Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 386 615
  • 66 974
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vaikka käytänkin nykyisin Truecalleria mun puhelimessa häiriöpuheluiden blokkaamiseen, ni tänää meni totaalisesti hermot kun Vattenfallin numerosta tuli jo kolmas soitto reiluun viikkoon. Meinasin eka soittaa niille takasin pilapuhelun, mutta hetken hengitettyäni tulin siihen tulokseen, että tuo ei olisi kovin kypsästi tehty joten laitoin ton numeron nyt Truecallerissakin estolistalle. Loppu se häiriköinti!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mötley Crüe on suurin esikuva, joten paljolti heidän tuotantoaan. Toki myös omia sooloiluja sekä kokeiluja. Kappale "Louder Than Hell" on todella mieluisa teos posauteltavaksi.

Hienoa! Soittaa kannattaa aina vain, kun voi. On niitä paljon huonompiakin harrasteita.

Ja tosiaan tekis niin kovasti mieli päästä edes hetkeksi rumpuba kokeilemaan. Se on aina ollut suuri intohimo. Noh, ei ole hetkeen tiedossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yksi päivä töissä kuunneltiin runsaasti Manowaria, välillä nauratti niin maan perkeleesti. Kai sen jotkut ihan vakavasti ottaa, itse en pystynyt.
Siis Manowar on juuri tätä! Vanhat äjjät vetää vieläkin nahassa ja heiluttelee miekkoja. Ei voi kun arvostaa. Toki hyvät naurut saa. Mutta pelkään että ainakin DiMaio on tosissaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vai että pelkäät. Pakko kysyä jotta miksi noin.
Tarkotan sanotuksia, veli hyvä. Siis että se rupee heilumaan miekan kanssa ja huutaa notta "Die, those who don't believe in Metal!!!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Västäräkin näin tänään... kesään on enää vähäsen. Kuulin huhun että joku oli nähnyt haarapääskyn... Onhan se mahdollista.

Kuu kiurusta kesään
Peipposesta puoli kuuta
Västäräkista vähäsen
Pääskysestä ei päivääkään
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tallbergia (IFK) pääsee naimaan päivin öin, mutta se haluaa vakavan suhteen. Mitäs tuohon pitäisi sanoa. Pitää varmaan olla tarkkana ennen kuin iskee pullat uuniin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Västäräkin näin tänään... kesään on enää vähäsen. Kuulin huhun että joku oli nähnyt haarapääskyn... Onhan se mahdollista.

Kuu kiurusta kesään
Peipposesta puoli kuuta
Västäräkista vähäsen
Pääskysestä ei päivääkään

Sitten nämä kukat. Niitähän on jo vaikka millä mitalla. Näin kun kävelin tossa Karhupuiston viertä siellä vihreällä veralla jotain kummallista. En siis puhu huumeista. Vaan kasveista. Tosin on huumekasvejakin. En mä nyt osaa. En käytä huumeita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nettikänneissä on ilmeisesti kaikki jo sammuneet.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kiittelin jo tuolla toisessa ketjussa raksaukkoja mun aamusta, mutta jos musta loppuu veto ennen kuin saan mun alkoholitölkin edes avatuksi, niin syytän heitä siitäkin. Jos oisin saanut täydet tunnit unta alle niin olisin vielä ihan voimissani, yöihminen kun kuitenkin olen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiedättekö herrat, rouvat, neidit ja nuoriso. On se hienoa olla taas ”korikonnuilla’. Kuulee ne harvat lentokoneet ihan omin korvin, ei tarvitse mistään Flightradar24sta katsella. Oon taas siellä missä olen asunut omassa elämässä eniten. Kelpaa. Olihan tuo Espookin ihan (erittäin) kiva.

Kunhan baarit aukeaa, niin Toppariin treffit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pistin Dimmun soimaan. Yllättävän hyvät kiksit tulee.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Työministeri Tuula Haatainen (sd.) totesi, että "hallituksen neuvotteluissa käytiin evästyskeskustelu ravintola-alan tuesta."

Ei tullut valmista niilläkään eväillä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Siis Manowar on juuri tätä! Vanhat äjjät vetää vieläkin nahassa ja heiluttelee miekkoja. Ei voi kun arvostaa. Toki hyvät naurut saa. Mutta pelkään että ainakin DiMaio on tosissaan.
Manowar on tosielämän Spinal Tap. Lennokasta menoa todellakin. Teininä kuului ihan suosikkibändeihin ja sen takia tulee nostalgiapuuskissa joskus kuunneltua joitain biisejä. Kyllähän ne soittaa osasivat ja laulaja Eric Adams on yksi parhaista metallilaulajista mitä olen koskaan kuullut. Naurattaa ja hieman jopa hävettää, mutta on niillä useita aika mahtavia biisejä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sitten nämä kukat. Niitähän on jo vaikka millä mitalla.
Niin, ensin tulee leskenlehdet. Tänä vuonna löysin niitä jo maaliskuun puolella. Sitten on sinivuokot jotka nyt jo lopettelee kukkimista. Seuraavaksi tulee sitten valkovuokot joita on siinä toukokuun alussa. Tänä vuonna olen kyllä jo nähnyt kukkivia valkovuokkoja. Meidän metsässä niitä oli yleensä äitienpäivän aikaan. Viimeiseksi esiintyy kielot jotka kukkii toukokuun lopussa... Meidän takametsästä niitä löytyy pitkälle kesäkuuhun.

Tietenkin on paljon muitakin kukkia mutta tuo on minun neliportainen lintulorusta inspiroitunut kukkakesän "odotuslista". Ja kukkimisaikahuomiot on tehty oman alueen havaintojen ja muistojen mukaan. Kukkimisaikatauluissa on paikallisia muutoksia... ja muistinikin voi pätkiä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jollakin Manowarin levyllä on aika mellevä bassosoolo. Harvinaista herkkua, ei nuo basistit liiemmälti sooloile.
Tämä on Apulannassa aikanaan soittaneen Parta-Samin kertoma vitsi keikalla, muunnan tapaukseen sopivammaksi.

- Mikä se olisi, jos päiväntasaajalla seisoisi sadan metrin välein basisti?
- Hyvä alku.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tiedättekö herrat, rouvat, neidit ja nuoriso. On se hienoa olla taas ”korikonnuilla’. Kuulee ne harvat lentokoneet ihan omin korvin, ei tarvitse mistään Flightradar24sta katsella. Oon taas siellä missä olen asunut omassa elämässä eniten. Kelpaa. Olihan tuo Espookin ihan (erittäin) kiva.

Kunhan baarit aukeaa, niin Toppariin treffit.
Onko vetti muuttanut tänne missä tapahtuu eli Myrtsin lähettyville?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös