Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 684
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
No tietenkin. Ikkunaa pidin vähän auki. Ärsyttävää ettei voi mennä hipsterikahvilaan työskentelemään, kukaan ei nyt tiedä että tässä työskentelen. Mietin runkkaamistakin, mitä ei hipsterikahvilassa mieti, en tiedä miksi, ehkä siksi että siellä on hipstereitä. En runkannut.
Ikkunankin kansss pitää olla varovainen, koska senkin kautta voi ruskettua ja sekoittua ulkonäöllisesti ties mihin peltotyöläiseen.

Hipsterikahvilan sijasta kertoisin nyt linkedinissä supersuorittamisesta.
 
@Jomppa_Koo sinä olet jossain Etelä-Karjalassa käsittääkseni? Minä tulen sinne (Simpeleelle) varmaan aika lailla koko kesälomaksi (kun ei ulkomaille pääse). Koska olemme mökillä perheen kanssa niin voisin joku kerta ottaa äitini auton (ei ole omaa), hakea sinut mukaan ja käydä lpr ryyppäämässä ja yöpaikka löytyy äitini asunnosta (koska hän on mökillä). Miltä kuulostaisi tällainen kesäilta?

Jep jep. Etelä-Karjalassa oon tosiaan ollut koko ikäni. Mietin tätä ehdotusta pitkään äsken kävelylenkillä ja kyllähän se alkoi hymyilyttämään. En siis missään nimessä ole torpannut ideaa missään vaiheessa. En vain pysty nyt lupaamaan sen enempää tilanteeni takia ja esimerkiksi rahaa olisi oltava jos jossain mestoilla aikoo olla vaikka pitemmän aikaa. Muutama päivä menee aina jos ryyppäämään alkaa ja se ei ole ikinä ilmaista. Ja sit aina samalla pitää käydä omalla kotikylällä myös juopottelemassa, kun kotiin ei heti kiinnosta mennä. Ja sit joskus on oltu juoppoputkassa kärsimässä. Ei hyvä. Eikä kivaa. Ahdistava paikka. Vituttaa vieläkin miettiä sitä viime kertaa, vaikka siitä kohta onkin jo kaksi vuotta aikaa. Mie vaan "tykkään" miettiä paljon vanhoja juttuja. Eihän siitä mitään hyödy.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jep jep. Etelä-Karjalassa oon tosiaan ollut koko ikäni. Mietin tätä ehdotusta pitkään äsken kävelylenkillä ja kyllähän se alkoi hymyilyttämään. En siis missään nimessä ole torpannut ideaa missään vaiheessa. En vain pysty nyt lupaamaan sen enempää tilanteeni takia ja esimerkiksi rahaa olisi oltava jos jossain mestoilla aikoo olla vaikka pitemmän aikaa. Muutama päivä menee aina jos ryyppäämään alkaa ja se ei ole ikinä ilmaista. Ja sit aina samalla pitää käydä omalla kotikylällä myös juopottelemassa, kun kotiin ei heti kiinnosta mennä. Ja sit joskus on oltu juoppoputkassa kärsimässä. Ei hyvä. Eikä kivaa. Ahdistava paikka. Vituttaa vieläkin miettiä sitä viime kertaa, vaikka siitä kohta onkin jo kaksi vuotta aikaa. Mie vaan "tykkään" miettiä paljon vanhoja juttuja. Eihän siitä mitään hyödy.
Katsellaan tuota sitten kesällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lääkärini oli sairastunut (ei kuulemma koronaan) ja minut vastaanotti nuori (erikoistuva) mieslääkäri. Vaikutti ihan asialliselta ja mukavalta tyypiltä. Eikä ollut kyllä hullunman näköinenkään. Ihan mielellään siinä tuntojaan kertoili (ja katseli) kun toinen kuunteli kiinnostuneen oloisena. Taidan olla vähän ihastunut. Otin seuraavan vastaanoton hänelle vaikka aikaisempi lääkärini on varmaan palannut sairaslomalta ennen minun seuraavaa käyntiä. Eipä tässä nyt kannata enempiä kirjoitella... jatketaan.
 

Glove

Jäsen
Nyt on joku salaliitto tai sitten mun puhelinta kuunnellaan. Viimesen parin viikon aikana minulle on yritetty puhelimitse myydä sähköä ainakin neljä kertaa. Aina kun vastasin kieltävästi niin juuri äsken tuli nykyiseltä sähkönmyyjältä viesti, että alentavat sähkön hintaa kesäksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna on vappuaatto! Jes! Vaikka on poikkeusolot niin odotan silti huomista tosi paljon. Uskon nimittäin että minulla on kiva vappu edessä. Siitä pitää huolen jo kolme peräkkäistä vapaapäivää sekä hyvät ruoat, etenkin itsetehdyt burgerit.

Minä tykkään kyllä vapusta. Silloin on hyvää ruokaa jos viitsii laittaa ja kivoja sekä hauskoja värikkäitä koristeita. Alankin nyt jo koristelemaan asuntoani niin voi sitten huomenna keskittyä vain juhlimiseen.

Menin vain itse ehdottamaan että voin tarvittaessa olla huomenna eli wappuaattona töissä kello 7-15 kun normaalisti olen töissä 8-14. Tämä sen takia että nämä ajat ennen juhlapyhiä on kiireisiä kun menee ruokaa jakoon asiakkaille moneksi päiväksi.

Ostin äsken Tokmannilta uudet pöytätabletit, uuden pöytäliinan olohuoneen sohvapöytään ja koristetyynyt. Vähän lisää väriä tuomaan vappuun ja muutenkin kevääseen.
 

redpecka

Jäsen
Varmasti on heidän valintansa ruveta sinun kavereiksi, mutta tietävätkö mihin ovat lähdössä? Viestissäni sanoin myös että jos on jälkipyykille tarvetta niin mielummin yksityisviestillä.

Ihan itsekseni olen tutkimukseni tehnyt, kellään muulla käyttäjällä ei ole osaa eikä arpaa tapahtuneeseen. Olisin tehnyt jo aikaisemmin, mutta en halua tuhlata omaa aikaa siihen, toteutan nämä mielummin työnantajan piikkiin yövuorossa.
Ihan hyvä ja mielenkiintoinen kenttätutkimus sieltä näppäimiltä. Itseäni ei tietenkään kiinnosta kenenkään oikeat henkilöllisyydet yhtään enempää kuin entisten puhelinluetteloiden hahmot osoitteineen, ammatteineen ja puhelinnumeroineen, mutta mielestäni tässä olisi isommankin yleisen keskustelun paikka.

Tuskin näitä uusia ihmisiä haittaa olla somessa ja muualla avoimesti & julkisesti yhtään enempää kuin meitä vanhoja haittasi aikoinaan olla puhelinluettelon sivuilla.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ihan hyvä ja mielenkiintoinen kenttätutkimus sieltä näppäimiltä. Itseäni ei tietenkään kiinnosta kenenkään oikeat henkilöllisyydet yhtään enempää kuin entisten puhelinluetteloiden hahmot osoitteineen, ammatteineen ja puhelinnumeroineen, mutta mielestäni tässä olisi isommankin yleisen keskustelun paikka.

Tuskin näitä uusia ihmisiä haittaa olla somessa ja muualla avoimesti & julkisesti yhtään enempää kuin meitä vanhoja haittasi aikoinaan olla puhelinluettelon sivuilla.
Niin samaa mieltä ku olla voin.

Ensin tehdään "suuri" työ selvittääkseen palstalaisten taustoja ja sitten vedotaan jatkoa yv.llä. Aika neitiä vai mitä @Malkkinen ?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Älä vaihda. OP:sta saa nostettua rahaakin, jos jostain syystä tarvii. Nordeasta aika vaikea saada rahaa ulos. Kävi kerran niin, että mulla Nordean kortti lopetti toimimisen. Kävin konttorissa tilaamassa uuden ja kyselin, että mitenkäs nyt saa rahaa nostettua kun ei voi kortillakaan maksaa? "Meillä ei ole enää kassapalvelua, sun pitää hakea tuolta naapurikaupungin konttorista tiettyyn kellonaikaan." Vähän yli 30 km suuntaansa. Onneksi mulla oli tili ja kortti myös OP:ssa, joten siirsin verkkopankissa rahaa Nordean tililtä ja jatkoin elämää normaalisti. Mutta aika peestä tuo Nordean homma. Ei se mikään pankki enää ole.

Vai on se noin vaikeaksi tehty? Eipä tullut mieleenkään, kiitos tiedosta. Pysyteltävä se on sitten OP:n asiakkaana.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin samaa mieltä ku olla voin.

Ensin tehdään "suuri" työ selvittääkseen palstalaisten taustoja ja sitten vedotaan jatkoa yv.llä. Aika neitiä vai mitä @Malkkinen ?
Mitähän vittua? Jäikö apukoulussa lukemisen ymmärtäminen opiskelematta? Kahteen kertaan mainitsin viestissäni että en tee kaivamillani tiedoilla yhtään mitään, halusin vain näyttää kuinka helppoa tietoja on kaivaa jos joku niillä jotain vahingollista vaikka jostain syystä haluaisi tehdä. Mistä vitusta teitä luupäitä oikein sikiää? Onko olemassa joku puupäiden kasvattamo josta minä en tiedä? Ja onko sieltä poispääsyn vaatimuksena luoda tunnukset jatkoaikaan?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mitähän vittua? Jäikö apukoulussa lukemisen ymmärtäminen opiskelematta? Kahteen kertaan mainitsin viestissäni että en tee kaivamillani tiedoilla yhtään mitään, halusin vain näyttää kuinka helppoa tietoja on kaivaa jos joku niillä jotain vahingollista vaikka jostain syystä haluaisi tehdä. Mistä vitusta teitä luupäitä oikein sikiää? Onko olemassa joku puupäiden kasvattamo josta minä en tiedä? Ja onko sieltä poispääsyn vaatimuksena luoda tunnukset jatkoaikaan?
Tykkäisin viestistäsi jos oisin...juunou. No eiköhän ne sinne ilmesty.

Klara vappen!!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mitähän vittua? Jäikö apukoulussa lukemisen ymmärtäminen opiskelematta? Kahteen kertaan mainitsin viestissäni että en tee kaivamillani tiedoilla yhtään mitään, halusin vain näyttää kuinka helppoa tietoja on kaivaa jos joku niillä jotain vahingollista vaikka jostain syystä haluaisi tehdä.
Mutta jos joku joskus saisikin sut kääntämään pääsi ja haluaisitkin käyttää löytämiäsi tietoja ko. henkilöitä vastaan, niin komeasti teit nyt kaikille selväksi että taustatyö on tehty ja nimet ylhäällä. Itseäsi lainaten kaikkea ei ehkä kannattaisi paljastaa julkisesti.
 

redpecka

Jäsen
Mutta jos joku joskus saisikin sut kääntämään pääsi ja haluaisitkin käyttää löytämiäsi tietoja ko. henkilöitä vastaan, niin komeasti teit nyt kaikille selväksi että taustatyö on tehty ja nimet ylhäällä. Itseäsi lainaten kaikkea ei ehkä kannattaisi paljastaa julkisesti.
Nyt alkaa jo pelottaa. Eikö tuo @Malkkinen sanonut, että löysi kymmenessä minuutissa nuo tiedot? Eli jos joku ne haluaisi niin kai se saisi ne suunnilleen samassa ajassa, miksi kysyä joltain Jatkis-nimimerkiltä?

Mitä täällä oikein tapahtuu?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sanotaan näin. Jos joku joka tietää minut, niin sillä minut voidaan löytää. Ei kuvien perusteella, ei millään. Mun kaikki tiedot on salaisia. Ihan kaikki paitsi naama. Ei millään muulla. Kokeillaan, ilman yksityisviestien apua. Ette ikinä löydä minua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viesti on johtanut pelikieltoon
Koska kaveri aloitti. Jatkan vielä kun kerkeän.


Nimimerkit FASlapsi, Malkkinen, Turha Kaukalo ja mikko600 on jostain minulle täysin tuntemattomasta syystä päättäneet ottaa minut oman rinkirunkkauksen aka vanhan ajan koulukiusauksen uhriksi. Huomaatte muutkin kyllä, jos viestejä luette. Tiedän toki suurimman osan noiden oikean nimen ja paljon muutakin, kuten nimimerkki Malkkinen viestissään laittoi, että helppo on tunnistaa. Mutta se, että nämä Mensan jäseniksi itseään kutsuvat kirjoittavat tästä vielä julkisesti täällä, taputtavat toisiaan selkään ja muutakin paskaa, niin he myös lähettelevät myös uhkailuviestejä meille (joita pitävät heidän uhkinaan, viemään heidän paikan mensasta). Taitavat vaan pojat olla ihan vitun kateellisia mammanpoikia ja kuset housussa, kun jotkut ihan oikeasti tekevät jotain. Luulenpa, että suurin syy näiden dinosaurusten käytökseen todellakin lie on turha luulo omasta älystään, jota ei oikeasti ole ja vitttuuntuminen omaan elämään, kun ovat olleet saman naisen kanssa 16 vuotiaasta lähtien ja viimeinen kerta kun heiltä pillua sai oli noin kuusi vuotta sitten ja silloinkin taisivat raiskata vaimonsa ( ovat nyt noin 40v), kun muuten eivät saa, sekä aivojen vajaavaisuus, ei normi tyyppi ala vittuilla muille syyttä suotta. Ja jos ajattelette, että nyt lähtee viestit raiteiden ohi, niin suosittelen lukemaan heidän viestejään, niin ette voi olla tajuamatta, mutta joo, tuskin moisia heidän viestejä todennäköisesti enää siinä vaiheessa löydätte, kun tämän viestin luette, koska ovat tietoisia siitä, että heidän viestit tuodaan kaikkien tietoon ja sen takia ovat niitä tässä viime aikoina poistaneet ihan urakalla, joten yrittävät edes jotenkin paikata tilannetta.
Mahdollisen rangaistuksen otan vastaan ylpeydellä, kunhan heidät muistetaan rangaista samalla reiluudella, jota epäilen.
Ai joo, tiedän tähän liittyvän monia muitakin, kuin nimimerkit, jotka mainitsin. Nimimerkkejä, joita pidin kavereinani, mutta päättivät vuotaa näille urpoille minun henkilökohtaiset tietoni. Niin. Ainakin se kaikki, mitä olen viimeisen puolen vuoden aikana tänne kirjoittanut, ihan kaikki on totta ja minulle tapahtunut. Todennäköisesti kaikki muukin, mitä olen aikojen saatossa tänne kirjoittanut, koska ei kiinnosta valehdella ja päteä, kuten monen muun tarve näyttää olevan.

Hei hei.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös