Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 185
  • 68 324

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt varsin tykästynyt kahdesta Netflixistä löytyvään sarjaan ja yhteen Cmoresta löytyvään sarjaan. Kyllähän noilta kanavilta varmasti muitakin sarjoja ja leffoja löytyy mutta nämä kyseiset sarjat ovat nyt tähän asti kiinnittäneet erityisesti huomioni.

Olen toki tosi vähän ollut vasta viihdepuolen suoratoistopalvelujen käyttäjä. Netflixiä olen käyttänyt varmaan noin pari viikkoa ja Cmorea alle viikon. Mutta nämä kolme komediasarjaa olen tähän mennessä löytänyt ja tykkään niistä.

Nämä Netflixistä katselemani tv-sarjat ovat aikanaan tulleet myös televisiosta mutta silloin en niitä katsellut. Toinen sarjoista tottelee nimeä Bel Airin prinssi ja toinen nimeä Frendit. Hulvattomia ja hauskoja sarjoja molemmat.

Ja sitten satuin eilen löytämään Cmorelta varmaan aika uhanalaisen lajin, luulin että nämä ovat kuolleet jo sukupuuttoon. Siis hyvä ja oikeasti hauska kotimainen komediasarja. Sarjan nimi on Rehtori. Toistaiseksi sarjaan on tehty vaan tosi vähän jaksoja, vain kymmenen. Mutta eiköhän sarjaan tehdä lisää jaksoja jos ja kun sarja osoittautuu tykätyksi. Se on vain sitten eri asia pitääkö sarja tasonsa jaksomäärän lisääntyessä. Alku on ainakin ollut loistava.

Ja kas perkele, tämä Rehtori-sarja on näemmä esitetty jo Maikkarillakin. No Cmorea selaamalla tämän sarjan itse löysin. Jostain syystä iskee kyllä meikäisen nauruhermoon joka tapauksessa.

Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tiesittekö että masked singerin leijona on Juhani Tamminen? Oikeastaan tämä asia avautui minulle, mutta kirjoitin sen jostain syystä tänne.

Glove

Jäsen
Kävin kävellen kaupassa ja huomasin, että aika nätti keli ulkona. Mitä nyt tuuli vähän puuskahtelee. Pitänee lähteä lenkille jossain välissä, mutta ei vielä. Eilen tuli vedettyä aika kovaa, joten taidan tyytyä tänään kävelyyn.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
aika nätti keli ulkona. Mitä nyt tuuli vähän puuskahtelee.
Niinhän tuo on. Itse olen saanut pihan aikalailla haravoitua eikä tuulikaan ole haitannut hommia (eli siis levitellyt haravoituja kasoja). Narsisseissa on jo nuput mutta tulppaanit "lepää vielä".

npc

Jäsen
Mitä kirjoitit? Kerro tai ignooraan, yyveitsen, tykkään ja raportoin.

PS: lähetin kaikille viestin ja ignoroin, tykkäsin, raportoin.
Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.

Aluksi ihan konkreettista kirjoitin, lauseita ja virkkeitä. Sitten muotoa aloin rikkoa. Se oli jännää. Perspektiiviä vääristelin, valolla leikin, sääntöjä rikoin. Kukaan ei tykännyt. Sitä en kestänyt, suutuin, rikoin kielioppia vielä enemmän... En enää itsekään pitänyt. Suutuin itsellenikin. Rikoin näppiksen, löin kavereita. En saanut teksteilläni sanottua mitään, harmitti.

Minuutteja maleksin, join... Sitten poistin viestini. Nyt on tyyni taas.

npc

Jäsen
Joo, ei enää, no more. Pahoittelut. Juuri nyt ei ehdi avaamaan uusia ketjuja, joten venyy vielä.
Ai niin se enkkuketju. Katotaan joo. Onhan tuolla se SM-Liiga in english -ketju pahimpiin vierotusoireisiin.

Olisi kyllä hauska idea kun alettais kaikki opiskelemaan yhdessä jotain kieltä mistä kukaan ei olisi ikinä kuullutkaan. Siitä voisi tulla hersyvää settiä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli jännä toi taiteellinen tuska. Ihminen yrittää ilmaista, ei onnistu, tulee vihaiseksi.

Aluksi ihan konkreettista kirjoitin, lauseita ja virkkeitä. Sitten muotoa aloin rikkoa. Se oli jännää. Perspektiiviä vääristelin, valolla leikin, sääntöjä rikoin. Kukaan ei tykännyt. Sitä en kestänyt, suutuin, rikoin kielioppia vielä enemmän... En enää itsekään pitänyt. Suutuin itsellenikin. Rikoin näppiksen, löin kavereita. En saanut teksteilläni sanottua mitään, harmitti.

Minuutteja maleksin, join... Sitten poistin viestini. Nyt on tyyni taas.
Tästähän tulee ihan Martti Hakonen mieleen. Hieno mies. Jokohan Kyberneen retket on edennyt jo julkaisuvaiheeseen tai liekö Martin taloprojekti valmis?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä päivä tuntui töissä jo paljon paremmalta kuin eilinen. En tiedä sitten mikä siitä eilisestä teki niin vaikean? Eilen oli vain fiilis että olisi ollut parempi jäädä kotiin ja olo tuntui niin laiskalta. Tänään olikin sitten paljon parempi fiilis, jokseenkin energisempikin.

Eilinen työpäivä saattoi siksikin tuntua raskaammalta koska jouduin olemaan pitkään yksin tiskissä. Ja sitä kippoa ja kappoa riitti, tuntui ettei saanut hommiaan millään edistymään vaikka kuinka tekikin töitä.

Päivät on niin erilaisia sitten kuitenkin vaikka suurimmaksi osaksi samat hommat päivästä toiseen. Tänään oli paha paikka kun jouduin sillä salaattikoneella ajamaan purjon pieneksi silpuksi. Tämä on minulle yksi akilleen kantapäistä töissä sillä en koskaan onnistu saamaan koko purjosta täysin pientä silppua. Etenkin se purjon loppuosa on paha kun ei sinne koneeseen voi liikaa työntää kättäkään.

Juu, mutta kokonaisuudessaan tänään oli kiva ja hyvä päivä töissä. Ja nyt fiilistä nostaa kummasti kyllä ulkona vallitseva erittäin kaunis keli. Täytyisi ostaa vain kevättakki sillä pakkastakki alkaa olemaan jo vähän liian kuuma tuonne.

Mutta mietin että nyt ostan vain jonkun halpiskevättakin sillä tänä vuonna jää tosi lyhyeksi se aika kun takkia käytän ja tänä keväänä kuljen lähinnä vain töissä, kaupassa ja lenkillä. Ei tarvitse tosiaan olla mikään sadan euron takki.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olenko ainoa ketä pienissä määrin ärsyttää nämä somessa pyörivät "Support your local" ja "#kotonakotimaista" -jutut? Ei siinä hyvähän se on jos paikallisia yrittäjiä tuetaan, mutta jännästi nämä näkyy näiden itsensä pönkittäjien somefeedeissä nyt. Ei paljon ennen ihmisiä kiinnostanut kotonakotimaisuus ja lokaalin supportaaminen, mutta nyt kun tuo tuntuu olevan trendikästä niin kyllä sitä nostetaan esille.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä aloin lisää miettimään tuota kevättakin tarpeellisuutta? Toisaalta sille on tarvetta näillä keleillä kun ei vielä kai oikein pärjää kuitenkaan millään verkkatakillakaan mutta toisaalta tuntuu niin turhanpäiväiseltä ostaa edes parin kympin takkia noin yhden kuukauden takia? Viimeistään kuitenkin jo kesäkuussa pärjää melkein ilman takkia tai sitten sillä fleece- tai verkkatakilla.

Melko miehinen Jatkoajan keskustelupalsta ei nyt välttämättä ole paras paikka kysellä pukeutumisvinkkejä mutta kysytään kuitenkin? Onko mitään järkeviä vinkkejä pukeutumiseen just näillä kevätkeleillä? Ja mikä olisi taloudellisesti paras ratkaisu pukeutua? Viuhahtamista ei lasketa...

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lahnaviik meni lohipaitoihin.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tämmöistä pääsee harva todistamaan. Mopopojat tulivat hakemaan naapurin tyttöä kylille. Ovat samalla luokalla. Siinä ne vatkasivat oikeaa kättään kaasukahvan ympärillä kun tyttö peruutti valkean vm. 2016 olevan BMW:n tallista ulos. Sitten lähtivät jonossa ajamaan jonnekin.

Tyttö on syntynyt tammikuun alussa ja sai ajokortin seuraavana päivänä kun täytti 17.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on Katja Ståhl -darra. Se käheällä äänellä kuiskii mun korvaan kaikkee todella, siis tarkoitan isolla todella, käheet matskuu. On kai tää parempi kun viime kuukausina mua vaivannut Thunberg-darra. Se oli yhtä pätsiä:

The next summer will be awfully warm, can you imagine, no rain no loska? There is redpecka playing volleyball on the beach.. How dare you!? People are sunbathing, swimming, their skin is burning... You are stealing my dream, my childhood.. How dare you!!!

Vaan entäs Thusberg-darra? Se vasta paha on. Outoja lauserakenteita ja loputonta tajunnanvirtaa Sisu-teamin edesottamuksista vuosikymmenien takaisissa B-maajoukkueiden otteluissa pitkin Tsekkoslovakiaa ja Itävalta-Unkaria.

npc

Jäsen
Vaan entäs Thusberg-darra? Se vasta paha on. Outoja lauserakenteita ja loputonta tajunnanvirtaa Sisu-teamin edesottamuksista vuosikymmenien takaisissa B-maajoukkueiden otteluissa pitkin Tsekkoslovakiaa ja Itävalta-Unkaria.
En ole liiemmin tutustunut tuotantoonsa enkä nyt tiedä uskallankokaan enää.

Aika psydeeliset harhat voisi tulla myös H.C.H:n matskusta.. Luulen tosin että sellaista ei pelkällä viinalla saa aikaiseksi. Seurata nyt vuorokausi kun Iso O pyörii silmiesi edessä etkä edes tiedä mikä se on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy