Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 429 367
  • 67 193
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Unohdinko mä kertoa että rupesin ituhipiksi. Puunhalaaja-akat ottakaa yhteyttä.
Mun eka oli semmonen rastatukkahippi. Ikimuistoset kolme minuuttia. Tulin kahdesti. Ei oo sen kuummin oltu yhteyksissä. Kiva likka oli. Hävettää silti. Tän jälkeen menin pyytään Jeesukselta puhdistusta. Se hengas Israelissa niihin aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hienoa Johnny. Meikä pitää paljon Tampereesta ja on jo valmiiksi vähän tuttu kaupunki. Eiköhän meikäläinen sopeudu sinne. Minulla ei ole tainnut paukkua mikään Yyterissä. On kyllä upea ranta, sanon. Sinne taas pyörällä tulevana kesänä.
Haluaisin raahata veljen Pyynikille pussikaljalle katteleen maisemia. Sitten otetaan mittari ja hurautetaan kirkolle johkin baariin mikä soittaa hyvää 80-luvun rokkimusukkia. Nyt meni kuunteluun tuo Detroitin ainoa valkoinen kunnonjulkkis, Vincent Furnier eli Alice Cooper. Hieno mies, mitä nyt vähän uskovainen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sun ei tarvitse raahata, sillä tää veli lähtee mielellään Jatkiksen Johnnyn kanssa kaljalle Pyynikin maisemiin. Täh, onko Tampereella kasarirockia soittavia kapakoita? Ui jehna, pääsen todellaki hyvään seuraan.
Oli ainakin joskus useita. Mutta en tiädä nykyään. Musta on tullu boomer ja aviomes. Aion kyllä ottaa selvää. Oon nääs aina ollu vähän rebel.

Oikeesti, en oo kyllä ikusuuksiin käyny kapakeisessa. Meirän "kesähuone" on paljon parempi mesta. Ja saa panna henkilökuntaa (1kpl) ihan luvan kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä haluan tulla kans kylään jos kerran ihan luvan kanssa saa painaa menemään. Kai niillä (1kpl) tarjoilijoilla on sellaset pupun korvat myös?
Totta kikkelissä. Nämähän on vaan järjestelykysymyksiä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiiättehän, ku jostain naisesta huokuu ja sen olemuksesta, vartalosta ja naamasta näkee, et se on täys nymfo. Muna_haukka. Kullinlipittäjä.

Yksi tämmönen mistä näkee kaiken tuon on Maikkarin juontaja. Nimeä en tiedä, mutta tuo vartalo, sen silmät, pää ja katse paljastaa, että tuo tyttö se tykkää munasta joka reijässä , niemessä ja notkossa. Ja siis nymfomaisella tavalla, eli on kyltymätön.

Pääasiassa isohkot silmät päähän ja vartaloo verrattuna paljastaa sen. Jokainen samanlaiset silmät omaava on kyltymätön kyrvän puurtaja. Veikkaisin myös squirttaajaksi hyvin mahdollisesti. Miks mulle tulee tää mielikuva hieman ulospäin pullahtaneista silmistä? No siks just ne on isot ja hieman ulospäin pullahtaneet, kun se on kyltymätön sängyssä. Orgasmia orgasmin perään. Voi vittu kun nyt tuli mieliteko Maikkarin juontajan kanssa samaan hissiin. Pysähtyneeseen hissiin. Varmasti hotkasis samantien melan naamariin ja lipittäs sitä kun jäätelöpuikkoa. Samalla tietenkin sormet witussa ja välillä maistellen.

No, nyt ehkä mentiin vähän ohi aiheen, mutta oikeasti sen joskus näkee ulkonäöstä.

Otetaan esimerkkinä sitten joku täysin maalattu Sofia Belorf. Ei tuosta naisesta haise semmonen vilpitön mulkun ystävä. Näyttää ja vaikuttaa just siltä, jos sen mahalle heittää satsit, se saa paskahalvauksen ja oksennusrefleksin. Belorf ei myöskään näytä siltä, että se mielellään haluaisi eri asentoja. Ei varmasti osaa/halua ottaa edes takaapäin kunnolla, niinkun Maikkarin juontaja ottaisi. Maikkarin juontaja ottaisi vaikka kolmea munaa takaapäin. Repisi vaikka uuden reiän kolmannelle. Belorf nussii enemmän muiden halusta. Belorf on myös lahna. Ei jatkoon.

Sitten päästään ulkonäöllisesti välimaastoon. Eli näihin luonnollisiin ja ok kroppasiin naisiin. Nämä ovat näitä tuulipuvussa lastenrattaita työnteleviä Kirsejä ja Katreja. Kirsit ja Katrit on yleensä hyvin koulutettuja, hiljaisia ja hieman ujoja. Katri ja Kirsi on luonnollisia. He eivät paljoa sheivaile, eivätkä harrasta riettauksia. Näiden miehenä onkin yleensä joku IT-nörtti nimeltään Tero, joka on täysin pallo jalassa ja puutteessa. Kirsi ja Katri käyttää lapsen syntymistä tekosyynä sille, että pillua ei heru. Ei sitä kyllä herunut erikoisesti ennen lapsen syntymääkään, joten Tero, olet kusessa! Hyviä runkkupäiviä.

Näistä kotimammoista on sitten se toinenkin puoli. Nämä eivät käytä tuulipukuja lastenrattaita työntäessä. Näillä erilaisilla mammoilla on kävelylenkillä tiukat treenipöksyt ja nännit niin kovana, et niillä vois vaikka soittaa kitaraa. Nämä ovat seksihulluja ja rietastelijoita. Kun lapsi laitetaan päiväunille, nämä ottavat mustan surman kaapista ja alkavat töihin. Näiden nimi on yleensä Sanna tai Anni tai Hanna. Miehenä toimii yleensä joku rikollisuuteen taipuisa Marko, jonka kroppa on kuin kreikkalainen veistos ja muna on kuin valosapelli.

On näistä mammoista myös se kolmas kategoria. Farkut jalassa kävelylenkillä olevat elämämkoululaiset. Yleensä Jannica, Jasmin tai joku vitun Suvi. Näille kun heittää kympin bissekeissiä varten, nii saa hoidon illaks. Yleensä mutsi nimeltään Pirjo (isohko nainen) tulee siks aikaa kattomaan lasta. Mies, eli lapsen isä on joku bensalenkkari, joka rassaa -91 vuosmallin 316 bemariaan toista vuotta tallissa. Mitään sille ei oo tapahtunu, mut sitä pitää vaan runkata. Nämä bensalenkkarit ovat Nikoja ja Villejä.

Mutta niin. Nämä kuntohirmut, eli timmit salitypykät ovat niitä ongelmallisia tapauksia. Niistä ei tiedä enää, onko joku muna vai kana. Näitä voi olla Laurasta Taruun. Laura tai Taru voi olla hyvällä tsägällä kiva ja hyvä sängyssä, mutta yhdellä pierasulla kuolee koko kansakunta. Kirjaimellisesti. Näiden fitness-tytsyjen ruokavalio on semmonen, että ne ei pasko viikkoon, ja sitten kun sieltä tulee sitä kaasua, niin koko perkeleen ilmakehä on saastunut. Maalit poreilee seinistä, kissat kuolee ja taulut tippuu seiniltä. Nämä ovat yleensä myös hyvin arvaamattomia mieleltään. Tänään se voi ottaa sulta poskeen loppuun asti ja käydä Mäkistä iltapalaa, kun huomenaamuna se voi pitää puukkoa sun kaulalla ja uhata tappamisella, kun jätit pöntön renkaan ylös. Paha rasti en lähtis heti tuolle tielle.

No, en enää muista mikä oli jutun alkuperänen aihe tai juoni. Ottakaa silti nuoret opiksenne.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei jösses. Mistä ihmeestä jätkä tietää ja keksii näitä juttuja? Täytyy olla joko luonnollinen lahjakkuus tai sangen hieno elämänkokemuksen tuoma kyky. Ei voi kuin hymyillä, käkättää ja nyökkäillä tätä lukiessa. Nuorisotyyliin sanottuna: 5/5 settiä.
Juha Vuorisen kirjoista noi löytää. En kuitenkaan suosittele lukemaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jösses. Mistä ihmeestä jätkä tietää ja keksii näitä juttuja? Täytyy olla joko luonnollinen lahjakkuus tai sangen hieno elämänkokemuksen tuoma kyky. Ei voi kuin hymyillä, käkättää ja nyökkäillä tätä lukiessa. Nuorisotyyliin sanottuna: 5/5 settiä.
Mitä voin sanoa? Mulle on suotu lahja

Juha Vuorisen kirjoista noi löytää. En kuitenkaan suosittele lukemaan.
En oo muuten koskaan oikeen ymmärtänyt tämän Vuorisen suosiota. Osaltaan siksi, koska en ole lukenut yhtään kirjaa. Mutta jos on noin paskoja juttuja, niin ehkä ihan hyvä niin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En oo muuten koskaan oikeen ymmärtänyt tämän Vuorisen suosiota. Osaltaan siksi, koska en ole lukenut yhtään kirjaa. Mutta jos on noin paskoja juttuja, niin ehkä ihan hyvä niin
Juha Vuorisen lukeminen on sama kuin kaupallisten radiokanavien kuuntelu, saman tuuban toistaminen näivettää aivot ja köyhdyttää mielen.
 

redpecka

Jäsen
Juha Vuorisen lukeminen on sama kuin kaupallisten radiokanavien kuuntelu, saman tuuban toistaminen näivettää aivot ja köyhdyttää mielen.
En tiedä kuinka paljon noita sitten olet lukenut, mutta mulle toimi ihan hyvin 1-2 pikku pokkaria aikoinaan kun olin retkellä. Kevyt roudata ja voi lempata lu'un jälkeen. (lukemisen?)
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
I like Turtles.

Jalkopäässä nukkuva kissa on kyllä söpö. Nyt en tarkoita naispuolista ihmistä, vaan oikeasti hellyyttävästä asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Se on muuten mahtava, se radiossa tuleva joku mielenterveyskeräysmainos, jossa äänessä on Mikael Gabriel. Siinä pyydetään lahjoittamaan rahaa lähettämällä sana MIÄLI, siis tekstaa sana MIÄLI.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ooohhh.... Sanna Marinin hallitus -ketjua lueskelin ja Palstan Virallinen Raivooja on siellä tekemässä työtään. No, loppui se lueskelu siihen sitten. Raskasta on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Unet ne sitten osaa aika ajoin yllättää. Näin viime yönä unta, jossa tapasin kaksi entistä naispuolista luokkatoveriani ammattistartilta. Toinen oli tämän mun nuoruuden ihastuksen silloinen hyvä frendi, mutta toinen naisista ei ollut suinkaan tämä ihastus vaan toinen daami, joka oli vielä silloin kuusi vuotta sitten aivan liian nuori romanttisessa mielessä, toki tulimme juttuun ja oltiin kavereita jne.

Hän esiintyi mulle tuossa unessa aikuisena naisena jollainen nykyään on ja näytti valkoisessa minitopissaan niin seksikkäältä ettei todeksikaan. Tunnustan, jäin fantasioimaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oi voi voi, tämä poika joi.. Eilen piti vähäsen vain lovennella, vaan olin näemmä kännissä kuin käki. Se hyvä puoli tässä korona-ajssa on ollut se, että kun on juopotellut, niin rahaa on mennyt vähemmän, koska baariin ei ole päässyt ja naisiakin saa helpommin kuin normioloissa. Saas nähdä, mitä ilta tuo tullessaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos Jeesus pitää lupauksensa ja tekee comebackin, niin mahtaa ukkoo pikkusen vituttaa kun ihmiset on maalaillu kuvia ja veistelly patsaita sine sun tänne missä se roikkuu ristillä vetelemässä viimesiään. Itse pitäisin jengiä mulkkuna ja lähtisin vittuun saman tiän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös