikoina kritisoinut melko voimakkaastikin tuosta suuresta viestimäärästä. Sitä ei mielestäni ole aiemmin täällä juurikaan tapahtunut.
Toki näinkin, mutta suoraan sanottuna mielestäni hieman mustamaalasitte kaveria tietämättä kuitenkaan totuutta. Spekuloida voi toki aina, mutta silloinkin voi valita sanansa, miten sen sanoisi, vähemmän syyttävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös