Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 436 056
  • 67 217

redpecka

Jäsen
No en. Eihän ne enää siinä vaiheessa vieraita ole.... johan sitä on jo minuutteja tunnettu siinä vaiheessa.
Mut en.
Ja kuten ennustin, nyt tuo yläkerran ukko (mua varmaan 15v nuorempi) kuorsaa. Mitenköhän sen vaimo nukkuu? Niilläkin on vaan kolmio, minkälaiset äänieristeet sinne on rakennettu?
Oikeesti, siitä herrasta vois tarkistaa kellon.

Kun alakertaan kuuluu, mut onneksi vaan sen verran että kuuluu jos ei muuta melulähdettä ole.
Siis jos minusta kiinni olisi, voisin keksiä tuolle yläkerran muijalle jotain tekemistä siksi aikaa kun äijänsä kuorsaa. Sitten tulisin alakertaan sun luokse jos sulla olisi kylmä bisse pari tarjota ja voitais katella bondeja ja/tai muuten vaan rupatella aamuun... - Ja muistella niitä aikoja kun narritkin vielä oli finlandilainen poppoo.
 

redpecka

Jäsen
Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.
No ohhoh. joku on tehnyt tarkkaa työtä siellä. Saipajokerit on ulkomuistista heitettynä satanolla, ja tämähän korpesi Hjallista koko Jokerien Liiga-uran ajan ja hän aina sanoi ettei nyt tiistaina kukaan tuu mun halliin kattoon saipaa vittu. Ja SaiPalla luultavasti oli pukkarissa kaikki jalliksen sitaatit ja videoklipit ja aina narrit kaatui. Jälkeenpäin voisi ajatella että ei ollut hyvä tämä strategia. Hihi.
 

redpecka

Jäsen
Ässätkin pärjännyt tilastollisesti aika hyvin Hartwallissa. Monta voittoa napattu sieltä miljoonamiesten harmiksi. Hienoa kun saatiin olla Jokereiden lihassa pistelevänä piikkinä pitkään. Nyt ne painivat Pietarin sekä Tseljabinskin kanssa.
Ei mitään Ässiltä pois, mutta onko tossa hallissa monikin menettänyt pisteitä? Hoopeekoolaiset voisivat ehkä sanoa, että oli paha paikka joo joskus, kunnes kävivät tiputtamassa Narrit Koheloon. Hihi.
 

redpecka

Jäsen
Minähän kirjoitin että Ässätkin. Hähähää. Helpot pisteet Hartwallista.


En minäkään. Ei sytytä ollenkaan. Takaisin tänne SM-liigaan sieltä venäläisten rulettipöydästä, olette leikkineet ja pelanneet jo tarpeeksi.
Tosin paljasjalkaisena maailman kansalaisena sanoisin että tsennata on enemmän tuntea tai snaijata... (klips)... Oota, nyt tulee botski just.. pirtulasti..

-Hellou you have pirtu?
-Jes jes. The money, weer is?
 

redpecka

Jäsen
Boy, I got no card around. I hope you take cash. There you go man, 30 euros for alcohol. Thank you and have a nice day. Now I'm gonna drink myself into the dimension of unknown darkness. But I have some weed also, which allows me to dive deep into the world of happiness and multiple colors.

I feel like I'm fucked up in my mind. Must be the pills. Have a good night, sir. Tuesday shall bring every one of us joy and success. May the Sun be with us. Goodbye sir.
Mitähän vitun feikkipirtua mulle on nyt myyty. Pyydän kohta tänne jonkun joka osaa edes auttavasti romaniaa kuten @HPL76 muistaakseni. Loppuu se vittuilu.
 

redpecka

Jäsen
On noi aika seppiä tuolla Lause viimeisestä sanasta -ketjussa. Itse olen yrittänyt jotain miettiä ja kun olen valmis postaamaan - sinne on tullut kolme sivua uusia viestejä. Vähän sama efekti kun olet ulkomaalaisten kanssa samassa pöydässä ja just kun olet saanut mielessäsi muovailtua sen sanottavasi niin jengji puhuukin jo jostain ihan eri aiheesta. Mutta ei pidä luovuttaa; jossain välissä aion sanoa jotain ettei ne luule että olisin ihan tyhmä.

(Paitsi että Lisa Simpson sanoi: parempi olla hiljaa ja antaa muiden luulla että olet tyhmä, kuin avata suu ja poistaa kaikki epäilyt.)
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.

Katsojana ei kyllä kiinnostais ollenkaan palata nykyliigaan. Saattaisin jopa jättää otteluita katsomatta. Silloin harvoin kun katson liigaa tai ecl matseja, tulee jopa hiukan ahdistunut olo, kun se peli on niin kammottavan näköistä. Liiga on minulle katsomiskelpoista yleensä vasta semifinaaleissa. Oli minulta Jokereidenkin pelien katsominen aika vähälle jäänyt viimeisinä liigavuosina. Liigan viihdyttävyyden tason jyrkkä alamäki 2000-luvulla toisaalta herätti futisinnostuksen nuoruudesta, joten siitä olen kiitollinen. Ymmärsin, että elämä on vain osa jalkapalloa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt varsin tykästynyt kahdesta Netflixistä löytyvään sarjaan ja yhteen Cmoresta löytyvään sarjaan. Kyllähän noilta kanavilta varmasti muitakin sarjoja ja leffoja löytyy mutta nämä kyseiset sarjat ovat nyt tähän asti kiinnittäneet erityisesti huomioni.

Olen toki tosi vähän ollut vasta viihdepuolen suoratoistopalvelujen käyttäjä. Netflixiä olen käyttänyt varmaan noin pari viikkoa ja Cmorea alle viikon. Mutta nämä kolme komediasarjaa olen tähän mennessä löytänyt ja tykkään niistä.

Nämä Netflixistä katselemani tv-sarjat ovat aikanaan tulleet myös televisiosta mutta silloin en niitä katsellut. Toinen sarjoista tottelee nimeä Bel Airin prinssi ja toinen nimeä Frendit. Hulvattomia ja hauskoja sarjoja molemmat.

Ja sitten satuin eilen löytämään Cmorelta varmaan aika uhanalaisen lajin, luulin että nämä ovat kuolleet jo sukupuuttoon. Siis hyvä ja oikeasti hauska kotimainen komediasarja. Sarjan nimi on Rehtori. Toistaiseksi sarjaan on tehty vaan tosi vähän jaksoja, vain kymmenen. Mutta eiköhän sarjaan tehdä lisää jaksoja jos ja kun sarja osoittautuu tykätyksi. Se on vain sitten eri asia pitääkö sarja tasonsa jaksomäärän lisääntyessä. Alku on ainakin ollut loistava.

Ja kas perkele, tämä Rehtori-sarja on näemmä esitetty jo Maikkarillakin. No Cmorea selaamalla tämän sarjan itse löysin. Jostain syystä iskee kyllä meikäisen nauruhermoon joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tiesittekö että masked singerin leijona on Juhani Tamminen? Oikeastaan tämä asia avautui minulle, mutta kirjoitin sen jostain syystä tänne.
 

Glove

Jäsen
Kävin kävellen kaupassa ja huomasin, että aika nätti keli ulkona. Mitä nyt tuuli vähän puuskahtelee. Pitänee lähteä lenkille jossain välissä, mutta ei vielä. Eilen tuli vedettyä aika kovaa, joten taidan tyytyä tänään kävelyyn.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
aika nätti keli ulkona. Mitä nyt tuuli vähän puuskahtelee.
Niinhän tuo on. Itse olen saanut pihan aikalailla haravoitua eikä tuulikaan ole haitannut hommia (eli siis levitellyt haravoituja kasoja). Narsisseissa on jo nuput mutta tulppaanit "lepää vielä".
 

redpecka

Jäsen
Mitä kirjoitit? Kerro tai ignooraan, yyveitsen, tykkään ja raportoin.

PS: lähetin kaikille viestin ja ignoroin, tykkäsin, raportoin.
Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.

Aluksi ihan konkreettista kirjoitin, lauseita ja virkkeitä. Sitten muotoa aloin rikkoa. Se oli jännää. Perspektiiviä vääristelin, valolla leikin, sääntöjä rikoin. Kukaan ei tykännyt. Sitä en kestänyt, suutuin, rikoin kielioppia vielä enemmän... En enää itsekään pitänyt. Suutuin itsellenikin. Rikoin näppiksen, löin kavereita. En saanut teksteilläni sanottua mitään, harmitti.

Minuutteja maleksin, join... Sitten poistin viestini. Nyt on tyyni taas.
 

redpecka

Jäsen
Joo, ei enää, no more. Pahoittelut. Juuri nyt ei ehdi avaamaan uusia ketjuja, joten venyy vielä.
Ai niin se enkkuketju. Katotaan joo. Onhan tuolla se SM-Liiga in english -ketju pahimpiin vierotusoireisiin.

Olisi kyllä hauska idea kun alettais kaikki opiskelemaan yhdessä jotain kieltä mistä kukaan ei olisi ikinä kuullutkaan. Siitä voisi tulla hersyvää settiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.

Aluksi ihan konkreettista kirjoitin, lauseita ja virkkeitä. Sitten muotoa aloin rikkoa. Se oli jännää. Perspektiiviä vääristelin, valolla leikin, sääntöjä rikoin. Kukaan ei tykännyt. Sitä en kestänyt, suutuin, rikoin kielioppia vielä enemmän... En enää itsekään pitänyt. Suutuin itsellenikin. Rikoin näppiksen, löin kavereita. En saanut teksteilläni sanottua mitään, harmitti.

Minuutteja maleksin, join... Sitten poistin viestini. Nyt on tyyni taas.
Tästähän tulee ihan Martti Hakonen mieleen. Hieno mies. Jokohan Kyberneen retket on edennyt jo julkaisuvaiheeseen tai liekö Martin taloprojekti valmis?



 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tässä on kesäkeli ja oikeesti kuuma kun aurinko porottaa tähän partsille, ja näkyypä pihan puskatkin alkavan jo vihertää. Ihan vitun jepa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä päivä tuntui töissä jo paljon paremmalta kuin eilinen. En tiedä sitten mikä siitä eilisestä teki niin vaikean? Eilen oli vain fiilis että olisi ollut parempi jäädä kotiin ja olo tuntui niin laiskalta. Tänään olikin sitten paljon parempi fiilis, jokseenkin energisempikin.

Eilinen työpäivä saattoi siksikin tuntua raskaammalta koska jouduin olemaan pitkään yksin tiskissä. Ja sitä kippoa ja kappoa riitti, tuntui ettei saanut hommiaan millään edistymään vaikka kuinka tekikin töitä.

Päivät on niin erilaisia sitten kuitenkin vaikka suurimmaksi osaksi samat hommat päivästä toiseen. Tänään oli paha paikka kun jouduin sillä salaattikoneella ajamaan purjon pieneksi silpuksi. Tämä on minulle yksi akilleen kantapäistä töissä sillä en koskaan onnistu saamaan koko purjosta täysin pientä silppua. Etenkin se purjon loppuosa on paha kun ei sinne koneeseen voi liikaa työntää kättäkään.

Juu, mutta kokonaisuudessaan tänään oli kiva ja hyvä päivä töissä. Ja nyt fiilistä nostaa kummasti kyllä ulkona vallitseva erittäin kaunis keli. Täytyisi ostaa vain kevättakki sillä pakkastakki alkaa olemaan jo vähän liian kuuma tuonne.

Mutta mietin että nyt ostan vain jonkun halpiskevättakin sillä tänä vuonna jää tosi lyhyeksi se aika kun takkia käytän ja tänä keväänä kuljen lähinnä vain töissä, kaupassa ja lenkillä. Ei tarvitse tosiaan olla mikään sadan euron takki.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olenko ainoa ketä pienissä määrin ärsyttää nämä somessa pyörivät "Support your local" ja "#kotonakotimaista" -jutut? Ei siinä hyvähän se on jos paikallisia yrittäjiä tuetaan, mutta jännästi nämä näkyy näiden itsensä pönkittäjien somefeedeissä nyt. Ei paljon ennen ihmisiä kiinnostanut kotonakotimaisuus ja lokaalin supportaaminen, mutta nyt kun tuo tuntuu olevan trendikästä niin kyllä sitä nostetaan esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös