Västäräkin näin tänään... kesään on enää vähäsen. Kuulin huhun että joku oli nähnyt haarapääskyn... Onhan se mahdollista.
Kuu kiurusta kesään
Peipposesta puoli kuuta
Västäräkista vähäsen
Pääskysestä ei päivääkään
Manowar on tosielämän Spinal Tap. Lennokasta menoa todellakin. Teininä kuului ihan suosikkibändeihin ja sen takia tulee nostalgiapuuskissa joskus kuunneltua joitain biisejä. Kyllähän ne soittaa osasivat ja laulaja Eric Adams on yksi parhaista metallilaulajista mitä olen koskaan kuullut. Naurattaa ja hieman jopa hävettää, mutta on niillä useita aika mahtavia biisejä.Siis Manowar on juuri tätä! Vanhat äjjät vetää vieläkin nahassa ja heiluttelee miekkoja. Ei voi kun arvostaa. Toki hyvät naurut saa. Mutta pelkään että ainakin DiMaio on tosissaan.
Jollakin Manowarin levyllä on aika mellevä bassosoolo. Harvinaista herkkua, ei nuo basistit liiemmälti sooloile.Yksi päivä töissä kuunneltiin runsaasti Manowaria, välillä nauratti niin maan perkeleesti. Kai sen jotkut ihan vakavasti ottaa, itse en pystynyt.
Niin, ensin tulee leskenlehdet. Tänä vuonna löysin niitä jo maaliskuun puolella. Sitten on sinivuokot jotka nyt jo lopettelee kukkimista. Seuraavaksi tulee sitten valkovuokot joita on siinä toukokuun alussa. Tänä vuonna olen kyllä jo nähnyt kukkivia valkovuokkoja. Meidän metsässä niitä oli yleensä äitienpäivän aikaan. Viimeiseksi esiintyy kielot jotka kukkii toukokuun lopussa... Meidän takametsästä niitä löytyy pitkälle kesäkuuhun.Sitten nämä kukat. Niitähän on jo vaikka millä mitalla.
Tämä on Apulannassa aikanaan soittaneen Parta-Samin kertoma vitsi keikalla, muunnan tapaukseen sopivammaksi.Jollakin Manowarin levyllä on aika mellevä bassosoolo. Harvinaista herkkua, ei nuo basistit liiemmälti sooloile.
Täällä on menty aamu linjalla Olavi Virta-Topi Sorsakoski-Sauli Lehtonen ja olen selvinpäinkin...vielä.Pistin Dimmun soimaan. Yllättävän hyvät kiksit tulee.
Kings of Metal - Stingof the Bumblebee. Ainoa viisi levyllä, jonka skippaan joka kerta.Jollakin Manowarin levyllä on aika mellevä bassosoolo. Harvinaista herkkua, ei nuo basistit liiemmälti sooloile.
Onko vetti muuttanut tänne missä tapahtuu eli Myrtsin lähettyville?Tiedättekö herrat, rouvat, neidit ja nuoriso. On se hienoa olla taas ”korikonnuilla’. Kuulee ne harvat lentokoneet ihan omin korvin, ei tarvitse mistään Flightradar24sta katsella. Oon taas siellä missä olen asunut omassa elämässä eniten. Kelpaa. Olihan tuo Espookin ihan (erittäin) kiva.
Kunhan baarit aukeaa, niin Toppariin treffit.
Juu. Martsariin.Onko vetti muuttanut tänne missä tapahtuu eli Myrtsin lähettyville?
Riikinruotsilla pärjää. Raktorisanasto kannattaa ainakin opetella.Eilen sain tietää, että muutamme Jyväskylään ainakin loppuvuodeksi. Tai no, sain tunnin miettimisaikaa. Nopean toiminnan miehenä vastasin myöntävästi, osittain pakon sanelemana. Eipä tässä. Nykäskylässä ei oo tullutkaan asuttua.
Mitä kieltä ne puhuu siellä?
Voi vittu.Eilen sain tietää, että muutamme Jyväskylään ainakin loppuvuodeksi. Tai no, sain tunnin miettimisaikaa. Nopean toiminnan miehenä vastasin myöntävästi, osittain pakon sanelemana. Eipä tässä. Nykäskylässä ei oo tullutkaan asuttua.
Ajaako ne Valmetilla päälle, jos sattuu Jokereiden paita päällä kävelemään kaduilla? Vai onko ne ystävällisiä venäläisille?Riikinruotsilla pärjää. Raktorisanasto kannattaa ainakin opetella.