Kyllä. Olen vielä kokematon.Kaikki perusasiatko täällä mitä kädestä pitäen opettaa hä.
Kyllä. Olen vielä kokematon.Kaikki perusasiatko täällä mitä kädestä pitäen opettaa hä.
Kyllä mä sua voin opettaa. Ihan omin käsin.Kyllä. Olen vielä kokematon.
Muista kumihanskat. Siis ihan sen karanteenis vuoksi vain.Kyllä mä sua voin opettaa. Ihan omin käsin.
Mies joka tuntee mulkut. Olisi hulluutta kieltäytyä hetero-syihin vedoten. Otan tämän opintomatkana.Kyllä mä sua voin opettaa. Ihan omin käsin.
Joudut odottamaan pari viikkoa. Täällä kun ollaan karanteenissa. Kerää se aika paineita.Mies joka tuntee mulkut. Olisi hulluutta kieltäytyä hetero-syihin vedoten. Otan tämän opintomatkana.
Ei sit kannata laittaa mitään eteen. Kahden viikon jälkeen se painesuihku tuhoaa kaiken tieltään. Ja sen kun nielee, ei tarvitse viikkoon syödä.Kerää se aika paineita.
Metsälenkit toimii itselläkin loistavasti latautumiseen/rauhoittumiseen, rauhaa rakastava luontoihminen kun muutenkin olen. Onneksi asun silleen edullisella sijainnilla, että mulla ei ole pitkä matka Keskuspuiston metsäpoluille kotoa.Kävin tasan tunnin juoksu/kävelylenkin metsässä. Polkuja pitkin. Muutama tyyppi tuli vastaan, alle kymmenen. Teki pääkopalle niin hyvää, että tämä täytyy nyt ottaa tavaksi. Kuntosalilla kun ei nyt kannata käydä kuukausiin.
Ai sä oot menny nukkumaan. Minä en.Jäätävä on darra. En meinannut kyetä edes onanoimaan, mutta xhamsterit tarjosi apua. Nytkin töllössä yksi livehamsteri pyllistelee. Hienoa. Kylmän kalkkunan ajattelin rykäistä, vaikka loivaria on talo puolillaan.
Lenkkeily on parasta terapiaa, nimenomaan pääkopalle. Kasvava kunto sun muut positiiviset vaikutukset tulee vähän bonuksena kylkeen. Mutta ennen kaikkea ahdistukset sun muut murheet loppuu kuin seinään kunnon lenkin jälkeen. Ihana laji.Kävin tasan tunnin juoksu/kävelylenkin metsässä. Polkuja pitkin. Muutama tyyppi tuli vastaan, alle kymmenen. Teki pääkopalle niin hyvää, että tämä täytyy nyt ottaa tavaksi. Kuntosalilla kun ei nyt kannata käydä kuukausiin.
Kävin minäkin kävelyllä, mutta sen jälkeen hyppäsin autoon ja kävin terapia-ajelulla. Teki ihan hyvää nähdä muutakin kuin tätä omaa lähiötä, johon tämä elämä on aika lailla rajoittunut viime aikoina.Lenkkeily on parasta terapiaa, nimenomaan pääkopalle. Kasvava kunto sun muut positiiviset vaikutukset tulee vähän bonuksena kylkeen. Mutta ennen kaikkea ahdistukset sun muut murheet loppuu kuin seinään kunnon lenkin jälkeen. Ihana laji.
Kääntääkö tämä tuntematon kaunotar kapakassa @pettterin koko elämän päälaelleen? Ovatko Jatkoajan maineikkaan baarikonkarin sinkkuvuodet pian historiaa? Pannaanko tänään? Liveseuranta tällekin spektaakkelille olisi poikaa.Tulinko mä kapakkaan vai missikisoihin. Siis maailman kaunein.
Toisin sanoen, pitääkö paikkaansa että sä et siis haluaisi joutua Sannan hampaisiin?Mä tuossa mietin, että mikä mua Sanna Marinissa nyppii, demariuden lisäksi tietty.
No se, että sillähän on Andyn vanhat leegot suussa! Ei siis ne uudet, keräyksellä ostetut vaan ne pikkasen keltaiset palikat.
Muija sano ihan samaa. Marinin leegot on kuulemma kuin kuin pitkäveto. Yksristikaks ja pari varalla. Ite en oo huomannu.Mä tuossa mietin, että mikä mua Sanna Marinissa nyppii, demariuden lisäksi tietty.
No se, että sillähän on Andyn vanhat leegot suussa! Ei siis ne uudet, keräyksellä ostetut vaan ne pikkasen keltaiset palikat.
Karma sanoo moi!Kerran päivässä joku homo yrittää iskeä. Tai no eilen mä yritin yhtä miestä, mutta suuttui ja lähti pois.