Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Varmaan tolle inttihikarille kelpaa kaikki.No mulla on kolme. 26, 17 ja 13. Mikä kuulostaa mukavimmalta?
Varmaan tolle inttihikarille kelpaa kaikki.No mulla on kolme. 26, 17 ja 13. Mikä kuulostaa mukavimmalta?
Oot aika vahvoilla. Nyt vielä leikkaat sen pois. Tyttäreni 26 vee ei nimittäin ole kiinnostunut munista eikä miehistä ollenkaan. Hän on kallellaan naisiin päin. Ymmärrän häntä hyvin, minäkin olen. Oli muuten aika paska homma tuossa viitisen vuotta sitten, tyttäreni tuli kylään mukanaan silloinen tyttöystävänsä. Ja se mimmi oli vitun upea! Kaksikymppinen, kaunis kuin kuva ja ihan jumalainen kroppa. Kysyin vielä tyttäreltä, että ihan tahallasiko tuot tällaisen isäsi eteen. Hän vastasi, että arvasi kyllä. Kiusasi isäänsä.No, mulla on se musta muna.
Mulle tuli heti mieleen Irma Grese. Lojaali oli viimeiseen hengenvetoon asti, luovuutta vasta löytyikin keksiessään erilaisia... no, metodeita. Huumorintajuakin riitti, joskin joidenkin mielestä hänellä oli vähän poikkeava huumorintaju.mutta tärkeimpinä atribuutteina pidän silti yhteistä huumorintajua ja luovuutta. Lojaalius nyt on mulle vaatimuksena itsestäänselvyys.
No ei nyt ihan kaikki sentään, on mullakin joku taso. Helvetin matala kylläkin.Varmaan tolle inttihikarille kelpaa kaikki.
Sen siitä saa kun imee toisien parhauksia omikseen.Näkyyks muilla @banaaninviljelijä :n edellinen lainaus mun kirjoittamana, vaikka sen kirjoitti @Käyttäjänimetön ?
Eli ilmeisesti täydellinen match mulle?Huumorintajuakin riitti, joskin joidenkin mielestä hänellä oli vähän poikkeava huumorintaju.
Mielenkiintoista. Sulla oli kummatkin tunarit auki samaan aikaan ja siksi sekaannus.Näkyyks muilla @banaaninviljelijä :n edellinen lainaus mun kirjoittamana, vaikka sen kirjoitti @Käyttäjänimetön ?
Niin taisi olla.Mielenkiintoista. Sulla oli kummatkin tunarit auki samaan aikaan ja siksi sekaannus.
Käy runkkaamassa. Banaaninviljelijältä saa vinkkejä, jos ei muuten osaa.Eli ilmeisesti täydellinen match mulle?
Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun kanssa makkarin puolelle.
Kyllä näin on. Vauvaöljy on saatanan kovaa kamaa sooloiluun.Käy runkkaamassa. Banaaninviljelijältä saa vinkkejä, jos ei muuten osaa.
Tappara!Niin taisi olla.
Kärpät on paras!.... eiku vittu kumpi tää ny oli
Siis..Jokerit on paras!!
Ei suinkaan. Pukeudumme kumpikin ensin My Little Pony kostyymeihin ja sitten laulamme yksisarvislaulun. Nauruorgasmi.Mitä siellä makkarin puolella sitten tehdään? Pidetään Paavo Pesusieni maraton vai katsellaan Magikarp-julisteita?
Tappara on perästä ja Sanna Marin imee mun terästä! Boooom!Tappara!
Netti toimii vähän erilailla Lapissa.
Ei suinkaan. Pukeudumme kumpikin ensin My Little Pony kostyymeihin ja sitten laulamme yksisarvislaulun.
Mihin kohtaan Tepsi sijoittuu sun listallas?Tappara on perästä ja Sanna Marin imee mun terästä! Boooom!
Eivaan Tappara on hyvä. Kärppien ja Ipan ohella mun lemppareita Liigasta. Katsoisin matseja, jos niitä pelattais.
Kookosöljy ja luomuna.Kyllä näin on. Vauvaöljy on saatanan kovaa kamaa sooloiluun.
Sehän saatanan kovaa myös duoiluun...Kyllä näin on. Vauvaöljy on saatanan kovaa kamaa sooloiluun.
Heti siihen noiden taakse. Normaalisti Tepsin matseja katson noiden ohella paljon, mutta tällä kaudella ei alkukauden jälkeen jaksanut. Turusta ja Tepsistä on hyviä muistoja.Mihin kohtaan Tepsi sijoittuu sun listallas?
@Breeze Harbour tykkää ujuttaa kullinsa daamin suuhun pitämällä lentskariääntä ja ilmottamalla että sukkula Breeze yksyks, vammiina latkeutumaan! Onko tie vapaa? Täävtä tuvvaan, whooooosssh...!Mitä siellä makkarin puolella sitten tehdään? Pidetään Paavo Pesusieni maraton vai katsellaan Magikarp-julisteita?
Ei aina tota Tepsikorttia...Mihin kohtaan Tepsi sijoittuu sun listallas?
No niin on, mutta tämän saatanan koronan takia joudun sooloilla.Sehän saatanan kovaa myös duoiluun...
Ai saatana, mielikuva tuosta melkein sai oluet lentään läppärille.@Breeze Harbour tykkää ujuttaa kullinsa daamin suuhun pitämällä lentskariääntä ja ilmottamalla että sukkula Breeze yksyks, vammiina latkeutumaan! Onko tie vapaa? Täävtä tuvvaan, whooooosssh...!