Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 097
  • 68 312

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, mulla on se musta muna.
Oot aika vahvoilla. Nyt vielä leikkaat sen pois. Tyttäreni 26 vee ei nimittäin ole kiinnostunut munista eikä miehistä ollenkaan. Hän on kallellaan naisiin päin. Ymmärrän häntä hyvin, minäkin olen. Oli muuten aika paska homma tuossa viitisen vuotta sitten, tyttäreni tuli kylään mukanaan silloinen tyttöystävänsä. Ja se mimmi oli vitun upea! Kaksikymppinen, kaunis kuin kuva ja ihan jumalainen kroppa. Kysyin vielä tyttäreltä, että ihan tahallasiko tuot tällaisen isäsi eteen. Hän vastasi, että arvasi kyllä. Kiusasi isäänsä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
mutta tärkeimpinä atribuutteina pidän silti yhteistä huumorintajua ja luovuutta. Lojaalius nyt on mulle vaatimuksena itsestäänselvyys.
Mulle tuli heti mieleen Irma Grese. Lojaali oli viimeiseen hengenvetoon asti, luovuutta vasta löytyikin keksiessään erilaisia... no, metodeita. Huumorintajuakin riitti, joskin joidenkin mielestä hänellä oli vähän poikkeava huumorintaju.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä kun seurakunta miettii tekojaan, niin väistämättä tulee mieleen palstalla jokunen päivä sitten ollut Kummelin Valintojen maailma. Siinä ei paikallisradiotoimittaja Jamin tekemiset paljoa paina, kun ruvetaan hommiin... ;). Ajatonta on hyvä huumori.

Glove

Jäsen
Jos viina sauna ja terwa ei auta jne... Kahta ensimmäistä on nyt kokeiltu, koronallla on enää 1/3 mahdollisuus iskeä.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun kanssa makkarin puolelle.

Mitä siellä makkarin puolella sitten tehdään? Pidetään Paavo Pesusieni maraton vai katsellaan Magikarp-julisteita?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä siellä makkarin puolella sitten tehdään? Pidetään Paavo Pesusieni maraton vai katsellaan Magikarp-julisteita?
@Breeze Harbour tykkää ujuttaa kullinsa daamin suuhun pitämällä lentskariääntä ja ilmottamalla että sukkula Breeze yksyks, vammiina latkeutumaan! Onko tie vapaa? Täävtä tuvvaan, whooooosssh...!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy