Tekeekö maalivahdit luistintorjuntoja?On muuten hauskan näköistä tuo liigafinaali 85 (ilveksen juutuubista tulee "live"). Maalivahtien varusteet ihan olemattoman pieniä ja tuomarit vetää ilman kypärää.
Tekeekö maalivahdit luistintorjuntoja?On muuten hauskan näköistä tuo liigafinaali 85 (ilveksen juutuubista tulee "live"). Maalivahtien varusteet ihan olemattoman pieniä ja tuomarit vetää ilman kypärää.
En jaksanut niin tarkkaan seurata, kunhan pyöri tuossa taustalla, mutta Jukka Tammi oli kyllä hyvä.Tekeekö maalivahdit luistintorjuntoja?
Jos kuntosalitkin menee kiinni, niin mitä jää jäljelle? No, ehkä pitää tyytyä tuohon toiseen ja kolmanteen mahdolliseen, vaan kun tuo vaikuttaa kaikkein sekopäisimmältä ja semmoista mii laik.Eihän siinä, siis jos niikseen ni kirjotat hänelle lupalapun kulkea. Banaaneita poimimaan vaan.
Toisaalta, kun oot tollanen kuntosalijäbä, niin mihinkä sen hyödyn haluaa.
No nyt on vaan neljä fillaria täällä yksiössä, mut seitsemän tietokonetta! No kun yks on duunis. Ja muutos heitin vanhoja roskiin.En tiedä, mutta nyt älysin missä mun varastettu fillari on :)
On muuten hauskan näköistä tuo liigafinaali 85 (ilveksen juutuubista tulee "live"). Maalivahtien varusteet ihan olemattoman pieniä ja tuomarit vetää ilman kypärää.
Tämän CMX:n varhaistuotoksen sanat käy suoraan siihen yhteen iskelmäbiisiin. Oisko se Juha Tapiota? Se mikä alkaa että puistossa penkki. Tuota on kiva laulaa siihen päälle aina kun nää suomipopiskelmät soi jossain julkisissa tiloissa.Pellolla mökki
Mökissä matti
Matissa syöpä
(Lalalallallaa)
Tuvassa sanko
Sangossa paskaa
Paskassa verta
(Lalalallallaa)
Mulla on muuten Latviasta ostettu nahkainen ruttotohtori-naamari. Kelpaisi mihin tahansa steampunk-konferenssiin. Taidan ryhtyä se päässä kuljeskelemaan. Jos en muusta syystä, niin ollakseni eksentrinen.Jätkät hei täyttääks tää maski kaikki sertifikaatit ja laatustandardit?
Linkolat on hyvin luettu. Btw, onko Linkola jo tullut julkisuuteen koronan tiimoilta? Äijä varmaan hyrisee tyytytväisyyttään jossain mökissään. Siitäs saitte, vitun öykkärit. Vaikka tääkin on Pertsan mielestä varmaan tosi lievä homma, kovempaa pitäis tulla, saatana.Tässä nyt vähän luonto kostaa. Tsunamit ja hurrikaanit ei ihan riitä, laitetaan tällainenkin. Loppuu se jonninjoutava paikasta toiseen lennähtely, saatana. Luulette, että joku lentomatkustaminen on kaikkien oikeus. Ei se ole! Se on etuoikeus, ja nyt sitä on käytetty jo yli tarpeen. Siitäs saitte.
Ei muuten ole luettu. Yhtään Linkolan opusta en ole pitänyt kädessäni edes. Tuttu ukko toki ja hänen maailmankuvaansa olen tutustunut tiedotusvälineistä. Ehkä Pentti onkin joissakin asioissa oikeassa? Ehkä ei pidä aina olla joko/tai, voisiko olla sekä että?Linkolat on hyvin luettu. Btw, onko Linkola jo tullut julkisuuteen koronan tiimoilta? Äijä varmaan hyrisee tyytytväisyyttään jossain mökissään. Siitäs saitte, vitun öykkärit. Vaikka tääkin on Pertsan mielestä varmaan tosi lievä homma, kovempaa pitäis tulla, saatana.
En myöskään ole änkyrän teoksiin sen paremmin syventynyt, mutta sen verran kuitenkin, että melko jyrkkää tekstiä herra suoltaa. Vähän tollasta ihmisvihaa, mitä joskus ehkä @Evil nkin viesteistä on rivien välistä tulkittavissa..Ei muuten ole luettu. Yhtään Linkolan opusta en ole pitänyt kädessäni edes. Tuttu ukko toki ja hänen maailmankuvaansa olen tutustunut tiedotusvälineistä. Ehkä Pentti onkin joissakin asioissa oikeassa? Ehkä ei pidä aina olla joko/tai, voisiko olla sekä että?
Minähän olen mitä suurin ihmisystävä! Tai ainakin rakastan sitä, mitä ihminen lähtökohtaisesti on, mutta pikkuisen vihaan kyllä sitä minkälaiseksi olemme itsemme päästäneet.En myöskään ole änkyrän teoksiin sen paremmin syventynyt, mutta sen verran kuitenkin, että melko jyrkkää tekstiä herra suoltaa. Vähän tollasta ihmisvihaa, mitä joskus ehkä @Evil nkin viesteistä on rivien välistä tulkittavissa..
Minähän olen mitä suurin ihmisystävä! Tai ainakin rakastan sitä, mitä ihminen lähtökohtaisesti on, mutta pikkuisen vihaan kyllä sitä minkälaiseksi olemme itsemme päästäneet.
No en ole porvari enkä kaupunkilainen. Ehkä sieltä. Hyvin luettu.No mitäköhän se ihminen lähtökohtaisesti on? "Pikkuisen" vihaat? Fiksu äijä olet, kirjoittelet sujuvasti ja tiedät todella paljon musiikista yms, mutta jonkinsortin katkeruus tai viha porvareita ja kaupunkilaisuutta yms. sieltä kumpuaa. Mistä moinen?
No comprendo ahora. Tunnen aika paljon "maalaisia" ja itse asiassa yksi hyvistä ystävistäni on vihervassari, mutta aika hyvin tullaan juttuun vuodesta toiseen. Heillä on aika paljon lunkimpi suhtautuminen tähän maailmaan, mitä sulla näyttää olevan.No en ole porvari enkä kaupunkilainen. Ehkä sieltä. Hyvin luettu.
No voe. Tule kylään, juodaan muutamat paukut takkatulen ääressä ja jutellaan. Sen jälkeen vihervassarikaverisi vaikuttaa jäykkäniskaiselta tosikolta.No comprendo ahora. Tunnen aika paljon "maalaisia" ja itse asiassa yksi hyvistä ystävistäni on vihervassari, mutta aika hyvin tullaan juttuun vuodesta toiseen. Heillä on aika paljon lunkimpi suhtautuminen tähän maailmaan, mitä sulla näyttää olevan.
Kiitos kutsusta, @Evil . Kuulostais hyvältä toi syvällinen debatti parilla paukulla takkatulen ääressä. Vois tulla ihan mielenkiintoinen keskustelu, bro.No voe. Tule kylään, juodaan muutamat paukut takkatulen ääressä ja jutellaan. Sen jälkeen vihervassarikaverisi vaikuttaa jäykkäniskaiselta tosikolta.
Mie provosoin toki mielelläni ja herätän keskustelua, mutta elämässäni olen vetelä kuin viikon auringonpaisteessa lojunut unohtunut sinitarra.
Anytime. Kunhan ulkonaliikkumiskiellot sallii...Kiitos kutsusta, @Evil . Kuulostais hyvältä toi syvällinen debatti parilla paukulla takkatulen ääressä. Vois tulla ihan mielenkiintoinen keskustelu, bro.
Kyllä joo, Bon Scott ja Mikko Alatalo ovat kumpikin tuottaneet maailmanluokan musiikkia.Ehkä Pentti onkin joissakin asioissa oikeassa? Ehkä ei pidä aina olla joko/tai, voisiko olla sekä että?