Olen kuullut toisaalta hänen kertoneen miksi se minua inhoaa. Kuulemma koska olen aina ollut hyvä urheilussa, hyvä työpaikka, pidetty henkilö ja komea sekä naisten kanssa on ollut vilkasta. Ja muita vastaavia kateussyitä siis.
Kun syyt jo vuosia sitten kuulin olin ELY-keskuksessa tienaamassa 2380 e per kk. Enpä tiennytkään että moista on syytä kadehtia.
Mutta kyllä minä sen komeuskateuden ymmärrän.
Minä en oo koskaan ollut hyvä urheilussa, työpaikasta en tiiä, kai se on ihan OK. Pidetty henkilö, no enpä tiiä, tuskin oon, ehkä jossain keskiarvon alapuolella oon siinä kategoriassa, komea en ole ja naisten kanssa nyt ei ole vilkasta ollut koskaan. Aika huonot syyt olla kateellinen. Taitaa olla oman aaroeeroni kanssa jostain muusta kyse, en oikein keksi että mistä. Ehkä se on kateellinen minun kolminkertaisesta Vuoden Jatkoaikalaisuudestani ja Mensa-kerhon jäsenyydestäni. Mutta olisihan nekin nyt ihan helvetin typerät syyt olla kateellinen.
En tiiä saatana. Tylsää. Täytyy varmaan vaan olla kirjoittelematta tänne sitten, nyt kun tätä mietin. Jos täytyy valita että riskeeraanko sen että perheeni ei välttämättä ole turvassa, vai jatkanko tänne ölisemistä, niin eipähän se oikein mikään valinta ole edes.
Tylsää se kyllä on.