Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 428 741
  • 67 186

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä aloin lisää miettimään tuota kevättakin tarpeellisuutta? Toisaalta sille on tarvetta näillä keleillä kun ei vielä kai oikein pärjää kuitenkaan millään verkkatakillakaan mutta toisaalta tuntuu niin turhanpäiväiseltä ostaa edes parin kympin takkia noin yhden kuukauden takia? Viimeistään kuitenkin jo kesäkuussa pärjää melkein ilman takkia tai sitten sillä fleece- tai verkkatakilla.

Melko miehinen Jatkoajan keskustelupalsta ei nyt välttämättä ole paras paikka kysellä pukeutumisvinkkejä mutta kysytään kuitenkin? Onko mitään järkeviä vinkkejä pukeutumiseen just näillä kevätkeleillä? Ja mikä olisi taloudellisesti paras ratkaisu pukeutua? Viuhahtamista ei lasketa...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lahnaviik meni lohipaitoihin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tämmöistä pääsee harva todistamaan. Mopopojat tulivat hakemaan naapurin tyttöä kylille. Ovat samalla luokalla. Siinä ne vatkasivat oikeaa kättään kaasukahvan ympärillä kun tyttö peruutti valkean vm. 2016 olevan BMW:n tallista ulos. Sitten lähtivät jonossa ajamaan jonnekin.

Tyttö on syntynyt tammikuun alussa ja sai ajokortin seuraavana päivänä kun täytti 17.
 
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on Katja Ståhl -darra. Se käheällä äänellä kuiskii mun korvaan kaikkee todella, siis tarkoitan isolla todella, käheet matskuu. On kai tää parempi kun viime kuukausina mua vaivannut Thunberg-darra. Se oli yhtä pätsiä:

The next summer will be awfully warm, can you imagine, no rain no loska? There is redpecka playing volleyball on the beach.. How dare you!? People are sunbathing, swimming, their skin is burning... You are stealing my dream, my childhood.. How dare you!!!

Vaan entäs Thusberg-darra? Se vasta paha on. Outoja lauserakenteita ja loputonta tajunnanvirtaa Sisu-teamin edesottamuksista vuosikymmenien takaisissa B-maajoukkueiden otteluissa pitkin Tsekkoslovakiaa ja Itävalta-Unkaria.
 

redpecka

Jäsen
Vaan entäs Thusberg-darra? Se vasta paha on. Outoja lauserakenteita ja loputonta tajunnanvirtaa Sisu-teamin edesottamuksista vuosikymmenien takaisissa B-maajoukkueiden otteluissa pitkin Tsekkoslovakiaa ja Itävalta-Unkaria.
En ole liiemmin tutustunut tuotantoonsa enkä nyt tiedä uskallankokaan enää.

Aika psydeeliset harhat voisi tulla myös H.C.H:n matskusta.. Luulen tosin että sellaista ei pelkällä viinalla saa aikaiseksi. Seurata nyt vuorokausi kun Iso O pyörii silmiesi edessä etkä edes tiedä mikä se on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis tää koronapaskahan kääntyy ainakin Tapparan osalta voitoksi. Nyt pelaajat ja muu henkilöstö ilmottivat tulevansa vastaan palkkakuluissa. Ei varmaan ole kellekkään tullut epäselväksi että Tapparassa kaikki työskentelevät ilmaiseksi. Nyt siis ilmeisesti mennään saaman puolelle.

ME TIENATAAN TÄLLÄ!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Siis tää koronapaskahan kääntyy ainakin Tapparan osalta voitoksi. Nyt pelaajat ja muu henkilöstö ilmottivat tulevansa vastaan palkkakuluissa. Ei varmaan ole kellekkään tullut epäselväksi että Tapparassa kaikki työskentelevät ilmaiseksi. Nyt siis ilmeisesti mennään saaman puolelle.

ME TIENATAAN TÄLLÄ!
Tappara on perseestä. Siltikin. Muut tulevi perästä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen jollain tavalla kateellinen ihmisille jotka jaksavat työpäiviensä jälkeenkin tehdä ja puuhata vaikka mitä. Olen aina ollut ja ihaillut tällaisia ihmisiä ja heidän jaksamistaan. Jotkut ihmiset jaksavat vaikka tekevät kyllä kohtuu raskasta fyysistä työtäkin. Esimerkiksi oma siskonikin on perheensä kanssa kova menemään ja nyt esimerkiksi maanantaina he pyöräilivät poikansa kanssa tänne minun luonani käymään naapuripitäjästä, matkaa kertyi yhteensä varmaan kuitenkin yli 10 kilometriä. Ja eilen siskoni perhe oli pelaamassa frisbeegolfia, jälleen työpäivän jälkeen.

Hienoahan se on että jaksavat. Ja liikunnallista ohjelmaa kun heillä on ollut niin sehän on hyvä asia. Mutta ihailen tuota jaksamista, kun itse olen niin väsynyt aina työvuorojen jälkeen. Olen aina ollut. Oikein osaa tuota omaa väsymystä millään selittää ja avata enempää mutta tuntuu että ei minusta ole kuin harvoin tekemään jotain ylimääräistä työvuorojen lisäksi. Tänään on tosin se harva kerta kun siivoan ja tiskaan tänään kotonakin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä täällä pihassa pyörii kaksi käpytikkaa. En minä tiedä onko ne nyt aina samat kaksi yksilöä kun en minä tunnista lintuja toisistaan (siis saman lajin yksilöitä). Toinen tikka naputtelee puuta ja vissiin etsii syötävää. Toinen tikka taas pöyhii maata saman puun juurella ja etsii varmaan syötävää. Kiva noita on välillä seurata.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mainostetaan nyt täällä suositussa ketjussa sen verran että jos on aktiivisia pleikkarilla NHL20 pelaavia ni vielä olis 3 joukkuetta Jatkoajan omaan liigaan vapaana. Lisätietoa tästä linkistä.

 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Johan oli lämmin ja mukava istua hetki ulkona. Ookei pari oluttakin otin.
Löytyykö muita "kohtalontovereita"?

Täällä. Raahasin aamupäivällä grillin ja pihakalusteet ulos. Onneks olin syksyllä putsannu grillin käyttövalmiiks, ainoostaan kaasupullo piti vaihtaa, mutta sekin tuli hoidettua jo viikko siten. Mukavaa oli käristellä parit makkarat ja kanapihvit pitkästä aikaa. Vaimo ehdotti eka sisällä syömistä, mutta kurkattuaan ulos totesikin ilman olevan lämmin, joten syötiin pihalla ja nautittiin ruuan jälkeen lämmöstä toista tuntia. Oli mukavaa.

Mulla kevään ensimmäinen merkki on aina uuden Vareksen ilmestyminen kirjakauppoihin. Aamupäivällä tuli luettua Reijo Mäen uusin "Soopeli" loppuun. Alkuun vähän puuduttavaa, kuten Mäen viimeisimmät kirjat ovat olleet, mutta loppu oli viihdyttävä ja aika yllättävä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vähäsen loikkarii. On hyvää.
 

Liitteet

  • received_698487377573585.jpeg
    received_698487377573585.jpeg
    195 KB · kertaa luettu: 156

redpecka

Jäsen
Se olis sit puut pilkottu. Lisää toki vielä tehdään myöhemmin, mutta pilkkomisesta nyt pieni tauko. Seuraava työvaihe on pinoaminen. Neljä komeaa pinoa saa jälleen noista aikaiseksi. Ja hienoja kelejäkin on luvannut.
Onko noista osa talon lämmittämiseen vai meinaatko istua koko kesän saunassa? Vai tuleeko Juti kylään makkarapakettikuorma-auton kanssa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en oo landepaukku. Mistään pystymetsästä revittyjä mustikoita. Nää pensasmustikat on sentään käsin poimittu Etelä-Euroopan korona-alueilta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse kuuntelen Crüeta. Glam on ykkönen.
Mulla soi Rottta eli Ratt. Parvekkeella juon mallasta. Ihan kivaa. Mansessakin on kivoja maisemoja. Pori on myös ainakin osin hieno kaupunki. Yyteri. Moneltakohan teiniltä on paukkunut kalvo tuolla vuosien saatossa...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös