Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 857
  • 66 870

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatte kyllä tolle 26 vee tyttärelle olla aika romanttisia että saatte tytön kiinnostumaan, elää onnellisessa parisuhteessa. Näistä nuoremmista kiinnostuneet, tervetuloa ulko-ovelle. Olen vastassa haulikon kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saatte kyllä tolle 26 vee tyttärelle olla aika romanttisia että saatte tytön kiinnostumaan, elää onnellisessa parisuhteessa. Näistä nuoremmista kiinnostuneet, tervetuloa ulko-ovelle. Olen vastassa haulikon kanssa.
Jaa, metsästysmiehiä.

Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onkohan se täällä. Tuskin. Ei, en ole kysymässä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onkohan se täällä. Tuskin. Ei, en ole kysymässä.
Minullakin oli aika lähellä sama, en jaksanut lähteä niin kauas.. Iät aika samat kuin sullakin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sun pitänee tehrä Japanian reissu, eikös siellä noita sarjakuvakimuleita oo ihan livenä? Saisit bongailla palloja, kaikki voittaa?
Itseasiassa aion tehdä jossain kohtaa Japanin reissun, kiitos vain. Mitä tulee parisuhteisiin, niin naisen etninen tausta voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä jos meidän mielet synkkaa.

Ei mulla itseasiassa syki alkuunkaan näille cosplayhin hurahtaneille kimuleille. Suosin yleensä sellasta girl next door lookia, luonnostaan sädehtivää naista, mutta tärkeimpinä atribuutteina pidän silti yhteistä huumorintajua ja luovuutta. Lojaalius nyt on mulle vaatimuksena itsestäänselvyys. Totta kai vaadin toiselta samaa kuin itseltänikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa, metsästysmiehiä.

Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onkohan se täällä. Tuskin. Ei, en ole kysymässä.
En tippaakaan. En ole metsästysmies. Syön kyllä metsästettyä lihaa, ei siinä mitään. Haulikolla ammun vain kusipäitä, jotka jahtaavat tytttäriäni. Olen mukava appi. Tämän apin saa ladata itselleen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onko
Kerro lisää? En ole kuullutkaan.


Saatte kyllä tolle 26 vee tyttärelle olla aika romanttisia että saatte tytön kiinnostumaan, elää onnellisessa parisuhteessa.
No, mulla on se musta muna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, mulla on se musta muna.
Oot aika vahvoilla. Nyt vielä leikkaat sen pois. Tyttäreni 26 vee ei nimittäin ole kiinnostunut munista eikä miehistä ollenkaan. Hän on kallellaan naisiin päin. Ymmärrän häntä hyvin, minäkin olen. Oli muuten aika paska homma tuossa viitisen vuotta sitten, tyttäreni tuli kylään mukanaan silloinen tyttöystävänsä. Ja se mimmi oli vitun upea! Kaksikymppinen, kaunis kuin kuva ja ihan jumalainen kroppa. Kysyin vielä tyttäreltä, että ihan tahallasiko tuot tällaisen isäsi eteen. Hän vastasi, että arvasi kyllä. Kiusasi isäänsä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
mutta tärkeimpinä atribuutteina pidän silti yhteistä huumorintajua ja luovuutta. Lojaalius nyt on mulle vaatimuksena itsestäänselvyys.
Mulle tuli heti mieleen Irma Grese. Lojaali oli viimeiseen hengenvetoon asti, luovuutta vasta löytyikin keksiessään erilaisia... no, metodeita. Huumorintajuakin riitti, joskin joidenkin mielestä hänellä oli vähän poikkeava huumorintaju.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä kun seurakunta miettii tekojaan, niin väistämättä tulee mieleen palstalla jokunen päivä sitten ollut Kummelin Valintojen maailma. Siinä ei paikallisradiotoimittaja Jamin tekemiset paljoa paina, kun ruvetaan hommiin... ;). Ajatonta on hyvä huumori.
 

Glove

Jäsen
Jos viina sauna ja terwa ei auta jne... Kahta ensimmäistä on nyt kokeiltu, koronallla on enää 1/3 mahdollisuus iskeä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun kanssa makkarin puolelle.

Mitä siellä makkarin puolella sitten tehdään? Pidetään Paavo Pesusieni maraton vai katsellaan Magikarp-julisteita?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös