Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 330
  • 66 548

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No comprendo ahora. Tunnen aika paljon "maalaisia" ja itse asiassa yksi hyvistä ystävistäni on vihervassari, mutta aika hyvin tullaan juttuun vuodesta toiseen. Heillä on aika paljon lunkimpi suhtautuminen tähän maailmaan, mitä sulla näyttää olevan.
No voe. Tule kylään, juodaan muutamat paukut takkatulen ääressä ja jutellaan. Sen jälkeen vihervassarikaverisi vaikuttaa jäykkäniskaiselta tosikolta.

Mie provosoin toki mielelläni ja herätän keskustelua, mutta elämässäni olen vetelä kuin viikon auringonpaisteessa lojunut unohtunut sinitarra.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No voe. Tule kylään, juodaan muutamat paukut takkatulen ääressä ja jutellaan. Sen jälkeen vihervassarikaverisi vaikuttaa jäykkäniskaiselta tosikolta.

Mie provosoin toki mielelläni ja herätän keskustelua, mutta elämässäni olen vetelä kuin viikon auringonpaisteessa lojunut unohtunut sinitarra.
Kiitos kutsusta, @Evil . Kuulostais hyvältä toi syvällinen debatti parilla paukulla takkatulen ääressä. Vois tulla ihan mielenkiintoinen keskustelu, bro.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kiitos kutsusta, @Evil . Kuulostais hyvältä toi syvällinen debatti parilla paukulla takkatulen ääressä. Vois tulla ihan mielenkiintoinen keskustelu, bro.
Anytime. Kunhan ulkonaliikkumiskiellot sallii...

Mulla on ihan sellainen olo kuin protagonistilla Walking Deadissa. Kundi herää, kadut on tyhjät. Silloin siellä hillui zombit, nyt hilluu jotain näkymättömämpää. Zombille vielä voi iskeä vesurin ohtaan, mutta huitaisepa virusta astalolla. Ei osu. Eli ottaisin mieluummin zombiapokalypsin. Ainakin näkisi mitä on vastassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Puhutaan sanasta dickpick. Sellaisia kuvia on saanut kuulemma Sanna Kiiskikin, kertoi eilinen lehti.

Ehdotan suomenkieliseen käyttöön dickpickin sijaan käyttöön sanaa dikkelikuva.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kuulemma nelostiellä ollut eilen ruuhkat Jyväskylästä pohjoiseen kuin jouluna. Oli Winston Churchill oikeassa lausuessaan mielipiteensä keskivertoäänestäjistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Puhutaan sanasta dickpick. Sellaisia kuvia on saanut kuulemma Sanna Kiiskikin, kertoi eilinen lehti.

Ehdotan suomenkieliseen käyttöön dickpickin sijaan käyttöön sanaa dikkelikuva.
Se on dickpic! Minä jos joku tiedän, stana. Semmonen kuva taasen mikä on onnistuttu ikuistamaan juuri sillä hetkellä kun Mr. Mini-me ulkoistaa napalmit pitkin pärstää, persposkia tai tonkkia on money shot. Se vois kääntyä vaikka "rahalaaki".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähetin tänä aamuna hyvin naamioituneet vakoojat tutkimaan tilannetta aamun riskiryhmien ostostunnille (7-8) kahteen lahtelaiseen isoon markettiin (Prisma ja CM). Raportit kertovat että kaupoissa oli paljon väkeä. Mummelit ja papparaiset olivat valloittaneet kaupat eikä parin metrin turvaväleistä ei ollut monillakaan hyllyillä ollut tietoa. En tiedä onko siinä järkeä että pakataan riskiryhmiä tunniksi kauppaan pyörimään. Mutta onhan se hyvä että tartuttavat siinä ryysiksessä toisiaan eikä nuorempia, työikäisiä ihmisiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäskö munkin osallistua tähän korona-ajan virkistystoimintaan? Voisin vetää muuten luonnontilassa mutta heittää ketuntaljan olalle ja mennä seisoon parvekkeen pöydälle. Poseeraisin siinä niinkun kunnon bear-äjjä. Siitä vaan bongailemaan, mussukat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Puhutaan sanasta dickpick. Sellaisia kuvia on saanut kuulemma Sanna Kiiskikin, kertoi eilinen lehti.

Ehdotan suomenkieliseen käyttöön dickpickin sijaan käyttöön sanaa dikkelikuva.

Ja Sanna oli saanut niitä Tinderissä. Missä ei voi lähettää kuvia. Ei paha.
 
Päivää. Aurinkoista sellaista, sään puolesta siis. Melkein pärjäisi ilman talvihupparia ja pitkiä kalsareita, kun ulkona käy kävelylenkin heittämässä. Vieläkin ne oli kuitenkin mukana, ilman järkevää selitystä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja Sanna oli saanut niitä Tinderissä. Missä ei voi lähettää kuvia. Ei paha.
Samaa mietin lukiessani, että onko tässä nyt siirrytty whatsappiin tai jonnekin kuitenkin ennen tapaamista ja juttu siis muuten pitäisi paikkaansa.

Sinänsä kyllä uskon tuonlaisiin miesten perseilyihin. Itsekin olen kuullut naisilta vastaavia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Samaa mietin lukiessani, että onko tässä nyt siirrytty whatsappiin tai jonnekin kuitenkin ennen tapaamista ja juttu siis muuten pitäisi paikkaansa.

Sinänsä kyllä uskon tuonlaisiin miesten perseilyihin. Itsekin olen kuullut naisilta vastaavia.

Totta tuokin. Ja kyl, miehet ovat yleisesti noissa aika idiootteja.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vaikkei tarkoitus varmaan ollutkaan, niin @lihaani keksi Sanna Marinin hallitus -ketjussa hienon nimen bändille: Timo Haapala ja nimettömät lähteet
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yleensä en näihin kiertoviesteihin ja haasteisiin osallistu mutta onhan tämä Nallejahti niin hellyttävä idea että laitoin minäkin pehmoleluni ikkunan viereen istumaan. Tai ei tuo minun pehmoleluni nalle ole vaan lähinnä kai tiikeri mutta kaiketi sekin lasketaan?

Jouduin vähän tekemään asunnossani erityisjärjestelyitä tuon takia kun ikkunalaudat niin perhanan pienet mutta sain kun sainkin pehmolelun ikkunan viereen istumaan ja ulos katselemaan. Istukoot nyt sitten vielä ihan piruuttain sen suursuosion saaneen wc-paperin päällä.

Hei, pistä sinäkin mahdollinen pehmolelusi ikkunalle ja osallistu tähän hellyttävään Nallejahtiin! Netistä löytyy varmasti lisätietoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sisäpiiritietona kuulin varmalta lähteestä, että suunnittelevat myös Alkojen kiinni laittamista, koska alkoholi ei kuulemma kuulu perustarpeisiin aka välttämättömyyksiin.
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä en näihin kiertoviesteihin ja haasteisiin osallistu mutta onhan tämä Nallejahti niin hellyttävä idea että laitoin minäkin pehmoleluni ikkunan viereen istumaan. Tai ei tuo minun pehmoleluni nalle ole vaan lähinnä kai tiikeri mutta kaiketi sekin lasketaan?

Jouduin vähän tekemään asunnossani erityisjärjestelyitä tuon takia kun ikkunalaudat niin perhanan pienet mutta sain kun sainkin pehmolelun ikkunan viereen istumaan ja ulos katselemaan. Istukoot nyt sitten vielä ihan piruuttain sen suursuosion saaneen wc-paperin päällä.

Hei, pistä sinäkin mahdollinen pehmolelusi ikkunalle ja osallistu tähän hellyttävään Nallejahtiin! Netistä löytyy varmasti lisätietoa.

Mä pistin paremmaksi. Meidän kissa on istunu koko päivän tuossa ikkunalla kun aurinko paistaa. Ei se siitä paljoa liiku, joten sitä voi joku luullakin pehmoleluksi.

En omista yhtään pehmolelua, enkä taida sellaista saada nyt mistään hommattuakaan. Ei se varmaan ole hyväksyttävä syy lähteä ulos.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vajaa pari viikkoa olit pois ja hattu kourassa palasit duuniin, niin heti alkoi viikonloppu ja taas pitää ryypätä, vaikka just selvisit edellisestä putkesta. Onks teillä sama?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Naurattaa kyllä vähän kun hesalaiset kitisee tästä Uudenmaan eristämisestä. Eikös ne ole vuosia toivoneet että "rehupuntit" voivat pysyä pois Stadista ja nyt kun vihdoin niin tapahtuu niin alkaa hirveä parkuminen. Mutku sitku totku nyyh ei pääse mökille. Ilmeisesti hesalaisten mielestä he voisivat vapaasti liikkua pois levittämään virusta mutta sinne ei saa mennä. Tekee järkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös