Poistin äskeisen viestini ja meen nukkumaan.
Niinhän tuo on. Itse olen saanut pihan aikalailla haravoitua eikä tuulikaan ole haitannut hommia (eli siis levitellyt haravoituja kasoja). Narsisseissa on jo nuput mutta tulppaanit "lepää vielä".aika nätti keli ulkona. Mitä nyt tuuli vähän puuskahtelee.
Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.Mitä kirjoitit? Kerro tai ignooraan, yyveitsen, tykkään ja raportoin.
PS: lähetin kaikille viestin ja ignoroin, tykkäsin, raportoin.
Ai niin se enkkuketju. Katotaan joo. Onhan tuolla se SM-Liiga in english -ketju pahimpiin vierotusoireisiin.Joo, ei enää, no more. Pahoittelut. Juuri nyt ei ehdi avaamaan uusia ketjuja, joten venyy vielä.
Tästähän tulee ihan Martti Hakonen mieleen. Hieno mies. Jokohan Kyberneen retket on edennyt jo julkaisuvaiheeseen tai liekö Martin taloprojekti valmis?Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.
Aluksi ihan konkreettista kirjoitin, lauseita ja virkkeitä. Sitten muotoa aloin rikkoa. Se oli jännää. Perspektiiviä vääristelin, valolla leikin, sääntöjä rikoin. Kukaan ei tykännyt. Sitä en kestänyt, suutuin, rikoin kielioppia vielä enemmän... En enää itsekään pitänyt. Suutuin itsellenikin. Rikoin näppiksen, löin kavereita. En saanut teksteilläni sanottua mitään, harmitti.
Minuutteja maleksin, join... Sitten poistin viestini. Nyt on tyyni taas.
Tästähän tulee ihan Martti Hakonen mieleen. Hieno mies. Jokohan Kyberneen retket on edennyt jo julkaisuvaiheeseen tai liekö Martin taloprojekti valmis?
Tästähän tulee ihan parikin kanssapalstalaista mielen. Yllätyin että Pekalla on myös pimeä puoli.Pekka Routalempi – Hikipedia
hikipedia.org
Mä luin myös nyt tuon Pöysti-Hikin. Okei, sammutan tietsikan ja tulen kädet ylhäällä ulos. Peli on niin sanotusti pelattu, kuten tässä vaiheessa tupataan sanoa.Pekka Routalempi – Hikipedia
hikipedia.org
Mulla on Katja Ståhl -darra. Se käheällä äänellä kuiskii mun korvaan kaikkee todella, siis tarkoitan isolla todella, käheet matskuu. On kai tää parempi kun viime kuukausina mua vaivannut Thunberg-darra. Se oli yhtä pätsiä:
The next summer will be awfully warm, can you imagine, no rain no loska? There is redpecka playing volleyball on the beach.. How dare you!? People are sunbathing, swimming, their skin is burning... You are stealing my dream, my childhood.. How dare you!!!
En ole liiemmin tutustunut tuotantoonsa enkä nyt tiedä uskallankokaan enää.Vaan entäs Thusberg-darra? Se vasta paha on. Outoja lauserakenteita ja loputonta tajunnanvirtaa Sisu-teamin edesottamuksista vuosikymmenien takaisissa B-maajoukkueiden otteluissa pitkin Tsekkoslovakiaa ja Itävalta-Unkaria.
Mutta sinähän oletkin vasta kolmetoista.Ootteks te ostanut jätskiä sen jälkeen kun täytitte joku 14? Mä ostin eilen.