Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 386 049
  • 66 972

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Jeesus pitää lupauksensa ja tekee comebackin, niin mahtaa ukkoo pikkusen vituttaa kun ihmiset on maalaillu kuvia ja veistelly patsaita sine sun tänne missä se roikkuu ristillä vetelemässä viimesiään. Itse pitäisin jengiä mulkkuna ja lähtisin vittuun saman tiän.

Onhan tuo tosiaan aika hassua. Sama jos Kurt Cobainin faneilla ois kaikilla himassaan jossain nurkassa lojumassa patsas päänsä tohjoksi ampuneesta Cobainista. Ei kai muslimeillakaan oo niissä niiden kumartelumökeissään seinällä kuvaa viimeisillään sairauden runtelemana viruvasta Profeetta Muhammedista? Pitäisköhän tällee koronan ja toisien auttamisen nimissä alkaa veistelemään semmosia islamisteille, ja lähettelemään niitä että kattokaa, tein tämmöset teille sinne teidän kirkkoihin vai mitä vitun joikumökkejä ne ovatkaan, kirjekuoressa on myös mukana maanmainiota herkkua nimeltä pekoni, olen siinä uskossa että teistä moni ei ole tätä ennen päässyt maistamaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Masentavien termien kokoelmaan lisäyksenä:
#Virtuaalivappu
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitkästä aikaa onnistunut keksimään edes siedettävä kuuloisen riffin. Seuraavaksi alettava kehittelemään ympärille jotain. Saa kai sen ajan näinkin kulumaan.
Siitä se Tony Iommikin aloitti. Menoks vaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siitä se Tony Iommikin aloitti. Menoks vaan.

Seuraavaksi sitten pari sormea irti poikki. Minun kitaransoittotaidoissa tämä ei jostain syystä yhtään auttanut, en tiiä katkoinko väärät sormet iteltäni vahingossa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Seuraavaksi sitten pari sormea irti poikki. Minun kitaransoittotaidoissa tämä ei jostain syystä yhtään auttanut, en tiiä katkoinko väärät sormet iteltäni vahingossa.
Ne siellä jalkojen päässä on varpaita, ei niitten katkomisesta ole apua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitääkö nyt ihan oikeesti alentua kirjoittamaan johonkin Liiga-osioon kun Kierrätyskeskukseen tulee niin vähän viestejä? Herätkää pahvit, nyt on tosi kyseessä!
Mä voin lähettää päivityksiä krookusten kukkimisista, lintujen laulusta ja syödyistä sapuskoista... ja kertoa pari vitsiä. Ei kun siis minähän olen jo tehnyt jo tuon. No ei ne minun tylsät jutut kyllä paljon asiaa olisi auttaneet...

Äläpä muuta virka. Nyt joutuu panna 24/7, kun en löydä tekosyytä täällä roikkumiseen.
Ei onnistu tuokaan kun ovat pitäneet ukkoni töissä. Ja vieraissa en hypi...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minua on varoitettu mutta ostin silti viikonlopun kunniaksi muutaman alkoholittoman siiderin ja oluen. Onhan nämä kyllä hyviä juomia. Ei voi kiistää.

Äsken hengäystyin aika paljon kun pyöräilin kaupasta kotiin raskaiden kauppakassien kanssa. Ja vielä kun kotona sitten jouduin juoksemaan melkein rappuset ylös asunnolleni. Oli niin hirveä kusihätä.

En tiedä mutta minulle tulee herkästi vessahätä kun olen liikenteessä. Onneksi nyt ehdin kotiini niin ettei ainakaan julkisella paikalla tullut pisaraakaan housuun. Kotona saattoi sitten vessassa jo pari tippaa kusta livahtaa housuunkin mutta sillä ei ole merkitystä oikein. Kun huomenna kuitenkin pyykkipäivä.

Kiva ajella tuolla toisaalta pyörällä kun tiet ovat niin epätasaisia ja heikossa kunnossa. Ja pienikin halkeama tiessä tuntuu heti ajaessa tärähtämisenä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jassoo taas ois perjantai. Kerkesin jo riipaista seitinohuet, ja nyt ajattelin katella Netflixiä aamun pikkutunneille asti. Ois yli 20 lämmintä ulkona ja mitä mainioin terassikeli, mutta eipä nuo ole auki. Juon sitten oluet tässä avoimen ikkunan vieressä - paistaa se aurinko tähänkin saatana...

Tuolla kaupungilla poliisit joutuivat ampumaan jonkun koronapotilaan, jonka kuppi meni ihan nurin ja rupesi räkimään ihmisten päälle. Kävi sitten poliisin kimppuun ja se oli siinä. Kaikkea se tämäkin tauti teettää.

Nyt kun täällä kotona on kykitty jo reilu kuukausi, ajattelin kyllä rajoitusten hellittäessä ottaa teltan ja makuupussin ja painua luontoon viikonlopuksi. Mulla on jo paikkakin katottuna. Se on sellainen aika synkkä metsä pienen vuoriston ympärillä. Siellä ei törmää ihmisiin, mutta karhuja ja susia voi kuulemma tulla vastaan. Menen silti. Jos en tule takaisin, toivottavasti maistui. Maksa on ainakin hyvin marinoitu.

Joo nyt loppu höpöttäminen ja alkaa ryypiskely. Hellurei!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Löysin kaupasta hyvän makuista simaa muuten. Kaikki simatkaan eivät käy minulle kun eivät ole täysin alkoholittomia mutta tämän pullon kyljessä oikein luki erikseen että alkoholitonta simaa. Ostin tätä pari pulloa testiin ja jos on hyvää niin ostan tätä samaa simaa myös vapuksi ensi viikolla.

Ja onhan tämä yllättävän hyvää. Kaikki kaupan simat eivät todellakaan maistu edes simalta vaan ovat kyllä ihan ok maultaan mutta maistuvat lähinnä alkoholittomilta siidereiltä. Tässä minun ostamassani simassa on jo vähän siman makuakin. Ja tämä on vielä kaiken kukkuraksi S-marketin halpismerkkiä eli Rainbowia. Täytyy tätä samaa simaa ostaa myös sitten vapuksi.

En uskalla edes kokeilla tehdä itse simaa vapuksi koska en tiedä miten siitä saisi täysin alkoholittoman. Ja pitäisi olla alkoholiton juoma minulle sillä käytän sitä antabusta. En ole uskaltanut kokeilla minkälaisen reaktion saisin jos käyttäisin antabus-kuurin aikana vähänkään alkoholia enkä kokeile edes.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Luova prosessi on aika mielenkiintoinen. Ei parane liikaa miettiä, vaan mentävä intuitiolla. En mä muistanutkaan, miten hauskaa tää voi olla. Ei nyt hirveästi pyöri korona mielessä (vaikka tarkkana silti oltava jatkuvasti). Vai onko tämä vaan kevään taikaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hokissa pelaa Christoffer Seppelin -niminen hemuli. Aivan takuulla sen lempinimi on "Led".
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Ja kevät on ainakin täällä Porissa ollut viime päivinä erittäin kaunis. Varmasti silläkin on oma rauhoittava sekä miellyttävä vaikutuksensa ihmismieleen.
Oulussa kans ollu ihania säitä, tosin eilen oli lumisadetta samalla kun heitin n. 19 km pyörälenkin. Auringonlaskut ovat olleet todella kauniita ja ilma mukavan lämmin, kun aurinko paistaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Voiko tämä olla totta. Sain jotain valmista aikaan. Päässä taisi (viimein) naksahtaa jotain paikoilleen (tai pois). Taidan rankaista itseäni keskioluella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Älyköt töissä.
 

Liitteet

  • received_219117676179342.jpeg
    received_219117676179342.jpeg
    118,3 KB · kertaa luettu: 134
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihan Mötley Crüe. Todella vähän kuunnellut Manowaria, enkä aikakausiin. On toki menevä bändi, ei sillä.
Setä tiesi kyllä tämän, mutta koitti olla hassu. Huonolla menestyksellä niinkun aina. Voin tunnustaa että on Mötikät kuunneltu läpi moneen kertaan. Ja tykkään vieläkin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Manowar? Siinä bändissä on muuten munaa. Valitettavasti yhden jäsenen toimesta vähän väärissä paikoissa.
Yksi päivä töissä kuunneltiin runsaasti Manowaria, välillä nauratti niin maan perkeleesti. Kai sen jotkut ihan vakavasti ottaa, itse en pystynyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon mukaan minäkin vielä nelikymppisenä.

Avautui että kaikki muut Crüesta pitävät tuntuvat käyttävän yksinomaan suomenkielistä termiä Mötikät. Meikäläinen sanoo aina Mötley Crüe.
Aikanaanhan oli muotia vääntää bändien nimistä -arit-loppuisia lempinimiä. Oli Freukkarit, Donkkarit, Naikkarit... Sääli, että Dave Lindholmin Run Runs -yhtyettä ei enää silloin ollut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivon mukaan minäkin vielä nelikymppisenä.

Avautui että kaikki muut Crüesta pitävät tuntuvat käyttävän yksinomaan suomenkielistä termiä Mötikät. Meikäläinen sanoo aina Mötley Crüe.

Se on oikea. Mötikkä on Sampsa Astalan tribuuttibändi.

Ihan sama kun juntit sanoo Helsinkiä Hesaksi. Ei se ole mikään vittu Hesa. Se on Helsinki. Tai Stadi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös